Oeehhh spannend!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:28 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hij moet nog syncen bij mij. je bent nog grijs.
maar ik heb wel weer een reeks stomme plaatjes enzo.
vind ik af en toe ook, lijkt normaal te zijn...quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Oeehhh spannend!!!
Heb ook SHOOTO en mschol even in m'n lijst gezet.
Valt me trouwens op dat deze Wii een vrij harde "klak!" laat horen als ik terug ga uit een menu. Klinkt alsof hij de CD snel stil zet ofzo. Het feit dat het me opvalt doet me twijfelen of m'n vorige het ook had.
Kan iemand bevestigen dat het zo hoort?
ik kom niet uit nieuwegein...quote:Op zondag 21 januari 2007 16:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
Yeah, het werkt. Mailtjes aangekomen op de Wii en reply idem!
Mijn Wii code:
5130 3006 3279 6689
Ow, GDR, ik kom ook uit nieuwegein en houd wel van obscure mailtjes.
ga morgen nou gewoon langs paul. en neem fototoestel meequote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef Neverstop het volgende:
Moet de geluid productie ook eigenlijk met een korrel zout nemen, hij staat bovenop een houten kastje met daaronder een open "gat". Fungeert een beetje als een klankkast denk ik.
Zie nu sowieso overal spoken met dat ding, ben panisch dat er weer iets mis mee is. Zal over een week of wat wel minder zijn, kom ik hier ook niet meer zeuren
.
Ow, dat dacht ik....... Hoe dan ook, feel free to add if you wish.quote:
Nog geen blauwe gloed...quote:
hij wordt pas plauw als je volgens mij een berichtje of mii's stuurt, maar aangezien het eff duurt voordat de wii's doorhebben dat je elkaar hebt toegevoegd kan ik nie direct mii's sturenquote:
Zou wel gaaf zijn. Online tennis enzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:40 schreef bdt het volgende:
Nee dat is geen grap, check hetvolgende bericht. Kun je zien als je op de link van Wii Sports 2 klikt bij gerelateerde nieuwsberichten:
http://www.wii-like-nintendo.nl/nieuws/bericht/89/
Ik zit bij precies dezelfde vast...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:31 schreef Kersje86 het volgende:
hij blijft gewoon door spinnen tot ik uit dat ronde platform ben :S egt lastig... vandaag weer 5 x gespeeld en niet doorheen... nu weet ik zowiezo dat ik wordl 9 en 10 niet meer kan unlocken :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben er ook nog niet voorbij
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Dat ken ik, ik heb dat bij Metroid Prime... Nog steeds niet uitgespeeld, omdat de laatste eindbaas echt ZOOOO FUCKING moeilijk is :S Toch nog maar een paar keer proberen.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:25 schreef FJD het volgende:
De pest is dat ik de levels van Monkeyball zelf leuk vind maar die eindbazen slaan nergens op. Nu wil ik dus verder spelen maar zit ik bij die frustrerende eindbaas. Vervolgens ligt het spel stof te happen en dat zuigt best wel.
Welkom in het wii topicquote:Op maandag 22 januari 2007 10:40 schreef _GdR_ het volgende:
die sonic werd toch totaal afgezeken op de xbox?
slechte camera etc. of is dat een andere?
Volgens mij wordt het een Worms 3D verhaal. Het wordt te moeilijk & de lol is ervan. Wat Sonic voor mij leuk maakte was de belachelijke snelheden, de meest waanzinnige loopings en meer van dat soort ongein. In een 3D wereld wordt dat lastiger waardoor je al snel een veredelde platformer aan het spelen bent.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
Idd, volgens mij word sonic wi ide eerste 3D sonic die wel het gevoel doorgeeft uit de 2D sonic, ultieme snelheid![]()
Dat gevoel heb je zeker bij deze sonic, je beweegd soic alleen maar van links naar rechts over het scherm, en zorgt dat tie gaat springen. Waardoor je niet zit met lastige 3D bewegingen waardoor de camera gaat kuttenquote:Op maandag 22 januari 2007 10:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het een Worms 3D verhaal. Het wordt te moeilijk & de lol is ervan. Wat Sonic voor mij leuk maakte was de belachelijke snelheden, de meest waanzinnige loopings en meer van dat soort ongein. In een 3D wereld wordt dat lastiger waardoor je al snel een veredelde platformer aan het spelen bent.
Ik help het je hopen maar ik vrees het ergste.
Sonic Adventure op de DC was wel tof, mede omdat de DC grafisch sterker was dan de PSX.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb sonic nooit leuk gevonden.
Slimquote:Op maandag 22 januari 2007 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
Dat gevoel heb je zeker bij deze sonic, je beweegd soic alleen maar van links naar rechts over het scherm, en zorgt dat tie gaat springen. Waardoor je niet zit met lastige 3D bewegingen waardoor de camera gaat kutten![]()
Niets dus. Beetje sturen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef Nollem het volgende:
Dan moet je ff die plaatjes bekijken in van die link... bij de onderste plaatjes zie je bewegingen van de Wii-remote...
sorry ouwe chagerijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Welkom in het wii topicJa tuurlijk is het een andere sonic...
welkom in het wii topicquote:Op maandag 22 januari 2007 11:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sorry ouwe chagerijn.
[afbeelding]
ik hoop dat deze controls alleen voor bonus games gebruikt wordt...
ik wil controls alla zelda. das gewoon dik oke.
Ik wacht ook op:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:10 schreef FJD het volgende:
Wii Sports 2 & Star Wars gaan de toppers worden voor de Wii
Moeten ze wel eerst komen/aangekondigd worden natuurlijk.
Sonic op de 360 is een totaal andere game dan de Wii versie. Ze hebben niks met elkaar te maken. Ik hoop echt dat die Sonic op de Wii gewoon echt weer top wordtquote:Op maandag 22 januari 2007 10:40 schreef _GdR_ het volgende:
die sonic werd toch totaal afgezeken op de xbox?
slechte camera etc. of is dat een andere?
huuuuuu iedereen pest mequote:Op maandag 22 januari 2007 11:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
welkom in het wii topic
zo is het hele spel...
Als je verder iets over het spel wilt weten zoals de rest van de grote mensen in het wii topic kan je bv naar gamerankings gaan. Daar kan je op bijvoorbeeld ign of gamespot of 1up of een andere site klikken die jij lekker vind lezen.quote:
Het meeste wel. Ik zelf speel games met een GC Arcade stick bijv. Zie hier meer:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
Weet iemand of je voor VC games de classic controller nodig hebt? Hoop het niet, ben zo de stad in voor een SD kaart en een zwik Wii points...
GameCube controller werkt ook voor veel VC-spellen. Maar het d-pad kan lastig zitten voor sommige spellen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
Weet iemand of je voor VC games de classic controller nodig hebt? Hoop het niet, ben zo de stad in voor een SD kaart en een zwik Wii points...
nee ik stel dood normale vragen die jullie boze oude meneren dan gewoon kunnen beantwoorden zodat dit topic niet dood bloeit enzo.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je verder iets over het spel wilt weten zoals de rest van de grote mensen in het wii topic kan je bv naar gamerankings gaan. Daar kan je op bijvoorbeeld ign of gamespot of 1up of een andere site klikken die jij lekker vind lezen.
Daar kan je informatie vinden over het spelZo weet je de volgende keer hetzelfde als de grote boze mensen in dit wii topic
Kan je ook doen met andere spellen overigens. Zo leer je welke spellen er eigenlijk op de markt zijn. En het is nog eens leuk om allemaal te lezen
Handig toch
Wat wil je ermee? Maw wat is je doel als je een console koopt?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:14 schreef Badabingea het volgende:
Is dit ding aan te raden?
Ik heb Gunstar Heroes, welke helaas geen gebruik maakt van de 4-punts toets op de GC controller, dus is hij niet te spelen met mijn GC arcade stick. Verder heb ik R-Type I, Super Star Soldier en Super Probotector, welke allemaal perfect spelen met de stick. Nu zou ik graag nog NES Tetris willenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef LaNic het volgende:
Welke VC-games kopen jullie zo allemaal met de Wii points. Ikzelf heb er nog weinig aangeschaft.
Vandaag Aanstaande vrijdag weer een paar nieuwe uitgebracht.
http://www.wii-like-nintendo.nl/nieuws/bericht/308/
Heb zelf nooit een megadrive gehad en koop deze games toch vooral voor de nostalgie.
Super Nintendo games passen meer in mijn straatje..
Joah, allangquote:Op maandag 22 januari 2007 12:48 schreef Frankeinstein het volgende:
heeft iemand eigenlijk al nieuwe wrist-straps ontvangen die hij/zij via internet aangevraagd heeft?
Heb zelf tot dusverre alleen 1 NES en 2 TurboGrafx games aangeschaft, respectievelijk: Super Mario Bros, en R-Type en Bomberman'93. Hiervan is Bomberman'93 veruit m'n beste aankoop. Zowel single player als multiplayer helemaal top! In MP lekker tegen elkaar spelen om elkaar proberen af te maken. Echt leuk!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef LaNic het volgende:
Welke VC-games kopen jullie zo allemaal met de Wii points. Ikzelf heb er nog weinig aangeschaft.
Weet je toevallig ook wat rayman daar kost?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:22 schreef RoelRoel het volgende:
Belachelijk dat zoveel winkels Wario Ware gewoon voor 60 euro proberen te verkopen...
(bij MM is ie 44)
elke MM is een losse winkel, die zelf hun verkoopprijs bepaald, dus neequote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef bdt het volgende:
IS dat bij elke MM? Die prijzen verschillen namelijk nog wel eens.
Ik moet hem nog steeds hebben. Elke keer als die reclame op TV langskomt wil ik gewoon spelen!
Nope, een kabel is een kabel. Een nintendo kabel is een kabel met een grote merknaam, dus duur.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef Steve-O het volgende:
Heb net een lcd tv aangeschaft maar nu moet ik ook een component kabel hebben , Zit er nu veel verschil tussen een nintendo en een ander merk kabel (Blaze)
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, Huntelaar heeft er ook een.
Yupquote:Op maandag 22 januari 2007 15:21 schreef Nollem het volgende:
Ik dacht balk met kleine balletjes ?? maar je bedoeld die Tears ??
werkt dat niet usa saves?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
Kom al een heel eind. Nu een bestand gevonden met 16 save games van Zelda
http://www.wiisave.com/index.php?dlid=101
-edit-
Kut is US/Canada
De rest zijn allemaal bestanden waarin men praat over bomb bags enzo, dat schiet niet echt op.
kan helaas niet. tis een bug iedereen heeft het. enigste wat het oploste was dacht ik terug naar 50 hz.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:01 schreef Jesse- het volgende:
ff vraagje over red steel:
Als in ingame uitleg krijg, bijvoorbeeld over hoe ik granaten moet gooien, komt dat in een tekst blokje te staan. De bovenste helft van dit tekst blok valt echter altijd buiten het beeld zodat ik dit niet kan lezen.
En bij de cutscene's mis ik altijd de tweede regel subtitles. Hoe kan ik dit fixen? In de opties zag ik niks staan wat het kan verhelpen.
info: heb m'n beeld instellingen van de wii op 16:9 en 60 hz staan.
Oh dan zet ik mn wii wel op 50 hzquote:Op maandag 22 januari 2007 17:11 schreef depax het volgende:
[..]
kan helaas niet. tis een bug iedereen heeft het. enigste wat het oploste was dacht ik terug naar 50 hz.
Zucht.....quote:
Ik heb nergens last van en mijn red steel kwam met de 2e lading wiiii's bij me.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:11 schreef depax het volgende:
[..]
kan helaas niet. tis een bug iedereen heeft het. enigste wat het oploste was dacht ik terug naar 50 hz.
Ik heb geen lcd tvquote:Op maandag 22 januari 2007 23:06 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van en mijn red steel kwam met de 2e lading wiiii's bij me.
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen ( en da's niet lullig bedoeld ofzo) : Heb je een lcd tv?
Zo ja : staat die dan misschien nog op zoom/ondertitels/breedbeeld ipv 16:9
Die fout heb ik nl ook al eens gemaakten ik zoeken en zoeken, en t maar niet snappen, tot ik van kanaal wisselde en zag dat ie versprong
!
alleen breedbeeld hier geen lcd.quote:Op maandag 22 januari 2007 23:06 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van en mijn red steel kwam met de 2e lading wiiii's bij me.
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen ( en da's niet lullig bedoeld ofzo) : Heb je een lcd tv?
Zo ja : staat die dan misschien nog op zoom/ondertitels/breedbeeld ipv 16:9
Die fout heb ik nl ook al eens gemaakten ik zoeken en zoeken, en t maar niet snappen, tot ik van kanaal wisselde en zag dat ie versprong
!
Heb je mn Mii nog ontvangen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |