abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:32:20 #101
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_45512360
Ach, het was de zoveelste keer al....
pi_45512389
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Misschien is nu dus de trend gezet en volgen die clubs ook bij herhaaldelijk wangedrag van supporters.
Krakau was er trouwens wel uitgekickt een paar jaar geleden. Maar zoiets zouden ze dus echt nooit flikken bij Chelsea, Barca of Juve.
pi_45512392
Ik vind de straf nergens op slaan, eerlijk gezegd.

Laat ze dan weer een aantal wedstrijden zonder publiek spelen ofzo. Maar een team straffen voor een paar malloten die zich misdragen vind ik vrij vreemd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45512417
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:33 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Krakau was er trouwens wel uitgekickt een paar jaar geleden. Maar zoiets zouden ze dus echt nooit flikken bij Chelsea, Barca of Juve.
Dat weten we alleen als die fans zich zullen gaan misdragen (wat ik niet hoop)
  Moderator vrijdag 19 januari 2007 @ 18:34:24 #105
42184 crew  DaMart
pi_45512419
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:31 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

zijn we weer trendsetters
We kunnen er wel patent op aanvragen... en dan miljoenen eisen van de volgende club die zwaar gestraft wordt voor jochies zonder zelfbeheersing, wegens patentinbreuk!
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_45512420
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Zwansen het volgende:
Ach, het was de zoveelste keer al....
Ja, na het bierincident en het rotje 20m naast Ricardo was 1 vernield plexiglasruitje de druppel die de emmer deed overlopen...
pi_45512422
Aan de TS te zien is die straf niet meer dan terecht: UEFA, Mafia, scheldwoorden, bedreigingen, etc...Of zou dat een van die kneuzen zijn die eigelijk geen supporter is?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:35:05 #108
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45512432
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:31 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

zijn we weer trendsetters
Hoera!
2000 light years from home
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:36:32 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45512461
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:34 schreef Erasmusch het volgende:

Ja, na het bierincident en het rotje 20m naast Ricardo was 1 vernield plexiglasruitje de druppel die de emmer deed overlopen...
Het is nou eenmaal vaak een optelsom van een aantal incidenten en er gaat hopelijk nu eens een voorbeeldfunctie richting die zogenaamde supporters uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:36:33 #110
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45512462
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:34 schreef MrSleep het volgende:
Aan de TS te zien is die straf niet meer dan terecht: UEFA, Mafia, scheldwoorden, bedreigingen, etc...Of zou dat een van die kneuzen zijn die eigelijk geen supporter is?
ja
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:37:10 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45512482
De politie van Nancy heeft geblundert, maar het is en blijven Feyenoorders die de problemen veroorzaakt hebben. Niet degenen die via officiele kanalen zijn meegereisd, maar zeker het uitschot wat op eigen houtje is gegaan. De goeden moeten onder de kwade lijden, en dat is sneu. Maar Nancy had evengoed bestraft kunnen/moeten worden voor de fouten die zij gemaakt hebben m.b.t. kaartverkoop.

Dit is een hele zware straf, en die had inderdaad eerder uitgedeeld kunnen/moeten worden aan een andere club (AS Roma bijvoorbeeld), maar nu is Feyenoord het bokkie.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:38:28 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45512509
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind de straf nergens op slaan, eerlijk gezegd.

Laat ze dan weer een aantal wedstrijden zonder publiek spelen ofzo. Maar een team straffen voor een paar malloten die zich misdragen vind ik vrij vreemd.
Ah, die gedachtengang is te begrijpen. Er is al een wedstrijd zonder publiek gespeeld in De Kuip, dan tellen problemen in het vervolg zwaarder.
pi_45512523
Het is natuurlijk een straf die te achterlijk voor woorden is..

Feijenoord heeft alles gedaan wat binnen haar macht ligt om deze wedstrijd ordelijk te laten verlopen. Feijenoord kan en mag niet verantwoordelijk worden gehouden voor supporters die buiten de club om kaarten kopen.

Deze straf is buitenproportioneel op twee gebieden.
1. Op het gebied wie de verantwoordelijkheid moet dragen
2. Op het geen wat gebeurd is.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_45512536
Jammer voor het Nederlandse voetbal.
Nou moet ik eerlijk bekennen dat het me, als Ajacied, niet zoveel uitmaakt of Feyenoord succes boekt in Europa of niet maar op deze manier uit de UEFA gezet te woorden is toch wel enigzins onrechtvaardig.
De club Feyenoord en zijn spelers kan er niets aan doen dan een relatief klein groepje relschoppers zich even op een achterlijk manier misdragen. Nu worden toch vrij veel onschuldige mensen gestraft die niets met die relschoppers te maken wilt hebben.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_45512539
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef twi het volgende:
De politie van Nancy heeft geblundert, maar het is en blijven Feyenoorders die de problemen veroorzaakt hebben. Niet degenen die via officiele kanalen zijn meegereisd, maar zeker het uitschot wat op eigen houtje is gegaan. De goeden moeten onder de kwade lijden, en dat is sneu. Maar Nancy had evengoed bestraft kunnen/moeten worden voor de fouten die zij gemaakt hebben m.b.t. kaartverkoop.

Dit is een hele zware straf, en die had inderdaad eerder uitgedeeld kunnen/moeten worden aan een andere club (AS Roma bijvoorbeeld), maar nu is Feyenoord het bokkie.
Die zocht ik idd.
pi_45512552
quote:

Het verras me ook totaal niet dat deze straf wordt opgelegd aan een minder vermogende/commerciele club..
pi_45512570
In hoger beroep gaan en een schadevergoeding eisen voor het onterecht uitgesloten te zijn van Europees voetbal..
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:41:41 #118
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45512572
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
Het verras me ook totaal niet dat deze straf wordt opgelegd aan een minder vermogende/commerciele club..
Dat is hetgeen wat je de UEFA kwalijk kunt nemen inderdaad. Hoewel Ajax natuurlijk ook al eens op de blaren heeft gezeten eind jaren 80.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:42:39 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45512595
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:39 schreef Shreyas het volgende:
Nu worden toch vrij veel onschuldige mensen gestraft die niets met die relschoppers te maken wilt hebben.
Dat is altijd het geval met dit soort zaken. Een paar malloten verpesten het nou eenmaal altijd voor de goedwillende meerderheid.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45512616
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:41 schreef Staanplaats het volgende:
In hoger beroep gaan en een schadevergoeding eisen voor het onterecht uitgesloten te zijn van Europees voetbal..
Eens. Komt dit nou bovenop die boete van 125k of krijgen we wat wisseldgeld terug?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:44:22 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45512636
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Eens. Komt dit nou bovenop die boete van 125k of krijgen we wat wisseldgeld terug?
Zou idioot zijn wanneer dit er bovenop zou komen. Maargoed, da's Leonardo-geld
pi_45512640
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dit is in plaats van, neem ik aan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:45:10 #123
139407 jorienvdherik
pi_45512653
Had er de hele dag al zo kut gevoel over
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:48:54 #124
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45512755
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:

[..]
Als de "fans" zich hadden gedragen was er niets aan de hand.
SUPPORTERS.

Domme supporters, dat wel...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_45512756
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:44 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dit is in plaats van, neem ik aan.
Volgens mij wel, idd.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:05:23 #126
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_45513225
Het slaat toch nergens op om eerst een concrete uitspraak te doen, en omdat de verliezers een beetje tegensputteren gelijk het roer om te gooien. Gewoon een smerige kutstreek en wederom bewijs in wat voor verneukte hoeren maatschappij we leven.
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:07:04 #127
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_45513288
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef Solidius het volgende:
Het slaat toch nergens op om eerst een concrete uitspraak te doen, en omdat de verliezers een beetje tegensputteren gelijk het roer om te gooien. Gewoon een smerige kutstreek en wederom bewijs in wat voor verneukte hoeren maatschappij we leven.
- Ah, doe maar niet -

[ Bericht 10% gewijzigd door RayMania op 19-01-2007 19:10:15 ]
Geef mij maar Amsterdam
pi_45513349
De joden vinden het ook jammer
pi_45513415
Uefa MAFIA
pi_45513640
quote:
UEFA geeft Tottenham maandag uitsluitsel

19/1/2007 19:01

Tottenham Hotspur is nog ongewis over de gevolgen van de Europese verbanning van Feyenoord. Maandag verwacht de Engelse club, die bij de loting was gekoppeld aan de Rotterdammers, uitsluitsel te krijgen van de UEFA.

'We hebben nog niet besloten wat er gaat gebeuren met betrekking tot Tottenham Hotspur', laat een woordvoerder van de UEFA weten. 'Ze krijgen of een bye of spelen tegen de nummer vier uit de groep van Feyenoord.'

Niet alleen Tottenham maar ook Wisla Kraków wacht dus een belangrijke week. De Poolse club werd mede door de 3-1 nederlaag in De Kuip als nummer vier uitgeschakeld in het UEFA Cup-toernooi.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:38:46 #131
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_45514349
quote:

Ik blijf me afvragen waarom je een club straft die de supporters zelf al een stadion verbod heeft gegeven. Alles buiten het stadion van Feijenoord kan Feijenoord niets aan doen. dat Nancy (de politie, niet de club) ook nog eens verkeerde beslissingen neemt is toch echt niet Feijenoords schuld lijkt me.

Ik begin wel te begrijpen waarom clubs die in civiel recht een proces willen aanspannen gepakt worden door de uefa/fifa. Deze straf kan je niet laten staan bij een normale rechter.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_45514808
quote:

Ik vind het raar dat je een club straft omdat publiek met een bepaald shirt zich misdraagt. Een bepaalde andere supportersgroepering kan makkelijk misbruik maken van deze interpretatie door te gaan rellen in kledij van de andere partij. Het is geen organisatorische fout van Feyenoord, maar daar worden ze nu wel voor gestraft.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_45515005
quote:
Koeman: 'Schorsing is zwaar klote'
Geschreven door Jurre de Ruiter op vrijdag, 19 januari om 19:54

Eerder vandaag werd Feyenoord uitgesloten voor de lopende editie van de UEFA Cup, iets dat uiteraard de nodige reacties oplevert. Trainer Erwin Koeman spreekt in niet te misstane woorden uit de schorsing 'zwaar klote' te vinden.

"Zwaar klote", zo begint Koeman tegenover de NOS. "Dit is zeer pijnlijk voor de spelerse en voor de club. Iedereen keek uit naar de twee duels met Tottenham Hotspur. Ik vind dit zeer negatief en heel teleurstellend."

Hoewel Koeman de vorige straf, twee duels voorwaardelijk zonder publiek en een geldboete, wel enigzins licht vond, kan hij zich niet schikken in de nieuwe straf. "Deze nieuwe straf is extreem zwaar. Het ligt veel te ver uit elkaar. Ik ben bij Feyenoord niet snel ergens ondersteboven van, maar hier snap ik werkelijk helemaal niets van."
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:58:49 #134
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45515129
quote:

Kap nou eens met het over een kam scheren van iedereen die op eigen houtje is gegaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_45515300
Dan zegt die muts ook nog tegen Boem Boem theo '' dan kan je wel carnaval vieren ''

En die lul van een JD vindt het voor de spelers niet erg , maar voor de echte fans wel
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:04:47 #136
139407 jorienvdherik
pi_45515340
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dan zegt die muts ook nog tegen Boem Boem theo '' dan kan je wel carnaval vieren ''

En die lul van een JD vindt het voor de spelers niet erg , maar voor de echte fans wel
was theo daar net dan ?
pi_45515387
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

was theo daar net dan ?
Aan de telefoon.
pi_45515436
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:10 schreef R81 het volgende:
De UEFA blundert en Feyenoord is de dupe.
Inderdaad, belachelijke straf.

En dan vraag je je meteen af waarom bv een club als Galatasary toen er 2 Leeds fans werden doodgestoken niet voor jaaaaaaaaaren geschorst is, want daar kon Galatasary namelijk net zo veel aan doen als Feyenoord aan de problemen in Nancy.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_45515577
quote:

Bij Roma was er geen sprake van Recidive en ging het om 1 persoon die iets wierp wat je in een stadion WEL bij je mag hebben. Roma kon dus eigenlijk ook weinig verweten worden en werd toen ook relatief zwaar gestrafd juist.

Maar diverse andere clubs (of landen worden dat niet. Denk naast het voorbeeld van Galatasary bv ook maar even terug aan het mes die die speler van Ierland tegen zich aan geworpen kreeg in de interland in Georgie een jaar of wat terug.
En als sanctie kreeg Georgie 1 wedstrijd zonder publiek, juist thuis tegen Ierlands grootste concurrent Rusland, dat dus zo voordeel had.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:14:45 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45515686
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef DIGGER het volgende:
Bij Roma was er geen sprake van Recidive en ging het om 1 persoon die iets wierp wat je in een stadion WEL bij je mag hebben. Roma kon dus eigenlijk ook weinig verweten worden en werd toen ook relatief zwaar gestrafd juist.
Er staat me iets bij dat er los van die gegooide aansteker bij Roma later ook buiten het stadion nog eens flinke rellen waren. Of was dat tijdens diezelfde wedstrijd?
pi_45522994

Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2007 @ 00:07:30 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45523085
De vorige opstootjes stonden denk ik ook nog in het achterhoofd van die commissie
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_45523287
Jammer, had me echt verheugd op die 2 wedstrijden. Weet niet of ik blij moet zijn om zo naar de volgende ronde door te gaan. Zie Tottenham liever eerlijk winnen of verliezen.
pi_45531811
Eigenlijk, hoe fout zat Nancy met het verkopen van die kaarten. Hier in Nederland doen wij niet aan losse verkoop maar in Frankrijk is dat heel normaal. Ik ben niet geheel op de hoogte van het systeem daar maar toen ik in tijdje in Montpellier was kon ik gewoon een kaartje kopen al was dat wel toen de grootste degredatie kandidaat maar moest wel tegen de nummer 1.

Kon Nancy heel hun systeem wel omgooien, dat vraag ik me af. Dus als ze naar Feyenoord hadden geluisterd, konden hun eigen supporters dan wel een kaartje kopen?
pi_45532019
Als ik Feyenoord was zou ik een civiele procedure beginnen tegen AS Nancy en de gemeente Nancy. Feyenoord heeft ze meermalen gewaarschuwd dat er herrie in de tent zou komen, en nóg hebben ze niks gedaan om het te voorkomen.
pi_45532048
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:52 schreef Sloggi het volgende:
Als ik Feyenoord was zou ik een civiele procedure beginnen tegen AS Nancy en de gemeente Nancy. Feyenoord heeft ze meermalen gewaarschuwd dat er herrie in de tent zou komen, en nóg hebben ze niks gedaan om het te voorkomen.
Gewaarschuwd ja, maar wat kon Nancy doen (zie mijn post boven die van jou) en in hoeverre is een waarschuwing geven een reden om je van alle verantwoordelijkheid te ontdoen? Deze straf is m.i. te hard, maarja, internationale voetbalbonden hè
pi_45532104
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Gewaarschuwd ja, maar wat kon Nancy doen (zie mijn post boven die van jou) en in hoeverre is een waarschuwing geven een reden om je van alle verantwoordelijkheid te ontdoen? Deze straf is m.i. te hard, maarja, internationale voetbalbonden hè
Als de politie mensen die overlast veroorzaken gewoon in het stadiom dumpt in plaats van te laten overnachten in de cel gaat er al iets fout.

Ook had er een paspoortcontrole plaats kunnen vinden zodat er geen Nederlanders tussen de Fransen waren gekomen. In het AD stonden ook verhalen dat een kerel met een Feyenoordshirt zo even 40 kaarten aan de kassa op kon komen halen .
pi_45532187
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als de politie mensen die overlast veroorzaken gewoon in het stadiom dumpt in plaats van te laten overnachten in de cel gaat er al iets fout.

Ook had er een paspoortcontrole plaats kunnen vinden zodat er geen Nederlanders tussen de Fransen waren gekomen. In het AD stonden ook verhalen dat een kerel met een Feyenoordshirt zo even 40 kaarten aan de kassa op kon komen halen .
Iedereen met kaarten voor Franse vakken werden uit de rij gevist en werd met ze allen in 2 vakken gestopt naast het officiele Feijenoord vak.
Feijenoord Rotterdam
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:03:17 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45532210
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:01 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Iedereen met kaarten voor Franse vakken werden uit de rij gevist en werd met ze allen in 2 vakken gestopt naast het officiele Feijenoord vak.
Nee hoor, ik en nog een paar honderd anderen zaten gewoon op het Franse vak...
Elite
Tegen TTIP
pi_45532224
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:01 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Dat is lekker slim, mensen met 'illegale' kaarten allemaal bij elkaar plempen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')