abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46579429
Sinds kort heb ik de stap gewaagd om mijn geluk in de liefde te zoeken via het internetdaten. Het leek mij een slim idee om eerst eens rond te neuzen op een drietal sites, om vervolgens een keus te maken. Dit is prima bevallen alleen nu ik afgelopen week, na lang wikken en wegen, lid ben geworden van RelatiePlanet begint het probleem. Ik ontvang vandaag namelijk voor de 2e keer een contactverzoek van een leuk iemand, zonder dat ik ook maar een reactie kan geven. Het klinkt heel suf maar heb eigenlijk wel een goed gevoel bij deze, dus vandaar deze kansloze actie.
De site waar het omgaat is Parship/Lekkersingle van de Volkskrant en je denkt misschien waarom wordt hij daar niet gewoon ook lid. Dat is een optie maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om nogmaals een lidmaatschap af te sluiten. Iemand enig idee om uit deze situatie te komen?
pi_46579562
hoezo kan je geen reactie geven?
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
pi_46579654
Kan niet op die site, dat is het vreemde. Dit kan op relatieplanet bijvoorbeeld wel maar hier kan ik echt helemaal niks anders doen dan lid worden. Als ik dat had geweten van te voren had ik niet eens een uitprobeerprofiel op de site gezet
pi_46580002
Zet een link naar je fobo of naar dit topic ofzo in je profiel!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 00:01:46 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_46581030
* mompelt iets over bekend probleem van vroeger
pi_46584385
* Mompelt iets over kansloos *
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46584438
TS ik heb je vraag even gecopypaste naar Tips voor internetdating deel VI Daar zijn mensen die er ervaring mee hebben en staan ook nog een hele rits andere tips.

Dan kan deze dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')