Als je al meerdere dates hebt gehad en uitgebreid gezoend hebt, dan betekent dat dat je verliefd op elkaar bent lijkt me. Dan ben je toch inmiddels vriend en vriendin? Als je nog niets hebt gedaan behalve kusjes op de wang *dan* ben je gewoon verlegen en onervaren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef petitlapin2 het volgende:
zijn mannen echt zo ongeduldig, iemand 5 keer zien, dat is toch niets, dan moet ik zonder dat ik het wist veel venten gefrustreerd hebben in mijn leven
.
BttD en zijn internetlief zijn beiden waarschijnlijk nog onervaren, dan duik je toch niet onmiddellijk het bed in
Je hebt gelijk, maar het is niet alsof ik daarmee veel ervaring heb verder hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je al meerdere dates hebt gehad en uitgebreid gezoend hebt, dan betekent dat dat je verliefd op elkaar bent lijkt me. Dan ben je toch inmiddels vriend en vriendin? Als je nog niets hebt gedaan behalve kusjes op de wang *dan* ben je gewoon verlegen en onervaren.
Als je namelijk een aantal dates uitgebreid zoent en je vindt elkaar verder niet echt leuk/verliefd, dan komt dat volstrekt onlogisch over. Naar mijn mening dan.
Komt wel goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:10 schreef Knipoogje het volgende:
Gewoon vragen op een humortoontje "zijn we nu officieel vriend en vriendin?"
En als ze dan zegt dat ze niet verliefd is, dan kun jij vragen 'waarom zoenen we dan?' en uiteraard een vervolg 'als het toch alleen maar voor de knuffel is, kunnen we net zo goed een stapje verder gaan...'
Maar goed, je moet het wel durven natuurlijk
hmm ik heb anders soms op basis van msn gelul toch besloten geen date af te spreken...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zuur gast, nog niet eens meer als zoenen!![]()
Grootste tip voor internetdating is gewoon het niet doen. Mocht je het wel willen doen, ga dan alleen met iemand weg die je echt helemaal top vind door intensief contact. Spreek snel af of niet is een andere tip, dat langdurige msn-gelul leer je iemand echt niet door kennen. Het gaat om lichaamstaal en uiterlijk in den beginne en dat zie je niet aan emoticons.
Daar geef ik je gelijk in. Er zijn genoeg mensen bij je na enkele gesprekken op msn etc. al weet dat het nooit wat zal worden en je diegene niet eens wilt zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
hmm ik heb anders soms op basis van msn gelul toch besloten geen date af te spreken...
het geeft toch een bepaald beeld, dat later alleen maar erger wordt...
er waren bij zo iemand karaktertrekken die me niet aanstonden
Is ook zo. Als je op msn al niet veel gemeen hebt dan is de kans dat het IRL wel klikt wel heel erg klein.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
hmm ik heb anders soms op basis van msn gelul toch besloten geen date af te spreken...
het geeft toch een bepaald beeld, dat later alleen maar erger wordt...
er waren bij zo iemand karaktertrekken die me niet aanstonden
True. Maar ik heb iemand op msn tegenover wie ik me een beeetje anders gedraag. Een soort alter-ego krijg ik dan. Ik zal hem ook nooit in het echt ontmoeten omdat hij plannen heeft waar ik niet zo voor in ben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef base3ball het volgende:
[..]
Is ook zo. Als je op msn al niet veel gemeen hebt dan is de kans dat het IRL wel klikt wel heel erg klein.
Maar het blijft zo dat je pas echt iemand kent als je diegene in het echt hebt ontmoet (en leert kennen).
Mede daarom dat het geen zin heeft om je anders voor te doen. Ten eerste, omdat je de ander er mee belazert.
En tweede, omdat dan de kans groter is dat je IRL afknapt.
Ik was/ben chaggie en zelfs een beetje depri maar met die opmerking weet je toch een glimlach bij me te maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef Daggerspine het volgende:
ik kijk alvast uit naar je cyber-sex-date topic venco
Nu is dat precies het probleem. Jij zit daar te janken en zielig te wezen en dat weet ze. Ze weet dat je een zwakke hond bent, want waarschijnlijkheid heb je tot treurens toe je kwetsbaarheid laten zien. En daar vallen vrouwen nu eenmaal niet voor, mannen die zichzelf niet in control hebben. Nee, dan worden ze niet verliefd en dan wordt het voor jou een negatieve spiraal. Je bent teleurgesteld door deze ervaring, je gaat weer kwetsbaar en teleurgesteld de volgende in en zo blijft hetzelfde riedeltje zich afspelen. Stop me if I'm wrong...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef BttD het volgende:
[..]
Ze was 'niet verliefd' ofzoiets![]()
Nu zit ik hier mooi![]()
Nou nou... zo kan ie wel weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nu is dat precies het probleem. Jij zit daar te janken en zielig te wezen en dat weet ze. Ze weet dat je een zwakke hond bent, want waarschijnlijkheid heb je tot treurens toe je kwetsbaarheid laten zien. En daar vallen vrouwen nu eenmaal niet voor, mannen die zichzelf niet in control hebben. Nee, dan worden ze niet verliefd en dan wordt het voor jou een negatieve spiraal. Je bent teleurgesteld door deze ervaring, je gaat weer kwetsbaar en teleurgesteld de volgende in en zo blijft hetzelfde riedeltje zich afspelen. Stop me if I'm wrong...
zo hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je al meerdere dates hebt gehad en uitgebreid gezoend hebt, dan betekent dat dat je verliefd op elkaar bent lijkt me. Dan ben je toch inmiddels vriend en vriendin? Als je nog niets hebt gedaan behalve kusjes op de wang *dan* ben je gewoon verlegen en onervaren.
Als je namelijk een aantal dates uitgebreid zoent en je vindt elkaar verder niet echt leuk/verliefd, dan komt dat volstrekt onlogisch over. Naar mijn mening dan.
Ik zei toch, stop me if I'm wrong...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:53 schreef BttD het volgende:
[..]
Nou nou... zo kan ie wel weer
Voor de rest snap ik wat je bedoelt maar het stuk hierboven klopt echt niet
Sorryquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Er staan hier wééér way teveel posts die geen tips voor internetdating zijn.
Geef jij er eens één dan, wijsclown!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Er staan hier wééér way teveel posts die geen tips voor internetdating zijn.
Doe je aan pikstraf op de eerste date?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef BabblingBrook het volgende:
Wie wil met mij daten?
dat moet leuke verhalen kunnen opleverenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef BabblingBrook het volgende:
Maar even zonder dollen. Ik heb echt in een half jaar tijd zo verschrikkelijk veel blind dates gehad. Dus als je concrete vragen hebt, hoor ik t wel.
Die dates waren allemaal van mei 2002 tot oktober 2002. En in oktober kreeg ik een relatie van mijn ex. In 2004 is dat uitgegaan en weer door een blinddate kreeg ik een relatie, waar ik nog steeds in zit. En ja dat levert leuke verhalen op.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat moet leuke verhalen kunnen opleveren, vertel eens, maar vooral, heb je er een relatie aan overgehouden?
Precies, zoenen deed je op de basisschool. Sexen doe je als je wat ouder bent. Ik ga geen zoensessie houden met meiden na een 3e of 4e date. Dan is het of zo ongeveer mijn vriendin of een stap/praatvriendin of een neukerdje (al moet ik die laatste nog tegenkomenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:01 schreef Godshand het volgende:
ben jij het stadium: we-zoenen-dus-nu-ben-je-mijn-vriendinnetje nog niet ontgroeid?
man dat deden ze alleen bij de basisschool
tegenwoordig zegt zoenen helemaal niks..
je krijgt na paar keer zoenen soms nog te horen: ja hoor eens we zijn gewoon vrienden he? soms zegt zelfs als je paar keer met dr sufgeneukt niks... dan was het gewoon voor de geilheid en voelt ze nog niks voor je
Klopt helemaal wat je hier zegt, en ik ben inmiddels zover dat ik weet wat er fout gaat, en weet wat er verbeterd kan en vooral ook MOET worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Precies, zoenen deed je op de basisschool. Sexen doe je als je wat ouder bent. Ik ga geen zoensessie houden met meiden na een 3e of 4e date. Dan is het of zo ongeveer mijn vriendin of een stap/praatvriendin of een neukerdje (al moet ik die laatste nog tegenkomen).
Wat is in godsnaam het nut om op een 4e date te gaan zoenen met elkaar als je op dat punt ook al lang sex met elkaar kunt hebben? Je vindt elkaar toch leuk? En wat heeft Bttd nu bereikt? Een beetje zoenen met iemand op wie hij wellicht verliefd is terwijl hij in andere topics wanhopig is naar zijn 1e echte sexervaring. Lijkt me alleen maar mateloos frusterend als ze dan na een date of 5 je plots in het stapvriend kadertje terugduwt.
Dus Bttd, je weet het. Volgende keer er gewoon voor gaan!
Maar goed, misschien komt het juist wel omdat ik 30+ ben.
Maar dat zeg je minstens 3x in elk topicquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:46 schreef BttD het volgende:
Komt wel goed let maar op![]()
Ik ben het seksloos/vriendinloos zijn nu echt zo zat dat het doorslaat naar de andere kant en dat is alleen nog maar positief optimisme en VOLLE 100% zelfvertrouwen en alles. Vergeet het verleden
![]()
mwah vrouwen van 28 ah 37 zijn toch meer voor een man van jouw leeftijd hoor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:40 schreef wdn het volgende:
Zeg, betreffende tips: Ik loop al een tijdje rond met in mijn achterhoofd dit ook eens te proberen en te kijken of het leuk isWaar kan ik het beste beginnen? Op zoveel mogelijk datingssites aanmelden? Of is het beter je te beperken tot 1 site?
Mannelijk en 38 zijn geen pluspunten neem ik aan?
Soort van sollicitatie ronde dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik heb nu het hele weekend dates
vrijdag, zaterdag en zondag elk 1
de leukste van de 3 herhaal ik de date natuurlijk mee![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:17 schreef studiosusinsaldo het volgende:
Sinds kort heb ik de stap gewaagd om mijn geluk in de liefde te zoeken via het internetdaten. Het leek mij een slim idee om eerst eens rond te neuzen op een drietal sites, om vervolgens een keus te maken. Dit is prima bevallen alleen nu ik afgelopen week, na lang wikken en wegen, lid ben geworden van RelatiePlanet begint het probleem. Ik ontvang vandaag namelijk voor de 2e keer een contactverzoek van een leuk iemand, zonder dat ik ook maar een reactie kan geven. Het klinkt heel suf maar heb eigenlijk wel een goed gevoel bij deze, dus vandaar deze kansloze actie.
De site waar het omgaat is Parship/Lekkersingle van de Volkskrant en je denkt misschien waarom wordt hij daar niet gewoon ook lid. Dat is een optie maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om nogmaals een lidmaatschap af te sluiten. Iemand enig idee om uit deze situatie te komen?
nou, resultaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef base3ball het volgende:
[..]
Soort van sollicitatie ronde dusLaat je het even weten als de vacature vervuld is. Als is er natuurlijk kans dat ze niet goed genoeg zijn. Sollicitanten van tegenwoordig
![]()
och als je leuk genoeg overkomt worden ze wel nieuwsgierig hoor...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef Celyna het volgende:
godshand: klinkt niet goed, sollicitatie zonder sollicitanten.![]()
Trouwens best bijzonder dat je zoveel dates op korte termijn hebt weten te regelen (al is het niet helemaal uitgepakt zoals verwacht) Zolang ik op paiq zit/zat niets anders dan klagende mannen dat er geen vrouw is die "echt" wil daten. Bij sommigen logisch overigens hoor!
Jammer dat ze niet konden. Maar ja dat heb je toch met sommige mensen. Kan gebeuren.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
och als je leuk genoeg overkomt worden ze wel nieuwsgierig hoor...
Ik heb het inmiddels maar laten zitten, ik ben de komende drie maanden nog (betalend) lid van Relatieplanet. T was alleen leuk geweest als iemand hier een maas in het net wist, of zelf betalend lid was van Parship.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef Celyna het volgende:
studiosusinsaldo: Erg vervelend natuurlijk dat er iemand voorbij komt die je "wel ziet zitten" terwijl je niet kunt reageren. Ik zou mezelf afvragen of ik het wel waard vind om een abonnement te nemen om in contact te komen met deze persoon.
Zoals eerder al aangegeven kun je misschien ook de niet betaalde sites proberen. Afhankelijk natuurlijk wat je bedoeling is van i-net daten. Op de niet betaalde sites zitten ook redelijk wat mensen die niet "echt" op zoek zijn maar het zien als een leuke tijdsbesteding.
Als dit ook jouw insteek is (gezellig kletsen en wel zien wat er van komt) dan zou ik daar mee beginnen. Dat scheelt een hoop geld en wellicht frustraties.
Als ze niet meer interesse opwekken dan vriendschappelijk en je bent daar niet naar op zoek dan mis je toch niks?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef vencodark het volgende:
Voor mij geldt het gewoon van 2 kanten. Er zijn best leuke mensen op sites/msn maar heb niet de behoefte met iedereen te daten/af te spreken. Misschien ben ik te terughoudend daarvoor maar in de jaren dat ik op het internet zit (laat ik het zo beschrijven) zijn er slechts enkelen die ik heb ontmoet.
2 zijn er als date te rekenen de rest was puur vriendschappelijk. Dat laatste is meestal. Zelden iemand leren kennen die mijn interesse meer wekt dat vriendschappelijk. Misschien dat ik daardoor een hoop kansen mis op leuke mensen maar toch. Ik zie dat nooit zo zitten, niet speciale reden ofzo.
Nah ja, verlegen i think.![]()
Ik vraag er meestal naar op datingsites, zeker op iets als PaiQ. Gewoon subtiel de vraag stellen of mevrouw ook open staat voor daten (die vier indicatoren bovenin zeggen meestal HELEMAAL niks ben ik nu achter). Als dat niet zo is dan is dat op zich niet zo erg maar dan zal ik zelf ook iets terughoudender zijn, aangezien ik weet dat ze waarschijnlijk toch niet wil daten. Ik ben niet zo van het 'koude' contact via Internet helaas. Ik wil iemand graag IRL ontmoeten en ik snap dat je dat niet heel snel wilt doen, maar het moet voor mij ook niet TE lang duren, want dan raak ik ook mijn interesse kwijtquote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef vencodark het volgende:
Voor mij geldt het gewoon van 2 kanten. Er zijn best leuke mensen op sites/msn maar heb niet de behoefte met iedereen te daten/af te spreken. Misschien ben ik te terughoudend daarvoor maar in de jaren dat ik op het internet zit (laat ik het zo beschrijven) zijn er slechts enkelen die ik heb ontmoet.
2 zijn er als date te rekenen de rest was puur vriendschappelijk. Dat laatste is meestal. Zelden iemand leren kennen die mijn interesse meer wekt dat vriendschappelijk. Misschien dat ik daardoor een hoop kansen mis op leuke mensen maar toch. Ik zie dat nooit zo zitten, niet speciale reden ofzo.
Je ziet er leuk uit en je woont bij m'n ouders in de buurt! Daten?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef vencodark het volgende:
Ik vind 2 weken dus eigenlijk al behoorlijk lang, tenzij er echt boeiende gesprekken op MSN uit voortvloeien. Anders zou ik na een gesprekje of 3 (als er dus interesse is) al wel af willen spreken om te kijken hoe en wat. Dit alles is natuurlijk ook wel afhankelijk van de afstand tussen ons twee. Als ze hier in de buurt woont dan vind ik het helemaal geen reden om elkaar niet een keer te ontmoeten (dit alles natuurlijk alleen als er interesse is).quote:Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef Stiletto het volgende:
wat duurd te lang voor jou? chat nu ongeveer 2 weken met een meid op msn maar ze wil nog niet echt afspreken, maar misschien zie ik haar in een discotheek als ze daar heen gaat met vrienden, wel jammer opzich![]()
nou de verschoven date was gister...quote:Op zondag 25 februari 2007 03:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
nou, resultaat
1 heeft de date verschoven de anderen afgezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |