abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 maart 2007 @ 22:45:47 #226
42381 CvB
handles your hunger better
pi_46923960
Jeetje, lastig zo'n man die meteen helemaal hotel de botel is...Hoop voor je dat ie de boodschap nu begrepen heeft!

Even een updateje over mijn online-dating avonturen: Ik had een profiel gemaakt op E-matching en daar aardig wat reacties op gehad. Heb met een paar meiden gemaild en eentje ook nog ontmoet toen ze toevallig in Utrecht was, maar dat viel erg tegen. Voelde me helemaal niet tot haar aangetrokken, dus na kort iets te hebben gedronken heb ik haar weer op de trein gezet.

Voor de rest is er niets uitgekomen. Het mailen vond ik erg saai en wellicht komt het ook door dat hele 'voor hoger opgeleiden' gebeuren van E-matching, maar de meeste dames kwamen niet veel verder dan praten over hun opleiding. Ik merkte ook wel aan mezelf dat ik me in mailtjes niet goed kon uitdrukken, ik mis daar toch de non-verbale communicatie.

Daarom heb ik m'n profiel maar weer weggehaald, ik kom uiteindelijk wel iemand tegen in het echte leven.
Vind ik
pi_46926091
iemand nog een invite voor paiq
  zondag 4 maart 2007 @ 23:54:24 #228
108913 Godshand
guide4you
pi_46926506
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef Celyna het volgende:
Nou ik kom ook even mijn eerste ervaring met daten via Paiq delen.
Wat een RAMP! De man in kwestie sprak binnen een uur over samenwonen, trouwen, kinderen en dat ik helemaal leuk, geweldig, lief was. PFFFF en dan moet je nog een hele avond.

Daarnaast verdenk ik hem ervan een foto opgestuurd te hebben van minimaal 5 jaar terug. Ik had hem werkelijk niet herkend als hij niet op mij afgelopen was.

Aan het eind van de avond de haast onvermijdeljke kus kunnen ontwijken en heel snel alleen de auto ingestapt.
Ik heb al 16 (!!!) gemiste oproepen van hem vandaag en 3 mails over een nieuwe date.
Ik ga maar eens bedenken hoe ik hem heel duidelijk kan maken dat dit echt geen vervolg gaat krijgen.
LOL zulke verhalen heb ik wel eerder gehoord...

zou het dezelfde man zijn geweest?

ik heb al van 2 vrouwen zo'n verhaal gehoord (dus Celyna is nummer 3 )

en nee, deze 2 vrouwen kende ik zelf niet van Internetdaten, 1tje had daardoor wel Internetdaten helemaal opgegeven
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_46934193
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef Godshand het volgende:
LOL zulke verhalen heb ik wel eerder gehoord...
Altijd zeiken die vrouwen, gaan eerst af puur op het uiterlijk en gaan dan mekkeren dat ie in het echt tegenvalt omdat zijn foto van 5 jaar terug was

Ik heb ALTIJD leuke dates gehad tot nu toe. De vonk was er slechts een enkele keer helaas, maar heb nog nooit een freak gehad. Heb vrijwel altijd interessante paiq gesprekken en nog steeds MSN contact met meiden waar ik mee gedate heb. Ik snap nog steeds niet dat 60 verstuurde mailtjes naar Relatieplanet nog tot geen enkele positieve reaktie terug heeft geleid op een enkele 'geen interesse' mail na. Mijn paiq fotowaardering is 8.2, da's best wel redelijk denk ik.

Maar goed, nu weet ik het dus. Meiden vallen voor freaks die 5 jaar oude foto's laten zien en laten de mensen met wie ze WEL een leuke date kunnen hebben schieten. En vervolgens schrikken ze terug van het daten. Of ze gaan puur voor de echte knappe mannen, die meestal puur voor de sex op zo'n datingsite zitten. En dan achteraf mekkeren 'alle mannen op datingsites denken aan sex'

Lichte frustatie klinkt door? Inderdaad, omdat ik een date ben misgelopen met een meid die echt liet doorschemeren dat ze me leuk vond. Helaas moesten we onze date verzetten door omstandigheden en in de tussentijd had ze iemand anders ontmoet
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_46936313
Mijn dates waren tot nu toe ook allemaal positief, maar zoals Knipoogje zegt: geen vonk op 1 keer na, al bleek later dat ze geen relatie wou (en uiteraard een week later met iemand anders aan de haal ging).

Maar wat Knipoogje zegt klopt wel: de meeste vrouwen gaan echt alleen maar voor het uiterlijk. Niet dat dit verkeerd is, want ik doe het zelf ook wel, maar met een PaiQ-fotowaardering van een 10 verwacht ik ook wel wat meer reacties. Maar goed, de meeste vrouwen op dit soort sites wachten gewoon de reacties af en kiezen dan een leuk iemand uit ipv zelf eens wat initiatief te nemen.

Wat ik ook erg belachelijk vindt is dat veel vrouwen in hun profiel aangeven dat ze niet zitten te wachten op een interesse-berichtje maar een leuke mail willen. Maar ondertussen zijn ze gewoon zelf gratis lid. Hoezo hypocriet?
pi_46950882
lijkt wel dat hoe moeilijker het is om een account te maken op een site, hoe beter je kansen zijn.

op knuz bvb heb ik al een bericht of 50 gestuurd, en 1 contact aan overgehouden
op relatieklik (is nu helaas niet meer gratis) heb ik misschien 30 knipoogjes verstuurd (niet eens de moeite genomen om een persoonlijke mail te tiepen), en heb daar een stuk of 10 chatcontacten aan over gehouden, en al 2 dates achter de rug (en nog 2 waar ik nog wel mee afspreken)

belangrijke wat relatieklik van andere gratis sites onderscheidde, is dat je een psychologische test moet invullen, waar je een kwartiertje ofzo mee bezig bent.
  maandag 5 maart 2007 @ 22:44:14 #232
108913 Godshand
guide4you
pi_46959891
morgen weer een paiq date, nee niet de nummer 2. ik ga denk ik geen date 2 van maken maar ben zoals altijd nieuwsgierig hoe ze in het echt is... ik denk dat het wel weer niks zal zijn...

ik paiq steeds minder het begint me weer tegen te staan...

wat me vooral tegenstaat is dat iedereen meestal zo ver weg woont...en als dat niet het geval is, dan zijn ze wel oliedom..

bah al die meiden met hobby's: shoppen, msnen, uitgaan in de skihut en paardrijden mogen opflikkeren van mij
  maandag 5 maart 2007 @ 22:45:45 #233
108913 Godshand
guide4you
pi_46959956
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Lichte frustatie klinkt door? Inderdaad, omdat ik een date ben misgelopen met een meid die echt liet doorschemeren dat ze me leuk vond. Helaas moesten we onze date verzetten door omstandigheden en in de tussentijd had ze iemand anders ontmoet
tsja, jij had zekers niet anders gedaan hoor, als je in de tussentijd een leukere date had gevonden...
pi_46960074
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef Godshand het volgende:
morgen weer een paiq date, nee niet de nummer 2. ik ga denk ik geen date 2 van maken maar ben zoals altijd nieuwsgierig hoe ze in het echt is... ik denk dat het wel weer niks zal zijn...

wat me vooral tegenstaat is dat iedereen meestal zo ver weg woont...en als dat niet het geval is, dan zijn ze wel oliedom..

bah al die meiden met hobby's: shoppen, msnen, uitgaan in de skihut en paardrijden mogen opflikkeren van mij
Ja dat zei ik je toch al eerder! haha
pi_46961374
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef Godshand het volgende:
tsja, jij had zekers niet anders gedaan hoor, als je in de tussentijd een leukere date had gevonden...
Ze zei het ook eerlijk hoor. Dat ze het niet kon maken om ook nog met mij te daten terwijl ze al met die andere jongen een leuke date had gehad wat op wat meer uitliep. Dat waardeer ik wel.
pi_46963690
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef BttD het volgende:

[..]

De goeden moeten lijden onder de slechten denk ik dan . Jammer want dit zijn wel echt kansloze mongolen zeg! Zelfs IK snap dat je op een dergelijke manier geen vrouw kunt krijgen...

Bij mij is het rustig aan het dating front . Ben eerst mezelf flink aan het verbeteren
Haha ik ook! Internetdating is wel leuk, maar waar het uiteindelijk om draait is dat je IRL ook wat te bieden moet hebben. Dan kan je wel leuke chatsessies gaan ophangen, maar als je er IRL niets van bakt, dan ben je helemaal nergens. Bouw eerst wat selfconfidence op als man zijnde (zonder daarvoor je persoonlijkheid te veranderen), pas dan komen de chickies vanzelf naar je toe. Be dominant, ignore them....

Dus ik ben ook rustig aan doen met Paiq. Ik krijg nu redelijk vaak berichtjes van vrouwen op Paiq, zonder dat ik daarvoor iets hoef te vragen. En als ze mij niet binnen een week aanspreken, dan geef ik ze een ban. Let them show you are the boss
pi_46963751
Ik vroeg mij af wat voor score de mannelijke mede-Paiqers hebben. Ik heb een 8,9 (met meer dan 50 stemmen)
pi_46963907
Paiq ratings is zo gay he

8,9 zegt namelijk helemaal niks want ze verdelen het namelijk in groepen. De lelijkste van groep A met een 7.0 bijvoorbeeld is nog steeds "knapper" dan een 10 van groep B.
Dus als jij in groep Z zit met je 8.9, dan is het nog steeds vrij triest

Dus de enige echte indicator is even checken met welke mensen je vergeleken wordt.

Oh ja, ik ben mega hot met mijn 9.6 natuurlijk.
A little bit hateful
pi_46963931
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:14 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik vroeg mij af wat voor score de mannelijke mede-Paiqers hebben. Ik heb een 8,9 (met meer dan 50 stemmen)
7.5 gemiddeld
maar ik heb dan ook brakke webcam foto's
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:44:34 #240
42381 CvB
handles your hunger better
pi_46964170
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Be dominant, ignore them....

Dus ik ben ook rustig aan doen met Paiq. Ik krijg nu redelijk vaak berichtjes van vrouwen op Paiq, zonder dat ik daarvoor iets hoef te vragen. En als ze mij niet binnen een week aanspreken, dan geef ik ze een ban. Let them show you are the boss
Be dominant, ignore them.... Euh...waarom heb je dan een account aangemaakt?

En die meiden een ban geven als zij je niet aanspreken....wat merken zij daarvan? Als ze interesse hadden, hadden ze toch wel eerder gereageerd. Lijkt me eerder iets dat je doet om jezelf voor te houden dat je de touwtjes in handen hebt...

Ow en nu ik m'n post zo teruglees zie ik dat t misschien 'n beetje aanvallend over komt en dat bedoel ik niet zo. Zijn alleen dingen die me opvallen uit je post.
Vind ik
pi_46964842
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Let them show you are the boss
Weet je zeker dat het zo in je binkenboekje staat?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:41:19 #242
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_46966498
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef Godshand het volgende:

Dat valt mij inderdaad ook op aan paiq. Heel veel van die breezerlike meiden die er zitten
Niveau is ver te zoeken.

Hij vindt trouwens wel steeds meer dames uit mijn woonomgeving, dat is wel weer een voordeel.

Mijn gemiddelde fotoscore is trouwens 8
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:06:31 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46971899
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef Liquidootje het volgende:

Dus de enige echte indicator is even checken met welke mensen je vergeleken wordt.
Inderdaad. Ik heb maar een 8,8 dus ik dacht...OMG Ik ben veel lelijker dan Liquidootje!!
Maar hup, kijk even in de ranglijsten en daar zag ik twee lekkere wijven naast me staan...

En dan moet je natuurlijk de foto waar je de laagste score voor hebt regelmatig even verwisselen met een andere. Net zolang je overal minimaal een 9 voor hebt!

(God, waar gaat dit over... )
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:39:03 #244
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_46973010
tvp
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:09:23 #245
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_46974022
Ik ken iemand die staat regelmatig in de top10 van Paiq, soms zelfs met 2 foto's tegelijkertijd, en die is hardstikke homo. Ik denk dat de meeste mensen die fotoscores voornamelijk gebruiken als een ego-boost of om een 'publieke opinie' te krijgen over wat je mooiste foto's worden gevonden.

Maar ik denk dat bijvoorbeeld het verschil tussen een 7 of een 9 maar heel weinig zegt op een site waar zoveel gekletst wordt als op Paiq. Zolang je foto maar tenminste niet slechts een keer per half jaar positief wordt beoordeeld ofzo, overleef je het wel
Cogitans sollicitus est
pi_46980573
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef Silenus het volgende:

Inderdaad. Ik heb maar een 8,8 dus ik dacht...OMG Ik ben veel lelijker dan Liquidootje!!
Maar hup, kijk even in de ranglijsten en daar zag ik twee lekkere wijven naast me staan...
Je moet natuurlijk jezelf niet met die 'wijven' vergelijken maar met de mannen die er naast staan. DAT is immers het nivo waar JIJ op beoordeeld bent.

En dan valt het meestal tegen, want de dames die dezelfde beoordeling krijgen als ik zijn meestal knapper dan de mannen
quote:
(God, waar gaat dit over... )
Ja, het klinkt wat vaag natuurlijk maar ergens is het logisch immers. Je moet jezelf toch verkopen op zo'n site. En dan ga je niet je slechtste foto publiekelijk maken.
pi_46983929
Hoi mensen, even een kleine waarschuwing voor de mannen onder ons die op www.knuz.nl zitten, er is daar een of andere "man" uit Liberia die direct mailtjes naar je stuurt zonder ook maar je profiel gezien te hebben. Uit reacties in het gastenboek (er staat voor de rest niets ingevuld op het profiel) van andere mannen lijkt het hier te gaan om een scam of een pedofiel, dus pas op!

Het bericht gaat ongeveer zo (namen ge-edit):

Hello dear,
My name is Jxxx Mxxx.
My hobbies are reading, music, watching of movies and playing of basketball.
I was impressed when i saw your profile and will like to discuss important matter with you and as well as establishe a long lasting relationship with you.
In addition, please kindly contact me direct with my e-mail address: jxxxmxxx@yahoo.com
Please i am a girl, i made a mistake in my profile.
Waiting to hear from you soonest.
With love.
Miss Jxxx.
pi_46985473
ik moet het tegenwoordig doen met een 9,2 een 9,3 en een 9,4 op paiq... ipv de 10en die ik een half jaar geleden nog had waarmee ik zelfs nr 1 in de top 10 stond

maar ik heb wel mijn verloofde via paiq leren kennen
pi_46987103
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:12 schreef Chan het volgende:
ik moet het tegenwoordig doen met een 9,2 een 9,3 en een 9,4 op paiq... ipv de 10en die ik een half jaar geleden nog had waarmee ik zelfs nr 1 in de top 10 stond

maar ik heb wel mijn verloofde via paiq leren kennen
En nu? Moeten we denken dat je zo de catwalk op kan ofzo?
pi_46988258
je bent toch ook hardstikke gek als je gaat reageren op iemand die niet eens nederlands kan, of fatsoenlijk engels for that matter...

tenzij je ook nog steeds wacht op die erfenis van je overleden achteroom uit nigeria...
pi_46988329
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:09 schreef Tobz het volgende:
Ik ken iemand die staat regelmatig in de top10 van Paiq, soms zelfs met 2 foto's tegelijkertijd, en die is hardstikke homo. Ik denk dat de meeste mensen die fotoscores voornamelijk gebruiken als een ego-boost of om een 'publieke opinie' te krijgen over wat je mooiste foto's worden gevonden.

Maar ik denk dat bijvoorbeeld het verschil tussen een 7 of een 9 maar heel weinig zegt op een site waar zoveel gekletst wordt als op Paiq. Zolang je foto maar tenminste niet slechts een keer per half jaar positief wordt beoordeeld ofzo, overleef je het wel
En daar was 1 van mijn matches! hoi Tobz, leuk je ook hier te treffen
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:10:40 #252
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_46990960
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef Celyna het volgende:

[..]

En daar was 1 van mijn matches! hoi Tobz, leuk je ook hier te treffen
Ik verbaasde me ook al jouw naam hier nu tegen te komen

(en nee: ik was niet de date van paiq waar ze het over had, voordat iemand hier vraagt)
Cogitans sollicitus est
pi_46991342
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Daggerspine het volgende:
je bent toch ook hardstikke gek als je gaat reageren op iemand die niet eens nederlands kan, of fatsoenlijk engels for that matter...

tenzij je ook nog steeds wacht op die erfenis van je overleden achteroom uit nigeria...
Ik heb er ook inderdaad niet op gereageerd, want buiten dat "het" niet zichzelf correct weet aan te melden op een dating site, meteen over een langdurige relatie begint (daar gaat m'n nekhaar van overeind staan) en niet eens heeft gezien in mijn profiel dat mensen zonder foto niet eens de moeite hoeven te doen om een bericht achter te laten heb ik al een keertje eerder een buitenlandse vriendin gehad (uit Tsjechie), en ik ga echt niet nog een keer zo debiel zijn om een garantverklaring te ondertekenen, het heeft me meer dan een half jaar gekost om van de vorige af te komen.

En dat geld van die oom heb ik ook nog steeds niet binnen...
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:36:27 #254
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_46998090
je kunt niet registrere op paiq...
tenzij je uitnodiging hebt...he zit weer niet mee zeg
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_47004152
date nummer 2 was leuker en aardiger dan ik verwachtte.. een superklik tussen ons is het echter niet...

boeit ook verder niet het was gezellig geen loze tijd dus...
pi_47004573
blind date
pi_47004784
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 03:39 schreef Godshand het volgende:
date nummer 2 was leuker en aardiger dan ik verwachtte.. een superklik tussen ons is het echter niet...

boeit ook verder niet het was gezellig geen loze tijd dus...
uit curiositeit,wat bedoel je met een superklik ... dat je zwetend in één of ander bed samenligt de volgende morgen... of wou het gewoon niet zo vlotten met het gesprek
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_47037556
Nice plugin RiLo... scheelt weer tijd. Enige vrij aantrekkelijke (idd een verschrikkelijke zeldzaamheid) is een niet-single van 19 die al wil settelen

Wat betreft het gehele internetnet daten... ben over het algemeen al dolgelukkig als m'n matches geen sollicitatiegesprek afnemen
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_47042249
Hmm, ik vind die plugin juist heel jammer, zo verwordt het allemaal toch weer tot plaatje kijken, dumpen ja/nee, en dan misschien verder gaan. Juist het praten met mensen vind ik wel leuk op paiq.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:26:24 #260
170799 Completa
voor in je koffie
pi_47046475
Praten met mensen op Paiq kan leuk zijn, maar het is frustrerend als je na een leuk gesprek een foto te zien krijgt die ronduit tegenvalt. Dan had je je tijd wel beter kunnen besteden. Het oog wil immers ook wat.
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:34:05 #261
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47046651
iemand een invite over ???
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_47058913
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:10 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

uit curiositeit,wat bedoel je met een superklik ... dat je zwetend in één of ander bed samenligt de volgende morgen... of wou het gewoon niet zo vlotten met het gesprek
eh, het was gewoon een gezellig gesprek zoals je ook bijvoorbeeld met huisgenoten ofzo kan hebben..

met mn vrouwelijke huisgenoten hoef ik ook geen relatie (ik heb zoiets al gehad nl )
pi_47067101
'k Heb net een Paiq-invite gekregen, maar... ik weet niet. Ik denk dat chats te weinig voorspellen over een 'klik'.

Te vaak meegemaakt dat leuke chatters in 't echt erg introvert zijn, en dat mensen die ontzettend leuk zijn in 't echt op internet vrij zwakzinnig overkomen. .
pi_47082983
leuk idee voor dames die willen dat de mannen niet alleen op haar uiterlijk afgaan
pi_47084020
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:58 schreef Daggerspine het volgende:
leuk idee voor dames die willen dat de mannen niet alleen op haar uiterlijk afgaan
[afbeelding]

I wish...
A little bit hateful
pi_47084945
-edit-

never mind, net de hele sequence gelezen...
pi_47093202
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 07:42 schreef paladin het volgende:
Hmm, ik vind die plugin juist heel jammer, zo verwordt het allemaal toch weer tot plaatje kijken, dumpen ja/nee, en dan misschien verder gaan. Juist het praten met mensen vind ik wel leuk op paiq.
Sarcasme is ook mijn favoriete vorm van humor
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_47099063
Tsja, Paiq... het gehalte aan serieuze meiden is daar toch vrij laag hoor. Laatst weer een match die eigenlijk al een vriendje had (maar wel had ingevuld dat ze single was) en een andere met de opmerking "je gaat hier toch geen date zoeken"... Wat doe je dan in vredesnaam op deze site?

O en ik ben een dankbaar gebruiker van de plugin van RiLo. Met speeddates of battledates is dat handig, weet je meteen of je daadwerkelijk moeite ervoor wil doen of het meteen afkapt... Scheelt tijd. Of je gaat gewoon gezellig met die andere gast in de battle praten, is vaak stukken gezelliger.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:39:48 #269
108913 Godshand
guide4you
pi_47100793
weer een date via paiq, zondags... pas gister op paiq na een speeddate gesproken... ik kende haar al van de fotobeoordelingen maar goed, ze is verder ook wel interessant.. ff kijken hoe het zondag loopt..

ik lijk yoghurtje wel zo
pi_47101031
Nah jij bent nog wat patseriger. Beetje in beide topics kenbaar maken
A little bit hateful
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:55:16 #271
108913 Godshand
guide4you
pi_47101360
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:46 schreef Liquidootje het volgende:
Nah jij bent nog wat patseriger. Beetje in beide topics kenbaar maken
das geen verschil met yoghurtje hoor
pi_47103625
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

das geen verschil met yoghurtje hoor
Oh ja
A little bit hateful
pi_47107132
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 07:42 schreef paladin het volgende:
Ik denk dat het er een beetje van af hangt wie de plugin gebruikt. Ik heb hem nooit geschreven uit het oogpunt om mensen meteen af te kunnen poeieren als hun hoofd mij niet aan staat, meer uit nieuwschierigheid, omdat gezien de frequentie dat sommige online zitten het wel een paar weken kan duren voordat ik iemand zijn foto zie. Ik zou het spijtig vinden als andere mensen hem gebruiken om puur op uiterlijk af te gaan, maar dat is hun eigen verantwoording en misschien lopen ze door hun eigen kortzichtigheid wel de match van hun leven mis. Een foto is immers maar een momentopnamen.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:52:39 #274
140245 base3ball
State Of Mind
pi_47107884
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:32 schreef RiLo het volgende:

[..]

Ik denk dat het er een beetje van af hangt wie de plugin gebruikt. Ik heb hem nooit geschreven uit het oogpunt om mensen meteen af te kunnen poeieren als hun hoofd mij niet aan staat, meer uit nieuwschierigheid, omdat gezien de frequentie dat sommige online zitten het wel een paar weken kan duren voordat ik iemand zijn foto zie. Ik zou het spijtig vinden als andere mensen hem gebruiken om puur op uiterlijk af te gaan, maar dat is hun eigen verantwoording en misschien lopen ze door hun eigen kortzichtigheid wel de match van hun leven mis. Een foto is immers maar een momentopname.
Ik gebruik hem zelf ook niet. Houd de spanning er in zullen we maar zeggen, bovendien ken ik nog wel een paar vrouwen die niet fotogeniek zijn, maar in het echt er juist erg leuk uitzien . Natuurlijk is het niet zo dat als je op een foto er uitziet als een paard, je dan in het echt superknap kan zijn. Maar een knap meisje kan wel degelijk er op een foto niet bijzonder genoeg uit zien (andersom natuurlijk ook).

Je hebt er altijd bij dat je na de foto denkt van , maar ja kan gebeuren he. En ja dat kan heel vaak gebeuren, maar ja internet daten is dan ook meer een extra kanaal he.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_47117114
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:52 schreef base3ball het volgende:

[..]

Ik gebruik hem zelf ook niet. Houd de spanning er in zullen we maar zeggen, bovendien ken ik nog wel een paar vrouwen die niet fotogeniek zijn, maar in het echt er juist erg leuk uitzien . Natuurlijk is het niet zo dat als je op een foto er uitziet als een paard, je dan in het echt superknap kan zijn. Maar een knap meisje kan wel degelijk er op een foto niet bijzonder genoeg uit zien (andersom natuurlijk ook).

Je hebt er altijd bij dat je na de foto denkt van , maar ja kan gebeuren he. En ja dat kan heel vaak gebeuren, maar ja internet daten is dan ook meer een extra kanaal he.
of ze post expres een foto van toen ze nog 20 kilo meer woog, zodat je niet alleen op het uiterlijk af gaat
pi_47117250
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 04:17 schreef Daggerspine het volgende:

[..]

of ze post expres een foto van toen ze nog 20 kilo meer woog, zodat je niet alleen op het uiterlijk af gaat
dat hoopt ze...

of ze krijgt de mensen die denken: nou ze lijkt me wel aardig en tsja die 20 kilo xtra...het moet maar beter kan ik niet krijgen
pi_47132403
lol kom ik op Paiq net een meid tegen uit de stad waar ik ben opgegroeid die vroeger achter me aan zat

ze herkende mij ook

grappig..

ook een date mee afgesproken... krijgt ze 2e kans...

toeval?
pi_47171963
Ik heb een hypothetische antwoord nodig op mijn hypothetische situatie.

Stel dat je een match hebt in de buurt. Stel dat je gezegd hebt dat je verhuisd bent naar een hele verre plaats elders in Nederland. Stel dat je haar gewoon verwijderd heb op paiq nadat ze offline was gegaan. Stel dat je op een volgende plotsblijk zonnige dag gewoon aan het wandelen bent. Stel dat je haar dan tegenkomt. Stel dat ze je herkent en vraagt waarom hier je bent waar je niet kan zijn. Stel dat je ze je ook nog eens confronteert op je leugentje.

Hmm wat dan? Wat zou jij doen?

Hypothetisch he!
A little bit hateful
pi_47175199
Gewoon zeggen, stel je niet zo aan. Wist ik veel dat het zover zou komen.
Opgelost.
JOHNNY HEITINGA
pi_47898155
Ik doe waarschijnlijk iets fout op Paiq... ik krijg bijna alleen nog maar matches met alleen een C (chatten) achter hun naam, meiden zonder foto en meiden die al meer dan een week niet zijn ingelogd.
pi_47902045
Ik reageer al maanden niet meer op Knuz berichten. Eigenlijk niet netjes.
Ben ook gewoon moe van het gebeuren. Hoe dan ook, tip: weet waar je aan begint. Als je een profiel heb, reageer op profieltjes, althans, schenk er aandacht aan. Ik bekijk ze niet eens.
  zondag 1 april 2007 @ 21:27:58 #282
140245 base3ball
State Of Mind
pi_47905022
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:04 schreef dectro het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets fout op Paiq... ik krijg bijna alleen nog maar matches met alleen een C (chatten) achter hun naam, meiden zonder foto en meiden die al meer dan een week niet zijn ingelogd.
Ben er zelf de laatste tijd ook niet vaak, maar het is alweer eeuwen geleden dat ik tegelijkertijd met een match online was. 2 van de zeven zijn er als ik er niet ben (dat is niet echt raar, maar ja) de rest is alweer heel lang niet op de site geweest of reageert gewoon niet terug.

En dan wel heel aardig dat er nadat ik weer een match die nooit online is verwijdert heb een tekst krijg, paiq heeft weer een nieuwe match voor je. Dat die match alweer 11 offline is, dus dan is het ook erg interessant, maar niet heus. Aan de andere kant ben ik ook de laatste paar weken erg vaak dus ja.
www.xi-online.nl
  zondag 1 april 2007 @ 22:21:21 #283
108913 Godshand
guide4you
pi_47907386
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:08 schreef vencodark het volgende:
Ik reageer al maanden niet meer op Knuz berichten. Eigenlijk niet netjes.
Ben ook gewoon moe van het gebeuren. Hoe dan ook, tip: weet waar je aan begint. Als je een profiel heb, reageer op profieltjes, althans, schenk er aandacht aan. Ik bekijk ze niet eens.
tip: hef je profiel op, probleem ook weer opgelost..

als je je fobo maar houdt, dan vind ik het best
pi_47907477
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

tip: hef je profiel op, probleem ook weer opgelost..

als je je fobo maar houdt, dan vind ik het best
Haha, je hebt gelijk. Maar mijn profiel vergeet ik ook weer te verwijderen.
En fobo blijft wel staan hoor. Niet dat daar iemand ooit op reageert.
  zondag 1 april 2007 @ 22:30:35 #285
108913 Godshand
guide4you
pi_47907754
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, je hebt gelijk. Maar mijn profiel vergeet ik ook weer te verwijderen.
En fobo blijft wel staan hoor. Niet dat daar iemand ooit op reageert.
hmm ik zie er anders genoeg reacties staan...

kom kom, niet zo pessimistisch, neem anders zo'n Prozac snoepje
pi_47907888
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

hmm ik zie er anders genoeg reacties staan...

kom kom, niet zo pessimistisch, neem anders zo'n Prozac snoepje
Hehe, nee hoeft niet hoor. Ben ergggg happy.
Nog een tip: passion is overrated.
pi_47931764
tvp
pi_47932685
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hehe, nee hoeft niet hoor. Ben ergggg happy.
Nog een tip: passion is overrated.
Pff het geloven in passion op het eerste gezicht over het algemeen

Dacht dat jij al zo'n webcam verliefdheid gevonden had, of is dat ook al weer achter de rug.
A little bit hateful
  maandag 2 april 2007 @ 19:14:47 #289
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_47935190
Kep me in November aangemeld bij relatieplanet, dacht waarom niet? Meteen een gave meid leren kennen. Zijn goede vrienden geworden. Ondertussen nog wat dates gehad via RP.

Op een gegeven moment kreeg ik ruzie met de meid die ik als goede vriend zag, met als gevolg dat we toen pas merkten wat we voor elkaar voelden. Resultaat:Een setje!!

En dan zeggen dat t niet werkt, ik ben knotsgek op d'r en vice versa!!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  maandag 2 april 2007 @ 21:37:55 #290
140245 base3ball
State Of Mind
pi_47941955
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
Kep me in November aangemeld bij relatieplanet, dacht waarom niet? Meteen een gave meid leren kennen. Zijn goede vrienden geworden. Ondertussen nog wat dates gehad via RP.

Op een gegeven moment kreeg ik ruzie met de meid die ik als goede vriend zag, met als gevolg dat we toen pas merkten wat we voor elkaar voelden. Resultaat:Een setje!!

Gefeliciteerd
www.xi-online.nl
pi_47942161
Iemand ervaring met www.bi4real.nl ???
  maandag 2 april 2007 @ 21:46:17 #292
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_47942426
ik ben best wel benieuwd geworden naar PAIQ ...

als iemand nog een invite over heeft.
Zal ik hem / haar zeer dankbaar zijn.
alvast bedankt....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_47974611
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dacht dat jij al zo'n webcam verliefdheid gevonden had, of is dat ook al weer achter de rug.
Webcam verliefheid. Leuke term. Maar indd. die gast was geen reet aan, alleen leuke kop.
pi_47975782
klinkt leuk, heeft iemand nog een invite voor me over ?
With or without religion, you would have good people doing good things and bad people doing bad things. But for good people to do bad things, that takes religion.
pi_47976560
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef RAVW het volgende:
ik ben best wel benieuwd geworden naar PAIQ ...

als iemand nog een invite over heeft.
Zal ik hem / haar zeer dankbaar zijn.
alvast bedankt....
Wat is je mail ?
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:01:55 #296
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_47976705
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dat bestaat wel hoor. Alleen niet op internet. Passie/lust/liefde op het eerste gezicht is namelijk iets wat je voelt door een combinatie van uiterlijk en uitstraling en die extra dimensie mis je op internet
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:12:08 #297
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_47977162
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:58 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Wat is je mail ?
ben al aan gemeld hartelijk dank enook voor die person die mij heeft toegevoegt
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_48162717
Kreeg gisteren een invite van een bekende voor Paiq. Vandaag even geregistreerd etc.

Het is wel grappig. Die battles vind ik niet zoveel aan. Speeddates zijn soms wel grappig. De gesprekken zijn alleen zo... standaard. Wat doe je? Blablabla. Vandaag kon ik er tenminste een mooie wending aan geven omdat het pasen was, in plaats van standaard vragen vroeg ik of de eieren lekker waren. Zoiets. Soms duurt het wel erg lang voordat er een speeddate is. Daarom al soms gemist.

Hoe lang duurt het voor je een ranking krijgt? Ik sta bij hoogste binnenkomers maar heb slechts enkele positieve stemmen gehad... Een foto 'van top tot teen' schiet helemaal niet op.

Dus is wel grappig. Soms een speeddate is wel leuk maar je krijgt standaard (hoe kan het eigenlijk ook anders met mensen die je niet kent en zonder foto in het begin) gesprekken dus zie het als leuk maar niet echt meer.
pi_48168984
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:14 schreef Robhimself.2 het volgende:

Wat is je naam daar? Kan ik je profiel eens checken. Relatieplanet heb ik de hoop al voor opgegeven. stuk of 70 berichten rondgestuurd en nooit 1 positieve reaktie gekregen.

Tja, ik zal superlelijk zijn ofzo (alleen durft niemand dat tegen me te zeggen)
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:01:18 #300
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48169932
paiq heb ik maar in de koelkast gezet. Ik heb het nou al zo ontzettend vaak een kans gegeven maar er zitten gewoon echt téveel meiden op die daar uit pure verveling zitten of alleen maar een 'vriend' zoeken en geen date of relatie.
Plus dat de meeste ver weg wonen ook nog. Ben al paiq member sinds de dag dat ze online gingen en heb er nog niet veel serieus uit kunnen slepen. Wel een paar mensen die nu in mijn msn lijst staan maar bij nader inzien waren die ook zo interessant als een stoeptegel.

Met knuz heb ik tot nog toe de beste ervaringen, afgelopen vrijdag een date gehad met een meisje die ik van knuz ken. Was niet de meest spectaculaire date die ik gehad heb maar ik denk dat het wel meer zou kunnen worden. We willen allebei iig een vervolg date dus wie weet
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')