Mijn dank is groot!!!!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:11 schreef Godshand het volgende:
voor de aziaten die denken dat ze niemand kunnen daten...
deze is er wel voor in: http://www.2day.nl/Kirameki
tsja ik ben geen aziaat dus go your gang
Ik ben 22, ben ik door de eerste ronde van de selectie?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar jonger!
Maare, leeftijd is in mijn ogen indd. wel belangrijk. Met 17 jaar kom je er bij mij niet doorheen (door de selectie) En ik heb ook mijn grens van ouder dan mij. Er zijn 2 uitzonderingen daarop waarvan ik er 1tje al 5,5 jaar ken dus dat maakt niet uit.
Heb wel ooit op mijn 19e een ventje van bijna 15 in mijn msn gehad. Dat was mijn dieptepunt.![]()
Ik ben de laatste keer ook constant gekoppeld aan meisjes van 16 bij zo een speeddate. Best kansloos, ga ook meestal wel gelijk weg. Heb geen behoefte aan iemand van 16quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef Celyna het volgende:
Daar ben ik nu dus inderdaad achter. Wel goed zo nu en dan overigens voor de lachspieren.
Kan jezelf niet googlen?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Mijn dank is groot!!!!!!!!![]()
![]()
Ga ik dus direct achter heen! Ik laat het nog wel weten over hoe en wat.....
Echt bedankt man. Heb je nog meer van dat soort spul?![]()
![]()
![]()
![]()
True. Ik schijn in een linedancing groep te zitten. En zo vaak komt mijn voor-en achternaam niet bij elkaar voor. Hm...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:40 schreef Daggerspine het volgende:
wat je ook eens moet doen. is kijken naar wat je over jezelf kan vinden op google.
of natuurlijk wat je kan vinden over je potentiele date
Over mezelf vind ik niet veel. Krijg dan tig links van een Duitse acteur met dezelfde naam.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:40 schreef Daggerspine het volgende:
wat je ook eens moet doen. is kijken naar wat je over jezelf kan vinden op google.
of natuurlijk wat je kan vinden over je potentiele date
ik heb anders eens een meisje op mn msn via meetic gekregen die zei dat ze ouder was...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:48 schreef Daggerspine het volgende:
hmm, meestal als vrouwen over hun leeftijd liegen, zeggen ze dat ze jonger zijn
maja, jij bent een beetje te oud voor breezahs neem ik aan
ik vind er niets kansloos aanquote:Op maandag 12 februari 2007 00:32 schreef BttD het volgende:
Even over dat http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl, dit is echt een leuke site, want je kunt allerlei activiteiten ondernemen (kies maar uit wat je leuk vind) en in een ongedwongen sfeer leuke nieuwe mensen kunt ontmoeten. Ik ben naar de Valentijn loveboat party geweest gisteren en dat was echt mega gaaf! Voor het eerst in m'n leven durfde ik ook gewoon gesprekken aan te knopen met vrouwen zonder dat je bang hoefde te zijn dat je meteen afgewezen werd omdat je 'iets van ze zou willen'.
Het is dan wel geen dating site, maar het is wel hartstikke gezellig en het kan nooit kwaad om naar die activiteiten te gaan. Als je ergens midden in de twintig bent tot en met halverwege de 30 dan is dit een definitieve aanrader!!! Ik ga zeker met meer activiteiten meedoen. Sommige mensen zullen het dan misschien wel kansloos vinden, ik vind het heel leuk!
Hoiquote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik heb anders eens een meisje op mn msn via meetic gekregen die zei dat ze ouder was...
op het profiel stond 22
en toen bleek ze 17 te zijn
nu heeft ze al een tijd een relatie met een gast van 19 ofzo geloof ik...
ze zit hier op Fok dus... hoi
Ik ben 25 dus....ja te oud voor breezers. Bovendien sluit mijn manier van uitgaan niet aan bij die van een breezer.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:48 schreef Daggerspine het volgende:
hmm, meestal als vrouwen over hun leeftijd liegen, zeggen ze dat ze jonger zijn
maja, jij bent een beetje te oud voor breezahs neem ik aan
Wat petitlapin2 al zei. Is niks kansloos aan. Ik heb iig nog weleens dat ik vrienden niet kunnen oid en je zelf gewoon wat leuks wil doen. En dan kan die site van jou best eens helpen.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:32 schreef BttD het volgende:
Dat gaat wel heel goed, vanavond alweer afgesprokenquote:Op maandag 12 februari 2007 07:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind er niets kansloos aan, maar hoe gaat het nu eigenlijk met dat ene meisje waarmee het wel goed klikte?
Poeh, na 5x alleen nog maar flink zoenen. Ik zou dan al best gefrustreerd zijn omdat je weet dat je elkaar blijkbaar erg leuk vindt,maar qua fysiek contact alleen een beetje gezoend hebt...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:58 schreef BttD het volgende:
Dat gaat wel heel goed, vanavond alweer afgesprokenDa's de 5e keer dat ik 'r zie zo uit m'n hoofd. Het loopt erg lekker, ze heeft een paar aparte kleine dingetjes, maar volgens mij is ze ook een beetje onzeker. Het is wel een hele lieve meid
. Er is al een heleboel gezoend trouwens
verder nog niets
Dat is wel een beetje zuur gast, nog niet eens meer als zoenen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:58 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel goed, vanavond alweer afgesprokenDa's de 5e keer dat ik 'r zie zo uit m'n hoofd. Het loopt erg lekker, ze heeft een paar aparte kleine dingetjes, maar volgens mij is ze ook een beetje onzeker. Het is wel een hele lieve meid
. Er is al een heleboel gezoend trouwens
verder nog niets
Ik moet mijn Valentijnskaartje nog op de post doen
zijn mannen echt zo ongeduldigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:37 schreef Knipoogje het volgende:
Poeh, na 5x alleen nog maar flink zoenen. Ik zou dan al best gefrustreerd zijn omdat je weet dat je elkaar blijkbaar erg leuk vindt,maar qua fysiek contact alleen een beetje gezoend hebt...
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zijn mannen echt zo ongeduldig, iemand 5 keer zien, dat is toch niets, dan moet ik zonder dat ik het wist veel venten gefrustreerd hebben in mijn leven
.
BttD en zijn internetlief zijn beiden waarschijnlijk nog onervaren, dan duik je toch niet onmiddellijk het bed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |