Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:53 schreef donroyco het volgende:
Een dance-remix (slow versie) van Kansas - Dust in the wind...
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:43 schreef Beathoven het volgende:
nogmaals de complimenten voor de goede banner donroyco
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:48 schreef Dokay het volgende:
Ik weet dat het een beetje omslachtig is.. maar ik heb nooit de tekst goed kunnen verstaan, omdat ik alleen radio op werk luister. Het is een jaren '80 nummer en ik geloof van een Nederlandse band, veel synthesizer muziek, en ergens aan het einde een kerel die ff heel hoog gaat zingen / gillenen daarna een synthesizer outro.. het zal vast wel niet kloppen maar ik meen iets van "nee niet kort, nee niet lang" in het refrein gehoord te hebben.. heeft iemand in godsnaam een idee welk nummer dit zou kunnen zijn?
Ben nu wel benieuwd of ik het goed hadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:54 schreef D.Rose het volgende:
Ik gok op Klein Orkest - Laat mij maar alleen
DJ Massive vs The Rebel - High Volumequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:15 schreef xtuned het volgende:
voor een vriend zoek ik het nr wat wordt gedraaid in t volgende filmpje.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7545875687841691958&q=jumpen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:26 schreef jerver73 het volgende:
ja en alvast voor de laatste keer... het chelsea dagger alarm...
Dus voor alle tuh duh duh duh s en la la la la 's van de 3 fm serious request toestand
the fratellis - chelsea dagger
kernwoorden
*glazen huis* tuh* duh* claudia* chiel* giel* geil* 3 fm*
bedankt! heb je het nummer?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef AbeSapien het volgende:
Dat is DMX met Pump Ya Fists
Daar is dit topic dus niet voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:11 schreef E- het volgende:
add me on MSN: erik180486@hotmail.com
wat een klaphark idd...quote:
Soort blafhert maar dan meer richting het tuingereedschap.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen idee wat een klaphark is, maar je hebt vast gelijk
Dat klopt dus wel....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:39 schreef nachtpersoon het volgende:
Beste Fok!ers
Ik zoek het liedje van deze Gucci advertentie
Nou staat er in een reply dat het "The Embassy - It Pays To Belong" is maar ik heb gezocht en ik kan niks vinden (dat dat bevestigt). Ik weet alleen wel dat de band "The Embassy" bestaat.
Thanks bro !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat klopt dus wel....
http://www.last.fm/music/The+Embassy/_/It+pays+to+belong![]()
Nelly Furtado - All good things (come to an end)?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:10 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek een relatief nieuw nummer wat vaak op de radio komt
Rustig popnummer gezongen door een vrouw. Refrein is ook met een fluitje erin
Lijkt me ook inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nelly Furtado - All good things (come to an end)?
nee dat was um helaas niet! het nummer dat ik zoek is wat trager, dramatischerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:52 schreef D.Rose het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
[..]
Ben nu wel benieuwd of ik het goed had
ook helaas niet..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Gokje:
Luie Hond - Nummertje
Frank Boeijen - Zwart Witquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:36 schreef Dokay het volgende:
[..]
nee dat was um helaas niet! het nummer dat ik zoek is wat trager, dramatischer
[..]
ook helaas niet..
Julian DJ & Davide Sonar - gogogo ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ben op zoek naar een tweetal nummers. De eerste zal wat vaker aangevraagd zijn hierzo, maar om nu 200 topics door te spitten
2: Hardstylenummer waarin je hoort: Motherfuckers, go go go. Volgens mij is dat een wat ouder nummer.
misschien "korsakoff - tamara", daar hoor je in ieder geval "motherfuckers" en 't is een leuk liedjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ben op zoek naar een tweetal nummers. De eerste zal wat vaker aangevraagd zijn hierzo, maar om nu 200 topics door te spitten
2: Hardstylenummer waarin je hoort: Motherfuckers, go go go. Volgens mij is dat een wat ouder nummer.
Sum 41 - Makes No Differencequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb net de film "bring it on" gezien nu kwam er aan het begin van de film een nummer langs die mij zo bekend in de oren klinkt maar ik kan maar niet op de naam komen. Ik heb het even opgenomen en is hier te beluisteren http://www.youtube.com/watch?v=qQ1pFX0-V44 iemand enig idee? oh en verder was dat nummer het enige goede aan de film![]()
Juist, Bedankt!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
Sum 41 - Makes No Difference
Hehe als het voor een kwis is dan mag je lekker zelf zoekenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:10 schreef DaanA het volgende:
Voor een quiz moet ik weten welk album dit is:
http://xeon.ele.tue.nl/~s000600/foto/zooi/thorkwis12b
Iemand enig idee? Het album komt uit 1995 en dit gebouw staat er ook op:
http://xeon.ele.tue.nl/~s000600/foto/zooi/thorkwis12
(Eigenlijk moet ik uiteindelijk weten welk gebouw het is...)
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:10 schreef DaanA het volgende:
Voor een quiz moet ik weten welk album dit is:
http://xeon.ele.tue.nl/~s000600/foto/zooi/thorkwis12b
Iemand enig idee? Het album komt uit 1995 en dit gebouw staat er ook op:
http://xeon.ele.tue.nl/~s000600/foto/zooi/thorkwis12
(Eigenlijk moet ik uiteindelijk weten welk gebouw het is...)
Artiest: Bonnie Beecher (componist Jeff Alexander)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:25 schreef Jett het volgende:
Het liedje dat je tijdens de RVS reclame hoort.In die reclame zie je mensen door de lucht aan een zwarte paraplu.
De tekst was iets met: mad world, come fly with me.
Hij staat in de top 10 van meest aangevraagde nummers op ster.nlquote:
Kennelijk was het voor de persoon in kwestie ook teveel moeite om op ster.nl te kijkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:29 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
Hij staat in de top 10 van meest aangevraagde nummers op ster.nl![]()
Mailtje sturen lijkt me dus een tikkie overdreven..
true truequote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kennelijk was het voor de persoon in kwestie ook teveel moeite om op ster.nl te kijken
yes u are,quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:37 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
true true
maar ik had em toevallig een paar weken geleden ook zelf opgezocht.. dus ik wist dat ie er stond
en " kijk eens op ster.nl " typen kost bijna net zo veel tijd als om even de gegevens van ster.nl te kopieren en plakken
ik ben te goed voor deze wereld![]()
Idemquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:43 schreef Beathoven het volgende:
nogmaals de complimenten voor de goede banner donroyco
gheghe...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Idem![]()
Nu nog een centraal 'Pimp my OP'-topic in GC![]()
quote:Een dance-remix van Kansas - Dust in the wind... Zang door een dame, en nogals een slowversie dance
Of gewoon even de comments doorlezenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:11 schreef bartrid het volgende:
Toch wel moeilijk he, om google te gebruiken als je de hele tekst prima kunt verstaan:
http://www.lyricsfreak.com/s/sum+41/no+reason_10226774.html
quote:ALDAVINUR (4 months ago)
whats the name of this track dude? nice vid i like it1
quadrabe (4 months ago)
sum 41 no reason
Nog makkelijker inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 11:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of gewoon even de comments doorlezen![]()
[..]
Zoals eerder gezegd: Frank Boeijen - Zwart Wit?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:07 schreef Dokay het volgende:
Ik weet dat het een beetje omslachtig is.. maar ik heb nooit de tekst goed kunnen verstaan, omdat ik alleen radio op werk luister. Het is een jaren '80 nummer en ik geloof van een Nederlandse band, veel synthesizer muziek, en ergens aan het einde een kerel die ff heel hoog gaat zingen / gillen en daarna een synthesizer outro.. het zal vast wel niet kloppen maar ik meen iets van "nee niet kort, nee niet lang" in het refrein gehoord te hebben.. heeft iemand in godsnaam een idee welk nummer dit zou kunnen zijn?
Lol, niemand wist het, maar de vraagsteller weigert een andere vraag te stellen voordat deze beantwoord is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:31 schreef nipeng het volgende:
Thanks voor de banner donroyco.
[..]
Hehe als het voor een kwis is dan mag je lekker zelf zoeken
Niet dat ik het weet...
Zorg je er wel voor dat de credits op de juiste plaats komen?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:05 schreef DaanA het volgende:
[..]
Lol, niemand wist het, maar de vraagsteller weigert een andere vraag te stellen voordat deze beantwoord is.
Ik had er "met dank aan FOK!" onder gezet, maar ik noem je wel even.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat de credits op de juiste plaats komen?
Misschien aan de OP toevoegen? Iets als: als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments. of zo.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of gewoon even de comments doorlezen![]()
[..]
PM Berkery maar, die verandert het zoquote:Op zondag 21 januari 2007 14:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Misschien aan de OP toevoegen? Iets als: als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments. of zo.
http://lirama.net/song/49173quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Schorpioen het volgende:
Ik ben op zoek naar het Nederlandse nummer "Terug naar Rotterdam" dat een jaar of 10-15 geleden is gemaakt, misschien langer geleden. Via google kom ik op de Hermes House Band maar via allmusic kan ik daar dan geen album bij vinden en ook soulseek laat me in de steek. Ik wil dit nummer hebben. Wie helpt me?
omg dat is 'm! je weet niet hoelang ik dit nr zochtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Frank Boeijen - Zwart Wit
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:06 schreef lippit het volgende:
weet iemand hoe die track heet met dat aanstekelijke fluitje erin die je nu veel op tv hoort/ziet?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nelly Furtado - All good things (come to an end)?
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:19 schreef Dokay het volgende:
omg dat is 'm! je weet niet hoelang ik dit nr zochtbedankt
![]()
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op zondag 21 januari 2007 19:54 schreef lippit het volgende:
nee dit is em niet..het is een beetje een housig nummertje
Bedoel je niet Massive Attack - Teardrop ??quote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
dat ene nummer van Air, met die clip in die baarmoeder...
Hoe heet dat nou ook alweer
Ik zou zeggen: Massive Attack - Teardrop. Maar ja, da's geen Air he...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
dat ene nummer van Air, met die clip in die baarmoeder...
Moet je ook kopen, niet downloaden....quote:Op maandag 22 januari 2007 15:11 schreef Jeroen_S. het volgende:
hoe heet dat nr. van tiesto at ipanema beach, volgens een eerder bericht in dit topic:
jose gonzalez - crosses (tiestö remix)
maar die kan ik niet vinden
Stroef gelul zeg... Dit soort platen worden ook online verkocht en is het dus legaal. Help die knaap of zeg er niks vanquote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet je ook kopen, niet downloaden....![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:24 schreef Jeroen_S. het volgende:
Jose Gonzalez - Crosses (Tiësto Remix)
hoe kan ik deze downloaden op limewire? ik kan hem niet vinden, ik heb alles al geprobeerd. het is dat nummer dat tiesto draaide op 07-01-'07 op ipanema beach (zoiets?)
Dat snap ik, vandaar mijn edit....quote:Op maandag 22 januari 2007 16:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Deze topic is niet bedoeld om users te helpen bij het downloaden van muziek, maar om users te helpen bij het vinden van een titel/artiest waar ze zonder hulp niet uitkomen.
Kanye West - Jesus Walksquote:Op maandag 22 januari 2007 16:13 schreef MadMarine het volgende:
al een paar weken is er zo'n reclame voor 'the unit' op tv (vanaf donderdag 21:30 veronica)
en elke keer vraag ik me af welke muziek ze daar voor gebruikt hebben
het nummer begint met een soort ritmisch pada pada pada en dan ook nog een soort pam pam pam pam...
de promo staat op www.rtl5.nl, dan weet je precies wat ik bedoel
iemand enig idee?
kijk, dát zijn snelle reacties!quote:
Gevondenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:17 schreef Devolution het volgende:
Ik zoek het liedje van een clip waarbij je 2 jonge kinderen ziet op een strand, en ze zijn duidelijk verliefd op elkaar. De jongen heeft een ketting met een miniatuur surfplank om zijn nek hangen. Dan zie je ze steeds ouder worden, tot ze bejaard zijn (op dat moment heeft de vrouw dat miniatuur surfplankje om der pols hangen als een armband dacht ik). Dus zeg maar een "voor altijd verliefd" thema. Weet iemand hoe dit liedje heet? Ik ben het vergeten..
check de editquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:26 schreef DoimeN het volgende:
House Of Pain › Jump Around dat is hem niethet is wel zo'n oldschool stem, beetje schreewerig
Zijn er nog meer nummers in dit genre/?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
check de edit
DJ Kool - Let Me Clear My Throat dus
Lekker nummertje.
http://youtube.com/watch?v=8NHKkH3vKQo
ohja, let niet op die clip
Dacht niet dat dat de originele was, maar wel het nummer wat je bedoelde.
hehe, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef Xbox_360 het volgende:
De intro van het nummer is gejat van dit nummer![]()
jump around hoort er ook wel een beetje bij tochquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Zijn er nog meer nummers in dit genre/?
Ik vind het allebei niet echt geweldigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hehe, dat wist ik niet.
Ik vind dat nummer van dj kool wel beter trouwens
San andreas en vice city, herken ik echt veel nummers uit iddquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niet echt geweldigIk kende dat nummer (het origineel zegmaar) toevallig van San Andreas.
En laat zich dat nou net in de jaren 80 afspelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
San andreas en vice city, herken ik echt veel nummers uit idd
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef royco_100 het volgende:
Ik zoek weer is een nummer, best wel bekend nummer, hoort het vaak op feestjes. Dat nummer waar iedereen op de grond gaat zitten roeien, iemand een idee??
Ik heb het dan niet over een gewone uitgaansgelegenheidquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nog nooit gezien......naar wat voor soort tenten ga jij uit?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef royco_100 het volgende:
Ik zoek weer is een nummer, best wel bekend nummer, hoort het vaak op feestjes. Dat nummer waar iedereen op de grond gaat zitten roeien, iemand een idee??
Vlinders? Zo heet z'n "nieuwe" nr iig...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe heet dat nieuwe liedje van brainpower ?
Zit best een vette beat iniets met rocken zingen ze maar hier ben ik niet zeker van.
Is dat ook niet Brainpower - Vlinders ??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:50 schreef AbeSapien het volgende:
Ik zoek een een nederlands nummer met een goede tekst en muziek. Volgens mij staan ze in die clip in de jungle ofzoiets.
Hij heeft ook een nieuwe met de Partysquad die heet 'Nonstop'quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe heet dat nieuwe liedje van brainpower ?
Zit best een vette beat iniets met rocken zingen ze maar hier ben ik niet zeker van.
k weet het nog steeds nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:16 schreef lucky_birdie het volgende:
Nike Dance to L.A
Fabia Witkamp danst tijdens de Nike "Dance to LA" op een nummer.. en ik kan er maar niet achter komen wel nummer het is.. het is dit nummer; nike website
Het is echt heel moeilijk te verstaan.. wat ik (nu) versta is iets in de strekking van;
Play me that song with the indian drum
*something something* dad *something something*
what is your style / what do you say
we're gonna have a party like there aint no Mai (??)
play me that song with the indian drum
walking / rocking with my ?? , all night long
what is your style / what do you say
we're gonna have a party like there aint no ( klinkt als Mai)
en het laatste stuk is echt zo goed als onverstaanbaar.. ik meen iets te horen als
getting roudy, move the body
rock your body
beat the drum
undergrond
![]()
heeft iemand enig idee
Die bedoel ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nieuwe met de Partysquad die heet 'Nonstop'
Die mag er ook wel wezen.
een van de bar weinig goeie nummers van hun idd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nieuwe met de Partysquad die heet 'Nonstop'
Die mag er ook wel wezen.
Mentor Kolektiv Featuring Hard Kaur - Party in Bombayquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
k weet het nog steeds niet![]()
Anyone enig idee?
thnx!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Mentor Kolektiv Featuring Hard Kaur - Party in Bombay
Da's Who's Gonna Ride Your Wild Horses & Numbquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef OldJeller het volgende:
Hallo, ik zoek 2 nummers van U2.
Bij een wordt in het refrein heel hoog door Bono gezongen en volgens mij begint het met: 'Oooh, sha la la la la la..' is een nummer uit de jaren '90 dacht ik, toen hij nog die dikke, zwarte zonnebril droeg.
Het andere nummer dat ik zoek zie je The Edge in de clip die allemaal voeten in z'n gezicht krijgt en hij zingt.
Alvast bedankt.
Love Rescue Me?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef OldJeller het volgende:
Hallo, ik zoek 2 nummers van U2.
Bij een wordt in het refrein heel hoog door Bono gezongen en volgens mij begint het met: 'Oooh, sha la la la la la..' is een nummer uit de jaren '90 dacht ik, toen hij nog die dikke, zwarte zonnebril droeg.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's Who's Gonna Ride Your Wild Horses & Numb
Jullie hadden beide gelijk betreft de nummers, alleen was het niet wat ik zocht (behalve numb dan), maar dat lag een beetje aan mij.quote:
Kweenie of t al gezegd is, maar t klinkt alsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:31 schreef lucky_birdie het volgende:
het intro van dit nummer klink ZO bekend.. en ik kan er gewoon niet op komen welk nummer het is..![]()
whelp!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:39 schreef IMWeasel het volgende:
Van Harlingen naar Terschelling ? volgens mij van Marcel Kramer
[..]
Nee jammer genoeg is hem dat niet!![]()
Er word niet in gezongen.. alleen iets van een orkestquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef royco_100 het volgende:
DJ Henry - De DJ Sleequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef JeroenAppeldoorn het volgende:
Goeeeeeeeeede avond,
iemand enig idee van wie het skihut nummer "ik heb een slee" is ?!
het nummer begint rustig...
en nee het is niet de gebroeders Ko...
heb al gegoogeld maar krijg daar niet de gewenste resultaten..
Golden Earring - Going to the runquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:53 schreef Kimzie2 het volgende:
Ik zoek een nummer...wat toch wel bekend is..het is een rustig nummer....
En ik weet niet veel meer als dit:
She got the looks of a moviestar...
Refrein (geloof ik zoiets als) going to the run...run...run...angel?
Wie o wie helpt me?
Everlasting lovequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:03 schreef BlueCurl het volgende:
er zit een muziekje bij de bavaria reclame wat waarschijnlijk deze tekst heeft:
open up your eyes
then you realize...
iemand?
dank alvast
Kan je het niet vinden op ster.nl?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:03 schreef BlueCurl het volgende:
er zit een muziekje bij de bavaria reclame wat waarschijnlijk deze tekst heeft:
open up your eyes
then you realize...
iemand?
dank alvast
Ja die bedoelde ik...Dankjewel...quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Golden Earring - Going to the run
Hmm ik heb geen realplayer maar op ster.nl kun je bijna alle reclame's nazoeken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Jaytonism het volgende:
Hm, staat tot op heden nog niet in dit topic..
Er is op dit moment een reclame, volgens mij issie van Campina.. Je hoort een Nederlandstalig nummer, waar steeds Nederlandse dingen in voorkomen. Het is een beetje in de trant van "15 miljoenen mensen" geschreven, waar je ziet waar Nederland echt voor staat..
Iemand een idee?
Misschien helpt deze pagina je verder...quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Jaytonism het volgende:
Hm, staat tot op heden nog niet in dit topic..
Er is op dit moment een reclame, volgens mij issie van Campina.. Je hoort een Nederlandstalig nummer, waar steeds Nederlandse dingen in voorkomen. Het is een beetje in de trant van "15 miljoenen mensen" geschreven, waar je ziet waar Nederland echt voor staat..
Iemand een idee?
LCD soundsystem - daft punk is playing at my house?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Tommeh het volgende:
Ik heb een moeilijke request. Ik zoek een "rock" nr van het programma "the trip" van MTV. Niet het nummer van White Stripes - Seven Nations Army maar een ander nr. Korte "halen" op de gitaar op verschillende noten ( moeilijke beschrijving maar ik zou het niet anders weten).
Is er ergens anders misschien een overzicht te vinden van de nr's in dit programma gebruikt zijn, mocht mijn beschrijving te lastig zijn (wat goed kan)?
Paul Carrack - Don't Shed A Tearquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef WheelyBoy het volgende:
ik zoek een nummertje, heb hem opgenomen met telefoon en daarna nog overgezet op pc, dus de kwaliteit is niet van het beste met wat gekraak en gepiep erdoorheen, maar iemand zal hem vast wel herkennen.
Is waarschijnlijk een 80's of 90's nummer.
hier te beluisteren:
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.wma
alvast bedankt!![]()
Was dat niet die Monstertruck Driver?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Tommeh het volgende:
Ik heb een moeilijke request. Ik zoek een "rock" nr van het programma "the trip" van MTV. Niet het nummer van White Stripes - Seven Nations Army maar een ander nr. Korte "halen" op de gitaar op verschillende noten ( moeilijke beschrijving maar ik zou het niet anders weten).
Is er ergens anders misschien een overzicht te vinden van de nr's in dit programma gebruikt zijn, mocht mijn beschrijving te lastig zijn (wat goed kan)?
Dat is hem niet, lijkt er ook helemaal niet opquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Was dat niet die Monstertruck Driver?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:54 schreef bas_soldaat het volgende:
weet iemand de naam van het (orginele) nummer wat je bij dit filmpje op de achtergrond hoort?
http://www.youtube.com/watch?v=bNF_P281Uu4
thnx in advance
quote:bubblesolove (7 months ago)
that music is from a cd called "Deep Forest" right? Oh man. that takes me back.
nymphetaminegirl29 (6 months ago)
http://www.youtube.com/watch?v=vvnVdMpgQOk
There's the video that Deep Forest made for this song...
dat was em. Thnx!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:35 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Paul Carrack - Don't Shed A Tear
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:54 schreef bas_soldaat het volgende:
weet iemand de naam van het (orginele) nummer wat je bij dit filmpje op de achtergrond hoort?
http://www.youtube.com/watch?v=bNF_P281Uu4
thnx in advance
Ken wel de [remix] van Jaymen - Ooh La Lishiousquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:13 schreef Magic75 het volgende:
kzoek een 90s hiphop nummer. er zit de volgende tekst in:
say oe la la, say oe la la (ofzo) meer weet ik ook niet haha
wie ?![]()
dies ook wel leuk jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ken wel de [remix] van Jaymen - Ooh La Lishious
Weten we dat ook weer...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:26 schreef Magic75 het volgende:
ahh orginele is The Wiseguys - Ooh La La
What the world needs now is love sweet love - Burt Bacharachquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:51 schreef SunChaser het volgende:
Hoe heet dat nummer, WHat the World Needs Now, met die kinderen erin
Wat voor soort muziek was het?quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:16 schreef 3xfok het volgende:
gister rond 22.50 werd er op radio 538 een liedje gedraaid, waar na de dj zei dat er heel veel smsjes zijn gekomen hoe het liedje hete, hij zei het wel, maar ik dacht zelf dat het cambodia is , maar ik kan die nergens vinden![]()
Als het Jump is: Vorwerk - Cambodia/Vietnamquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:16 schreef 3xfok het volgende:
gister rond 22.50 werd er op radio 538 een liedje gedraaid, waar na de dj zei dat er heel veel smsjes zijn gekomen hoe het liedje hete, hij zei het wel, maar ik dacht zelf dat het cambodia is , maar ik kan die nergens vinden![]()
Thomas Newman - Any other namequote:Op donderdag 25 januari 2007 12:09 schreef partyyboyy het volgende:
Dit nummer:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7180/35fa8987/index.html
Dat filmpjequote:Op donderdag 25 januari 2007 12:09 schreef partyyboyy het volgende:
Dit nummer:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7180/35fa8987/index.html
Ik bedoel de tom clay versiequote:Op donderdag 25 januari 2007 09:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
What the world needs now is love sweet love - Burt Bacharach
Bedoel je die? Het nummer is nogal wat gecoverd.
Sorry, ik lees die bagger reacties niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:19 schreef jerver73 het volgende:
Als je dan toch van geen stijl moet linken ... lees dan ook even de comments..
het staat er gewoon in... veel plezier...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef ocf81 het volgende:
Weet iemand welke muziek er in die reclame van no-kidding wordt gebruikt? (reclame van een organisatie tegne kindermishandeling)
Geen duidelijkere uitlegquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef Reda het volgende:
Dat ene nummertje wat je wel eens hoort op SlamFM...
bakkem bakkum bakkum...
van wie is die
Jim - Bakkum (fedde le grand remix) ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef Reda het volgende:
Dat ene nummertje wat je wel eens hoort op SlamFM...
bakkem bakkum bakkum...
van wie is die
Da's een grapje mag ik aannemen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Jim - Bakkum (fedde le grand remix) ?
Damien Rice - 9 crimesquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zoek een nummer.
Ik weet niet hoe hij heet maar wel een stukje tekst, er zingen een man en vrouw.
cause i like you ofzoiets zingen ze.
De clip gaat als volgt: je ziet een hoofd op de grond liggen zonder lichaam dat zingt.
De man pakt deze op en gebruikt hem als ballon, iemand schiet op de ballon en haar gezicht valt in stukken op de grond.
Hoe heet dit liedje ?
Merci hequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Damien Rice - 9 crimes
Ook al tig keer gevraagd trouwens.
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef Avani het volgende:
Ik zoek:
Een nummer waarin er 2 keer een soort deuntje wordt gefluit. Het klonk een beetje Indie achtig en de video bestaat uit getekende "kinderen" die een beetje als hippies met hun hoofd meebewegen op de muziek. Ze stellen iig een soort bandje voort. Dat gefluit zit nu in m'n hoofd en ik wil weten hoe het liedje heet.![]()
Sorry hoor. Maar thanks anyway.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0
Ook al minstens duizend keer langsgekomen.
Hmmm, als ik je omschrijving goed interpreteer is dit nummer al een paar keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef Avani het volgende:
Ik zoek:
Een nummer waarin er 2 keer een soort deuntje wordt gefluit. Het klonk een beetje Indie achtig en de video bestaat uit getekende "kinderen" die een beetje als hippies met hun hoofd meebewegen op de muziek. Ze stellen iig een soort bandje voort. Dat gefluit zit nu in m'n hoofd en ik wil weten hoe het liedje heet.![]()
OK Go! - Here It Goes Againquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:40 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik zag laatst een clip op tv waarin je allemaal loop/renbanden tegenover elkaar zag staan en waar een stel kerels allerlei trucs op doen. De hele clip speelt zich af op die loop/renbanden. Iemand enig idee?
Thanks!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
OK Go! - Here It Goes Again
Chante Moore misschien, straight up?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:57 schreef dRobje het volgende:
ik zoek een liedje van een getinte vrouw van een (flink) aantal jaar geleden.. ze kwam binnenlopen in een grote hal met daarin een boksring enzo en allerlei fitnessdingen en kwam ook Jermaine Dupri in voor.. maar weet dr naam en het liedje niet meer![]()
stoere clip vond ik TOEN iig
Ik zat te denken aan R. Kelly - The world's greatest.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Chante Moore misschien, straight up?
Maar dat is een manquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan R. Kelly - The world's greatest.
Leek mij ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
jaaaa dank uquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Carlos - The Silmarillaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:37 schreef WheelyBoy het volgende:
Heb een nummertje hier, althans het laatste stukje van het nummer met een kleine woordwisseling erdoorheen omdat het met de telefoon is opgenomen.![]()
Het is volgens mij een beetje dance-achtig nummer, waar op het einde iets met een blokfluit? oid word gespeeld, is ook te horen in het onderstaande stukje.
Naar mijn idee is het nummer niet heel erg oud, maar ook weer niet van de dag van gister
Of er verder in gezongen word weet ik niet helaas.
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/Audio.wma
alvast bedankt!![]()
yayquote:
Twilight Zone - Come Wander With Mequote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Die verzekerings reclame, met die mannetjes met een paraplu die boven die mensen zweven, dat rustige liedje op de achtergrond. Weet iemand toevallig welk liedje dat is?
Deze reclame?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:32 schreef rebel6 het volgende:
Een of andere reclame, met "i saw the light coming....yeah yeah..."
Google geeft geen antwoord.
En om nu alle reclames op ster.nl na te kijken...
Iemand?
ik gok op Keane.
Ja, dank je.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze reclame?
Artiest: Coparck
Titel: The world of tomorrow
Als je het stukje bij Dries Roelvink bedoelt: Het heet 'Walking in the air' en het origineel is van Howard Blake, die het heeft geschreven voor de animatiefilm 'The Snowman' (naar het boek van Raymond Briggs). Het wordt echter niet door een vrouw, maar door een koorknaapje gezongen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:21 schreef RJunkie het volgende:
Kan iemand mij helpen? ik ben al heel lang op zoek naar een nummer en weet niet waar ik het moet zoeken.
Ik hoorde het voor het laast bij "De Wereld Draait Door"
Als je hier http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/jakhalzen.php?id=229 de afleveing even doorspoelt tot 14 min. komt er een pianostuk in voor. Dit is de melodie, maar ik zoek het orgineel. Dat wordt gezongen door een vrouw.
Ik vind dit een heel mooi hemels nummerdus zou er erg blij mee zijn als iemand dit weet
![]()
Help, ik zoek...nummer #200quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:36 schreef Blivox het volgende:
Iemand die weet welk nummer dit is? http://www.no-kidding.nu/ mediaplayertje onderin...
Vinden op Ster kan ik hem sowieso niet.
Nu herken ik de beelden van "The Snowman" ook weer!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het stukje bij Dries Roelvink bedoelt: Het heet 'Walking in the air' en het origineel is van Howard Blake, die het heeft geschreven voor de animatiefilm 'The Snowman' (naar het boek van Raymond Briggs). Het wordt echter niet door een vrouw, maar door een koorknaapje gezongen.
Ik denk dat jij de versie van Nightwish (album: Oceanborn) zoekt, daar wordt het wel door een vrouw gezongen.
Origineel 'Walking in the air'
Nightwish - Walking in the air (maar dan onder een vaag filmpje)
Nightwish - Walking in the air (live)
Desireless - Voyage Voyagequote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:57 schreef F04 het volgende:
Ik ben opzoek naar een Franstaalig achtig liedje waarbij vaak het woord Voyager Voyager in voor komt.
Was best lang geleden in Nederland een hit. Weet er iemand de titel er van?
Lees t topic eens door mensenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:43 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een nummer dat een video clip heeft die getekent is.
Nummer bestaat uit een jongen en een meisje van pak hem beet 20 die heel wat af fluiten samen.
Lekker gezellig. ZE hebben het over old people bla bla bla of zo iets.
Lekker nummertje maar geeeen idee hoe het heet![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0
Ook al minstens duizend keer langsgekomen.
ik weet niet wat jij om 5uur in de ochtend doet?quote:
Dronken in de goot of slapenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij om 5uur in de ochtend doet?
maar dan lees ik geen topics door
maar bedankt
Topic doorlezen blijft moeilijk...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Help, ik zoek...nummer #200
Een pagina terug:
[afbeelding]
Het is: "They paved paradise and put up a parking lot"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Wezzel het volgende:
Paar jaar geleden redelijk bekend, bevat de zin (volgens mij):
"a big paradise, tot put up a parking line"
Ach ja het leek eropquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het is: "They paved paradise and put up a parking lot"
En het nummer is Big Yellow Taxi van The Counting Crows en Vanessa Carlton.
Da's van Joni Mitchell, later idd ook gedaan door de Tellende Kraaienquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Wezzel het volgende:
Paar jaar geleden redelijk bekend, bevat de zin (volgens mij):
"a big paradise, tot put up a parking line"
Je bedoelt niet die Ronan Keating plaat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:24 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Ach ja het leek eropiig bedankt!
ik dronken vragen om een nummerquote:
T-Rex - 20th Century Boyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:28 schreef Wezzel het volgende:
Trouwens weet ook iemand dat nummer uit die reclame van Jameson, waarin zo'n gozer met dreads op een harp speelt?
....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer! Ik hoorde het laatst bij 538 en zag de laatste 2 seconden van de clip op TMF, maar ik ben de titel nog niet tegen gekomen. Het is een nieuw nummer denk ik, het klinkt Brits, aan het einde van de video zit een man die even zijn hoge hoed oplicht. Het klinkt een beetje melig en er zit een riedel in van: tututudututututututu en iets met "get your sister overhere" maar daar ben ik niet zeker van. Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cassius- toop toopquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:21 schreef calvobbes het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke muziekje in dit programma gebruikt wordt tussen 25:40 en 26:30 ?
Ik dacht zelf iets van de Infadels maar kan het niet terugvinden welk nummer dan. Dus zal wel een andere band zijn....
Volgens mij heeft het een heel hoog "owwwww jaa....." gehalte
Het komt volgens mij uit Wagners 'Der Ring des Nibelungen', maar weet het niet 100% zeker...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:28 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Weet iemand hoe heet het muziekstuk wat in dit filmpje wordt gebruik heet?
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=435
Heb je er een langer stuk van? Het klinkt als Therion of Haggard o.i.d., maar dat repertoire ken ik redelijk goed en is het dan ook niet volgens mij. Aangezien het een intro is, kan het alle kanten opgaan...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:04 schreef EggsTC het volgende:
Iemand die weet hoe dit nummer heet? (klik)
Beetje een mix van klassiek en rock.
Ik heb er een langer stuk van ja.. moment.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je er een langer stuk van? Het klinkt als Therion of Haggard o.i.d., maar dat repertoire ken ik redelijk goed en is het dan ook niet volgens mij. Aangezien het een intro is, kan het alle kanten opgaan...
Dit zal je wel verder helpen...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hi, ik zoek het nummer wat ze draaien bij de reclame van Temptation Island USA, op veronica. Weet iemand van wie dat nr. is?
Mja ik hang hier vaak rond en die laatste twee (waar ik zo negatief over doequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:42 schreef IJzercookie het volgende:
Bedankt voor de titel! Eindelijk!
Jammer dat je zo negatief doet, ik had het topic doorgezocht maar de post waar jij naar verwijst deed bij mij geen belletje rinkelen...
nee niet echt...quote:
Detroit ?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:23 schreef Shirley het volgende:
Iemand die weet welk nummer Fedde Le Grand nu draait op Slam FM?
Als je de link van slamfm erbij had gezet ging het wat snellerquote:
Ik luister gewoon de radio hoor. En via de site is niks te vinden, maar laat maar hangen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je de link van slamfm erbij had gezet ging het wat sneller
"kutapen"?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:03 schreef Meneer.Bakker het volgende:
Ik heb een vraag: een vriend van me liet me een "Apen-rmxx" ofzo horen, met daarin stukjes verwerkt van Hans Teeuwen. Dat ging iets van: 'Ik haat godverdomme de buitenlanders, oftewel de drugsgebruikers, oftewel de werkelozen.' Weet iemand de goede naam van dit nummer?
Rechtsboven "Luister live" niet gezien?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik luister gewoon de radio hoor. En via de site is niks te vinden, maar laat maar hangen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:48 schreef jerver73 het volgende:
[..]
cassius- toop toop
50 cent - Outta Controlquote:Op zondag 28 januari 2007 12:42 schreef master_X het volgende:
master_X - zondag 28 januari 2007 @ 12:34
http://www.metacafe.com/watch/382831/soccer_revolution/
hoe heet dat nummer ?
Ik herken het stuk, denk zelfs dat ik het hier in de kast heb staan, maar kan er echt niet opkomen. Heb je meer info? Waar heb je het gevonden bijvoorbeeld?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:09 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb er een langer stuk van ja.. moment.
Edit : Klik
Ik weet alleen niet of dat nou 2 nummers zijn, of 1 nummer is.
Benny Benassi - Satisfactionquote:Op zondag 28 januari 2007 14:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zijn er mensen die weten hoe dit nummer wat op de achtergrond wordt afgespeeld heet?
Het komt uit een game/musicvideo. Verder heb ik niet echt veel info eroverquote:Op zondag 28 januari 2007 14:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik herken het stuk, denk zelfs dat ik het hier in de kast heb staan, maar kan er echt niet opkomen. Heb je meer info? Waar heb je het gevonden bijvoorbeeld?
Heb je een linkje ernaar?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:10 schreef EggsTC het volgende:
Het komt uit een game/musicvideo. Verder heb ik niet echt veel info erover
Klopt inderdaad niet. Het is een slap aftreksel met dezelfde deun. Je hoort dit soort dingen wel vakerquote:
Eric Prydz remix van..... Shit... ik kom er nog wel op straksquote:Op zondag 28 januari 2007 16:16 schreef cw2cu het volgende:
ik zat er wel ver naast met mijn hamelen lied![]()
Ik heb het nu opgenomen in een club hier (slechte kwaliteit en je hoort veel andere dingen).
Het deuntje begint bij seconde 4. Het geluidsbestand gaat best lang door maar is niets boeiends op te horen.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=65105
(klik rechts in dat gele vlak op download)
Dat wil ik ook wel een keer weten jaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:16 schreef cw2cu het volgende:
ik zat er wel ver naast met mijn hamelen lied![]()
Ik heb het nu opgenomen in een club hier (slechte kwaliteit en je hoort veel andere dingen).
Het deuntje begint bij seconde 4. Het geluidsbestand gaat best lang door maar is niets boeiends op te horen.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=65105
(klik rechts in dat gele vlak op download)
Excuses.... het is de original mix hoor ik nuquote:Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Eric Prydz remix van..... Shit... ik kom er nog wel op straks![]()
-edit-
Switch - A Bit Patchy (eric prydz remix)
Bedankt!!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Excuses.... het is de original mix hoor ik nu
now playing: Switch - A bit patchy (original) "A bit patchy"
ze riepen de hele tijd 'bonke' in dat nummer? hmmmmquote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef bonke het volgende:
gistermiddag rond een uur of 3 op slam fm hoorde ik een partysquad achtig nummer waar mijn nick best wel vaak in voor kwam
weet iemand welk nummer ik bedoel en zo ja wil ik dus graag weten wie het waren
juistem, en ook heel vaak dus hmmmmmquote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
ze riepen de hele tijd 'bonke' in dat nummer? hmmmm![]()
Franky Boy - Kontebonke?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef bonke het volgende:
gistermiddag rond een uur of 3 op slam fm hoorde ik een partysquad achtig nummer waar mijn nick best wel vaak in voor kwam
weet iemand welk nummer ik bedoel en zo ja wil ik dus graag weten wie het waren
Volgens mij hoort het operagedeelte niet bij het metalstuk...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef EggsTC het volgende:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=22448
Rond 10:30 komt dat stuk.
het zegt me weinig. Tegenwoordig lijkt iedere band in dat genre zo te klinkenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb er een langer stuk van ja.. moment.
Edit : Klik
Ik weet alleen niet of dat nou 2 nummers zijn, of 1 nummer is.
Rammstein - Engelquote:Op zondag 28 januari 2007 18:38 schreef Sponzie het volgende:
Weet iemand welk van welk nummer de intro van dit filmpje is? Gave cover trouwens
bedoel je niet deze Kasper & Monsta - Bokken (mmm lekker mmm)quote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef bonke het volgende:
[..]
pft kon ik op wachten
ging wel over sex dus maar met vrouwen
jammer he?
sniffquote:Op zondag 28 januari 2007 19:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
bedoel je niet deze Kasper & Monsta - Bokken (mmm lekker mmm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |