Nee, die maak ik namelijk elk seizoen over Feyenoord.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
BWHEHEHE :d:d:D:D:D;d;d:D:D;d:d; :d::d: :d: ;D: ;d;d:D:D:
Lang nagedacht over deze geniale grap?
quote:
Lekker appels met peren vergelijken zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:38 schreef the_undertaker het volgende:
Waarom wordt PSG niet geschorst?
Waarom wordt AS Roma nooit geschorst?
Jammer genoeg wel ja. Neemt niet weg dat ik het er totaal niet mee eens benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lekker appels met peren vergelijken zeg.
Uitspraak van het CAS was te verwachten, helaas.
Wat is eigenlijk je doel van die grapjes hier?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, die maak ik namelijk elk seizoen over Feyenoord.
dat die een bobbel in zn broek krijgtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je doel van die grapjes hier?
Ik vind dit geen appels met peren vergelijken.. Maargoed ik ga daar ook helemaal niet over in discussie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je wist niet dat er leden van de F-side bij het CAS zitten?quote:
idd, wat daar in het stadion gebeurde was 10x ergerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Van De Kast?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:12 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Van Hanegem zit Syb er sowieso bij.
Geen ajaxjodenbende he, dat we ff op dezelfde golflengte zittenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je wist niet dat er leden van de F-side bij het CAS zitten?
Dit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je doel van die grapjes hier?
Ok het gaat hier om de 'andere' joden... Ik snapquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Geen ajaxjodenbende he, dat we ff op dezelfde golflengte zitten![]()
Ajax verliest de monopoly om het woord jodenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok het gaat hier om de 'andere' joden... Ik snap![]()
Nuttig voor in dit topic danquote:
Hoe lang zal t duren voordat ze in de kuip zijn overgestapt naar het jodendom?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax verliest de monopoly om het woord joden![]()
Waarom mag ik geen ontopic grapjes maken dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nuttig voor in dit topic dan![]()
Maak verder wat van je leven he!
Succes!
Daar hadden ze al geen monopoly opquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax verliest de monopoly om het woord joden![]()
Froggiesquote:"I am very happy with the decision of CAS to uphold the UEFA Appeals Body judgement," said UEFA President Michel Platini.
Je kunt het ook overdrijven. Net alsof het landencoëfficiënt af hangt van de aanwezig- afwezigheid van Feyenoord. Laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:09 schreef DaMart het volgende:
Jammer maar helaas.
De straf lijkt me nog steeds niet terecht. Maar blijkbaar is de CAS wel gevoelig voor maatschappelijke druk om Feyenoord een soort zondebok te maken voor supportersgeweld in het algemeen. Als die Italianen zich in hadden gehouden vorige week, was Feyenoord er waarschijnlijk wel wat beter vanaf gekomen, denk ik.
Maar goed, het is jammer. Voor Feyenoord en voor het Nederlandse voetbal, want dat is dit seizoen toch weer een club minder om nog punten te pakken voor het landencoëfficient Als het een beetje tegenzit speelt over twee jaar alleen de kampioen nog CL dankzij een stel hersenloze voetbalvandalen.
Zo hoort de CL ook te zijn. Een cup voor kampioenen. Niet voor kneusjes die tweede of derde zijn geworden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:09 schreef DaMart het volgende:
Als het een beetje tegenzit speelt over twee jaar alleen de kampioen nog CL dankzij een stel hersenloze voetbalvandalen.
In 2002 dacht ook niemand dat Feyenoord de UEFA-cup zou winnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:13 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven. Net alsof het landencoëfficiënt af hangt van de aanwezig- afwezigheid van Feyenoord. Laat me niet lachen.
Het zou dan wel weer ironisch zijn als precies Feyenoord ineens opleeft en kampioen wordt volgend jaar... zodat zij als enige de CL in kunnen het jaar erop.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo hoort de CL ook te zijn. Een cup voor kampioenen. Niet voor kneusjes die tweede of derde zijn geworden.
Lekker blijven rellen dus.
AS ROMA was stukken erger. En trouwens appels en peren zijn beide fruit!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat soort posts maakt mij verdrietig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef sanni het volgende:
Jullie moeten niet zo janken. Wees blij dat je niet voor 5 jaar ofsow bent uitgesloten.
feyenoord heeft nu niet voor niets een slechte naam in Europa. I.p.v dat jullie
die raddraaiers die elke keer de club in diskrediet brengen aanpakken - en ze
weten echt wel wie die klootzakken zijn - lopen jullie alleen maar af te geven op
de rest van de wereld zoals een echte Calimero.De UEFA is seker niet heilig
maar om ze nu vanwege de opgelegde straf als maffia te bestempelen is weer een
typisch voorbeeld van het gebrek aan eigen zelfrelfectie.![]()
Hey kut! Verdiep je eens in wat achtergrond info, voordat je begint te blaten..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef sanni het volgende:
Jullie moeten niet zo janken. Wees blij dat je niet voor 5 jaar ofsow bent uitgesloten.
feyenoord heeft nu niet voor niets een slechte naam in Europa. I.p.v dat jullie
die raddraaiers die elke keer de club in diskrediet brengen aanpakken - en ze
weten echt wel wie die klootzakken zijn - lopen jullie alleen maar af te geven op
de rest van de wereld zoals een echte Calimero.De UEFA is seker niet heilig
maar om ze nu vanwege de opgelegde straf als maffia te bestempelen is weer een
typisch voorbeeld van het gebrek aan eigen zelfrelfectie.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:09 schreef koningdavid het volgende:
Onterechte beslissing als je het mij vraagt, zonde.
Komend seizoen beterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef peaceman het volgende:
Feyenoord wordt, ben ik bang, als voorbeeld gesteld voor andere clubs. Dat was nooit gebeurd als het gegaan was om een club uit Spanje, Engeland of Italie...
Persoonlijk vind ik dat Feyenoord niets te verwijten valt. En dat zeg ik met een ajax-hart...
Dat kan wel zijn, maar het blijft absurd!quote:
Ja oke, waarschijnlijk waren we toch niet verder gekomen. Maarja. Blijft wel jammer inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar het blijft absurd!
Ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:09 schreef koningdavid het volgende:
Onterechte beslissing als je het mij vraagt, zonde.
Maar dan moet je andere ploegen ook net zo hard straffen vind ik. Het is een juiste straf als je 1 lijn trekt maar als je het vergelijkt met wat Roma kreeg is het belachelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Helaas.
Niet mee eens, de politie had ze gewoon uit het stadion moeten houden. Als in de stad mensen met een stadionverbod voor problemen zorgen, dan kan je moeilijk verwachten dat ze in het stadion rustig gaan zitten. En aangezien Feyenoord ze hier niet in Nederland vast kan houden en alleen maar de franse autoriteiten kan waarschuwen. De franse politie had gewoon hierop in moeten spelen en genoeg manschappen hiervoor moeten hebben en dan rekeningen houden met de eventuele arrestaties.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:01 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Liet me even meeslepenStrekking van het verhaal is dat de club wel degelijk voor een deel verantwoordelijk is. Niet mee eens?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:49 schreef sanni het volgende:
Weet je ik vind het altijd so leuk dat jullie heel goed weten uit te leggen dat het
weer eens aan de ander lag maar als er geopperd wordt hoe dan de eigen aanhang
aan te pakken dan zijn de excuusredenen niet van de lucht. Stop daar nou eens mee
en wees gewoon eerlijk en geef toe dat jullie bang en te schijterig zijn om die
randmongoalen die iedere keer voor problemen zorgen gewoon bij je club preventief
uit te bannen.Dan zou je al heel veel ellende voorkomen.
Jullie weten heus wel wie dat zijn. Sterker nog volgens mij zien jullie die gasten dagelijks
bij het hek staan wanneer de selectie traint. Wat let jullie die gasten aan te pakken?
Of is het omdat jullie te bang zijn voor represailles?![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hey kut! Verdiep je eens in wat achtergrond info, voordat je begint te blaten..
Boete...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:55 schreef De_Ananas het volgende:
Wat zou dan de straf voor Feyenoord moeten zijn? Zonder dat Feyenoord daar ging spelen zouden er natuurlijk ook geen rellen zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |