abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45673007
Resistance en Motorstorm in ieder geval ook al
PSN id: NL_SToRM
pi_45673018
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
voor de rest ben ik bezig met Okami en GoW 2
He cool mag ik God of War 2 van jouw lenen ?
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:27:28 #153
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_45673348
lenen

ruilen voor heavenly sword?
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:31:24 #154
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_45673548
oke oke klink miss een beetje triest maar ik las het commentaar bij het Telegraaf artikel en eigenlijk hebben die gasten nog gelijk ook. 600!!! fokking pleuro's voor een gameconsole! das toch wel erg veel!! wij zijn er kennelijk al aan gewend! mja tis miss toch een reden om nog ff te wachten tot de mediahype voorbij is! (kijken of en hoelang ik dit voolhoud )
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:36:06 #155
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_45673789
wacht jij even 3 jaar tot de prijs is gezakt
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:15:46 #156
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_45675558
UT2k7 gaat UT3 heten en gaat ook naar de Xbox360:
quote:
UT3: It's Real
Epic expands its love affair with Xbox 360. First footage and new details.
by Douglass C. Perry

January 25, 2007 - Punching home a message that Midway is coming to the next-generation with a full stable of goods, the Chicago-based publisher today announced that the game formerly known as Unreal Tournament 2007 is now Unreal Tournament 3. And it's coming to the PC, PlayStation 3 and Microsoft's Xbox 360 in the second half of 2007.

Using the Unreal Engine 3 (what other engine would it really use?), Epic's seminal first-person shooter will douse gamers with gorgeous, life-like graphics, arm them with unbelievable futuristic and brutal weaponry, and hurl them into online deathmatches like never before.

Run and gun (and swear like a sailor) like never before in UT3.
The new game comprises a vast number of changes from increased aggressiveness and intelligence in the AI to better, more ridiculously powerful weapons to new characters, game modes, and online improvements. New weapons are highlighted by the long-range Shock Rifle and the shorter range Flack Cannon, and more than two dozen weapons will be ready to wield when UT3 is ready in the second half of 2007.

The new single-player campaign is deeper and more engaging than before, and players will be happy to know that old favorite characters have returned and are joined by several new ones. Epic plans to provide advanced online changes to suit all three platforms, bringing seamless loading, improved matchmaking and co-operative campaign online play. Yes, cooperative online play indeed. Familiar online modes such as Deathmatch, Team Deathmatch and Capture the Flag will be joined by an all-new Warfare mode among others. And PC gamers will be happy to get their sweaty mitts on the bundled Unreal Engine Toolset, enabling them to build their own levels, game types, rules, mods, and more.

We'll have more on Unreal Tournament 3 soon. In the meantime check the new screens and video.
Bron: IGN

Hmmz..
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_45676746
Heb er zin in! Sony komt wel terug aangezien al het kritiek. waarom nog zo lang...?
pi_45686833
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef Gstyles het volgende:
oke oke klink miss een beetje triest maar ik las het commentaar bij het Telegraaf artikel en eigenlijk hebben die gasten nog gelijk ook. 600!!! fokking pleuro's voor een gameconsole! das toch wel erg veel!! wij zijn er kennelijk al aan gewend! mja tis miss toch een reden om nog ff te wachten tot de mediahype voorbij is! (kijken of en hoelang ik dit voolhoud )
Je moet ongeveer 800 euro hebben wil je alles compleet hebben dat je alles kan doen wat je wilt. Ik ga het er niet voor uitgeven, misschien als ie wat goedkoper wordt en er iets van wipe-out of zo uitkomt, dan wil ik um wel gaan kopen.
pi_45687188
Gister nog een telefoontje gehad van de GameShop hiero... of ik mijn pre-order nog wil houden, en zo ja, of ik op hun launchparty wilde komen op 23 maart om 00:00 uur
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_45687492
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Hakkert het volgende:
Misschien al wel bekend, maar ik denk ik post het even

http://www.telegraaf.nl/i(...)ederland.html?p=26,1
De reacties zijn ook wel grappig:

Gewoon 2,3 jaar wachten dan koop je hem voor een prikkie en anders gewoon de playstation 2, wat mankeert daar aan?

PS2, wat mankeert eraan?

Ik ben overigens voor de 360 gegaan

Moeten Sony maar niet Europa weer achterstellen
pi_45687911
Details PS3-versie Splinter Cell Double Agent
quote:
The PlayStation Network Platform provides all the required services to match the Xbox Live quality. The online part of the game has been on beta test since November 2006 on PS3 and we are 100 percent confident to provide a quality online experience.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:04:59 #162
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_45688016
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:38 schreef Markster het volgende:

[..]

De reacties zijn ook wel grappig:

Gewoon 2,3 jaar wachten dan koop je hem voor een prikkie en anders gewoon de playstation 2, wat mankeert daar aan?

PS2, wat mankeert eraan?
vrij weinig. er is echt een idiote hoeveelheid goede games daarvoor dat je er nog rustig paar jaar mee voort kunt. Enige reden om nu een ps3/360 te kopen is voor de betere graphics eigenlijk.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_45688047
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:04 schreef ethiraseth het volgende:
Enige reden om nu een ps3/360 te kopen is voor de betere graphics eigenlijk.
Onzin. XBOX live.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45688313
quote:

[..]

vrij weinig. er is echt een idiote hoeveelheid goede games daarvoor dat je er nog rustig paar jaar mee voort kunt. Enige reden om nu een ps3/360 te kopen is voor de betere graphics eigenlijk.
Ik wil net zeggen, je hebt duidelijk nog nooit Xbox live gezien ?
pi_45688320
quote:

[..]

Vraagje, is het ooit anders geweest? Vernieuwende gameplay kan bijna met elk systeem, de graphics is hetgene wat het Next-gen maakt.
pi_45688347
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:18 schreef bigore het volgende:

[..]

Vraagje, is het ooit anders geweest? Vernieuwende gameplay kan bijna met elk systeem, de graphics is hetgene wat het Next-gen maakt.
Niet helemaal. Physics vallen niet direct onder graphics, maar kunnen wel degelijk next-gen zijn.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:55:13 #167
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_45689209
Dat mensen de ps3 nog steeds zien als een game-console. Het is toch duidenlijk een media console.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_45689296
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:55 schreef rakotto het volgende:
Dat mensen de ps3 nog steeds zien als een game-console. Het is toch duidenlijk een media console.
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45689320
quote:
Dat zeiden ze bij de PS2 ook
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:02:29 #170
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_45689427
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:18 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik wil net zeggen, je hebt duidelijk nog nooit Xbox live gezien ?
Jawel, lekker spelen tegen 15 jarige pubertjes. Dolle pret.
quote:
Nou. Een blue-ray speler waar je nog geen klap aan hebt en wat internetmogelijkheidjes. Woeptidoe.

Ding kan niks meer dan een pc of een dvd-speler ook kan.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_45689654
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:19 schreef Markster het volgende:

[..]

Niet helemaal. Physics vallen niet direct onder graphics, maar kunnen wel degelijk next-gen zijn.
Heb je idd helemaal gelijk in.
pi_45689691
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:02 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Jawel, lekker spelen tegen 15 jarige pubertjes. Dolle pret.
[..]

Nou. Een blue-ray speler waar je nog geen klap aan hebt en wat internetmogelijkheidjes. Woeptidoe.

Ding kan niks meer dan een pc of een dvd-speler ook kan.
Xbox live is meer dan alleen gamen hoor Duidelijk nog nooit gebruik van gemaakt, is al duidelijk.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:14:34 #173
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_45689780
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:11 schreef Markster het volgende:

[..]

Xbox live is meer dan alleen gamen hoor Duidelijk nog nooit gebruik van gemaakt, is al duidelijk.
Oh ja, pimpen met je scores door het behalen van achievements in games hoort er ook bij. En betalen voor dingen die al in de games behoren te zitten. En demo's downloaden, mijn hemel wat een vernieuwing, wat spannend. Tis een soort myspace voor jongens.

Eerste 2 jaar bieden nieuwe consoles simpelweg niks boven de oude. Zodra er pas games uitkomen die écht gebruik gaan maken van de rekenkracht wordt het leuk, en dan bedoel ik dus niet mooiere beelden. Zie een assassins creed die wat nieuws kan doen. Pas bij zulke spellen wordt het de moeite om over te stappen. Om nou een nieuwe console te kopen voor xbox live of wat mooiere graphics is gewoon waanzin.
pi_45689834
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:14 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Oh ja, pimpen met je scores door het behalen van achievements in games hoort er ook bij. En betalen voor dingen die al in de games behoren te zitten. En demo's downloaden, mijn hemel wat een vernieuwing, wat spannend. Tis een soort myspace voor jongens.
damn, je snapt het ook echt niet he...wacht maar met je PS3, dan zie je ut verschil, vooral in stabiliteit.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:18:26 #175
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_45689899
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:16 schreef bigore het volgende:

[..]

damn, je snapt het ook echt niet he...wacht maar met je PS3, dan zie je ut verschil, vooral in stabiliteit.
Stabiliteit? Dat je stabiel demo's kan downloaden? Woeptidoe, daar koop ik echt een 600 euro kostende console voor. Of oh wacht, dat kan ik allemaal ook wel met mn pc al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')