abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:02:43 #251
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47033385
*Meldt

Hummz, ik loop nu 3 keer per week 's ochtends hard In de sportschool

Heb de conditie van een natte dweil, maar ik red 't om een half uurtje op interval te lopen op een snelheid van 7,5 km per uur. Ik kan denk ik wel harder, maar ik bouw 't rustig op. Wil niet nog meer blessures

Ik heb de intentie om met een vriendin van mij de Marikenloop te doen. En we hebben ons gelijk maar voor de 10 km ingeschreven
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_47043575
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef Raphaelo29 het volgende:
in het licht ga ik wel harder meestal ja,,,,omdat iedereen je dan kan zien hehe. gelukkig staat het zuurstofapparaat gewoon binnen
Das grappig, dat je harder loopt in het licht dan in het donker.. Als iedereen je moet zien hardlopen, moet je langzamer lopen.. goed voor de kijkcijfers
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_47072075
hmmm ja, zo had ik het nog niet bekeken

sinds ik met mn oude gympies loop is m'n pijnlijke knie verleden tijd. iemand interesse in vrijwel nieuwe nike air max triax 10 maatje 46 ( en anders doe je 2 paar sokken aan )
pi_47117388
Ik loop inderdaad bewust in het donker.
Stampende olifantjes houden niet van het licht.

De eerste training ging best goed op wat kleine opstartprobleempjes na!
Bij de eerste stap klapte m'n enkel dubbel (verzakte stoepen in Gouda) en na een halve minuut besloot m'n broek naar beneden te zakken. Een dubbele knoop in het touwtje verhielp dat waarna ik maar opnieuw begonnen ben.

Volgende week zaterdag begin ik met Start to Run. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb ook al een doel: 3 kilometer tijdens de Ladiesrun in Rotterdam op 24 juni? Zijn er meer 'ladies' die daar aan mee gaan doen?
pi_47118151
Vanochtend in de zon met zingende lente vogeltjes naar een/in nabijgelegen park en polder gelopen
pi_47122023
Ben vandaag besprongen door een hond
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:35:57 #257
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_47122271
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:25 schreef Apfel het volgende:
De hond hangt hopelijk nog steeds ergens te bungelen in een hoge boom waar jij m ingeschopt hebt?? Ik ga zo ook nog even! Heerlijk weer, zo koud met een zonnetje.
I'm just a girl in the world.
pi_47122387
Vandaag sterftraining: in voorbereiding op de 10km op 2e paasdag loop in zometeen 5x 2km in een tempo dat 10% hoger ligt dan mijn wedstrijdschema (45 minuten). Daartussen steeds 3 minuten rust. Met andere woorden: er moet in de wedstrijd 45 minuten / 5 delen = 9 minuten per 2 kilometer gemiddeld gelopen worden. Daar haal ik nu 10% vanaf, dat is dus 8:06. Dat dus 5x met rust om HR terug te brengen .
pi_47124647
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:25 schreef Apfel het volgende:
Honden .
pi_47128986
en het erge is nog dat mensen verontwaardigd zijn als je fikkie een duw geeft. ik neem het het beestje niet kwalijk, maar de mentaliteit van sommige mensen wel. ze zien je van een km aankomen maar fikkie ff vasthouden ho maar.
pi_47130993
Nou ja, het was in een open stuk waar ze los mogen.
Natuurlijk wil het beestje alleen maar spelen, maar evengoed niet prettig als er tegen je aan gesprongen wordt. Ik kwam wel net om de hoek dus de eigenarese zag me niet aankomen, want naderhand lijnde ze wel aan
  zaterdag 10 maart 2007 @ 19:25:29 #262
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_47131231
Vandaag voor de eerste keer dit jaar de 10 kilometer gelopen en gelijk een nieuw PR gelopen 50.24. Dat belooft dus wat voor de rest van het seizoen.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 19:26:58 #263
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47131273
Wát een heerlijk loopweer vandaag. Ik was nog erg winters gekleed, dus het zweet brak me aan alle kanten uit, maar verder ging het heerlijk. Laat het voorjaar maar komen.
pi_47137497
Wow Black-Hole dat is 5 minuten per kilometer! Ik doe daar meer dan 6 minuten over en dus over 10 km (als ik dat al zou lopen) zéker meer dan een uur.

En Cutie waarom in het donker rennen? Mensen moedigen je juist aan als ze je zien! Ik heb laatst in een rondje twee keer een opgestoken gekregen vanuit een auto en een keer een opmerking van iemand op straat die zei 'zo, sportief!'. Dat vond ik erg leuk.
pi_47141228
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 19:26 schreef pfaf het volgende:
Wát een heerlijk loopweer vandaag. Ik was nog erg winters gekleed, dus het zweet brak me aan alle kanten uit, maar verder ging het heerlijk. Laat het voorjaar maar komen.
Daar had ik vanavond ook last van Tegen de schemering even half uurtje gaan lopen na tien minuten kon het jasje al uit pfff. Volgende week City-Pier-City hopelijk met ook zulk weer!
pi_47186199
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:35 schreef annoh het volgende:

[..]

De hond hangt hopelijk nog steeds ergens te bungelen in een hoge boom waar jij m ingeschopt hebt??
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 17:58 schreef Raphaelo29 het volgende:
en het erge is nog dat mensen verontwaardigd zijn als je fikkie een duw geeft. ik neem het het beestje niet kwalijk, maar de mentaliteit van sommige mensen wel. ze zien je van een km aankomen maar fikkie ff vasthouden ho maar.
idd je kan die hond ook niks kwalijk nemen. Onze hond mag ook graag overal achteraan rennen maar die houden we dan ook even vast
pi_47186521
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:35 schreef PekkeMan het volgende:

[..]

[..]

idd je kan die hond ook niks kwalijk nemen. Onze hond mag ook graag overal achteraan rennen maar die houden we dan ook even vast
De hond wilt alleen maar spelen, dat snap ik ook wel. Maar "normaal bijt ie nooit" ook.. of "ja, dan had je maar even moeten roepen dat je er aan komt"..
pi_47192258
Ik ben ook net begonnen met hardlopen en het eerste doel is om de 5 km aan een stuk door te kunnen rennen (vandaag: 4,5 kilometer met 2 intervallen van 2 minuten). Ik heb via MyAsics een schema gemaakt dat ik door een computerstem in laat spreken en over mijn muziek heen mix zodat ik geen dure horloges hoef te kopen. "Twenty-eight minutes, stop running, start walking. You are finished. Well done!"

Ik heb op dit forum ooit mogen vernemen dat het het beste is om 's ochtends te gaan rennen op een nuchtere maag (i.v.m. vetverbranding). Klopt dat? Het valt me zwaar, maar ik heb tot nog toe aardig kunnen rennen zonder iets te eten. Wat me vooralsnog opbreekt, is dat mijn longen en hart bij zware inspanning gaan protesteren. Ik heb een half jaar geleden longproblemen gehad en waarschijnlijk ervaar ik daar nu nog de naweeën van. (Na het hardlopen klink ik als een verstokt roker.) Even doorbijten.

Voor de dames: hoe lang lopen jullie over 5 km?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 12 maart 2007 @ 18:27:13 #269
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47199220
als geoefend hardloper (zo noem ik mezelf maar even voor het gemak ) heb ik eigenlijk alleen nog maar echt last van mijn maximale longinhoud/hartslag. Je hebt volgens mij dan gewoon het maximale van je zuurstofopname bereikt tijdens het lopen. Door het vaker te doen zou je hier aan moeten wennen, en zal je langzaam aan een lagere hartslag krijgen, je zuurstofopname zal iets toenemen (maar niet zo schrikbarend veel). Als je iets rustiger loopt dan heb je als het goed is niet zoveel last ergens van, of niet? Als dat het geval is dan moet je eens in een rustiger tempo lange tijd zonder onderbrekingen achter mekaar hardlopen, zal je nog versteld staan hoelang je dat vol kunt houden.

Ik kan het fout hebben, dit is puur mijn eigen interpretatie, en ben geen expert
pi_47204742
vandaag dacht ik loop effe 4 keer 5 minuten, maar werd uiteindelijk 3 keer 5 en het laatste stukkie bijna 11 , wat past je lichaam zich snel aan zeg! en ik ben maar 2 of 3 keer per week bezig nu

wat een stelletje aso hardlopers zeg in het haagsche bos, nu een antal keer gelopen en maar 1 keer een groet gekregen van iemand werd wel zaterdag door een dronken man van mijn schema gehouden, die mij effe 1 ding moest vertellen, werd uiteindelijk 10 minuten naar het geratel van die gast luisteren, dronken mensen zijn echt lachen

in het begin had ik een beetje moeite om op een goede manier te ademen, maar afgelopen zaterdag had ik door gekregen dat ik heel diep moet ademen en rustig moet uitademen, is de bedoeling zo ongeveer toch?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_47206658
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:27 schreef Grumpey het volgende:
als geoefend hardloper (zo noem ik mezelf maar even voor het gemak ) heb ik eigenlijk alleen nog maar echt last van mijn maximale longinhoud/hartslag.
Dat is interessant om te horen, want ik lees meestal over slechte conditie, pijntjes en 'benen die niet willen' die het hardlopen bemoeilijken. Ik krijg zelf hooguit een steek in m'n zij. (Waar komt dat eigenlijk uit voort?)
quote:
Je hebt volgens mij dan gewoon het maximale van je zuurstofopname bereikt tijdens het lopen. Door het vaker te doen zou je hier aan moeten wennen, en zal je langzaam aan een lagere hartslag krijgen, je zuurstofopname zal iets toenemen (maar niet zo schrikbarend veel). Als je iets rustiger loopt dan heb je als het goed is niet zoveel last ergens van, of niet? Als dat het geval is dan moet je eens in een rustiger tempo lange tijd zonder onderbrekingen achter mekaar hardlopen, zal je nog versteld staan hoelang je dat vol kunt houden.

Ik kan het fout hebben, dit is puur mijn eigen interpretatie, en ben geen expert
Volgens mij loop ik sowieso al niet heel hard. Als ik 's avonds moe word, krijg ik ook last van mijn longen (en dus ook van mijn hart, want die twee lijken met elkaar te maken te hebben; het hart gaat waarschijnlijk harder kloppen als de longen niet genoeg zuurstof kunnen krijgen). Ik ga er toch vanuit dat het door de restanten komt van de stolsels die ik in mijn longen heb gehad. Ik heb twee jaar geleden ook aan hardlopen gedaan, en toen ging het wat beter op dat vlak. Dus ik verwacht dat het nu ook wel weer langzaamaan beter zal worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_47207446
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is interessant om te horen, want ik lees meestal over slechte conditie, pijntjes en 'benen die niet willen' die het hardlopen bemoeilijken. Ik krijg zelf hooguit een steek in m'n zij. (Waar komt dat eigenlijk uit voort?)
[..]
Ik heb altijd begrepen dat er dan te weinig zuurstofnaar de organen (bijv alvleesklier) gaat. Dat krijg je als je bijvoorbeeld te snel na het eten gaat lopen en/ of zwaar gegeten hebt.

Daar is een ademhalingsoefening voor. Eerst diep inademen en dan helemaal uitademen door je neus, en daarbij je buikspieren aanspannen, tot al je adem weg is (visualiseer dat je zuurstof naar het pijnlijke deel stuurt). Als je dat een paar keer doet gaat het meestal over, is mijn ervaring.
pi_47208639
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef Slayage het volgende:
vandaag dacht ik loop effe 4 keer 5 minuten, maar werd uiteindelijk 3 keer 5 en het laatste stukkie bijna 11 , wat past je lichaam zich snel aan zeg! en ik ben maar 2 of 3 keer per week bezig nu

wat een stelletje aso hardlopers zeg in het haagsche bos, nu een antal keer gelopen en maar 1 keer een groet gekregen van iemand werd wel zaterdag door een dronken man van mijn schema gehouden, die mij effe 1 ding moest vertellen, werd uiteindelijk 10 minuten naar het geratel van die gast luisteren, dronken mensen zijn echt lachen

in het begin had ik een beetje moeite om op een goede manier te ademen, maar afgelopen zaterdag had ik door gekregen dat ik heel diep moet ademen en rustig moet uitademen, is de bedoeling zo ongeveer toch?
Ik heb mij vroeger eens laten vertellen dat het het beste is om via de neus in te ademen en via de mond weer uit. Op die manier zou de meeste zuurstof opgenomen / gebruikt worden en daardoor zou je het dus ook automatisch iets langer vol moeten kunnen houden.
pi_47211702
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:03 schreef Grachus het volgende:

[..]

Ik heb mij vroeger eens laten vertellen dat het het beste is om via de neus in te ademen en via de mond weer uit. Op die manier zou de meeste zuurstof opgenomen / gebruikt worden en daardoor zou je het dus ook automatisch iets langer vol moeten kunnen houden.
ja dat probeer ik ook te doen, maar het lukt niet helemaal
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_47211816
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef An24 het volgende:

Daar is een ademhalingsoefening voor. Eerst diep inademen en dan helemaal uitademen door je neus, en daarbij je buikspieren aanspannen, tot al je adem weg is (visualiseer dat je zuurstof naar het pijnlijke deel stuurt). Als je dat een paar keer doet gaat het meestal over, is mijn ervaring.
thanks voor de tip, kijken of het werkt
-Rabia Al-Basri
  maandag 12 maart 2007 @ 23:48:31 #276
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47213357
wat ook goed aan te leren is om 2x kort in te ademen en vervolgens 2x kort uit, en dat in het ritme van je lopen. Wordt erg vaak gebruikt, zorgt er ook voor dat je in hetzelfde tempo blijft lopen.
pi_47254543
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben een beginner en ik loop dus absoluut niet hard (net als jij eigenlijk), maar ik doe er iets meer dan een half uur over. Ongeveer 33-34-35 minuten, precies weet ik het niet.
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:35:37 #278
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47254787
Gisteren heeerlijk gelopen. Zonnetje, korte broek, t-shirtjes, flauw briesje. Prachtig. Het wordt wel weer tijd voor nieuwe baterijen in m'n hartslagmeter want zonder tijden is lopen toch minder spannend.
pi_47255579
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:35 schreef pfaf het volgende:
Gisteren heeerlijk gelopen. Zonnetje, korte broek, t-shirtjes, flauw briesje. Prachtig. Het wordt wel weer tijd voor nieuwe baterijen in m'n hartslagmeter want zonder tijden is lopen toch minder spannend.
ik loop al 3 weken zonder tijden.. Het bandje van mijn Nike horloge is kapot.. Nog geen tijd gehad om naar de running shop te gaan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:00:10 #280
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_47256684
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:21 schreef Claudia_x het volgende:

Vorig jaar liep ik als snelste 29.30, maar dit jaar wil ik wel een stuk sneller zijn!
I'm just a girl in the world.
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:16:34 #281
62913 Blik
The one and Only!
pi_47257067
Ik doe trouwens 9 april mee aan de 5 km loop in Utrecht. Als testcase voor de batarace 3 weken later.
pi_47268982
Ik loop de 5 kilometer ongeveer in 23 minuten, maar doe het alleen onregelmatig in de zomer als er geen voetbal is.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:57:38 #283
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47272007
voor ons team is de testcase al de 25e, bij de lenteloop. Ik verwacht (als teamleider) dat er ongeveer 15 uit ons team zichzelf gaan testen op hun conditie dan. Dat wordt afzien voor sommigen
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:21:28 #284
62913 Blik
The one and Only!
pi_47272733
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:57 schreef Grumpey het volgende:
voor ons team is de testcase al de 25e, bij de lenteloop. Ik verwacht (als teamleider) dat er ongeveer 15 uit ons team zichzelf gaan testen op hun conditie dan. Dat wordt afzien voor sommigen
Heb zojuist trouwens een flinke tegenvaller ondervonden in mijn voorbereiding op de batarace. Ik heb al een paar dagen last van mijn linkerknie en dat ging vandaag bij het hardlopen dus niet goed. Had er erg veel last van en ben maar even naar de sportinstructeur van de sportschool gegaan. Hij zei dat het waarschijnlijk overbelasting was in combinatie met een mindere techniek. Ik moet nu minimaal een week lang niet hardlopen om ervoor te zorgen dat mijn knie geen schokken op hoeft te vangen. Daarna moet ik kijken hoe het gaat en moet ik eerst meer aandacht geven aan mijn looptechniek.

Dit terwijl ik dus eigenlijk geen rek meer heb in mijn schema. Ik baal er goed van in ieder geval

Maar nu heb ik een vraag, helpt een kniebrace om de schokken op te kunnen vangen? Als dit zo is ga ik binnenkort een brace kopen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blik op 14-03-2007 18:55:52 ]
pi_47272847
Zo, ik heb toch besloten om aan de marathon mee te doen. Heb me twee weken geleden ingeschreven.

Gisteren één na laatste duurloop gehad van 29 km in 186 minuten. Was toch best taai op een gegeven moment hehe. Volgende week gelukkig de laatste duurloop (tussen 32-35 km) en dan lekker afbouwen tot 15 april.

Gebruik sinds vorige week ook van die bidonnetjes (5) met water erin. In combinatie met van die gel (koolhydratendrap) is het al een stuk beter vol te houden
kaasz
pi_47273617
Zozo, erg knap Pringlemaster! Je gaat voor een tijd onder de 3 uur gezien je trainingstempo?
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:53:13 #287
62913 Blik
The one and Only!
pi_47273797
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:48 schreef gras het volgende:
Zozo, erg knap Pringlemaster! Je gaat voor een tijd onder de 3 uur gezien je trainingstempo?
hij doet 29 km in 3 uur en 6 minuten, dus 42 km in 3 uur gaat het niet worden denk ik
pi_47277279
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef Blik het volgende:

[..]

hij doet 29 km in 3 uur en 6 minuten, dus 42 km in 3 uur gaat het niet worden denk ik
p'sies

ik doe zondag weer een 10 km loop in A'dam (Louis Vink Loop). ik ga trachten nu binnen de 45 minuten te lopen
pi_47277669
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:48 schreef gras het volgende:
Ik hoop em te lopen binnen 4 uur. Aangezien ik nu train op 6.20 / 6.30 min/km, zou ik het marathon tempo op 5.20 / 5.30 min/km moeten kunnen lopen (als ik de mensen moet geloven die adviseren om 1 min/km langzamer te trainen dan je marathontempo ). Wat betekent dat dat binnen 4 uur is.

Jammer dat ik niet die CPC loop kan doen. Toch weer een leuke ervaring lijkt me. Aantal van hier doen daar ook aan mee toch?
kaasz
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:54:17 #290
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47278273
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:38 schreef Pringlemaster het volgende:

[..]

Ik hoop em te lopen binnen 4 uur. Aangezien ik nu train op 6.20 / 6.30 min/km, zou ik het marathon tempo op 5.20 / 5.30 min/km moeten kunnen lopen (als ik de mensen moet geloven die adviseren om 1 min/km langzamer te trainen dan je marathontempo ). Wat betekent dat dat binnen 4 uur is.

Jammer dat ik niet die CPC loop kan doen. Toch weer een leuke ervaring lijkt me. Aantal van hier doen daar ook aan mee toch?
Yup, verwacht alleen geen toptijd voor mij dit keer, probeer weer beetje op niveau van "zevenheuvelenloop" te komen voor tijdens de batarace, dus dit is puur een trainingsloop. En de ervaring om ook de CPC gelopen te hebben
pi_47279313
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:38 schreef Pringlemaster het volgende:

[..]

Wat goed zeg! Collega an mij wil CPC lopen, maar heeft net een slijmbeursontsteking opgelopen, arme knakker. Zie hem volgens mij nog wel aan de start verschijnen, mafkees

Ik ga me zo alsnog inschrijven voor de rijnmondloop. Ben net wte weken ziek geweest dus evrwacht er niet veel van. Maar wil het toch proberen.
pi_47280311
ik ben ook weer begonnen met het beginnerschema
10 dagen geleden
sindsdien elke dag gelopen en meestal elke dag een week in het schema verder
maar denk dat ik morgen een dag rust neem want heb nu een beetje last van mijn been
pi_47293405
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ook weer begonnen met het beginnerschema
10 dagen geleden
sindsdien elke dag gelopen en meestal elke dag een week in het schema verder
maar denk dat ik morgen een dag rust neem want heb nu een beetje last van mijn been
Elke dag lopen is als beginner echt te veel, te zware belasting voor je spieren en pezen.
pi_47298605
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

Elke dag lopen is als beginner echt te veel, te zware belasting voor je spieren en pezen.
mee eens en daarnaast sloop je je lichaam zo alleen maar en bouw je juist geen conditie op! Ga om de dag lopen, met een rustdag bouw je juist conditie op. Je lichaam moet ook juist herstellen en wanneer je je lichaam dat niet gunt takelt het alleen maar af.

Ik heb afgelopen weekend weer nieuwe schoenen gekocht, kreeg toenemende last van mijn schenen terwijl ik steeds minder ging lopen, lag hoop ik aan mn oude schoenen.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:30:40 #295
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47298971
ik heb vanochtend voor het laatst getraind voor de CPC. Voor de grap ging ik eens wat rustiger van start dan ik anders doe, en dat resulteerde (samen met mijn weer opgepakte trainingsarbeid de laatste paar weken) in een heel relaxte 11 km aan 1 stuk door, waarbij ik weer een ouderwetse positieve split kende, en waar mijn tempo uiteindelijk toch mooi neerkwam op ongeveer 15,5 km/h. Heb geen pijntjes/problemen etc. gevoeld, dus een betere voorbereiding voor de CPC kan je je niet wensen. Mijn doel is ook nog eens bescheiden: een tijd tussen de 38:00 en de 38:40, waarbij de eerste 5 km maximaal 19:30 mag zijn. Het ligt nog steeds ruim boven PR, maar het komt alweer in de buurt. Hopelijk verloopt het zaterdag zoals gepland
pi_47300494
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:30 schreef Grumpey het volgende:
ik heb vanochtend voor het laatst getraind voor de CPC. Voor de grap ging ik eens wat rustiger van start dan ik anders doe, en dat resulteerde (samen met mijn weer opgepakte trainingsarbeid de laatste paar weken) in een heel relaxte 11 km aan 1 stuk door, waarbij ik weer een ouderwetse positieve split kende, en waar mijn tempo uiteindelijk toch mooi neerkwam op ongeveer 15,5 km/h. Heb geen pijntjes/problemen etc. gevoeld, dus een betere voorbereiding voor de CPC kan je je niet wensen. Mijn doel is ook nog eens bescheiden: een tijd tussen de 38:00 en de 38:40, waarbij de eerste 5 km maximaal 19:30 mag zijn. Het ligt nog steeds ruim boven PR, maar het komt alweer in de buurt. Hopelijk verloopt het zaterdag zoals gepland
Succes zaterdag
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:18:25 #297
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47300642
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Succes zaterdag
Dank je wel, zal vertellen hoe het ging, in het nieuwe topic dan waarschijnlijk
pi_47300686
De ervaring is zeer welkom..als ik die rijnmondloop redelijk doe wil ik ook daar naartoe trainen
pi_47309393
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik heb een half jaar geleden al dat schema gelopen dus ik word zelfs niet moe van wat ik tot nu toe heb gedaan daarom doe ik het ook elke dag
vanaf nu begin ik moeite te krijgen met het schema en dan neem ik dus wel rustdagen
pi_47312841
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:30 schreef Grumpey het volgende:
Sweeet , zal wel een lekker tijdje worden dan . Nice tempo. Loop jij met een hartslagmeter of puur op gevoel?

Vandaag een rustige 15 km gelopen in 1:27. Rare van vandaag was dat mijn hartslag veel lager lag (scheelde gem. 8 slagen) dan die lange duurloop van afgelopen dinsdag. Liep vandaag in korte broek en shirtje, terwijl ik dinsdag in trui en lange broek liep Of het zou maybe aan de wat hoger temperatuur kunnen liggen dinsdag. Naja wie zal het zeggen .
kaasz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')