quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Wereldwijde release op 25 mei
Wat let je?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:47 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom is er geen topic over wii play?
Hebben we net vanmiddag gekocht
Je hebt geheugen kaart nodig. En mario sunshine is kut.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:44 schreef Konijnenjager het volgende:
Konijnenjagers wekelijkse n00bvraag
Heb je nu nog memorycard nodig om Cube games te spelen op je WIi? Of kan ik instant klassiekers als Super Mario Sunshine gewoon lekker opslaan op mn wii flash ding?
Hebben ze bij Nintendo Benelux geen vacatures?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef Neverstop het volgende:
Ok jongens, ik heb m'n 1337 h4ackz0r 5k1llzzz aan de gang gezet en heb even een momentje met m'n Wii zitten klooien.
Resultaat: ik heb een 100% (hoop ik nu toch wel) werkende Wii
:D:D!!!
Ik heb ergens een SD kaartje vandaan getoverd (camera van vriendin). Heb m'n hele Wii alles en alles in originele staat gezet, shit gebackuped en vervolgens alles verwijderd.
Wii gaat uit, Wii gaat aan, tijd instellen etc etc. Savegames terug.
En toen de grote test:
Ik voeg mezelf toe aan het adresboek en... 1 minuut later zit er een confirm mailtje in m'n mailbox.
Wat blijkt alleen, het komt van een ander emailadres dan m'n vorige Wii.
Ik even in m'n adresboek gekeken heb ik ineens een ander Wii nummer!
Door het leeggooien van het geheugen en het resetten van de console is er dus "ineens" een helemaal nieuwe Wii code tevoorschijn gekomen.
Anyway, ik ben blij en update allemaal jullie consoles:
Neverstop: 4378 2330 6883 8474
Niet fokken met Paulquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Hebben ze bij Nintendo Benelux geen vacatures?Paul functioneert niet meer zo goed
![]()
I know, maar toch. Als ik hem uitspeel verdwijnt die drive om hem te blijven. Misschien dat ik toch nog even ga questenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:50 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als je hem uitspeelt kun je hem niet opslaan.. dus je kan hem gerust uitspelen.
heb je red steel uit dan ?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb Red Steel & Wii Play te ruil
zoek eigenlijk nog Wario Ware, maar als iemand een ander leuk bod wil doen PM maar ff
Ik wacht op Trauma Centre, Big Brain Academy, Bust a Move Bash en wat leuke Mario spellen, aangezien het toch een Nintendo isquote:Op zondag 21 januari 2007 10:17 schreef Xrenity het volgende:
D'r is nu wel even een stilte qua games zeg.
Nouja, Wario dan, maar die boeit me eerlijk gezegd niet zo erg
Wachten op EXCIIIITE TRUUUUUCCKKKK dan maar.
Het zelfde hierquote:Op zondag 21 januari 2007 10:17 schreef Xrenity het volgende:
D'r is nu wel even een stilte qua games zeg.
Nouja, Wario dan, maar die boeit me eerlijk gezegd niet zo erg
Wachten op EXCIIIITE TRUUUUUCCKKKK dan maar.
Je vergeet Eledees en Battalion wars 2quote:Op zondag 21 januari 2007 11:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik wacht op Trauma Centre, Big Brain Academy, Bust a Move Bash en wat leuke Mario spellen, aangezien het toch een Nintendo is![]()
Daar wacht ik altijd op!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef mschol het volgende:
ik kan niet wachten totdat ik
a) geld heb
SNES controller nemen en zo'n verloopstekkertje. Dan spelen op de Virtual Console. Geen verschil te merken!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Daar wacht ik altijd op!![]()
Mario kart niet zo zeer, die speel ik liever op mijn SNES. Nostalgie weet je.
Je probeert je eigen Wii in je Wii te zetten? Denk niet dat dat kan hehe.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
Help! Ik kan mijn Wii niet registeren...... Ik heb mijn Wii al een mailtje gestuurd en het mailadres in mijn adresboek gezet en geregistreerd.
Als ik mijn Wii probeer te registeren, krijg ik de melding "This Wii can't be registered". Weet iemand hoe of wat? Ik wil graag wat mensen toevoegen namelijk....
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |