Ja, stonden ze in de Koning: "Mag ik een koker chips"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu is het Doritos idd vroeger zeiden ze altijd tegen elkaar doe mij eens een rol chips![]()
Frey heeft daar nog een filmpje van met Marcusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, stonden ze in de Koning: "Mag ik een koker chips"
En soms ook dipsaus erbij.
quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vreselijk is dat zeg, dat mens moet gewoon een keer op haar plaats gezet worden, zelf Ludo wordt elk seizoen wel een keer op zijn plaats gezet
quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Canisfire het volgende:
Barbara weer als je zeker weet dat je zoontje lief het niet zelf gedaan heeft laat je dat toch zo bewijzen ? Door het juist wel toe te laten.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gloeiende Aardmannetjes, wanneer krijgt Barbara nog eens iets waardoor ze de pijp uitgaat, veel toffere personages verdwenen, maar zo een stinkkut blijft en blijft maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De samenvatting van vandaag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef pberends het volgende:
Ik heb de tv maar uitgezet, die Bar werd me iets teveel van het "goede"....
O die heb ik niet gekend.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De vroegere Dian was veel leuker
Zonde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O die heb ik niet gekend.
Chris Jollesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De vroegere Dian was veel leuker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*gniffelt*quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:19 schreef heaven7 het volgende:
Stomme saaie verhaallijn met AnitaZij is zo enorm uitgespeeld. En hoe ze er soms ook uitziet als Quasimodo met dat oog wat halverwege der wang gaat hangen
Ik ben het er niet helemaal mee eens, soms gebeurd r iets waar Ludo nauw bij betrokken is, zoals dit met Nina en daar krijgt toch voor de volle 100% de schuld voor(van kijkers en Meerdijkersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef nWo4Life het volgende:
Ik begin het nu wel erg wazig te vinden. Deze moord wordt er in twee dagen doorheen gejaagd. Ludo zit even in de problemen en is er zo weer uit. Geloof je nou werkelijk dat als iemand dit allemaal geflikt had, een hele stad (of wat het ook is) tegen zich heeft, nog steeds overal mee weg zou komen? Zelfs de politie heeft ie omgekocht. Ik had hem allang iets gruwelijks aangedaan...Go, Dian!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |