Klopt, maar in de UK wel. En de scartkabel staat in geen van beide lijstjes. Met AV-kabel wordt nog altijd composiet bedoeld.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:36 schreef kepler het volgende:
ik weet het al
In de US kennen ze alleen scart, en geen composiet volgens mij
De prijzen kloppen ook niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:03 schreef kepler het volgende:
[..]
let op, komt tie:
HDMI Cable - £17.99 = AV cable - £17.99 = 24,99 euro
zou je denken, maar:
AV kabel - 16,99 euro (goedkoper dus)
raar
In de US kennen ze opzich geen scart, aangezien het een europese standaard is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:36 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet het al
In de US kennen ze alleen scart, en geen composiet volgens mij
dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
In de US kennen ze opzich geen scart, aangezien het een europese standaard is.
Die AV-kabel zit er standaard bij. Dat is gewoon die composiet kabel met rood, wit en geel. Enige verschil tussen US/Japen en Europa is dat ze er in Europa een scart blokje bij doen. Dus de prijs van die kabel boeit eigenlijk niet omdat je die normaal gesproken nooit hoeft te kopen.quote:
dank uquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Lees deze OP maar.
Prijzige controller trouwens...
Dat blokje wat er op zit maakt het geen full RGB scart hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:35 schreef Diablos79 het volgende:
Dus de prijs van die kabel boeit eigenlijk niet omdat je die normaal gesproken nooit hoeft te kopen.
Heb je wel goed gelezen. Ik zeg ook helemaal niet dat het door dat blokje RGB word. Ik had het gewoon over de AV-kabel die erbij zit. Die is overal hetzelfde alleen zit er hier in europa een scart blokje bij voor het geval je geen AV-ingang hebt op je tv maar alleen een scart-ingang(daarom noemen ze die hier kabel in de UK AV-scart).quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat blokje wat er op zit maakt het geen full RGB scart hoor.
Als je alleen scart hebt is die kabel zeker geen overbodige luxe.
Die controller is 50 euro. Is opzich de goedkoopste controller van de nieuwe consoles. De draadloze xbox360 controller is ook 45 euro en dan komt er nog eens 15 euro bij voor een charge-kit. Zit je al op 60 euro. En de Wiimote+nunchuk(die je toch beide nodig hebt) kosten samen al 60 euro plus nog eens de batterijen. Dus die PS3 controller prijs valt wel meequote:Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Lees deze OP maar.
Prijzige controller trouwens...
*meldt en is jaloursquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef RedemptioN het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een component en een HDMI kabel? danw eet ik wat ik erbij moet halen...
games heb ik inmiddels alalleen motorstorm nog (maar die is nog niet volledig uit zeg maar)
nba2k7
nhl2k7
tony hawk project 8
call of duty 3
untold legends dark kingdom
resistance fall of man
sixaxis controller
nu dus nog de 60gig versie (wou eigenlijk de 20gig maar ja...)
give 23 maart give give give give (5dagen na me verjaardag)
maar de batterijen zitten al bij de 360 controllerquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die controller is 50 euro. Is opzich de goedkoopste controller van de nieuwe consoles. De draadloze xbox360 controller is ook 45 euro en dan komt er nog eens 15 euro bij voor een charge-kit. Zit je al op 60 euro. En de Wiimote+nunchuk(die je toch beide nodig hebt) kosten samen al 60 euro plus nog eens de batterijen. Dus die PS3 controller prijs valt wel mee
Ik gebruik gewoon mijn PS2 RGB-scart kabelquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:58 schreef satecl het volgende:
Even een vraagje: Ik heb op me kamer(waar mijn PS3 komt) een gewone breedbeeld van 70cm(geen flatscreen/HD etc.). Nu zie ik bij de prijzen van de accessoires allemaal van die kabels erbij staan, moet ik er dan nog wat bijkopen. En zoja, wat?
Een kabel met een los scart-blokje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik neem aan dat er toch gewoon weer een scart kabel bij zit?![]()
Bronquote:FURTHER ANNOUNCEMENTS TO COME
Word from PlayStation in the UK is there’ll be further announcements in the build up to the launch.
In terms of what they’ll be: info on number of units to be shipped? Info on specific retail launch activity? Potentially, as suggested by many of you, info on ‘extras’ to be made available at launch? We’ll keep you posted.
De PS3 is geen Blu-ray of DVD recorder hoor. Was het maar zo, dan zou ie rond de 1000 euro hebben gekost.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:46 schreef satecl het volgende:
Is het trouwens mogelijk om dingen van TV op te nemen zodat het op de harde schijf van de PS3 staat..?
Ja batterijen die een dag mee gaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:37 schreef kepler het volgende:
[..]
maar de batterijen zitten al bij de 360 controlleren je hoeft alleen maar een accu te kopen als je al een oplader hebt
Nee, zoals je het zelf al zegt valt de prijs inderdaad relatief gezien wel mee. Neemt niet weg dat alle controllers gewoon te duur zijn voor wat er in zit
haha dat plaatje bij die link, met die oude controller, hahaha echt lelijk...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Hakkert het volgende:
Misschien al wel bekend, maar ik denk ik post het even
http://www.telegraaf.nl/i(...)ederland.html?p=26,1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |