Desalniettemin zijn het er maar weinigen, en allemaal van de oude garde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee niet waar
Cas Jansen
Georgina Verbaan
Ferry Somoghi
Van de GTSTClub:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:43 schreef Otmed het volgende:
[..]
Als dat dé zomercliff wordt, ga ik echt schelden.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godzijdankquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Van de GTSTClub:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:01 schreef pluisje78 het volgende:
@@@ Joris stapt uit gtst was 2 weken terug op rtl boulevard dus morris zal wel mors dood zijn.
en vond de oude garde de beste met annete (r.i.p) arnie roos (r.i.p) rien dian jeff karin oude hogendoorn enz veel leuker dan deze suffe bende
ze spelen 2 jaartjes in gtst en denken gelijk ik ben bekend dus ik mag een film doen
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk is dat zeg, dat mens moet gewoon een keer op haar plaats gezet worden, zelf Ludo wordt elk seizoen wel een keer op zijn plaats gezetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
Bar's geslijmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom al die flashbacks? Zo lang is het niet geleden hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit was ook minder gecompliceerd, er konden maar 2 mensen hebben geschoten, eigenlijk 3: Robert, Ludo en Nina.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:15 schreef pberends het volgende:
Ik snap iets niet: Aiyden: een complete sufkut bij het oplossen van de moord op Ludo.
Bij Nina pakt ie alles in 2 seconden aan.
Tanja jessquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat dacht je van Isa Hoes en Antony Kamerling, ze zijn misschien niet meer op tv, maar hebben bewust voor theater gekozen, evenals Rick Engelkes trouwens.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:19 schreef heaven7 het volgende:
Stomme saaie verhaallijn met Anitaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zij is zo enorm uitgespeeld. En hoe ze er soms ook uitziet als Quasimodo met dat oog wat halverwege der wang gaat hangenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bedoeld Doritos?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef jmac het volgende:
Jezus al VIER WEKEN draaien ze MARIA MENA in 't cafe in GTST. Hoeveel geld krijgen ze wel niet? Maria mena is straks nog vaker in gtst dan pringles...
Nu is het Doritos idd vroeger zeiden ze altijd tegen elkaar doe mij eens een rol chipsquote:
Je begrijpt wat ik bedoel met dat oogquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, stonden ze in de Koning: "Mag ik een koker chips"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu is het Doritos idd vroeger zeiden ze altijd tegen elkaar doe mij eens een rol chipsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frey heeft daar nog een filmpje van met Marcusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, stonden ze in de Koning: "Mag ik een koker chips"
En soms ook dipsaus erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
Bar's geslijmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vreselijk is dat zeg, dat mens moet gewoon een keer op haar plaats gezet worden, zelf Ludo wordt elk seizoen wel een keer op zijn plaats gezet
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Frey het volgende:
Barbaraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Canisfire het volgende:
Barbara weer als je zeker weet dat je zoontje lief het niet zelf gedaan heeft laat je dat toch zo bewijzen ? Door het juist wel toe te laten.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gloeiende Aardmannetjes, wanneer krijgt Barbara nog eens iets waardoor ze de pijp uitgaat, veel toffere personages verdwenen, maar zo een stinkkut blijft en blijft maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De samenvatting van vandaag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef pberends het volgende:
Ik heb de tv maar uitgezet, die Bar werd me iets teveel van het "goede"...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dian.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef alors het volgende:
Dian en Aydinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De vroegere Dian was veel leukerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dian.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aydin.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O die heb ik niet gekend.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De vroegere Dian was veel leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zonde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O die heb ik niet gekend.
Chris Jollesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De vroegere Dian was veel leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef alors het volgende:
Dian en Aydinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*gniffelt*quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:19 schreef heaven7 het volgende:
Stomme saaie verhaallijn met Anitaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zij is zo enorm uitgespeeld. En hoe ze er soms ook uitziet als Quasimodo met dat oog wat halverwege der wang gaat hangenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef heaven7 het volgende:
Daar gaat het oog weer!
Ik ben het er niet helemaal mee eens, soms gebeurd r iets waar Ludo nauw bij betrokken is, zoals dit met Nina en daar krijgt toch voor de volle 100% de schuld voor(van kijkers en Meerdijkersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef nWo4Life het volgende:
Ik begin het nu wel erg wazig te vinden. Deze moord wordt er in twee dagen doorheen gejaagd. Ludo zit even in de problemen en is er zo weer uit. Geloof je nou werkelijk dat als iemand dit allemaal geflikt had, een hele stad (of wat het ook is) tegen zich heeft, nog steeds overal mee weg zou komen? Zelfs de politie heeft ie omgekocht. Ik had hem allang iets gruwelijks aangedaan...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Go, Dian!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop