Ik moet telkens naar die foto kijken om te zien wie het is, en dan nog komt er niks naar boven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat zie je níet in Anna?(en in vele anderen
)
Nee, die waren vet grappigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:58 schreef PeRi het volgende:
Ik vond haar ook niet leuk, maar leuker dan C&M iig..
Dat vraag ik me ook nog steeds afquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ziet iedereen in Chantal & Michelle , Anna kon tenminste nog zingen!
Jaa Maruja was ook 1 van mijn favosquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Hockeylotje het volgende:
die laatste vind ik heel flauw want dat waren mijn twee grote favo'smaar ik ga voor Maruja omdat X6 X-Factor al gaat winnen :p
Die laatste was klote ja. Ik vond ze ook allebei leukquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Hockeylotje het volgende:
die laatste vind ik heel flauw want dat waren mijn twee grote favo'smaar ik ga voor Maruja omdat X6 X-Factor al gaat winnen :p
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef SpecialGuest het volgende:
Uitslag van de kwartfinale:
[ 15 - 09 ] Sharon - Melanie
Melanie had door moeten gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef SpecialGuest het volgende:
[ 15 - 09 ] Sharon - Melanie
[ 16 - 08 ] Nadeche - Richy
[ 12 - 12 ] Chantal & Michelle - Anna
[ 16 - 08 ] X6 - Maruja
Vind ik ook een vreemde keuze. Zelf kan ik ze me amper meer herinneren.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef SpecialGuest het volgende:
[ 16 - 08 ] Nadeche - Richy
Ze is idd de leukste die nog meedoetquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef --Globe-- het volgende:
Chantal en Michelle
Verder komt het wel weer aardig overeen met de Survival Game. Nu moet Nadeche maar eens winnen.![]()
Ze waren gewoon grappigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef Lynx666 het volgende:
Chantal en Michelle
Wat ziet men toch in die 2 dozen?
Echt, het is dat ik de foto's erbij heb gezocht anders wist ik niet eens meer wie ze warenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze waren gewoon grappig. In tegenstelling tot die Anna, die geen uitstraling had en niet kon zingen
.
Ik dacht dat het die jodelaarster was (quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar,Anna
, zo iemand blijft wel bij
![]()
Bovenstaande tekst kan net zo goed van toepassing zijn voor Petra & Debbie Chantal & Michelle zelfs hun namen blijven me niet bijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht dat het die jodelaarster was (), zelfs toen ik de foto zag wist ik nog niet wie het was
. Daarna een optreden gezien, en dat was bagger
. Bovendien is ze nou niet echt moeder's mooiste
.
Haat t.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef --Globe-- het volgende:
Verder komt het wel weer aardig overeen met de Survival Game.
Wat ze heel erg mee had was júist haar uitstraling.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze waren gewoon grappig. In tegenstelling tot die Anna, die geen uitstraling had en niet kon zingen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |