abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:03:36 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45504085
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

www.ligarechtenvandemens.nl/documents/Bohler3.pdf

Het staat notabene in linkse bronnen.
Straks ga je Coornhert nog van radicalisme beschuldigen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45504316
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

www.ligarechtenvandemens.nl/documents/Bohler3.pdf

Het staat notabene in linkse bronnen.
Er staat niet in dat ze in eigen land is uitgekotst (maar daar zal ik vast overheen gelezen hebben dus als je het even aan zou willen wijzen ?).

Kan er ook niets in vinden over het zijn van een ongewassen kraakpandsnol. Wel staat erin dat ze krakers heeft verdedigd daar lijkt me in principe weinig snolligs of ongewassen aan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45504424
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef du_ke het volgende:

Kan er ook niets in vinden over het zijn van een ongewassen kraakpandsnol. Wel staat erin dat ze krakers heeft verdedigd daar lijkt me in principe weinig snolligs of ongewassen aan.
Die Britta ziet er anders altijd extreem uitgedost uit. Dat is helemaal niet nodig in een mannenwereld, tenzij je mannelijke hormonen wilt manipuleren om hoger op te komen of andere doelen wilt bereiken, waarvoor mannen gepaaid moeten worden.
Al die mannen die daar vatbaar voor zijn, zijn overigens een drama.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45504842
Ze past wel in het rijtje pormes, singh-varma, duijvendak dus ik zie geen bezwaar persoonlijk. Meulenbelt zit al jaren in de 1e kamer, en die leeft in een zeer opmerkelijk universum dat slechts sporadisch overeenkomsten met het onze vertoont. De eerste kamer is sowieso vooral een tactische stalplaats voor mensen die zichzelf belangrijk vinden, en op andere plaatsen veels te veel schade kunnen aanrichten.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:27:41 #55
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45504913
Gewoon laten schaduwen door de AIVD.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_45504966
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef Pracissor het volgende:
Denk dat ze allang gevolgd wordt .
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:29:24 #57
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45504972
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef Pracissor het volgende:
Dat gebeurt al.
pi_45505117
Gepaste titel. Mijn complimenten, Broekpoeperd

Ben benieuwd wat het extreem-linkse GL te maken wil hebben met de terroristensympathisant bij uitstek, Bohler.
pi_45505159
Oh ze heeft Koerden verdedigd als advocate dus onze huisturk is tegen. Hoe heerlijk voorspelbaar .
pi_45505251
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef du_ke het volgende:
Oh ze heeft Koerden verdedigd als advocate dus onze huisturk is tegen. Hoe heerlijk voorspelbaar .
Gelijk heeft hij. Net wat ik al zei, ik zie liever hele volksstammen hier in Holland herenigd worden, dan dat er 1 blanke duitser de nederlandse nationaliteit krijgt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45505526
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef du_ke het volgende:
Oh, daar hebben we onze extreem-linkse bomenknuffelaar weer. Een erkende terroriste en haar advocate worden bekritiseerd en hij is er als de scharrelkippen bij om ze te verdedigen. Als je het over voorspelbaar hebt.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:58:24 #62
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45505585
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Oh, daar hebben we onze extreem-linkse bomenknuffelaar weer. Een erkende terroriste en haar advocate worden bekritiseerd en hij is er als de scharrelkippen bij om ze te verdedigen. Als je het over voorspelbaar hebt.
Het is natuurlijk tamelijk onnozel om een terrorist en de advocaat van de terrorist ideologisch op één lijn te stellen. Gevaarlijk zelfs.
pi_45505596
Britta

Nu ga ik zeker GroenLinks stemmen bij de Staten. Geweldige vrouw, ben groot fan van haar en denk dat ze het politiek ook goed zal doen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 14:08:29 #64
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_45505706
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:58 schreef SCH het volgende:
Britta

Nu ga ik zeker GroenLinks stemmen bij de Staten. Geweldige vrouw, ben groot fan van haar en denk dat ze het politiek ook goed zal doen.
Hé? Wie bent u nou weer?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 19 januari 2007 @ 14:27:38 #65
3647 B.R.Oekhoest
pi_45505736
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk tamelijk onnozel om een terrorist en de advocaat van de terrorist ideologisch op één lijn te stellen. Gevaarlijk zelfs.
Bij Moskovic hoeft dat ook niet, bij Bohler wel. Het hangt van de persoon en zijn/haar achtergrond af.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_45505868
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Welke erkende terroriste heb je het over?

En waarom zou je een advocaat aanrekenen wat degene die ze verdedigd heeft gedaan? Mag een van terrorisme verdachte persoon naar jouw idee eigenlijk geen advocaat krijgen?
pi_45505902
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Bij Moskovic hoeft dat ook niet, bij Bohler wel. Het hangt van de persoon en zijn/haar achtergrond af.
want Bouterse is minder erg ofzo?

Ofwel wat zijn je maatstaven?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 14:55:19 #68
3647 B.R.Oekhoest
pi_45506012
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

want Bouterse is minder erg ofzo?

Ofwel wat zijn je maatstaven?
Nee. Moskovic is slechts publiciteitsgeil en geen politiek advocaat.
pi_45506153
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Welke erkende terroriste heb je het over?
Die koerdische van wie was bewezen dat ze wel moorden had gepleegd met terroristische motieven, maar omdat ze niet in NL waren gepleegd kon de rechtbank er zogenaamd niets mee. En uitzetten naar Turkije was geen optie, want de kans bestond dat Turkije marteling zou toepassen. En wat doe je dus? Juist, vrijlaten

Maar als Amerika een puber wil laten uitleveren dan is het opeens geen probleem.
quote:
En waarom zou je een advocaat aanrekenen wat degene die ze verdedigd heeft gedaan? Mag een van terrorisme verdachte persoon naar jouw idee eigenlijk geen advocaat krijgen?
Van mij mag iedere terrorist een openbare executie krijgen. De advocaat van de duivel mag dat dus ook.
pi_45506303
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Die koerdische van wie was bewezen dat ze wel moorden had gepleegd met terroristische motieven, maar omdat ze niet in NL waren gepleegd kon de rechtbank er zogenaamd niets mee. En uitzetten naar Turkije was geen optie, want de kans bestond dat Turkije marteling zou toepassen. En wat doe je dus? Juist, vrijlaten

Maar als Amerika een puber wil laten uitleveren dan is het opeens geen probleem.
[..]
Van mij mag er een verbod op uitleveren naar elk land waar marteling of de doodstraf dreigt. Maar die koerdische had blijkbaar een betere advocaat.
quote:
Van mij mag iedere terrorist een openbare executie krijgen. De advocaat van de duivel mag dat dus ook.
Tja dan kan jij je afvragen of je wel in onze Nederlandsche rechtstaat past .
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:09:19 #71
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45506450
Er is vast nog wel een cel voor haar vrij ergens. Anders verzinnen we gewoon wat om deze heks op te sluiten.
pi_45506453
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Van mij mag er een verbod op uitleveren naar elk land waar marteling of de doodstraf dreigt. Maar die koerdische had blijkbaar een betere advocaat.
Het is mij niet onbekend dat extreem-linkse groepjes als GL en sommige van hun aanhangers nogal nat in de broek worden van terroristische daden.
quote:
[..]
Tja dan kan jij je afvragen of je wel in onze Nederlandsche rechtstaat past .
Vrijheid van meningsuiting. Net zoals de helft van de bevolking vindt dat de doodstraf terug mag.
pi_45506456
Maar het is toch niet serieus dat een advocaat door sommigen wordt vereenzelvigd met degene die hij of zij verdedigt? Dat komt me wel erg bekrompen voor.
pi_45506498
Wat een nivootje weer hier. . . .
pi_45506555
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Er is vast nog wel een cel voor haar vrij ergens. Anders verzinnen we gewoon wat om deze heks op te sluiten.
Of ze moet tegen een verdwaalde kogel aanlopen, maar die kans is wel zeer klein.
pi_45506556
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Het is mij niet onbekend dat extreem-linkse groepjes als GL en sommige van hun aanhangers nogal nat in de broek worden van terroristische daden.
[..]

Vrijheid van meningsuiting. Net zoals de helft van de bevolking vindt dat de doodstraf terug mag.
Tja als dit het niveau is waar je zin in hebt vanmiddag wens ik je veel plezier .
pi_45506559
Ik vind het altijd mooi als een Moslim of Allochtoon iemand van de linksekerk op zijn nummer zet

Het wordt hoogtijd dat er een beschaafde conservatieve moslim-partij op staat, dan zal er eindelijk eens op efficiënte manier politiek bedreven kunnen worden.
Het gaat nu alleen maar over WIJ-ZIJ en op dit moment is de spreekbuis van de conservatieve moslims, de linkse Elite, die totaal geen idee hebben wat er in de moslim/allochtoon om gaat. Dat heeft nooit gewerkt en dat zal nooit werken.
pi_45506618
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:09 schreef SCH het volgende:
Maar het is toch niet serieus dat een advocaat door sommigen wordt vereenzelvigd met degene die hij of zij verdedigt? Dat komt me wel erg bekrompen voor.
Tja ze hielp bij de verdediging van van der G. Dan ben je natuurlijk voor eeuwig verdoemd onder de Pimmisten. En nog paar koerden erbij en je hebt de haat van KB te pakken. Het is allemaal niet zo moeilijk .
pi_45506620
Salonliberaal. Mooi. Die ga ik onthouden!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_45506721
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En die heeft Britta niet???
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:17:45 #81
3647 B.R.Oekhoest
pi_45506730
quote:
Zij is dan ook een politiek gekleurde advocaat. En die kleur is duidelijk links-extremistisch.
pi_45506747
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:17 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

En die heeft Britta niet???
Naar zijn idee heeft ze zelfs niet de vrijheid van het uitoefenen van haar beroep .
pi_45506762
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Zij is dan ook een politiek gekleurde advocaat. En die kleur is duidelijk links-extremistisch.
Waarom zit ze dan bij GL?

Oh en er staat nog een vraag open .

GeRAFfineerde Britta Bohler wil senator GL worden
pi_45506845
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Oei, dat moeten we niet hebben, straks hebben we nog advocaten die hun clienten uitzoeken op hun geld.

Je bent in de war met rechters, DIE mogen niet politiek gekleurd zijn.
pi_45506947
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Oei, dat moeten we niet hebben, straks hebben we nog advocaten die hun clienten uitzoeken op hun geld.

Inderdaad het is de taak van een advocaat om de belangen vaan haar clienten te behandelen en daar is ze volgens mij goed in.
Of dat haar een goed politicus maakt is een andere zaak.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:26:08 #86
3647 B.R.Oekhoest
pi_45507000
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Het MAG ook wel, maar dan moet je niet raar opkijken als je aan de politieke denkbeelden van je klanten gelieerd wordt.
Vooral als je het zelf nog toegeeft ook.
pi_45507044
Bekende naam inderdaad. Vooral bekend omdat zij er als de kippen bij is als er een terrorist moet worden verdedigd.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_45507230
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het MAG ook wel, maar dan moet je niet raar opkijken als je aan de politieke denkbeelden van je klanten gelieerd wordt.
Vooral als je het zelf nog toegeeft ook.
Klopt, maar terecht vind ik het niet. Moskovitch wordt ook niet gepakt op de Decembermoorden.

Ik vind het trouwens niet zo slim van GL om haar naar voren te schuiven, een wat gematigder persoon was misschien beter geweest.
pi_45507474
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:08 schreef Ringo het volgende:
Hé, salonliberaal, mevrouw Böhler heeft RAF-leden van juridische verdediging voorzien, niet met hen gesympathiseerd. Je gaat ook niet van Moskovicz zeggen dat-ie de decembermoorden wel oké vindt.
Slecht op de hoogte... Mevrouw Böhler was EERST betrokken bij de RAF en daarna pas juriste. Sommigen claimen dat ze juriste werd om haar idealen op die manier te ondersteunen. Of dat zo is... ik heb geen idee.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_45507572
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Slecht op de hoogte... Mevrouw Böhler was EERST betrokken bij de RAF en daarna pas juriste. Sommigen claimen dat ze juriste werd om haar idealen op die manier te ondersteunen. Of dat zo is... ik heb geen idee.
Zeg maar dezelfde carrièremove die Samir A. wilde maken, maar hij deed het dan met een studie Chemie
pi_45507586
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Betrokken bij de RAF? In welke zin betrokken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45507648
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Yep wil ik ook wel weten, artikeltje google-en kan niet zo moeilijk zijn.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:49:12 #93
3647 B.R.Oekhoest
pi_45507697
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Klopt, maar terecht vind ik het niet. Moskovitch wordt ook niet gepakt op de Decembermoorden.
Ik zei al: Moskovicz doet geen zaken uit politieke overtuiging (drijfveren geld & publiciteit), BB wel.
quote:
Ik vind het trouwens niet zo slim van GL om haar naar voren te schuiven, een wat gematigder persoon was misschien beter geweest.
Idd. Alsof Duivenkak niet genoeg is.
pi_45507752
quote:
Als het zo makkelijk zou zijn, dan is het inderdaad onzin. Maar Britta heeft nu eenmaal haar eigen opvattingen en DIE zijn nu juist het punt van kritiek. Of die terecht is laat ik in deze gaarne in het midden. Maar ik besrtijd wel dat de kritiek op Britta slechts voortkomt uit het feit dat zij een paar onfrisse cliënten heeft.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:51:31 #95
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45507767
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:27 schreef rutger05 het volgende:
Bekende naam inderdaad. Vooral bekend omdat zij er als de kippen bij is als er een terrorist moet worden verdedigd.
Ik zou Hirsi Ali niet een terrorist noemen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_45507835
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:45 schreef sigme het volgende:

In ieder geval vwb (een deel van) het gedachtengoed, aangezien ze dat zelf onomwonden meermaals heeft verkondigd.

Dan zijn er nog vele aanwijzingen dat ze meer was dan een in de RAF geïnteresseerde studente. Maar dan gaan we al snel op Privé-niveau en eerlijk is eerlijk: persoonlijke relaties kun je om meerdere redenen onderhouden.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:54:38 #97
3647 B.R.Oekhoest
pi_45507847
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:13 schreef Jarno het volgende:
Salonliberaal. Mooi. Die ga ik onthouden!
Ik vind hem niet sterk. Liberalen zitten vaak al in de salon, dus het woordgrapje had beter gekund.
pi_45507852
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:51 schreef Sidekick het volgende:

Ik zou Hirsi Ali niet een terrorist noemen.
Ik ben die stelling dan ook nog niet tegengekomen...
pi_45507945
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik zei al: Moskovicz doet geen zaken uit politieke overtuiging (drijfveren geld & publiciteit), BB wel.
[..]

Idd. Alsof Duivenkak niet genoeg is.
Ik ben bang dat GL een beetje door de goede mensen heen is. Jammer want ik onderschrijf een groot deel van hun programma wel.

Trouwens Duivendak was toch diegene die met een Turkse was getrouwd? En waarvoor was hij nu ook alweer veroordeeld?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:00:37 #100
3647 B.R.Oekhoest
pi_45508042
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:57 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat GL een beetje door de goede mensen heen is. Jammer want ik onderschrijf een groot deel van hun programma wel.

Trouwens Duivendak was toch diegene die met een Turkse was getrouwd? En waarvoor was hij nu ook alweer veroordeeld?
Inbraak in een militaire basis oa. Verder redacteur geweest van onfrisse blaadjes over bommen ed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')