Eensquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
X6, ben niet kapot van ze. Maar Sanne Roosvind ik tof. C&M waren wel grappig, maar eigenlijk verdienden ze het niet om verder te komen dan de 1e of 2e ronde. Dus dan maar X6, lekker saai.
Nadeche vind ik niks. Als ik iemand op aarde mocht aanwijzen om het begrip saaiheid uit te beelden, zou dit Nadeche worden. Sharon heeft de uitstraling, de looks, de stem, de juiste houding. Dus Sharon moet maar winnen.
Logisch, zoals altijd zijn de vrouwelijke deelnemers vele malen interessanter dan de mannelijke en beschikken ze over meer talent.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
en het zijn nog allemaal vrouwen ook
Vaak wel. Maar nu is er eigenlijk maar één goede vrouw en één goede manquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:21 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Logisch, zoals altijd zijn de vrouwelijke deelnemers vele malen interessanter dan de mannelijke en beschikken ze over meer talent.
Dat is jouw mening, ik luister liever naar mannen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:21 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Logisch, zoals altijd zijn de vrouwelijke deelnemers vele malen interessanter dan de mannelijke en beschikken ze over meer talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |