Krakau was er trouwens wel uitgekickt een paar jaar geleden. Maar zoiets zouden ze dus echt nooit flikken bij Chelsea, Barca of Juve.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien is nu dus de trend gezet en volgen die clubs ook bij herhaaldelijk wangedrag van supporters.
Dat weten we alleen als die fans zich zullen gaan misdragen (wat ik niet hoop)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Krakau was er trouwens wel uitgekickt een paar jaar geleden. Maar zoiets zouden ze dus echt nooit flikken bij Chelsea, Barca of Juve.
We kunnen er wel patent op aanvragen... en dan miljoenen eisen van de volgende club die zwaar gestraft wordt voor jochies zonder zelfbeheersing, wegens patentinbreuk!quote:
Ja, na het bierincident en het rotje 20m naast Ricardo was 1 vernield plexiglasruitje de druppel die de emmer deed overlopen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Zwansen het volgende:
Ach, het was de zoveelste keer al....
Het is nou eenmaal vaak een optelsom van een aantal incidenten en er gaat hopelijk nu eens een voorbeeldfunctie richting die zogenaamde supporters uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:34 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, na het bierincident en het rotje 20m naast Ricardo was 1 vernield plexiglasruitje de druppel die de emmer deed overlopen...![]()
jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:34 schreef MrSleep het volgende:
Aan de TS te zien is die straf niet meer dan terecht: UEFA, Mafia, scheldwoorden, bedreigingen, etc...Of zou dat een van die kneuzen zijn die eigelijk geen supporter is?
Ah, die gedachtengang is te begrijpen. Er is al een wedstrijd zonder publiek gespeeld in De Kuip, dan tellen problemen in het vervolg zwaarder.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind de straf nergens op slaan, eerlijk gezegd.
Laat ze dan weer een aantal wedstrijden zonder publiek spelen ofzo. Maar een team straffen voor een paar malloten die zich misdragen vind ik vrij vreemd.
Die zocht ik idd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef twi het volgende:
De politie van Nancy heeft geblundert, maar het is en blijven Feyenoorders die de problemen veroorzaakt hebben. Niet degenen die via officiele kanalen zijn meegereisd, maar zeker het uitschot wat op eigen houtje is gegaan. De goeden moeten onder de kwade lijden, en dat is sneu. Maar Nancy had evengoed bestraft kunnen/moeten worden voor de fouten die zij gemaakt hebben m.b.t. kaartverkoop.
Dit is een hele zware straf, en die had inderdaad eerder uitgedeeld kunnen/moeten worden aan een andere club (AS Roma bijvoorbeeld), maar nu is Feyenoord het bokkie.
Het verras me ook totaal niet dat deze straf wordt opgelegd aan een minder vermogende/commerciele club..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef twi het volgende:
De politie van Nancy heeft geblundert, maar het is en blijven Feyenoorders die de problemen veroorzaakt hebben. Niet degenen die via officiele kanalen zijn meegereisd, maar zeker het uitschot wat op eigen houtje is gegaan. De goeden moeten onder de kwade lijden, en dat is sneu. Maar Nancy had evengoed bestraft kunnen/moeten worden voor de fouten die zij gemaakt hebben m.b.t. kaartverkoop.
Dit is een hele zware straf, en die had inderdaad eerder uitgedeeld kunnen/moeten worden aan een andere club (AS Roma bijvoorbeeld), maar nu is Feyenoord het bokkie.
Dat is hetgeen wat je de UEFA kwalijk kunt nemen inderdaad. Hoewel Ajax natuurlijk ook al eens op de blaren heeft gezeten eind jaren 80.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
Het verras me ook totaal niet dat deze straf wordt opgelegd aan een minder vermogende/commerciele club..
Dat is altijd het geval met dit soort zaken. Een paar malloten verpesten het nou eenmaal altijd voor de goedwillende meerderheid.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:39 schreef Shreyas het volgende:
Nu worden toch vrij veel onschuldige mensen gestraft die niets met die relschoppers te maken wilt hebben.
Eens. Komt dit nou bovenop die boete van 125k of krijgen we wat wisseldgeld terug?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:41 schreef Staanplaats het volgende:
In hoger beroep gaan en een schadevergoeding eisen voor het onterecht uitgesloten te zijn van Europees voetbal..
Zou idioot zijn wanneer dit er bovenop zou komen. Maargoed, da's Leonardo-geldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Eens. Komt dit nou bovenop die boete van 125k of krijgen we wat wisseldgeld terug?
Dit is in plaats van, neem ik aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Eens. Komt dit nou bovenop die boete van 125k of krijgen we wat wisseldgeld terug?
SUPPORTERS.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als de "fans" zich hadden gedragen was er niets aan de hand.
Volgens mij wel, idd.quote:
- Ah, doe maar niet -quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef Solidius het volgende:
Het slaat toch nergens op om eerst een concrete uitspraak te doen, en omdat de verliezers een beetje tegensputteren gelijk het roer om te gooien. Gewoon een smerige kutstreek en wederom bewijs in wat voor verneukte hoeren maatschappij we leven.
quote:UEFA geeft Tottenham maandag uitsluitsel
19/1/2007 19:01
Tottenham Hotspur is nog ongewis over de gevolgen van de Europese verbanning van Feyenoord. Maandag verwacht de Engelse club, die bij de loting was gekoppeld aan de Rotterdammers, uitsluitsel te krijgen van de UEFA.
'We hebben nog niet besloten wat er gaat gebeuren met betrekking tot Tottenham Hotspur', laat een woordvoerder van de UEFA weten. 'Ze krijgen of een bye of spelen tegen de nummer vier uit de groep van Feyenoord.'
Niet alleen Tottenham maar ook Wisla Kraków wacht dus een belangrijke week. De Poolse club werd mede door de 3-1 nederlaag in De Kuip als nummer vier uitgeschakeld in het UEFA Cup-toernooi.
Ik blijf me afvragen waarom je een club straft die de supporters zelf al een stadion verbod heeft gegeven. Alles buiten het stadion van Feijenoord kan Feijenoord niets aan doen. dat Nancy (de politie, niet de club) ook nog eens verkeerde beslissingen neemt is toch echt niet Feijenoords schuld lijkt me.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef twi het volgende:
Ik vind het raar dat je een club straft omdat publiek met een bepaald shirt zich misdraagt. Een bepaalde andere supportersgroepering kan makkelijk misbruik maken van deze interpretatie door te gaan rellen in kledij van de andere partij. Het is geen organisatorische fout van Feyenoord, maar daar worden ze nu wel voor gestraft.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef twi het volgende:
quote:Koeman: 'Schorsing is zwaar klote'
Geschreven door Jurre de Ruiter op vrijdag, 19 januari om 19:54
Eerder vandaag werd Feyenoord uitgesloten voor de lopende editie van de UEFA Cup, iets dat uiteraard de nodige reacties oplevert. Trainer Erwin Koeman spreekt in niet te misstane woorden uit de schorsing 'zwaar klote' te vinden.
"Zwaar klote", zo begint Koeman tegenover de NOS. "Dit is zeer pijnlijk voor de spelerse en voor de club. Iedereen keek uit naar de twee duels met Tottenham Hotspur. Ik vind dit zeer negatief en heel teleurstellend."
Hoewel Koeman de vorige straf, twee duels voorwaardelijk zonder publiek en een geldboete, wel enigzins licht vond, kan hij zich niet schikken in de nieuwe straf. "Deze nieuwe straf is extreem zwaar. Het ligt veel te ver uit elkaar. Ik ben bij Feyenoord niet snel ergens ondersteboven van, maar hier snap ik werkelijk helemaal niets van."
Kap nou eens met het over een kam scheren van iedereen die op eigen houtje is gegaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef twi het volgende:
was theo daar net dan ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dan zegt die muts ook nog tegen Boem Boem theo '' dan kan je wel carnaval vieren ''![]()
En die lul van een JD vindt het voor de spelers niet erg, maar voor de echte fans wel
Inderdaad, belachelijke straf.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:10 schreef R81 het volgende:
De UEFA blundert en Feyenoord is de dupe.
Bij Roma was er geen sprake van Recidive en ging het om 1 persoon die iets wierp wat je in een stadion WEL bij je mag hebben. Roma kon dus eigenlijk ook weinig verweten worden en werd toen ook relatief zwaar gestrafd juist.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef twi het volgende:
Er staat me iets bij dat er los van die gegooide aansteker bij Roma later ook buiten het stadion nog eens flinke rellen waren. Of was dat tijdens diezelfde wedstrijd?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef DIGGER het volgende:
Bij Roma was er geen sprake van Recidive en ging het om 1 persoon die iets wierp wat je in een stadion WEL bij je mag hebben. Roma kon dus eigenlijk ook weinig verweten worden en werd toen ook relatief zwaar gestrafd juist.
Gewaarschuwd ja, maar wat kon Nancy doen (zie mijn post boven die van jou) en in hoeverre is een waarschuwing geven een reden om je van alle verantwoordelijkheid te ontdoen? Deze straf is m.i. te hard, maarja, internationale voetbalbonden hèquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:52 schreef Sloggi het volgende:
Als ik Feyenoord was zou ik een civiele procedure beginnen tegen AS Nancy en de gemeente Nancy. Feyenoord heeft ze meermalen gewaarschuwd dat er herrie in de tent zou komen, en nóg hebben ze niks gedaan om het te voorkomen.
Als de politie mensen die overlast veroorzaken gewoon in het stadiom dumpt in plaats van te laten overnachten in de cel gaat er al iets fout.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gewaarschuwd ja, maar wat kon Nancy doen (zie mijn post boven die van jou) en in hoeverre is een waarschuwing geven een reden om je van alle verantwoordelijkheid te ontdoen? Deze straf is m.i. te hard, maarja, internationale voetbalbonden hè![]()
Iedereen met kaarten voor Franse vakken werden uit de rij gevist en werd met ze allen in 2 vakken gestopt naast het officiele Feijenoord vak.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als de politie mensen die overlast veroorzaken gewoon in het stadiom dumpt in plaats van te laten overnachten in de cel gaat er al iets fout.
Ook had er een paspoortcontrole plaats kunnen vinden zodat er geen Nederlanders tussen de Fransen waren gekomen. In het AD stonden ook verhalen dat een kerel met een Feyenoordshirt zo even 40 kaarten aan de kassa op kon komen halen.
Nee hoor, ik en nog een paar honderd anderen zaten gewoon op het Franse vak...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:01 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Iedereen met kaarten voor Franse vakken werden uit de rij gevist en werd met ze allen in 2 vakken gestopt naast het officiele Feijenoord vak.
Dat is lekker slim, mensen met 'illegale' kaarten allemaal bij elkaar plempenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:01 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Iedereen met kaarten voor Franse vakken werden uit de rij gevist en werd met ze allen in 2 vakken gestopt naast het officiele Feijenoord vak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |