Weet je zeker dat het zo in je binkenboekje staat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Let them show you are the boss
Dat valt mij inderdaad ook op aan paiq. Heel veel van die breezerlike meiden die er zittenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef Godshand het volgende:
morgen weer een paiq date, nee niet de nummer 2. ik ga denk ik geen date 2 van maken maar ben zoals altijd nieuwsgierig hoe ze in het echt is... ik denk dat het wel weer niks zal zijn...
ik paiq steeds minder het begint me weer tegen te staan...
wat me vooral tegenstaat is dat iedereen meestal zo ver weg woont...en als dat niet het geval is, dan zijn ze wel oliedom..
bah al die meiden met hobby's: shoppen, msnen, uitgaan in de skihut en paardrijden mogen opflikkeren van mij
Inderdaad. Ik heb maar een 8,8 dus ik dacht...OMG Ik ben veel lelijker dan Liquidootje!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef Liquidootje het volgende:
Dus de enige echte indicator is even checken met welke mensen je vergeleken wordt.
Je moet natuurlijk jezelf niet met die 'wijven' vergelijken maar met de mannen die er naast staan. DAT is immers het nivo waar JIJ op beoordeeld bent.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad. Ik heb maar een 8,8 dus ik dacht...OMG Ik ben veel lelijker dan Liquidootje!!![]()
![]()
Maar hup, kijk even in de ranglijsten en daar zag ik twee lekkere wijven naast me staan...![]()
Ja, het klinkt wat vaag natuurlijk maar ergens is het logisch immers. Je moet jezelf toch verkopen op zo'n site. En dan ga je niet je slechtste foto publiekelijk maken.quote:(God, waar gaat dit over... )
En nu? Moeten we denken dat je zo de catwalk op kan ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:12 schreef Chan het volgende:
ik moet het tegenwoordig doen met een 9,2 een 9,3 en een 9,4 op paiq... ipv de 10en die ik een half jaar geleden nog had waarmee ik zelfs nr 1 in de top 10 stond![]()
![]()
maar ik heb wel mijn verloofde via paiq leren kennen![]()
En daar was 1 van mijn matches!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:09 schreef Tobz het volgende:
Ik ken iemand die staat regelmatig in de top10 van Paiq, soms zelfs met 2 foto's tegelijkertijd, en die is hardstikke homo. Ik denk dat de meeste mensen die fotoscores voornamelijk gebruiken als een ego-boost of om een 'publieke opinie' te krijgen over wat je mooiste foto's worden gevonden.
Maar ik denk dat bijvoorbeeld het verschil tussen een 7 of een 9 maar heel weinig zegt op een site waar zoveel gekletst wordt als op Paiq. Zolang je foto maar tenminste niet slechts een keer per half jaar positief wordt beoordeeld ofzo, overleef je het wel![]()
Ik verbaasde me ook al jouw naam hier nu tegen te komenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef Celyna het volgende:
[..]
En daar was 1 van mijn matches!hoi Tobz, leuk je ook hier te treffen
![]()
Ik heb er ook inderdaad niet op gereageerd, want buiten dat "het" niet zichzelf correct weet aan te melden op een dating site, meteen over een langdurige relatie begint (daar gaat m'n nekhaar van overeind staan) en niet eens heeft gezien in mijn profiel dat mensen zonder foto niet eens de moeite hoeven te doen om een bericht achter te laten heb ik al een keertje eerder een buitenlandse vriendin gehad (uit Tsjechie), en ik ga echt niet nog een keer zo debiel zijn om een garantverklaring te ondertekenen, het heeft me meer dan een half jaar gekost om van de vorige af te komen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Daggerspine het volgende:
je bent toch ook hardstikke gek als je gaat reageren op iemand die niet eens nederlands kan, of fatsoenlijk engels for that matter...
tenzij je ook nog steeds wacht op die erfenis van je overleden achteroom uit nigeria...
uit curiositeit,wat bedoel je met een superklik ... dat je zwetend in één of ander bed samenligt de volgende morgen... of wou het gewoon niet zo vlotten met het gesprekquote:Op woensdag 7 maart 2007 03:39 schreef Godshand het volgende:
date nummer 2 was leuker en aardiger dan ik verwachtte.. een superklik tussen ons is het echter niet...
boeit ook verder niet het was gezellig geen loze tijd dus...
eh, het was gewoon een gezellig gesprek zoals je ook bijvoorbeeld met huisgenoten ofzo kan hebben..quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
uit curiositeit,wat bedoel je met een superklik ... dat je zwetend in één of ander bed samenligt de volgende morgen... of wou het gewoon niet zo vlotten met het gesprek
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:58 schreef Daggerspine het volgende:
leuk idee voor dames die willen dat de mannen niet alleen op haar uiterlijk afgaan
[afbeelding]
Sarcasme is ook mijn favoriete vorm van humorquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:42 schreef paladin het volgende:
Hmm, ik vind die plugin juist heel jammer, zo verwordt het allemaal toch weer tot plaatje kijken, dumpen ja/nee, en dan misschien verder gaan. Juist het praten met mensen vind ik wel leuk op paiq.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |