20:00 Goede tijden, slechte tijdenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:11 schreef TrenTs het volgende:
Ik denk dat ik een brief ga sturen aan RTL-4 waarin ik ze vraag waarom het elke dag steevast begint om 20.08, terwijl op teletekst staat dat het 20.01 is. Het lijkt me dat ze zelf ook wel weten dat ze elke dag 7 minuten later beginnen?
Op teletekst staat wat anders, maar die ene minuut mogen ze houden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
20:00 Goede tijden, slechte tijden
http://gids.omroep.nl/.
ben benieuwd of wie die taakstraf ook nog te zien gaan krijgen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Een taakstraf van 120 uur ( papier prikken ) voor wat dvd handel![]()
120 uur papier prikken vind ik eigenlijk wel boeiender om te zien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:21 schreef digispeed het volgende:
[..]
ben benieuwd of wie die taakstraf ook nog te zien gaan krijgen.
zal vast wel niet
Normaliter krijg je eerst een onschuldige waarschuwingquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Een taakstraf van 120 uur ( papier prikken ) voor wat dvd handel![]()
En wat moet Jack met Charlie...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef pberends het volgende:
Kan Charlie de serie niet uit met die domme baby? Hoe lang gaan de scriptschrijvers dit gezeik nog volhouden?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom zeikt Dennis zo, een half jaar geleden was Dennis nog erger dan Noud op zijn ergst, justitieel gezien![]()
Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken ja, er zijn nu ook al frikandellen van stal gehaaldquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:44 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
GTST heeft op de website meteen een link naar 'schuldsanering' gezet. Zo'n pagina van de overheid (Postbus 51). Dit is wel erg zeg.... Nu laat GTST zich ook al voor wijze lessen inschakelen. Nog even en dan zegt Jef dat hij met Dorothea overal ter wereld naartoe moet om pakjes op te halen voor een geheimzinnige opdrachtgever, zodat de mensen wat kunnen leren over al de verschillende landen.
Frikandellen, die stinken een half jaar in de windquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:30 schreef TrenTs het volgende:
Lekker, dat binnenshuis frituren. Was dat voor of na het indoor palingroken?
Ik vind het wel spannend. Het speelt in op de nostalgische gevoelens van bejaarde GTST-kijkers!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:30 schreef warezguy05 het volgende:
wat is dit voor oud hollandse kneuterigheid..verschrikkelijk
De frikandellenindustrie zit zeker in een dipquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken ja, er zijn nu ook al frikandellen van stal gehaald![]()
lijkt er wel opquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
De frikandellenindustrie zit zeker in een dip.
Achter elke scene zit gewoon reclame/ een dubbele boodschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |