abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:40:38 #181
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46524454
Zeg, betreffende tips: Ik loop al een tijdje rond met in mijn achterhoofd dit ook eens te proberen en te kijken of het leuk is Waar kan ik het beste beginnen? Op zoveel mogelijk datingssites aanmelden? Of is het beter je te beperken tot 1 site?

Mannelijk en 38 zijn geen pluspunten neem ik aan?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_46542322
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:40 schreef wdn het volgende:
Zeg, betreffende tips: Ik loop al een tijdje rond met in mijn achterhoofd dit ook eens te proberen en te kijken of het leuk is Waar kan ik het beste beginnen? Op zoveel mogelijk datingssites aanmelden? Of is het beter je te beperken tot 1 site?

Mannelijk en 38 zijn geen pluspunten neem ik aan?
mwah vrouwen van 28 ah 37 zijn toch meer voor een man van jouw leeftijd hoor...

en die lopen er genoeg rond..

ik heb het bij een site gehouden, zie mn sig..

ik heb nu het hele weekend dates

vrijdag, zaterdag en zondag elk 1

de leukste van de 3 herhaal ik de date natuurlijk mee
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:37:18 #183
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46542546
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik heb nu het hele weekend dates

vrijdag, zaterdag en zondag elk 1

de leukste van de 3 herhaal ik de date natuurlijk mee
Soort van sollicitatie ronde dus Laat je het even weten als de vacature vervuld is. Als is er natuurlijk kans dat ze niet goed genoeg zijn. Sollicitanten van tegenwoordig
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_46584441
Kunnen jullie hier misschien op antwoorden?
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:17 schreef studiosusinsaldo het volgende:
Sinds kort heb ik de stap gewaagd om mijn geluk in de liefde te zoeken via het internetdaten. Het leek mij een slim idee om eerst eens rond te neuzen op een drietal sites, om vervolgens een keus te maken. Dit is prima bevallen alleen nu ik afgelopen week, na lang wikken en wegen, lid ben geworden van RelatiePlanet begint het probleem. Ik ontvang vandaag namelijk voor de 2e keer een contactverzoek van een leuk iemand, zonder dat ik ook maar een reactie kan geven. Het klinkt heel suf maar heb eigenlijk wel een goed gevoel bij deze, dus vandaar deze kansloze actie.
De site waar het omgaat is Parship/Lekkersingle van de Volkskrant en je denkt misschien waarom wordt hij daar niet gewoon ook lid. Dat is een optie maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om nogmaals een lidmaatschap af te sluiten. Iemand enig idee om uit deze situatie te komen?
pi_46584576
Nou. als je wilt reageren zul je waarschijnlijk toch lid moeten worden, of een weg eromheen vinden, contactinformatie in je profiel zetten of bij berichten doorgeven.
Zulk soort sites wil natuurlijk geld verdienen en zal dus ook proberen om je zoveel functionaliteit als mogelijk achter een lidmaatschap te plakken. Nou vind ik zelf lid worden van sites een beetje jammer, maar dat is meer omdat ik het hele specifiek zóeken niet echt wat vind.
Je pikt de mensen die echt op zoek zijn er zo uit, ik hou toch van wat meer spontaniteit, wat vreemd genoeg ook veel meer resultaat levert.

Dus tsja - bikkelen en bij één site blijven, of gewoon toch maar lid worden. Daar valt weinig over te zeggen anders dan dat je zelf moet gaan bepalen wat je belangrijker vindt.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_46592464
sites als RP laten je dan wel "gratis lid" worden, maar je kunt er niks mee....
alle manieren om daadwerkelijk contact met iemand te krijgen, kosten je 25 euro per maand ofzo.

betere gratis sites zijn knuz.nl, relatieklik.nl (nog een paar weken gratis).
en op onehello.nl moet je ook betalen, maar daar kun je wegkomen met hints naar je email adres in je beschrijving.
pi_46646427
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef base3ball het volgende:

[..]

Soort van sollicitatie ronde dus Laat je het even weten als de vacature vervuld is. Als is er natuurlijk kans dat ze niet goed genoeg zijn. Sollicitanten van tegenwoordig
nou, resultaat

1 heeft de date verschoven de anderen afgezegd

de 1 moest opeens werken, de ander zonder duidelijke opgaaf van redenen maar dat schijn ik maandag te horen...

grappig dat daten he?
pi_46650249
studiosusinsaldo: Erg vervelend natuurlijk dat er iemand voorbij komt die je "wel ziet zitten" terwijl je niet kunt reageren. Ik zou mezelf afvragen of ik het wel waard vind om een abonnement te nemen om in contact te komen met deze persoon.
Zoals eerder al aangegeven kun je misschien ook de niet betaalde sites proberen. Afhankelijk natuurlijk wat je bedoeling is van i-net daten. Op de niet betaalde sites zitten ook redelijk wat mensen die niet "echt" op zoek zijn maar het zien als een leuke tijdsbesteding.
Als dit ook jouw insteek is (gezellig kletsen en wel zien wat er van komt) dan zou ik daar mee beginnen. Dat scheelt een hoop geld en wellicht frustraties.

godshand: klinkt niet goed, sollicitatie zonder sollicitanten.
Trouwens best bijzonder dat je zoveel dates op korte termijn hebt weten te regelen (al is het niet helemaal uitgepakt zoals verwacht) Zolang ik op paiq zit/zat niets anders dan klagende mannen dat er geen vrouw is die "echt" wil daten. Bij sommigen logisch overigens hoor!
pi_46658260
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef Celyna het volgende:

godshand: klinkt niet goed, sollicitatie zonder sollicitanten.
Trouwens best bijzonder dat je zoveel dates op korte termijn hebt weten te regelen (al is het niet helemaal uitgepakt zoals verwacht) Zolang ik op paiq zit/zat niets anders dan klagende mannen dat er geen vrouw is die "echt" wil daten. Bij sommigen logisch overigens hoor!
och als je leuk genoeg overkomt worden ze wel nieuwsgierig hoor...
pi_46658361
laat ook maar.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 25 februari 2007 @ 16:03:49 #191
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46659093
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

och als je leuk genoeg overkomt worden ze wel nieuwsgierig hoor...
Jammer dat ze niet konden. Maar ja dat heb je toch met sommige mensen. Kan gebeuren.

Heb zelf trouwens geen klachten dat ze niet willen daten. Zijn er maar weinig geweest die ik interessant/leuk genoeg vond om mee te daten en die willen dat ook. Of daar nog wat van komt is een tweede, maar ja genoeg te doen.
www.xi-online.nl
pi_46662572
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef Celyna het volgende:
studiosusinsaldo: Erg vervelend natuurlijk dat er iemand voorbij komt die je "wel ziet zitten" terwijl je niet kunt reageren. Ik zou mezelf afvragen of ik het wel waard vind om een abonnement te nemen om in contact te komen met deze persoon.
Zoals eerder al aangegeven kun je misschien ook de niet betaalde sites proberen. Afhankelijk natuurlijk wat je bedoeling is van i-net daten. Op de niet betaalde sites zitten ook redelijk wat mensen die niet "echt" op zoek zijn maar het zien als een leuke tijdsbesteding.
Als dit ook jouw insteek is (gezellig kletsen en wel zien wat er van komt) dan zou ik daar mee beginnen. Dat scheelt een hoop geld en wellicht frustraties.
Ik heb het inmiddels maar laten zitten, ik ben de komende drie maanden nog (betalend) lid van Relatieplanet. T was alleen leuk geweest als iemand hier een maas in het net wist, of zelf betalend lid was van Parship.
Ik richt mijn pijlen vanaf nu weer op een site en verwijder mijn andere profiel.
Bedankt voor het advies
pi_46662988
Voor mij geldt het gewoon van 2 kanten. Er zijn best leuke mensen op sites/msn maar heb niet de behoefte met iedereen te daten/af te spreken. Misschien ben ik te terughoudend daarvoor maar in de jaren dat ik op het internet zit (laat ik het zo beschrijven) zijn er slechts enkelen die ik heb ontmoet.
2 zijn er als date te rekenen de rest was puur vriendschappelijk. Dat laatste is meestal. Zelden iemand leren kennen die mijn interesse meer wekt dat vriendschappelijk. Misschien dat ik daardoor een hoop kansen mis op leuke mensen maar toch. Ik zie dat nooit zo zitten, niet speciale reden ofzo.
Nah ja, verlegen i think.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:07:03 #194
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46663979
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef vencodark het volgende:
Voor mij geldt het gewoon van 2 kanten. Er zijn best leuke mensen op sites/msn maar heb niet de behoefte met iedereen te daten/af te spreken. Misschien ben ik te terughoudend daarvoor maar in de jaren dat ik op het internet zit (laat ik het zo beschrijven) zijn er slechts enkelen die ik heb ontmoet.
2 zijn er als date te rekenen de rest was puur vriendschappelijk. Dat laatste is meestal. Zelden iemand leren kennen die mijn interesse meer wekt dat vriendschappelijk. Misschien dat ik daardoor een hoop kansen mis op leuke mensen maar toch. Ik zie dat nooit zo zitten, niet speciale reden ofzo.
Als ze niet meer interesse opwekken dan vriendschappelijk en je bent daar niet naar op zoek dan mis je toch niks?
Ik denk niet dat dat te maken heeft met verlegenheid. Meer dat je nog niet genoeg interessante mensen hebt ontmoet oid.
Wat wel zo is, dat als je te lang chat/msnt dat t eerder richting vriendschapeplijk gaat dan als je dat sneller doet.
Wat niet betkekend dat je altijd maar gelijk moet afspreken en dat het ook net zo goed kan zijn dat je na lang chatten wel meer interesse krijgt dan vriendschappelijk.

Kortom aan deze bijdrage heb je ook niet veel
www.xi-online.nl
  maandag 26 februari 2007 @ 17:55:37 #195
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46701699
Gister een speeddate met een vrouwelijke fokker. En dan nog wel eentje die ik een invite had gestuurd .
Wel grappig haha.
www.xi-online.nl
  maandag 26 februari 2007 @ 22:25:57 #196
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46714349
quote:
Ik vraag er meestal naar op datingsites, zeker op iets als PaiQ. Gewoon subtiel de vraag stellen of mevrouw ook open staat voor daten (die vier indicatoren bovenin zeggen meestal HELEMAAL niks ben ik nu achter). Als dat niet zo is dan is dat op zich niet zo erg maar dan zal ik zelf ook iets terughoudender zijn, aangezien ik weet dat ze waarschijnlijk toch niet wil daten. Ik ben niet zo van het 'koude' contact via Internet helaas. Ik wil iemand graag IRL ontmoeten en ik snap dat je dat niet heel snel wilt doen, maar het moet voor mij ook niet TE lang duren, want dan raak ik ook mijn interesse kwijt
Internetjosti!
  maandag 26 februari 2007 @ 22:30:50 #197
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46714583
quote:
Je ziet er leuk uit en je woont bij m'n ouders in de buurt! Daten?
Internetjosti!
pi_46714646
wat duurd te lang voor jou? chat nu ongeveer 2 weken met een meid op msn maar ze wil nog niet echt afspreken, maar misschien zie ik haar in een discotheek als ze daar heen gaat met vrienden, wel jammer opzich
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:04:05 #199
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46718717
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef Stiletto het volgende:
wat duurd te lang voor jou? chat nu ongeveer 2 weken met een meid op msn maar ze wil nog niet echt afspreken, maar misschien zie ik haar in een discotheek als ze daar heen gaat met vrienden, wel jammer opzich
Ik vind 2 weken dus eigenlijk al behoorlijk lang, tenzij er echt boeiende gesprekken op MSN uit voortvloeien. Anders zou ik na een gesprekje of 3 (als er dus interesse is) al wel af willen spreken om te kijken hoe en wat. Dit alles is natuurlijk ook wel afhankelijk van de afstand tussen ons twee. Als ze hier in de buurt woont dan vind ik het helemaal geen reden om elkaar niet een keer te ontmoeten (dit alles natuurlijk alleen als er interesse is).

Ik denk dat verliefdheid over Internet toch niet echt goed mogelijk is, dus als je wil dat er meer gebeurt dan alleen suffe gesprekjes voeren dan kun je beter een keer elkaar ontmoeten, dan weet je meteen hoe de ander ECHT is.

Zoals gezegd kunnen er uitzonderingen zijn, maar ik ben zelf niet zo extreem geduldig meer (qua chatten/daten zeg maar). Ik snap dat het tijd kost om verliefd te worden, maar over Internet: liever niet
Internetjosti!
pi_46876984
quote:
Op zondag 25 februari 2007 03:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

nou, resultaat

1 heeft de date verschoven de anderen afgezegd
nou de verschoven date was gister...

het was een lief meisje, aan het end van de avond kwam ze ook wat los, werd wat meer grapjes makend enzo (denk dat ze klein beetje zenuwachtig was)
ze zag er leuk uit..

volgende week date 2 met haar, komt ze naar mijn woonplaats
nog niet totally maar daar heb ik ook een hekel aan.. eerst maar zien hoe date 2 verloopt..
pi_46879249
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:04 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik vind 2 weken dus eigenlijk al behoorlijk lang, tenzij er echt boeiende gesprekken op MSN uit voortvloeien. Anders zou ik na een gesprekje of 3 (als er dus interesse is) al wel af willen spreken om te kijken hoe en wat. Dit alles is natuurlijk ook wel afhankelijk van de afstand tussen ons twee. Als ze hier in de buurt woont dan vind ik het helemaal geen reden om elkaar niet een keer te ontmoeten (dit alles natuurlijk alleen als er interesse is).

Ik denk dat verliefdheid over Internet toch niet echt goed mogelijk is, dus als je wil dat er meer gebeurt dan alleen suffe gesprekjes voeren dan kun je beter een keer elkaar ontmoeten, dan weet je meteen hoe de ander ECHT is.

Zoals gezegd kunnen er uitzonderingen zijn, maar ik ben zelf niet zo extreem geduldig meer (qua chatten/daten zeg maar). Ik snap dat het tijd kost om verliefd te worden, maar over Internet: liever niet
2 weken is toch standaard.. bedoel dan weet je al iets meer van elkaar, dan een paar slechte webcam foto'tjes en de standaard hoe gaat het vraagjes.
pi_46885006
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:53 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

2 weken is toch standaard.. bedoel dan weet je al iets meer van elkaar, dan een paar slechte webcam foto'tjes en de standaard hoe gaat het vraagjes.
hangt eraf.. na 3 nachten doorhalen op de chat weet je soms ook vrij veel van mekaar...
  zondag 4 maart 2007 @ 02:48:33 #203
170799 Completa
voor in je koffie
pi_46897345
Ik zit nu ook al een tijdje op Paiq en ik merk dat het heel lastig is om in contact te komen met leuke meiden die écht geïnteresseerd zijn in daten. Omdat het zonde is om je tijd te verspillen aan matches waar toch geen toekomst in zit kun je maar beter efficiënt te werk gaan.

Als ik weer een nieuwe match heb doe ik het ongeveer zo:

• Kijk naar de letters naast de naam van de match (S, D, C, V). Als D (staat open voor daten) er niet bij staat, gaat de match meteen de prullenbak in. (Eigenlijk snap ik ook niet waarom iemand puur voor vriendschappelijke (chat)contacten op een site als Paiq zit.)

• De letters zeggen ook niet alles, dus kom er zo snel mogelijk achter of er kans is op een date. Je zit tenslotte op een datingsite, dus het is echt niet vreemd om hiernaar te vragen. Je zou bijvoorbeeld subtiel kunnen beginnen met "Wat brengt jou op Paiq?", "Al eens met iemand afgesproken?", of iets dergelijks, dan kom je er gauw genoeg achter.

• Als iemands foto of een andere eigenschap je niet bevalt en onverenigbaar is met wat je zelf zoekt, rond dan het gesprek af en verwijder de match, zodat er plaats gemaakt wordt voor nieuwe. Aan tijdverspilling heeft niemand wat.

• Zodra je iemands foto ziet, en als die niet tegenvalt, zoek dan bijvoorbeeld op Hyves (aan de hand van naam, woonplaats, leeftijd, etc.) of ze daar een profiel heeft (veel meiden in mijn doelgroep hebben dat iig). Veel meiden gebruiken dezelfde foto's voor alle sites waar ze op staan, dus vaak is het niet moeilijk om het juiste profiel te vinden. Zo heb je toch weer wat achtergrondinformatie over de persoon, die ook weer van pas kan komen in de gesprekken.

• Als het gesprek een beetje goed verloopt, vraag dan om haar msn. Als ze daar al te terughoudend voor is kun je ervan uitgaan dat een eventuele date er ook niet inzit.
  • pi_46900174
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 02:48 schreef Completa het volgende:

• De letters zeggen ook niet alles, dus kom er zo snel mogelijk achter of er kans is op een date. Je zit tenslotte op een datingsite, dus het is echt niet vreemd om hiernaar te vragen. Je zou bijvoorbeeld subtiel kunnen beginnen met "Wat brengt jou op Paiq?", "Al eens met iemand afgesproken?", of iets dergelijks, dan kom je er gauw genoeg achter.
  • Ik moet zeggen dat ik de meest bezopen, achterlijke vragen die je gesteld worden daar toch wel precies deze twee. Ik zoek mensen die ook kantklossen met hindernissen en ik heb inmiddels met heel wat mensen afgesproken.
    quote:
  • Als iemands foto of een andere eigenschap je niet bevalt en onverenigbaar is met wat je zelf zoekt, rond dan het gesprek af en verwijder de match, zodat er plaats gemaakt wordt voor nieuwe. Aan tijdverspilling heeft niemand wat.
  • Dag 99% van de vrouwen op datingsites.
    quote:
  • Zodra je iemands foto ziet, en als die niet tegenvalt, ...
  • Een vrij unieke situatie op de meeste datingsites.
    quote:
  • Als het gesprek een beetje goed verloopt, vraag dan om haar msn. Als ze daar al te terughoudend voor is kun je ervan uitgaan dat een eventuele date er ook niet inzit.
  • De paar die bij deze vraag niet beginnen te piepen, willen veel te graag en spreken je ieder onbeholpen moment op MSN aan. Van één kreeg ik op de status 'away' zelfs een berichtje dat 'als ik nu niet reageerde ze me verwijderde'. Nee, datingsites, het kost teveel energie en je hebt er nix aan!

Beter kun je nog op je bestaande msn-lijst vragen of ze nog leuke meiden kennen of op hyves iemand via via aanspreken. Daar kom je tien keer verder mee.
    Verbaal terrorist
    pi_46900423
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 11:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:

Beter kun je nog op je bestaande msn-lijst vragen of ze nog leuke meiden kennen of op hyves iemand via via aanspreken. Daar kom je tien keer verder mee.
    als je tussen de 12 en 16 jaar oud bent misschien...
    en dan meteen een profiel met geile foto's plaatsen op sugababes enzo?
    pi_46903310
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 11:50 schreef Daggerspine het volgende:

[..]

als je tussen de 12 en 16 jaar oud bent misschien...
    en dan meteen een profiel met geile foto's plaatsen op sugababes enzo?
    Ik ken zelf geen mensen van die leeftijd op hyves....

Ik ben zelf midtwintiger.
    Verbaal terrorist
    pi_46908292
    heb ik zo'n verkeerd beeld van hyves dan?
    ik heb een trauma opgelopen toen alle breezahsletjes een CU2 account gingen maken vroegah denk ik...
    pi_46912066
    Nou ik kom ook even mijn eerste ervaring met daten via Paiq delen.
    Wat een RAMP! De man in kwestie sprak binnen een uur over samenwonen, trouwen, kinderen en dat ik helemaal leuk, geweldig, lief was. PFFFF en dan moet je nog een hele avond.

Daarnaast verdenk ik hem ervan een foto opgestuurd te hebben van minimaal 5 jaar terug. Ik had hem werkelijk niet herkend als hij niet op mij afgelopen was.

Aan het eind van de avond de haast onvermijdeljke kus kunnen ontwijken en heel snel alleen de auto ingestapt.
    Ik heb al 16 (!!!) gemiste oproepen van hem vandaag en 3 mails over een nieuwe date.
    Ik ga maar eens bedenken hoe ik hem heel duidelijk kan maken dat dit echt geen vervolg gaat krijgen.
      zondag 4 maart 2007 @ 18:06:50 #209
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_46912368
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef Celyna het volgende:
    Wat een RAMP! De man in kwestie sprak binnen een uur over samenwonen, trouwen, kinderen en dat ik helemaal leuk, geweldig, lief was. PFFFF en dan moet je nog een hele avond.

Daarnaast verdenk ik hem ervan een foto opgestuurd te hebben van minimaal 5 jaar terug. Ik had hem werkelijk niet herkend als hij niet op mij afgelopen was.

Aan het eind van de avond de haast onvermijdeljke kus kunnen ontwijken en heel snel alleen de auto ingestapt.
    Ik heb al 16 (!!!) gemiste oproepen van hem vandaag en 3 mails over een nieuwe date.
    Ik ga maar eens bedenken hoe ik hem heel duidelijk kan maken dat dit echt geen vervolg gaat krijgen.
    OMFG wat een oetlullen heb je soms ook. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat er kerels rondlopen die zo zijn.
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
      zondag 4 maart 2007 @ 18:07:39 #210
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_46912398
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef Celyna het volgende:

Wat een freak
    www.xi-online.nl
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')