abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46290835
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef petitlapin2 het volgende:
zijn mannen echt zo ongeduldig , iemand 5 keer zien, dat is toch niets, dan moet ik zonder dat ik het wist veel venten gefrustreerd hebben in mijn leven .

BttD en zijn internetlief zijn beiden waarschijnlijk nog onervaren, dan duik je toch niet onmiddellijk het bed in
Als je al meerdere dates hebt gehad en uitgebreid gezoend hebt, dan betekent dat dat je verliefd op elkaar bent lijkt me. Dan ben je toch inmiddels vriend en vriendin? Als je nog niets hebt gedaan behalve kusjes op de wang *dan* ben je gewoon verlegen en onervaren.

Als je namelijk een aantal dates uitgebreid zoent en je vindt elkaar verder niet echt leuk/verliefd, dan komt dat volstrekt onlogisch over. Naar mijn mening dan.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:28:58 #152
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46294379
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als je al meerdere dates hebt gehad en uitgebreid gezoend hebt, dan betekent dat dat je verliefd op elkaar bent lijkt me. Dan ben je toch inmiddels vriend en vriendin? Als je nog niets hebt gedaan behalve kusjes op de wang *dan* ben je gewoon verlegen en onervaren.

Als je namelijk een aantal dates uitgebreid zoent en je vindt elkaar verder niet echt leuk/verliefd, dan komt dat volstrekt onlogisch over. Naar mijn mening dan.
Je hebt gelijk, maar het is niet alsof ik daarmee veel ervaring heb verder hoor Ben er ook een beetje zenuwachtig voor
Internetjosti!
pi_46301056
Gewoon vragen op een humortoontje "zijn we nu officieel vriend en vriendin?"

En als ze dan zegt dat ze niet verliefd is, dan kun jij vragen 'waarom zoenen we dan?' en uiteraard een vervolg 'als het toch alleen maar voor de knuffel is, kunnen we net zo goed een stapje verder gaan...'

Maar goed, je moet het wel durven natuurlijk
  vrijdag 16 februari 2007 @ 02:21:18 #154
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46355879
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:10 schreef Knipoogje het volgende:
Gewoon vragen op een humortoontje "zijn we nu officieel vriend en vriendin?"

En als ze dan zegt dat ze niet verliefd is, dan kun jij vragen 'waarom zoenen we dan?' en uiteraard een vervolg 'als het toch alleen maar voor de knuffel is, kunnen we net zo goed een stapje verder gaan...'

Maar goed, je moet het wel durven natuurlijk
Komt wel goed

Ben wel n beetje vlieft . Zaterdag zie ik 'r weer
Internetjosti!
pi_46375722
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje zuur gast, nog niet eens meer als zoenen!

Grootste tip voor internetdating is gewoon het niet doen. Mocht je het wel willen doen, ga dan alleen met iemand weg die je echt helemaal top vind door intensief contact. Spreek snel af of niet is een andere tip, dat langdurige msn-gelul leer je iemand echt niet door kennen. Het gaat om lichaamstaal en uiterlijk in den beginne en dat zie je niet aan emoticons.
hmm ik heb anders soms op basis van msn gelul toch besloten geen date af te spreken...

het geeft toch een bepaald beeld, dat later alleen maar erger wordt...

er waren bij zo iemand karaktertrekken die me niet aanstonden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_46377027
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

hmm ik heb anders soms op basis van msn gelul toch besloten geen date af te spreken...

Daar geef ik je gelijk in. Er zijn genoeg mensen bij je na enkele gesprekken op msn etc. al weet dat het nooit wat zal worden en je diegene niet eens wilt zien.
Er zijn uitzonderingen en dat je later de mening bijtrekt maar meestal blijf ik bij mijn eerste mening.
Heb trouwens laatst een enorme eikel op msn geblokt en verwijderd. Ik was lange tijd eigenlijk te aardig om hem niet te blokken omdat hij mij schijnbaar wél aardig vind. Lekker rustig zo.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:37:18 #157
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46379601
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is ook zo. Als je op msn al niet veel gemeen hebt dan is de kans dat het IRL wel klikt wel heel erg klein.
Maar het blijft zo dat je pas echt iemand kent als je diegene in het echt hebt ontmoet (en leert kennen).

Mede daarom dat het geen zin heeft om je anders voor te doen. Ten eerste, omdat je de ander er mee belazert.
En tweede, omdat dan de kans groter is dat je IRL afknapt.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_46379734
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef base3ball het volgende:

[..]

Is ook zo. Als je op msn al niet veel gemeen hebt dan is de kans dat het IRL wel klikt wel heel erg klein.
Maar het blijft zo dat je pas echt iemand kent als je diegene in het echt hebt ontmoet (en leert kennen).

Mede daarom dat het geen zin heeft om je anders voor te doen. Ten eerste, omdat je de ander er mee belazert.
En tweede, omdat dan de kans groter is dat je IRL afknapt.
True. Maar ik heb iemand op msn tegenover wie ik me een beeetje anders gedraag. Een soort alter-ego krijg ik dan. Ik zal hem ook nooit in het echt ontmoeten omdat hij plannen heeft waar ik niet zo voor in ben. Althans, niet IRL.
pi_46384840
ik kijk alvast uit naar je cyber-sex-date topic venco
pi_46384908
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef Daggerspine het volgende:
ik kijk alvast uit naar je cyber-sex-date topic venco
Ik was/ben chaggie en zelfs een beetje depri maar met die opmerking weet je toch een glimlach bij me te maken.
Maare, die persoon is eigenlijk een uitzondering. Hij is té mooi.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 18:52:15 #161
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46404957
En weer over

Zelfde verhaal als altijd
Internetjosti!
pi_46405059
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 18:52 schreef BttD het volgende:
En weer over

Zelfde verhaal als altijd
Watskeburt?
Verbaal terrorist
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:00:41 #163
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46405198
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 18:55 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Watskeburt?
Ze was 'niet verliefd' ofzoiets

Nu zit ik hier mooi
Internetjosti!
pi_46405549
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef BttD het volgende:

[..]

Ze was 'niet verliefd' ofzoiets

Nu zit ik hier mooi
Nu is dat precies het probleem. Jij zit daar te janken en zielig te wezen en dat weet ze. Ze weet dat je een zwakke hond bent, want waarschijnlijkheid heb je tot treurens toe je kwetsbaarheid laten zien. En daar vallen vrouwen nu eenmaal niet voor, mannen die zichzelf niet in control hebben. Nee, dan worden ze niet verliefd en dan wordt het voor jou een negatieve spiraal. Je bent teleurgesteld door deze ervaring, je gaat weer kwetsbaar en teleurgesteld de volgende in en zo blijft hetzelfde riedeltje zich afspelen. Stop me if I'm wrong...

Goed, terug naar de kern. Ben jij nu echt verliefd op haar of wil je alleen maar heel erg graag verliefd zijn en al die mooie dingen voelen? Laten we er even vanuit gaan dat je echt verliefd bent. Ok je bent verliefd. Hoeveel vrouwen ben jij in je leven tegengekomen? Hoe vaak was je nu echt verliefd? Waarschijnlijk toch echt maar een handjevol keren echt hoteldebotel. Op al die contacten met vrouwelijke personen was jijzelf dus ook maar een paar keer echt verliefd.

Dat wil dus zeggen dat het niet zo raar is als ze niet verliefd is. Dat valt niet af te dwingen, daar is geen cursus voor. Je kunt niet 'de juiste dingen doen' om haar verliefd te laten worden., zo werkte dat voor die dames die jou misschien leuk vonden ook niet. Kortom, risico van het vak. Je gaat uit met iemand en het kan maar zo gebeuren dat diegene je best leuk vind maar verder niets. You win some, you lose some. Zodra je echter het 'zie je wel'-virus weer laat toeslaan, zit het diep geworteld in je uitstraling en dat vangen vrouwen feilloos op. Zo hou je negatieve ervaringen in stand.

Kom op man, even slikken en weer doorgaan. You can't have em all zou je instelling moeten zijn in plaats van 'can't have any'.
Verbaal terrorist
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:53:07 #165
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46406759
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Nu is dat precies het probleem. Jij zit daar te janken en zielig te wezen en dat weet ze. Ze weet dat je een zwakke hond bent, want waarschijnlijkheid heb je tot treurens toe je kwetsbaarheid laten zien. En daar vallen vrouwen nu eenmaal niet voor, mannen die zichzelf niet in control hebben. Nee, dan worden ze niet verliefd en dan wordt het voor jou een negatieve spiraal. Je bent teleurgesteld door deze ervaring, je gaat weer kwetsbaar en teleurgesteld de volgende in en zo blijft hetzelfde riedeltje zich afspelen. Stop me if I'm wrong...
Nou nou... zo kan ie wel weer

Voor de rest snap ik wat je bedoelt maar het stuk hierboven klopt echt niet
Internetjosti!
pi_46407000
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

zo hoe oud ben jij?

ben jij het stadium: we-zoenen-dus-nu-ben-je-mijn-vriendinnetje nog niet ontgroeid?

man dat deden ze alleen bij de basisschool

tegenwoordig zegt zoenen helemaal niks..

je krijgt na paar keer zoenen soms nog te horen: ja hoor eens we zijn gewoon vrienden he? soms zegt zelfs als je paar keer met dr sufgeneukt niks... dan was het gewoon voor de geilheid en voelt ze nog niks voor je

als je het wilt weten vraag je het he? simpel...
pi_46407047
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:53 schreef BttD het volgende:

[..]

Nou nou... zo kan ie wel weer

Voor de rest snap ik wat je bedoelt maar het stuk hierboven klopt echt niet
Ik zei toch, stop me if I'm wrong...
Verbaal terrorist
pi_46407182
Er staan hier wééér way teveel posts die geen tips voor internetdating zijn.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:08:24 #169
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46407271
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry
Internetjosti!
pi_46407310
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Geef jij er eens één dan, wijsclown!

Ik doe er ook wel één kado.

1 Vertrouw niet op foto's, de meeste mensen hebben een verdomd goed benul wanneer ze goed op een foto staan. Vraag een foto waar de hele persoon opstaat, dat voorkomt gewichtige verrassingen...
Verbaal terrorist
pi_46412406
Zijn er eigenlijk al mensen die verliefd op iemand zijn geworden zonder hem/haar in het echt te hebben ontmoet?

Ik vind het eigenlijk aan de ene kant maar 'vreemd' want ik heb op dit moment exact dat gevoel, via paiq heb ik iemand op msn 'leren kennen', super veel mee gechat/gewebcammed en ja hoor toen begon ik het te merken, ik miste haar ontzettend als ze niet online is. ze dwaalt de hele tijd door mijn hoofd heen en het liefste zou ik direct naar haar toe gaan om haar helemaal plat te zoenen

Maarja, ik kan er maar beter niet aan beginnen want ze woont 2 uur reizen verderop
En tjaa eigenlijk moet ik gewoon al het contact verbreken, maarja dat wil maar niet lukken

[ Bericht 3% gewijzigd door Soldier2000 op 17-02-2007 23:09:31 ]
BlaBlaBla
pi_46413181
Wie wil met mij daten?
pi_46413205
Maar even zonder dollen. Ik heb echt in een half jaar tijd zo verschrikkelijk veel blind dates gehad. Dus als je concrete vragen hebt, hoor ik t wel.
pi_46414509
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef BabblingBrook het volgende:
Wie wil met mij daten?
Doe je aan pikstraf op de eerste date? Sorry maar ik blijf hem grappig vinden.
pi_46419177
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef BabblingBrook het volgende:
Maar even zonder dollen. Ik heb echt in een half jaar tijd zo verschrikkelijk veel blind dates gehad. Dus als je concrete vragen hebt, hoor ik t wel.
dat moet leuke verhalen kunnen opleveren , vertel eens, maar vooral, heb je er een relatie aan overgehouden?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_46419658
quote:
Op zondag 18 februari 2007 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dat moet leuke verhalen kunnen opleveren , vertel eens, maar vooral, heb je er een relatie aan overgehouden?
Die dates waren allemaal van mei 2002 tot oktober 2002. En in oktober kreeg ik een relatie van mijn ex. In 2004 is dat uitgegaan en weer door een blinddate kreeg ik een relatie, waar ik nog steeds in zit. En ja dat levert leuke verhalen op.
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:24:12 #177
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46512902
Binnenkort een date. Nog even een gaatje vinden, maar dat moet wel gaan lukken . Is via paiq.

Daarnaast nog eentje via paiq, maar ze heeft sinds kort een vrieind. Maar zij begint er steeds over, we zouden nog afspreken . Zou het zelf niet doen met een wildvreemde afspreken terwijl je een relatie hebt. Niet dat er iets hoeft te gebeuren, maar toch is het raar.

Ben de laatste tijd iets meer de plagende persoon die ik ook in het echt ben, mix het een beetje met onverschilligheid en meer van dat soort dingen en t gaat opeens een stuk makkelijker. Weet niet waarom ik bij het chatten veel braver was dan IRL

En is nog een meisje uit mijn werkgroep van mijn opleiding, waarvan ik vermoed dat ze me leuk vind. Maar zou heel goed niks kunnen zijn. Gok op het tweede. Niet, omdat ik denk dat zij mij niet leuk zou kunnen vinden. Maar wel omdat ik altijd zo blind ben voor dergelijke aandacht, dat ik het nu wel verkeerd zal zullen zien . Zij is opzich ook best leuk, en zal er beter opletten/een beetje olie op het vuur gooien. En nee ik ga in dit geval het niet directer spelen, want heb er niet zo'n zin in om er naast te zitten en dan wel haar constant tegen te komen
www.xi-online.nl
pi_46518108
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:01 schreef Godshand het volgende:
ben jij het stadium: we-zoenen-dus-nu-ben-je-mijn-vriendinnetje nog niet ontgroeid?

man dat deden ze alleen bij de basisschool

tegenwoordig zegt zoenen helemaal niks..

je krijgt na paar keer zoenen soms nog te horen: ja hoor eens we zijn gewoon vrienden he? soms zegt zelfs als je paar keer met dr sufgeneukt niks... dan was het gewoon voor de geilheid en voelt ze nog niks voor je
Precies, zoenen deed je op de basisschool. Sexen doe je als je wat ouder bent. Ik ga geen zoensessie houden met meiden na een 3e of 4e date. Dan is het of zo ongeveer mijn vriendin of een stap/praatvriendin of een neukerdje (al moet ik die laatste nog tegenkomen ).

Wat is in godsnaam het nut om op een 4e date te gaan zoenen met elkaar als je op dat punt ook al lang sex met elkaar kunt hebben? Je vindt elkaar toch leuk? En wat heeft Bttd nu bereikt? Een beetje zoenen met iemand op wie hij wellicht verliefd is terwijl hij in andere topics wanhopig is naar zijn 1e echte sexervaring. Lijkt me alleen maar mateloos frusterend als ze dan na een date of 5 je plots in het stapvriend kadertje terugduwt.

Dus Bttd, je weet het. Volgende keer er gewoon voor gaan!

Maar goed, misschien komt het juist wel omdat ik 30+ ben.
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:46:18 #179
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46522756
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Precies, zoenen deed je op de basisschool. Sexen doe je als je wat ouder bent. Ik ga geen zoensessie houden met meiden na een 3e of 4e date. Dan is het of zo ongeveer mijn vriendin of een stap/praatvriendin of een neukerdje (al moet ik die laatste nog tegenkomen ).

Wat is in godsnaam het nut om op een 4e date te gaan zoenen met elkaar als je op dat punt ook al lang sex met elkaar kunt hebben? Je vindt elkaar toch leuk? En wat heeft Bttd nu bereikt? Een beetje zoenen met iemand op wie hij wellicht verliefd is terwijl hij in andere topics wanhopig is naar zijn 1e echte sexervaring. Lijkt me alleen maar mateloos frusterend als ze dan na een date of 5 je plots in het stapvriend kadertje terugduwt.

Dus Bttd, je weet het. Volgende keer er gewoon voor gaan!

Maar goed, misschien komt het juist wel omdat ik 30+ ben.
Klopt helemaal wat je hier zegt, en ik ben inmiddels zover dat ik weet wat er fout gaat, en weet wat er verbeterd kan en vooral ook MOET worden.

Komt wel goed let maar op Ik ben het seksloos/vriendinloos zijn nu echt zo zat dat het doorslaat naar de andere kant en dat is alleen nog maar positief optimisme en VOLLE 100% zelfvertrouwen en alles. Vergeet het verleden
Internetjosti!
pi_46523294
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:46 schreef BttD het volgende:

Komt wel goed let maar op Ik ben het seksloos/vriendinloos zijn nu echt zo zat dat het doorslaat naar de andere kant en dat is alleen nog maar positief optimisme en VOLLE 100% zelfvertrouwen en alles. Vergeet het verleden
Maar dat zeg je minstens 3x in elk topic
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:40:38 #181
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46524454
Zeg, betreffende tips: Ik loop al een tijdje rond met in mijn achterhoofd dit ook eens te proberen en te kijken of het leuk is Waar kan ik het beste beginnen? Op zoveel mogelijk datingssites aanmelden? Of is het beter je te beperken tot 1 site?

Mannelijk en 38 zijn geen pluspunten neem ik aan?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_46542322
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:40 schreef wdn het volgende:
Zeg, betreffende tips: Ik loop al een tijdje rond met in mijn achterhoofd dit ook eens te proberen en te kijken of het leuk is Waar kan ik het beste beginnen? Op zoveel mogelijk datingssites aanmelden? Of is het beter je te beperken tot 1 site?

Mannelijk en 38 zijn geen pluspunten neem ik aan?
mwah vrouwen van 28 ah 37 zijn toch meer voor een man van jouw leeftijd hoor...

en die lopen er genoeg rond..

ik heb het bij een site gehouden, zie mn sig..

ik heb nu het hele weekend dates

vrijdag, zaterdag en zondag elk 1

de leukste van de 3 herhaal ik de date natuurlijk mee
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:37:18 #183
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46542546
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik heb nu het hele weekend dates

vrijdag, zaterdag en zondag elk 1

de leukste van de 3 herhaal ik de date natuurlijk mee
Soort van sollicitatie ronde dus Laat je het even weten als de vacature vervuld is. Als is er natuurlijk kans dat ze niet goed genoeg zijn. Sollicitanten van tegenwoordig
www.xi-online.nl
pi_46584441
Kunnen jullie hier misschien op antwoorden?
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:17 schreef studiosusinsaldo het volgende:
Sinds kort heb ik de stap gewaagd om mijn geluk in de liefde te zoeken via het internetdaten. Het leek mij een slim idee om eerst eens rond te neuzen op een drietal sites, om vervolgens een keus te maken. Dit is prima bevallen alleen nu ik afgelopen week, na lang wikken en wegen, lid ben geworden van RelatiePlanet begint het probleem. Ik ontvang vandaag namelijk voor de 2e keer een contactverzoek van een leuk iemand, zonder dat ik ook maar een reactie kan geven. Het klinkt heel suf maar heb eigenlijk wel een goed gevoel bij deze, dus vandaar deze kansloze actie.
De site waar het omgaat is Parship/Lekkersingle van de Volkskrant en je denkt misschien waarom wordt hij daar niet gewoon ook lid. Dat is een optie maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om nogmaals een lidmaatschap af te sluiten. Iemand enig idee om uit deze situatie te komen?
pi_46584576
Nou. als je wilt reageren zul je waarschijnlijk toch lid moeten worden, of een weg eromheen vinden, contactinformatie in je profiel zetten of bij berichten doorgeven.
Zulk soort sites wil natuurlijk geld verdienen en zal dus ook proberen om je zoveel functionaliteit als mogelijk achter een lidmaatschap te plakken. Nou vind ik zelf lid worden van sites een beetje jammer, maar dat is meer omdat ik het hele specifiek zóeken niet echt wat vind.
Je pikt de mensen die echt op zoek zijn er zo uit, ik hou toch van wat meer spontaniteit, wat vreemd genoeg ook veel meer resultaat levert.

Dus tsja - bikkelen en bij één site blijven, of gewoon toch maar lid worden. Daar valt weinig over te zeggen anders dan dat je zelf moet gaan bepalen wat je belangrijker vindt.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_46592464
sites als RP laten je dan wel "gratis lid" worden, maar je kunt er niks mee....
alle manieren om daadwerkelijk contact met iemand te krijgen, kosten je 25 euro per maand ofzo.

betere gratis sites zijn knuz.nl, relatieklik.nl (nog een paar weken gratis).
en op onehello.nl moet je ook betalen, maar daar kun je wegkomen met hints naar je email adres in je beschrijving.
pi_46646427
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef base3ball het volgende:

[..]

Soort van sollicitatie ronde dus Laat je het even weten als de vacature vervuld is. Als is er natuurlijk kans dat ze niet goed genoeg zijn. Sollicitanten van tegenwoordig
nou, resultaat

1 heeft de date verschoven de anderen afgezegd

de 1 moest opeens werken, de ander zonder duidelijke opgaaf van redenen maar dat schijn ik maandag te horen...

grappig dat daten he?
pi_46650249
studiosusinsaldo: Erg vervelend natuurlijk dat er iemand voorbij komt die je "wel ziet zitten" terwijl je niet kunt reageren. Ik zou mezelf afvragen of ik het wel waard vind om een abonnement te nemen om in contact te komen met deze persoon.
Zoals eerder al aangegeven kun je misschien ook de niet betaalde sites proberen. Afhankelijk natuurlijk wat je bedoeling is van i-net daten. Op de niet betaalde sites zitten ook redelijk wat mensen die niet "echt" op zoek zijn maar het zien als een leuke tijdsbesteding.
Als dit ook jouw insteek is (gezellig kletsen en wel zien wat er van komt) dan zou ik daar mee beginnen. Dat scheelt een hoop geld en wellicht frustraties.

godshand: klinkt niet goed, sollicitatie zonder sollicitanten.
Trouwens best bijzonder dat je zoveel dates op korte termijn hebt weten te regelen (al is het niet helemaal uitgepakt zoals verwacht) Zolang ik op paiq zit/zat niets anders dan klagende mannen dat er geen vrouw is die "echt" wil daten. Bij sommigen logisch overigens hoor!
pi_46658260
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef Celyna het volgende:

godshand: klinkt niet goed, sollicitatie zonder sollicitanten.
Trouwens best bijzonder dat je zoveel dates op korte termijn hebt weten te regelen (al is het niet helemaal uitgepakt zoals verwacht) Zolang ik op paiq zit/zat niets anders dan klagende mannen dat er geen vrouw is die "echt" wil daten. Bij sommigen logisch overigens hoor!
och als je leuk genoeg overkomt worden ze wel nieuwsgierig hoor...
pi_46658361
laat ook maar.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 25 februari 2007 @ 16:03:49 #191
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46659093
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

och als je leuk genoeg overkomt worden ze wel nieuwsgierig hoor...
Jammer dat ze niet konden. Maar ja dat heb je toch met sommige mensen. Kan gebeuren.

Heb zelf trouwens geen klachten dat ze niet willen daten. Zijn er maar weinig geweest die ik interessant/leuk genoeg vond om mee te daten en die willen dat ook. Of daar nog wat van komt is een tweede, maar ja genoeg te doen.
www.xi-online.nl
pi_46662572
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef Celyna het volgende:
studiosusinsaldo: Erg vervelend natuurlijk dat er iemand voorbij komt die je "wel ziet zitten" terwijl je niet kunt reageren. Ik zou mezelf afvragen of ik het wel waard vind om een abonnement te nemen om in contact te komen met deze persoon.
Zoals eerder al aangegeven kun je misschien ook de niet betaalde sites proberen. Afhankelijk natuurlijk wat je bedoeling is van i-net daten. Op de niet betaalde sites zitten ook redelijk wat mensen die niet "echt" op zoek zijn maar het zien als een leuke tijdsbesteding.
Als dit ook jouw insteek is (gezellig kletsen en wel zien wat er van komt) dan zou ik daar mee beginnen. Dat scheelt een hoop geld en wellicht frustraties.
Ik heb het inmiddels maar laten zitten, ik ben de komende drie maanden nog (betalend) lid van Relatieplanet. T was alleen leuk geweest als iemand hier een maas in het net wist, of zelf betalend lid was van Parship.
Ik richt mijn pijlen vanaf nu weer op een site en verwijder mijn andere profiel.
Bedankt voor het advies
pi_46662988
Voor mij geldt het gewoon van 2 kanten. Er zijn best leuke mensen op sites/msn maar heb niet de behoefte met iedereen te daten/af te spreken. Misschien ben ik te terughoudend daarvoor maar in de jaren dat ik op het internet zit (laat ik het zo beschrijven) zijn er slechts enkelen die ik heb ontmoet.
2 zijn er als date te rekenen de rest was puur vriendschappelijk. Dat laatste is meestal. Zelden iemand leren kennen die mijn interesse meer wekt dat vriendschappelijk. Misschien dat ik daardoor een hoop kansen mis op leuke mensen maar toch. Ik zie dat nooit zo zitten, niet speciale reden ofzo.
Nah ja, verlegen i think.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:07:03 #194
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46663979
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef vencodark het volgende:
Voor mij geldt het gewoon van 2 kanten. Er zijn best leuke mensen op sites/msn maar heb niet de behoefte met iedereen te daten/af te spreken. Misschien ben ik te terughoudend daarvoor maar in de jaren dat ik op het internet zit (laat ik het zo beschrijven) zijn er slechts enkelen die ik heb ontmoet.
2 zijn er als date te rekenen de rest was puur vriendschappelijk. Dat laatste is meestal. Zelden iemand leren kennen die mijn interesse meer wekt dat vriendschappelijk. Misschien dat ik daardoor een hoop kansen mis op leuke mensen maar toch. Ik zie dat nooit zo zitten, niet speciale reden ofzo.
Als ze niet meer interesse opwekken dan vriendschappelijk en je bent daar niet naar op zoek dan mis je toch niks?
Ik denk niet dat dat te maken heeft met verlegenheid. Meer dat je nog niet genoeg interessante mensen hebt ontmoet oid.
Wat wel zo is, dat als je te lang chat/msnt dat t eerder richting vriendschapeplijk gaat dan als je dat sneller doet.
Wat niet betkekend dat je altijd maar gelijk moet afspreken en dat het ook net zo goed kan zijn dat je na lang chatten wel meer interesse krijgt dan vriendschappelijk.

Kortom aan deze bijdrage heb je ook niet veel
www.xi-online.nl
  maandag 26 februari 2007 @ 17:55:37 #195
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46701699
Gister een speeddate met een vrouwelijke fokker. En dan nog wel eentje die ik een invite had gestuurd .
Wel grappig haha.
www.xi-online.nl
  maandag 26 februari 2007 @ 22:25:57 #196
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46714349
quote:
Ik vraag er meestal naar op datingsites, zeker op iets als PaiQ. Gewoon subtiel de vraag stellen of mevrouw ook open staat voor daten (die vier indicatoren bovenin zeggen meestal HELEMAAL niks ben ik nu achter). Als dat niet zo is dan is dat op zich niet zo erg maar dan zal ik zelf ook iets terughoudender zijn, aangezien ik weet dat ze waarschijnlijk toch niet wil daten. Ik ben niet zo van het 'koude' contact via Internet helaas. Ik wil iemand graag IRL ontmoeten en ik snap dat je dat niet heel snel wilt doen, maar het moet voor mij ook niet TE lang duren, want dan raak ik ook mijn interesse kwijt
Internetjosti!
  maandag 26 februari 2007 @ 22:30:50 #197
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46714583
quote:
Je ziet er leuk uit en je woont bij m'n ouders in de buurt! Daten?
Internetjosti!
pi_46714646
wat duurd te lang voor jou? chat nu ongeveer 2 weken met een meid op msn maar ze wil nog niet echt afspreken, maar misschien zie ik haar in een discotheek als ze daar heen gaat met vrienden, wel jammer opzich
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:04:05 #199
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46718717
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef Stiletto het volgende:
wat duurd te lang voor jou? chat nu ongeveer 2 weken met een meid op msn maar ze wil nog niet echt afspreken, maar misschien zie ik haar in een discotheek als ze daar heen gaat met vrienden, wel jammer opzich
Ik vind 2 weken dus eigenlijk al behoorlijk lang, tenzij er echt boeiende gesprekken op MSN uit voortvloeien. Anders zou ik na een gesprekje of 3 (als er dus interesse is) al wel af willen spreken om te kijken hoe en wat. Dit alles is natuurlijk ook wel afhankelijk van de afstand tussen ons twee. Als ze hier in de buurt woont dan vind ik het helemaal geen reden om elkaar niet een keer te ontmoeten (dit alles natuurlijk alleen als er interesse is).

Ik denk dat verliefdheid over Internet toch niet echt goed mogelijk is, dus als je wil dat er meer gebeurt dan alleen suffe gesprekjes voeren dan kun je beter een keer elkaar ontmoeten, dan weet je meteen hoe de ander ECHT is.

Zoals gezegd kunnen er uitzonderingen zijn, maar ik ben zelf niet zo extreem geduldig meer (qua chatten/daten zeg maar). Ik snap dat het tijd kost om verliefd te worden, maar over Internet: liever niet
Internetjosti!
pi_46876984
quote:
Op zondag 25 februari 2007 03:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

nou, resultaat

1 heeft de date verschoven de anderen afgezegd
nou de verschoven date was gister...

het was een lief meisje, aan het end van de avond kwam ze ook wat los, werd wat meer grapjes makend enzo (denk dat ze klein beetje zenuwachtig was)
ze zag er leuk uit..

volgende week date 2 met haar, komt ze naar mijn woonplaats
nog niet totally maar daar heb ik ook een hekel aan.. eerst maar zien hoe date 2 verloopt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')