Ten eerste kan de PS3 geen divx / xvid lezen zoals iedereen hier divx kent.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:48 schreef Panick het volgende:
[afbeelding]
Dus dat is behoorlijk ruk. Als je dit fullscreen op je HDTV kijkt wordt het janken.
Wordt dat omzetten dna net zo kut als bij de PSP, echt een gedoe is datquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:23 schreef MaximusF1 het volgende:
Jammer dat die game al uit is in Japan. Ik wil het ook al...maar wil absoluut de online-mode, die ze daar dus (nog) niet krijgen.
De demo is magisch.
[..]
Ten eerste kan de PS3 geen divx / xvid lezen zoals iedereen hier divx kent.
Je kan echter wel je bestanden omzetten naar H.264 / AVC / mpeg2 / mpeg en dan kun je zelfs 1920x1080 video afspelen aan 50mbps.
ja maar zonder de huidige team-indeling/kleuren/enz.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:57 schreef satecl het volgende:
Is die Formula 1 game wel met online-mode voor PS3..?
Ja maar jij hebt al meerdere malen door laten schermen dat je niet bent gecharmeerd van deze gamequote:Op woensdag 24 januari 2007 22:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ja maar zonder de huidige team-indeling/kleuren/enz.
dan hoeft het al niet meer zo nodig van mij...
terwijl ik toch een hele grote F1-fan ben, dus dat wil wat zeggen over de gamequote:Op woensdag 24 januari 2007 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al meerdere malen door laten schermen dat je niet bent gecharmeerd van deze game
Bronquote:PS3 UK/EUROPEAN LAUNCH CONFIRMED FOR MARCH 23 2007
Instead of carving this up into a news story, we thought Three Speech regulars would rather get to see the press release verbatim:
STRICTLY EMBARGOED UNTIL MIDNIGHT WEDNESDAY 24th JANUARY GMT
PS3 to Launch in UK on 23rd March 2007
Over 30 Titles for Launch Period
1 Million units forecast for Initial European Launch Period
London, 24 January 2007 – Sony Computer Entertainment Europe today announced that PLAYSTATION®3 will be launched in the PAL territories including the United Kingdom on 23rd March 2007 at a price of £425.
Responding to retail and consumer demand, SCEE confirmed that initially only the 60GB model would be available, with the 20GB model to follow later in the year dependent on demand.
An expected one million PS3 units will be made available during the initial launch period to all SCEE territories.
SCEE also announced a stellar launch line-up of over 30 game titles for PS3, including eagerly awaited titles published by SCEE such as Resistance: Fall of Man™, MotorStorm™, Genji™: Days of the Blade, FORMULA ONE CHAMPIONSHIP EDITION and Ridge Racer™ 7. An exceptional range of titles in every genre will also be available at launch from the world’s leading third party publishers, including Electronic Arts, Activision, Namco Bandai, Sega, Take 2, Ubisoft, Vivendi Universal, and Sony Online Entertainment.
In addition to games on disc, an exciting range of fully-featured downloadable games
will debut on the PLAYSTATION®Network. These will include gaming icons such as Tekken®: Dark Resurrection and Gran Turismo® HD Concept; the fully-featured PS3 debut of the best-selling franchise Gran Turismo, realised with full HD (1080p) visual quality. Created by Polyphony Digital Inc and published by Sony Computer Entertainment, Gran Turismo® HD Concept has been downloaded by more than 350,000 users since it was released in December 2006 in North America and Japan.
Also available on the PLAYSTATION®Network will be brainteasers such as Go! Sudoku and Go! Puzzle, and innovative games such as Blast Factor™ and flOw™, designed exclusively for PLAYSTATION 3 and delivering on the promise to provide original content created by non-traditional developers and publishers.
Concurrent with the European launch, a new System Update to further enhance the entertainment potential of PS3 will be issued.
Announcing the launch details, Ray Maguire, SVP and MD of SCEUK said, “Following the hugely successful launches of PS3 in Japan and North America, we are absolutely delighted to be able to bring significant numbers of PS3 to the UK. To be able to launch with over 30 titles including retail versions and great downloadable gaming experiences across every genre shows that this is our strongest launch line-up in the history of PlayStation, and is what PlayStation fans in the UK have been crying out for.”
PLAYSTATION 3 LAUNCH TITLE LINE-UP
Resistance: Fall of Man™ - SCEE - Disc
MotorStorm™ - SCEE - Disc
Genji™: Days of the Blade - SCEE - Disc
FORMULA ONE CHAMPIONSHIP EDITION - SCEE - Disc
Ridge Racer™ 7 - SCEE - Disc
Tekken®: Dark Resurrection - SCEE - Network
Lemmings™ - SCEE - Network
Go! Sudoku - SCEE - Network
Go! Puzzle - SCEE - Network
Blast Factor™ - SCEE - Network
flOw™ - SCEE - Network
Super Rub’a'Dub - SCEE - Network
Call of Duty 3 - Activision UK Ltd - Disc
Marvel: Ultimate Alliance - Activision UK Ltd - Disc
Tony Hawk’s Project 8 - Activision UK Ltd - Disc
Gundam – Target in Sight - Namco Bandai Games - Disc
Full Auto™ 2: Battle Lines - Sega®Europe Ltd - Disc
Sonic the Hedgehog™ - Sega®Europe Ltd - Disc
Virtua Fighter™ 5 - Sega®Europe Ltd - Disc
Virtua Tennis™ 3 - Sega®Europe Ltd - Disc
World Snooker Championship 2007 - Sega®Europe Ltd - Disc
NBA 2K7 - Take 2 International SA - Disc
NHL 2K7 - Take 2 International SA - Disc
Blazing Angels Squadrons of WWll - Ubisoft Entertainment SA - Disc
Enchanted Arms - Ubisoft Entertainment SA - Disc
Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent - Ubisoft Entertainment SA - Disc
The Elder Scrolls lV: Oblivion - Ubisoft Entertainment SA - Disc
Def Jam: Icon - Electronic Arts Ltd - Disc
Fight Night Round 3 - Electronic Arts Ltd - Disc
NBA Street 4 Homecourt 2007 - Electronic Arts Ltd - Disc
Need for Speed Carbon - Electronic Arts Ltd - Disc
The Godfather: The Don’s Edition - Electronic Arts Ltd - Disc
Tiger Woods PGA Tour 2007 - Electronic Arts Ltd - Disc
Untold Legends: Dark Kingdom - Electronic Arts Ltd - Disc
F.E.A.R. Vivendi - Universal Games Intl SA - Disc
Gripshift - Sony Online Entertainment - Network
PLAYSTATION 3 Peripherals Available at Launch
Peripheral - RRP in £ Sterling
SIXAXIS™ Wireless Controller - £34.99
Blu-ray Disc Remote Control - £17.99
HDMI Cable - £17.99
AV cable - £17.99
Component AV cable - £17.99
S Video cable - £12.99
mag ook wel met een half jaar vertragingquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:21 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vond net dit op Three Speech (via NeoGAF):
[..]
Bron
Best launch ever![]()
Welnee, windows media encoder moet dat kunnen. Duurt lang, maar werkt magisch.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Wordt dat omzetten dna net zo kut als bij de PSP, echt een gedoe is dat![]()
dat snap ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:10 schreef satecl het volgende:
mmm valt toch wel mee.... £1 is wel ff wat meer waard dan ¤1...
Dat we blij moeten zijn dat we niet in UK wonenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:30 schreef bigore het volgende:
[..]
1 pond = 1,56 euro
34,99 pond = 54,58 euro
dus waar heb je het nu precies over?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:30 schreef bigore het volgende:
[..]
1 pond = 1,56 euro
34,99 pond = 54,58 euro
dus waar heb je het nu precies over?
hmmm had ik niet gezien nee, vage shitquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:03 schreef kepler het volgende:
[..]
let op, komt tie:
HDMI Cable - £17.99 = AV cable - £17.99 = 24,99 euro
zou je denken, maar:
AV kabel - 16,99 euro (goedkoper dus)
raar
8 dagen na de mijnequote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef RedemptioN het volgende:
nhl2k7
tony hawk project 8
call of duty 3
untold legends dark kingdom
resistance fall of man
sixaxis controller
give 23 maart give give give give (5dagen na me verjaardag)
Lees deze OP maar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef RedemptioN het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een component en een HDMI kabel?
ik weet het alquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:45 schreef bigore het volgende:
[..]
hmmm had ik niet gezien nee, vage shit![]()
Klopt, maar in de UK wel. En de scartkabel staat in geen van beide lijstjes. Met AV-kabel wordt nog altijd composiet bedoeld.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:36 schreef kepler het volgende:
ik weet het al
In de US kennen ze alleen scart, en geen composiet volgens mij
De prijzen kloppen ook niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:03 schreef kepler het volgende:
[..]
let op, komt tie:
HDMI Cable - £17.99 = AV cable - £17.99 = 24,99 euro
zou je denken, maar:
AV kabel - 16,99 euro (goedkoper dus)
raar
In de US kennen ze opzich geen scart, aangezien het een europese standaard is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:36 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet het al
In de US kennen ze alleen scart, en geen composiet volgens mij
dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
In de US kennen ze opzich geen scart, aangezien het een europese standaard is.
Die AV-kabel zit er standaard bij. Dat is gewoon die composiet kabel met rood, wit en geel. Enige verschil tussen US/Japen en Europa is dat ze er in Europa een scart blokje bij doen. Dus de prijs van die kabel boeit eigenlijk niet omdat je die normaal gesproken nooit hoeft te kopen.quote:
dank uquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Lees deze OP maar.
Prijzige controller trouwens...
Dat blokje wat er op zit maakt het geen full RGB scart hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:35 schreef Diablos79 het volgende:
Dus de prijs van die kabel boeit eigenlijk niet omdat je die normaal gesproken nooit hoeft te kopen.
Heb je wel goed gelezen. Ik zeg ook helemaal niet dat het door dat blokje RGB word. Ik had het gewoon over de AV-kabel die erbij zit. Die is overal hetzelfde alleen zit er hier in europa een scart blokje bij voor het geval je geen AV-ingang hebt op je tv maar alleen een scart-ingang(daarom noemen ze die hier kabel in de UK AV-scart).quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat blokje wat er op zit maakt het geen full RGB scart hoor.
Als je alleen scart hebt is die kabel zeker geen overbodige luxe.
Die controller is 50 euro. Is opzich de goedkoopste controller van de nieuwe consoles. De draadloze xbox360 controller is ook 45 euro en dan komt er nog eens 15 euro bij voor een charge-kit. Zit je al op 60 euro. En de Wiimote+nunchuk(die je toch beide nodig hebt) kosten samen al 60 euro plus nog eens de batterijen. Dus die PS3 controller prijs valt wel meequote:Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Lees deze OP maar.
Prijzige controller trouwens...
*meldt en is jaloursquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef RedemptioN het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een component en een HDMI kabel? danw eet ik wat ik erbij moet halen...
games heb ik inmiddels alalleen motorstorm nog (maar die is nog niet volledig uit zeg maar)
nba2k7
nhl2k7
tony hawk project 8
call of duty 3
untold legends dark kingdom
resistance fall of man
sixaxis controller
nu dus nog de 60gig versie (wou eigenlijk de 20gig maar ja...)
give 23 maart give give give give (5dagen na me verjaardag)
maar de batterijen zitten al bij de 360 controllerquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die controller is 50 euro. Is opzich de goedkoopste controller van de nieuwe consoles. De draadloze xbox360 controller is ook 45 euro en dan komt er nog eens 15 euro bij voor een charge-kit. Zit je al op 60 euro. En de Wiimote+nunchuk(die je toch beide nodig hebt) kosten samen al 60 euro plus nog eens de batterijen. Dus die PS3 controller prijs valt wel mee
Ik gebruik gewoon mijn PS2 RGB-scart kabelquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:58 schreef satecl het volgende:
Even een vraagje: Ik heb op me kamer(waar mijn PS3 komt) een gewone breedbeeld van 70cm(geen flatscreen/HD etc.). Nu zie ik bij de prijzen van de accessoires allemaal van die kabels erbij staan, moet ik er dan nog wat bijkopen. En zoja, wat?
Een kabel met een los scart-blokje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik neem aan dat er toch gewoon weer een scart kabel bij zit?![]()
Bronquote:FURTHER ANNOUNCEMENTS TO COME
Word from PlayStation in the UK is there’ll be further announcements in the build up to the launch.
In terms of what they’ll be: info on number of units to be shipped? Info on specific retail launch activity? Potentially, as suggested by many of you, info on ‘extras’ to be made available at launch? We’ll keep you posted.
De PS3 is geen Blu-ray of DVD recorder hoor. Was het maar zo, dan zou ie rond de 1000 euro hebben gekost.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:46 schreef satecl het volgende:
Is het trouwens mogelijk om dingen van TV op te nemen zodat het op de harde schijf van de PS3 staat..?
Ja batterijen die een dag mee gaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:37 schreef kepler het volgende:
[..]
maar de batterijen zitten al bij de 360 controlleren je hoeft alleen maar een accu te kopen als je al een oplader hebt
Nee, zoals je het zelf al zegt valt de prijs inderdaad relatief gezien wel mee. Neemt niet weg dat alle controllers gewoon te duur zijn voor wat er in zit
haha dat plaatje bij die link, met die oude controller, hahaha echt lelijk...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Hakkert het volgende:
Misschien al wel bekend, maar ik denk ik post het even
http://www.telegraaf.nl/i(...)ederland.html?p=26,1
He cool mag ik God of War 2 van jouw lenen ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
voor de rest ben ik bezig met Okami en GoW 2![]()
Bron: IGNquote:UT3: It's Real
Epic expands its love affair with Xbox 360. First footage and new details.
by Douglass C. Perry
January 25, 2007 - Punching home a message that Midway is coming to the next-generation with a full stable of goods, the Chicago-based publisher today announced that the game formerly known as Unreal Tournament 2007 is now Unreal Tournament 3. And it's coming to the PC, PlayStation 3 and Microsoft's Xbox 360 in the second half of 2007.
Using the Unreal Engine 3 (what other engine would it really use?), Epic's seminal first-person shooter will douse gamers with gorgeous, life-like graphics, arm them with unbelievable futuristic and brutal weaponry, and hurl them into online deathmatches like never before.
Run and gun (and swear like a sailor) like never before in UT3.
The new game comprises a vast number of changes from increased aggressiveness and intelligence in the AI to better, more ridiculously powerful weapons to new characters, game modes, and online improvements. New weapons are highlighted by the long-range Shock Rifle and the shorter range Flack Cannon, and more than two dozen weapons will be ready to wield when UT3 is ready in the second half of 2007.
The new single-player campaign is deeper and more engaging than before, and players will be happy to know that old favorite characters have returned and are joined by several new ones. Epic plans to provide advanced online changes to suit all three platforms, bringing seamless loading, improved matchmaking and co-operative campaign online play. Yes, cooperative online play indeed. Familiar online modes such as Deathmatch, Team Deathmatch and Capture the Flag will be joined by an all-new Warfare mode among others. And PC gamers will be happy to get their sweaty mitts on the bundled Unreal Engine Toolset, enabling them to build their own levels, game types, rules, mods, and more.
We'll have more on Unreal Tournament 3 soon. In the meantime check the new screens and video.
Je moet ongeveer 800 euro hebben wil je alles compleet hebben dat je alles kan doen wat je wilt. Ik ga het er niet voor uitgeven, misschien als ie wat goedkoper wordt en er iets van wipe-out of zo uitkomt, dan wil ik um wel gaan kopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef Gstyles het volgende:
oke oke klink miss een beetje triest maar ik las het commentaar bij het Telegraaf artikel en eigenlijk hebben die gasten nog gelijk ook. 600!!! fokking pleuro's voor een gameconsole! das toch wel erg veel!! wij zijn er kennelijk al aan gewend! mja tis miss toch een reden om nog ff te wachten tot de mediahype voorbij is! (kijken of en hoelang ik dit voolhoud)
De reacties zijn ook wel grappig:quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Hakkert het volgende:
Misschien al wel bekend, maar ik denk ik post het even
http://www.telegraaf.nl/i(...)ederland.html?p=26,1
quote:The PlayStation Network Platform provides all the required services to match the Xbox Live quality. The online part of the game has been on beta test since November 2006 on PS3 and we are 100 percent confident to provide a quality online experience.
vrij weinig. er is echt een idiote hoeveelheid goede games daarvoor dat je er nog rustig paar jaar mee voort kunt. Enige reden om nu een ps3/360 te kopen is voor de betere graphics eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:38 schreef Markster het volgende:
[..]
De reacties zijn ook wel grappig:
Gewoon 2,3 jaar wachten dan koop je hem voor een prikkie en anders gewoon de playstation 2, wat mankeert daar aan?
PS2, wat mankeert eraan?
Onzin. XBOX live.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:04 schreef ethiraseth het volgende:
Enige reden om nu een ps3/360 te kopen is voor de betere graphics eigenlijk.
Ik wil net zeggen, je hebt duidelijk nog nooit Xbox live gezien ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
vrij weinig. er is echt een idiote hoeveelheid goede games daarvoor dat je er nog rustig paar jaar mee voort kunt. Enige reden om nu een ps3/360 te kopen is voor de betere graphics eigenlijk.
Vraagje, is het ooit anders geweest? Vernieuwende gameplay kan bijna met elk systeem, de graphics is hetgene wat het Next-gen maakt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
vrij weinig. er is echt een idiote hoeveelheid goede games daarvoor dat je er nog rustig paar jaar mee voort kunt. Enige reden om nu een ps3/360 te kopen is voor de betere graphics eigenlijk.
Niet helemaal. Physics vallen niet direct onder graphics, maar kunnen wel degelijk next-gen zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:18 schreef bigore het volgende:
[..]
Vraagje, is het ooit anders geweest? Vernieuwende gameplay kan bijna met elk systeem, de graphics is hetgene wat het Next-gen maakt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:55 schreef rakotto het volgende:
Dat mensen de ps3 nog steeds zien als een game-console. Het is toch duidenlijk een media console.
Dat zeiden ze bij de PS2 ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:55 schreef rakotto het volgende:
Dat mensen de ps3 nog steeds zien als een game-console. Het is toch duidenlijk een media console.
Jawel, lekker spelen tegen 15 jarige pubertjes. Dolle pret.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, je hebt duidelijk nog nooit Xbox live gezien ?
Nou. Een blue-ray speler waar je nog geen klap aan hebt en wat internetmogelijkheidjes. Woeptidoe.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:55 schreef rakotto het volgende:
Heb je idd helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:19 schreef Markster het volgende:
[..]
Niet helemaal. Physics vallen niet direct onder graphics, maar kunnen wel degelijk next-gen zijn.
Xbox live is meer dan alleen gamen hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jawel, lekker spelen tegen 15 jarige pubertjes. Dolle pret.![]()
[..]
Nou. Een blue-ray speler waar je nog geen klap aan hebt en wat internetmogelijkheidjes. Woeptidoe.
Ding kan niks meer dan een pc of een dvd-speler ook kan.![]()
Oh ja, pimpen met je scores door het behalen van achievements in games hoort er ook bij. En betalen voor dingen die al in de games behoren te zitten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Xbox live is meer dan alleen gamen hoorDuidelijk nog nooit gebruik van gemaakt, is al duidelijk.
damn, je snapt het ook echt niet he...wacht maar met je PS3, dan zie je ut verschil, vooral in stabiliteit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh ja, pimpen met je scores door het behalen van achievements in games hoort er ook bij. En betalen voor dingen die al in de games behoren te zitten.En demo's downloaden, mijn hemel wat een vernieuwing, wat spannend.
Tis een soort myspace voor jongens.
![]()
Stabiliteit? Dat je stabiel demo's kan downloaden? Woeptidoe, daar koop ik echt een 600 euro kostende console voor. Of oh wacht, dat kan ik allemaal ook wel met mn pc al.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:16 schreef bigore het volgende:
[..]
damn, je snapt het ook echt niet he...wacht maar met je PS3, dan zie je ut verschil, vooral in stabiliteit.
omg, je bent echt zo dom, LAG, weet je wat dat is?LAG LAG LAG, irritant, kut, schijt, bagger, is een equivalent van LAG, Sony's online service barst van de LAG online.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Stabiliteit? Dat je stabiel demo's kan downloaden? Woeptidoe, daar koop ik echt een 600 euro kostende console voor. Of oh wacht, dat kan ik allemaal ook wel met mn pc al.![]()
en Live heeft daar geen last van? Wat gek dat er verschillende AAA-titels dan patches uit moesten brengen om de lag te verhelpen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:23 schreef bigore het volgende:
[..]
omg, je bent echt zo dom, LAG, weet je wat dat is?LAG LAG LAG, irritant, kut, schijt, bagger, is een equivalent van LAG, Sony's online service barst van de LAG online.
ja en nee, Ik heb daarentegen heeeeel weinig last van lag, maar de online service van Sony zorgt voor extra problemen op dat gebied, dus je hebt gelijk dat de ontwikkelaar beter z'n best moet doen soms, maar in Sony's geval heb je dus 2 kanten waar het fout kan gaan, aangezien de servers van Sony nogal crappy zijn(moet wel eerlijk zeggen dat ik dit van horen zeggen heb, niet zelf geconstateerd.)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en Live heeft daar geen last van? Wat gek dat er verschillende AAA-titels dan patches uit moesten brengen om de lag te verhelpen...
nog stommer is dat SOCOM 1t/m 3 vrijwel lagloos werkt...
conseclusie: het is nog altijd van de ontwikkelaar afhankelijk hoe hij z'n netcode in elkaar draait.
Blu-ray speler waar je niets mee kan? Hoezo niet? Je kan gewoon films bekijken op de ps3. Je kan gewoon muziek downloaden op je ps3 en dergelijke.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jawel, lekker spelen tegen 15 jarige pubertjes. Dolle pret.![]()
[..]
Nou. Een blue-ray speler waar je nog geen klap aan hebt en wat internetmogelijkheidjes. Woeptidoe.
Ding kan niks meer dan een pc of een dvd-speler ook kan.![]()
Lag zit in iedere game. Het ligt aan waar je tegenstanders wonen en wat voor verbinding zij hebben. De netcode van de developer is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:23 schreef bigore het volgende:
[..]
omg, je bent echt zo dom, LAG, weet je wat dat is?LAG LAG LAG, irritant, kut, schijt, bagger, is een equivalent van LAG, Sony's online service barst van de LAG online.
Je weet ook dat het netwerk van de PS2 compleet anders opgezet is dan het PS3-netwerk? En dat onder meer Ubisoft (zoals ik hierboven al aangaf) er behoorlijk enthousiast over is. Op Neogaf kun je ook de ervaringen van spelers met Resistance lezen. Ook erg positief.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:27 schreef bigore het volgende:
[..]
ja en nee, Ik heb daarentegen heeeeel weinig last van lag, maar de online service van Sony zorgt voor extra problemen op dat gebied, dus je hebt gelijk dat de ontwikkelaar beter z'n best moet doen soms, maar in Sony's geval heb je dus 2 kanten waar het fout kan gaan, aangezien de servers van Sony nogal crappy zijn(moet wel eerlijk zeggen dat ik dit van horen zeggen heb, niet zelf geconstateerd.)
ok, dan gooien we het over een ander boegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je weet ook dat het netwerk van de PS2 compleet anders opgezet is dan het PS3-netwerk? En dat onder meer Ubisoft (zoals ik hierboven al aangaf) er behoorlijk enthousiast over is. Op Neogaf kun je ook de ervaringen van spelers met Resistance lezen. Ook erg positief.
Ik ben het met je eens dat Live een goed systeem is, maar je weet duidelijk niet waar je over praat als je het over het PS3-netwerk hebt.
Als je dus die Mathieu Hector mag geloven zijn de middelen aanwezig om PSN kwalitatief net zo goed als Live te maken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:49 schreef kepler het volgende:
[..]
ok, dan gooien we het over een ander boegOnline gamen gaat wel met de PS3, maar de Xbox Live ervaring is zoveel beter
![]()
Nee, ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Als ze echt qua service op Xbox Live niveau kunnen komen (en dat gratis) dan zie ik MS Xbox Live ook nog wel gratis maken. Positief voor iedereen
http://www.gamespot.com/news/6160292.htmlquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je weet ook dat het netwerk van de PS2 compleet anders opgezet is dan het PS3-netwerk? En dat onder meer Ubisoft (zoals ik hierboven al aangaf) er behoorlijk enthousiast over is. Op Neogaf kun je ook de ervaringen van spelers met Resistance lezen. Ook erg positief.
Ik ben het met je eens dat Live een goed systeem is, maar je weet duidelijk niet waar je over praat als je het over het PS3-netwerk hebt.
qua online gamen dus (wat zeker niet onbelangrijk is), maar zoals je hebt kunnen merken is Xbox Live veel meer dan dat. Alles goed geļntegreerd, group-chat, uitnodigingen verzenden ten alle tijde, zien wie wanneer online is/was, wat ze aan het doen zijn, demo's downloaden, xbox-arcade, achievements, enz.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je dus die Mathieu Hector mag geloven zijn de middelen aanwezig om PSN kwalitatief net zo goed als Live te maken.
Ik ken geeneen XBL game die 40 man online ondersteundquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:49 schreef kepler het volgende:
[..]
ok, dan gooien we het over een ander boegOnline gamen gaat wel met de PS3, maar de Xbox Live ervaring is zoveel beter
![]()
ik welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ken geeneen XBL game die 40 man online ondersteund
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:54 schreef bigore het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/news/6160292.html
quote:Posted Oct 20, 2006 4:32 pm PT
quote:
quote:03/11/06 09:34
quote:
quote:The multi-player battles in Resistance: Fall of Man are excellent.
quote:
quote:MS execs criticise PS3's online service
Je hebt dus 2 bronnen die vóór de releasedate een oordeel over het netwerk vellen, één die vanuit MS komt, en één onafhankelijke die na de releasedate geschreven is.quote:Ik denk dat ik er nog wel 100 aan vast kan plakken, kep overigens ook gezocht naar goede ervaringen, maar echte goede ervaringen kon ik niet vinden.
True, maar als je (net als ik) de keuze hebt tussen gratis Panda rijden of betalen voor Maybach, en je rijdt maar een paar keer per jaar er mee, enzelfs dan nog hele korte afstanden, dan is de keuze toch al gauw voor de Panda.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef kepler het volgende:
[..]
qua online gamen dus (wat zeker niet onbelangrijk is), maar zoals je hebt kunnen merken is Xbox Live veel meer dan dat. Alles goed geļntegreerd, group-chat, uitnodigingen verzenden ten alle tijde, zien wie wanneer online is/was, wat ze aan het doen zijn, demo's downloaden, xbox-arcade, achievements, enz.
Je snapt wel wat ik bedoelIk heb dus oa op GAF gelezen dat ze wat dat betreft niet in de buurt komen van Live, maar er zullen regelmatig updates verschijnen. Ik ben dus erg benieuwd hoe het gaat uitpakken op de PS3 en hoe lang dat allemaal gaat duren (vergeet niet dat MS al meer dan vier jaar ervaring heeft met Live). Tuurlijk is Live ook niet perfect, maar ik (en vele anderen met mij) ben er zeer tevreden over
Het online gamen werkt idd wel gewoon goed, en in principe is dat natuurlijk het belangrijkste. Maar goed, een Fiat Panda kan ook rijden, maar toch gaan mensen vaker voor een duurdere luxe auto
truequote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True, maar als je (net als ik) de keuze hebt tussen gratis Panda rijden of betalen voor Maybach, en je rijdt maar een paar keer per jaar er mee, enzelfs dan nog hele korte afstanden, dan is de keuze toch al gauw voor de Panda.
Toen ik al die linkjes had neergezet dacht ik daarna van, hmmm geeneens gekeken naar de datums, my bad. Laten we maar gewoon afwachten als dat ding er is, wat ik overigens wel een groot nadeel vind, is dat je bij dat Sony apparaat geeneens een headset krijgt, dit houdt dus in dat er heel veel mensen niet zo'n ding hebben en ik dat online gewoon echt een must vind. Hopelijk komt ie dan ook wel standaard met een headset ooit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Je hebt dus 2 bronnen die vóór de releasedate een oordeel over het netwerk vellen, één die vanuit MS komt, en één onafhankelijke die na de releasedate geschreven is.
En raadt eens welke er positief is over de multiplayer?
das het toffe (vind ik) van Sony: je kan zelf uitzoeken welke headset je wilt. Elke willekeurige Bluetooth headset kun je op de PS3 aansluiten. Bij de 360 ben je beperkt tot wat MS voor je bedenkt, en die vind ik beide nogal oncomfortabel voor meer dan een uur gebruik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:22 schreef bigore het volgende:
[..]
Toen ik al die linkjes had neergezet dacht ik daarna van, hmmm geeneens gekeken naar de datums, my bad. Laten we maar gewoon afwachten als dat ding er is, wat ik overigens wel een groot nadeel vind, is dat je bij dat Sony apparaat geeneens een headset krijgt, dit houdt dus in dat er heel veel mensen niet zo'n ding hebben en ik dat online gewoon echt een must vind. Hopelijk komt ie dan ook wel standaard met een headset ooit.
Is dat zo? Gewoon van elk willekeurig merk, je hoeft niet een speciaal "PS3" headset te kopen? Dat is idd wel heel erg top. Headset van MS heb ik om eerlijk te zijn geen last van, maar das gewoon meningen verschillen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das het toffe (vind ik) van Sony: je kan zelf uitzoeken welke headset je wilt. Elke willekeurige Bluetooth headset kun je op de PS3 aansluiten. Bij de 360 ben je beperkt tot wat MS voor je bedenkt, en die vind ik beide nogal oncomfortabel voor meer dan een uur gebruik.
Yup, same goes for keyboard, muis, memorycardlezer en grotere 2,5" HDD en andere peripherals die je maar kan bedenken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef bigore het volgende:
[..]
Is dat zo? Gewoon van elk willekeurig merk, je hoeft niet een speciaal "PS3" headset te kopen? Dat is idd wel heel erg top. Headset van MS heb ik om eerlijk te zijn geen last van, maar das gewoon meningen verschillen.
Heel veel mensen zullen geen headset kopen en dus kan je online veel spelplezier missen door slechte communicatie. Daarom denk ik dat het er beter standaard in het pakketje kan om het niet voor andere mensen te verpesten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das het toffe (vind ik) van Sony: je kan zelf uitzoeken welke headset je wilt. Elke willekeurige Bluetooth headset kun je op de PS3 aansluiten. Bij de 360 ben je beperkt tot wat MS voor je bedenkt, en die vind ik beide nogal oncomfortabel voor meer dan een uur gebruik.
keyboard en kaartlezer kan je ook gewoon aansluiten op de 360, evenals MP3-spelers, camera's enz.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, same goes for keyboard, muis, memorycardlezer en grotere 2,5" HDD en andere peripherals die je maar kan bedenken.
Als het goed is kan ik zelfs met de media-remote die in m'n telefoon zit via bluetooth de media op m'n PS3 kunnen besturen, maar daar heb ik verder nog weinig over gelezen.
Ik speel enkel met bekenden en dan is de headset heerlijk. Tevens gebruik ik m als soort van telefoon, ook ideaal.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:11 schreef Diablos79 het volgende:
Ik gebruik op live zelde de headset, stomme gelul in je oor. En dan heb je ook nog vaak van die hijgers, die niet normaal kunnen ademen.
Je zou ook kunnen zeggen: de keuze tussen of in een Maybach rijden met een redelijk en gratis navigatiesysteem of in een Fiat met een goed navigatiesysteem waar je voor moet betalenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True, maar als je (net als ik) de keuze hebt tussen gratis Panda rijden of betalen voor Maybach, en je rijdt maar een paar keer per jaar er mee, enzelfs dan nog hele korte afstanden, dan is de keuze toch al gauw voor de Panda.
hey nu niet mn vergelijking misbruikenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:20 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen: de keuze tussen of in een Maybach rijden met een redelijk en gratis navigatiesysteem of in een Fiat met een goed navigatiesysteem waar je voor moet betalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |