Als de wereld zo zwart-wit zou zijn, ja, misschien. Maar gelukkig voor ons is dat niet zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:10 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Geen enkel idee![]()
Toch blijf je mijn inziens een gedeeltelijke verantwoordelijkheid hebben voor je eigen supporters. Jullie zeggen nu dus simpelweg dat Feyenoord geen enkele blaam treft, en dus geen enkele straf zou moeten krijgen? 0, nada?
Portugal en Rusland lopen in de buurt, maar het is te overbruggen, aangezien PSV in de CL zit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, Feyenoord had natuurlijk net dat puntje kunnen binnenhalen dat nodig was geweest... ik geloof dat een land als Romenië bijvoorbeeld al erg dichtbij Nederland staat en Nederland kan inhalen als ze het goed blijven doen.
Nancy had die kaarten niet moeten verkopen ja, verder hebben ze weinig verkeerd gedaan (stadion was misschien wel beste wat ze die avond gedaan hebben)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nancy zou in ieder geval een hogere straf dan Feyenoord moeten krijgen.
Als Nancy die "fans" niet had binnengelaten was er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Als de "fans" zich hadden gedragen was er niets aan de hand.
Dat eerste was al genoeg verkeerds aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nancy had die kaarten niet moeten verkopen ja, verder hebben ze weinig verkeerd gedaan (stadion was misschien wel beste wat ze die avond gedaan hebben)
Eensch.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom zou bij de volgende uitwedstrijd van Feyenoord het niet weer totaal los gaan, hoe brengt de UEFA een boodschap over aan zowel feyenoord (met een jammere reputatie) en andere clubs, belonen lijkt me apart maar blijkbaar ben ik de enige die dit vindt, I'm a retard![]()
Dat is gvd de omgekeerde wereld zegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:14 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Als Nancy die "fans" niet had binnengelaten was er niets aan de hand.
Dan waren ze niet ergens anders gaan rellen? Je kan het zo mooi voor je zelf maken als je wilt maar het is gewoon zo dat die "fans" alleen maar op herrieschoppen utizijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:14 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Als Nancy die "fans" niet had binnengelaten was er niets aan de hand.
Het is een corrupte, schijnheilige mafia bendequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar mag ik weten wat de maffia hiermee te maken heeft?
Het enige wat de UEFA nu heeft bereikt is dat de relschoppers tot volgend seizoen moeten wachten voordat ze weer 'los kunnen'. Met deze straf los je niets op. Denk je echt dat die nepsupporters zich hier druk om maken? Die gasten lachen zich eerder rot joh... al die aandacht die ze nu krijgen, en al wat ze voor elkaar hebben gebokst (vrijwel letterlijk zelfs)!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom zou bij de volgende uitwedstrijd van Feyenoord het niet weer totaal los gaan, hoe brengt de UEFA een boodschap over aan zowel feyenoord (met een jammere reputatie) en andere clubs, belonen lijkt me apart maar blijkbaar ben ik de enige die dit vindt, I'm a retard![]()
En daarmee is het ineens het probleem van Nancy, grappig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:14 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat eerste was al genoeg verkeerds aan.
Neenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef sjimz het volgende:
kan het zo mooi voor je zelf maken als je wilt maar het is gewoon zo dat die "fans" alleen maar op herrieschoppen utizijn.
Nee, een groot deel van die relschoppers waren daar om te klaverjassenquote:
aha.. ok.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is een corrupte, schijnheilige mafia bende
Ow dus beter aanstaande wedstrijd dan volgend jaar, w00t!!! Lost straffen ooit iets op in jouw ogen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het enige wat de UEFA nu heeft bereikt is dat de relschoppers tot volgend seizoen moeten wachten voordat ze weer 'los kunnen'. Met deze straf los je niets op. Denk je echt dat die nepsupporters zich hier druk om maken? Die gasten lachen zich eerder rot joh... al die aandacht die ze nu krijgen, en al wat ze voor elkaar hebben gebokst (vrijwel letterlijk zelfs)!
De club Nancy kan hier net zo weinig tegen doen als Feyenoord...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Als de "fans" zich hadden gedragen was er niets aan de hand.
Net of iedereen van die groep van nog geen 100 man de hele dag gefocust was op rellen. Politieoptreden(+Nancy)=oorzaak/katalysatorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:18 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nee, een groot deel van die relschoppers waren daar om te klaverjassenTyf op zeg
Feyenoord heeft al een discutabele naam maar ik heb het pessimistische gevoel dat als een club als Barcelona in deze situatie zat er anders opgetreden was....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
aha.. ok.
Dus als Ajax hetzelfde overkomt.Of een Barcalona,Chelsea,Shalke of FC Knudde ook?Of is het dan weer.. heeeeeelemaal terrecht.
Waren de supporters er niet..waren er ook geen rellen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Net of iedereen van die groep van nog geen 100 man de hele dag gefocust was op rellen. Politieoptreden(+Nancy)=oorzaak/katalysator
Nee, dan blijft het een corrupte bende. Denk je serieus dat er zulke straffen worden uitgedeeld aan clubs uit de G18?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
aha.. ok.
Dus als Ajax hetzelfde overkomt.Of een Barcalona,Chelsea,Shalke of FC Knudde ook?Of is het dan weer.. heeeeeelemaal terrecht.
Beter helemaal niet. Ik wilde alleen zeggen dat de UEFA met deze straf helemaal niets bereikt. Feyenoord stond machteloos bij de relschoppers, die overigens een stadionverbod hadden! En die gasten trekken zich hier heus niets van aan hoor. Zo lang zij een spontane ejaculatie kunnen krijgen als ze een stoeltje het veld op gooien, zullen ze hemel en aarde bewegen om dat voor elkaar te krijgen, ongeacht wat voor straf de UEFA Feyenoord of welke club dan ook oplegt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dus beter aanstaande wedstrijd dan volgend jaar, w00t!!! Lost straffen ooit iets op in jouw ogen?
Het is niet alleen een straf maar ook een boodschap lijkt mij, maar zoals jij die supporters typeert, waarom ze dan een stadionverbod bijvoorbeeld geven, waarom ze laten betalen voor de schade.... (ok flauw)
Ow dus de politie heeft de rellen veroorzaakt. What is next?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Net of iedereen van die groep van nog geen 100 man de hele dag gefocust was op rellen. Politieoptreden(+Nancy)=oorzaak/katalysator
Als het zo uit de hand loopt: Ja, Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, dan blijft het een corrupte bende. Denk je serieus dat er zulke straffen worden uitgedeeld aan clubs uit de G18?![]()
Lees je ff in.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dus de politie heeft de rellen veroorzaakt. What is next?![]()
Nee , maar ze hebben de rellen wel het stadion ingebracht...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dus de politie heeft de rellen veroorzaakt. What is next?![]()
Niet , want er zit geen opschortende werking in , als ze pas over twee maanden tijd hebben , is het toch echt jammer...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:24 schreef -jos- het volgende:
Hoe waarschijnlijk is het dat CAS de uitspraak uitstelt zodat de wedstrijd nog wel door kan gaan?
Sjah misschien weten we het in de toekomst.Ik verwacht van wel maar als het niet zo is geef ik je groot gelijk.Dan is het inderdaad een corrupte bende.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, dan blijft het een corrupte bende. Denk je serieus dat er zulke straffen worden uitgedeeld aan clubs uit de G18?![]()
Precies. Een beetje weldenkende agent had mensen die de binnenstad vernielden in een kamertje van 2 bij 2 met tralies voor de ramen gesmeten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:24 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Nee , maar ze hebben de rellen wel het stadion ingebracht...
Inter,Galatasaray, Palermo, Grieken etc vergeten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het zo uit de hand loopt: Ja, Waarom niet?
Ja, enlighten me.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Inter,Galatasaray, Palermo, Grieken etc vergeten?
Moeten zeker niet vrijuit gaan. Je leert het welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:24 schreef Bullebak het volgende:
Aaaaaaaaaaaah, Nancy en de ME moeten gestraft worden. Duidelijk.![]()
Volgens mij is de winstpremie per gewonnen wedstrijd toch echt het zelfde.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
En nu ik er overigens over nadenk.Ze geven clubs als Arsenal,Barcalona,Bayern Munchen meer geld als men een CL wedstrijd heeft gewonnen dan een PSV of Ajax.
Hmm..
Plus dat dan de zaak nooit voor de UEFA had gediend , want dan was het een zaak van de franse staat tegen de 'supporter'quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Een beetje weldenkende agent had mensen die de binnenstad vernielden in een kamertje van 2 bij 2 met tralies voor de ramen gesmeten.
Lekkere boeiende discussie ....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is de winstpremie per gewonnen wedstrijd toch echt het zelfde.
Ik kan me vergissen hoor.
Blijkbaar wel want je mengt je erinquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:28 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Lekkere boeiende discussie ....
Inter-Milanquote:
Nu meng ik me erin , daarnet oordeelde ik eroverquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je mengt je erin
Misschien is nu dus de trend gezet en volgen die clubs ook bij herhaaldelijk wangedrag van supporters.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Inter-Milan
Palermo-WHU
Galatasaray-Leeds (en vele anderen)
en al die andere zuid/oost europeanen met hun messen, missiles, vuurwerk, oerwoudgeluiden etc
Als men repliek geeft zit men in een discussiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:29 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Nu meng ik me erin , daarnet oordeelde ik erover![]()
zijn we weer trendsettersquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien is nu dus de trend gezet en volgen die clubs ook bij herhaaldelijk wangedrag van supporters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |