Er zit eigenlijk geen maximum aan, maar probeer het een beetje redelijk te houden en geef anderen ook de kans om te nomineren. Niet meteen 38 namen opnoemen dus.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
Even loeren hoor op de site. Hoeveel mag je max nomineren?
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:24 schreef Cee het volgende:
Ik nomineer de hond die de X opknauwde.
Cyrille dus.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:24 schreef Cee het volgende:
Ik nomineer de hond die de X opknauwde.
Welke Anna bedoel je?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:01 schreef BVO het volgende:
Anna.
Nou ja, dan nomineer ik zelf nog Cyrille. En de andere Anna dan die BVO bedoelt. Daarmee zijn er nog 16 plekken over.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef PeRi het volgende:
Hela die hond heette geen Cyrille.
Jovanna staat erbij. De juryleden en Wendy doen hier niet mee (misschien wel in een eventuele X-Factor Survival Game).quote:Op woensdag 27 december 2006 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Is Jovanna al genoemd? Die hoort er uiteraard bij.
En doen de juryleden en Wendy niet mee?
Ik bedoelde ook specifiek die hond! Zijn/haar baasje kan me gestolen worden. Voor mij is er geen kandidaat die zo wollig, zo knuffelbaar, zo spits en ondeugend, zo'n eigen stemgeluid heeft, als Hond.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef PeRi het volgende:
Ik ben er eigenlijk ook wel voor als die hond zn eigen nominatieplekje krijgt.
'Hond van Cyrille'.
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
Ja precies Cee!! Als ie echt zn plekje krijgt, wint ie van mij hoor
.
Die tut die wegliep wil ik in het bijzonder nominerenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:04 schreef sbientje het volgende:
De gospelettes, zo heetten die tutten toch waar er 1 van wegliep? Die nomineer ik ook
Beide Anna's staan er al bij.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef Californian_dreamer het volgende:
is jodelende anna al genoemd?
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:46 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Beide Anna's staan er al bij.
mikquote:Op donderdag 28 december 2006 18:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die tut die wegliep wil ik in het bijzonder nomineren
Chaja en Meke jaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Chantal en Michelle bedoel je? Die staan er namelijk al bij. Of wil je Chaja en Meke erbij hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |