abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46964842
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Let them show you are the boss
Weet je zeker dat het zo in je binkenboekje staat?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:41:19 #242
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_46966498
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef Godshand het volgende:
morgen weer een paiq date, nee niet de nummer 2. ik ga denk ik geen date 2 van maken maar ben zoals altijd nieuwsgierig hoe ze in het echt is... ik denk dat het wel weer niks zal zijn...

ik paiq steeds minder het begint me weer tegen te staan...

wat me vooral tegenstaat is dat iedereen meestal zo ver weg woont...en als dat niet het geval is, dan zijn ze wel oliedom..

bah al die meiden met hobby's: shoppen, msnen, uitgaan in de skihut en paardrijden mogen opflikkeren van mij
Dat valt mij inderdaad ook op aan paiq. Heel veel van die breezerlike meiden die er zitten
Niveau is ver te zoeken.

Hij vindt trouwens wel steeds meer dames uit mijn woonomgeving, dat is wel weer een voordeel.

Mijn gemiddelde fotoscore is trouwens 8
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:06:31 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46971899
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef Liquidootje het volgende:

Dus de enige echte indicator is even checken met welke mensen je vergeleken wordt.
Inderdaad. Ik heb maar een 8,8 dus ik dacht...OMG Ik ben veel lelijker dan Liquidootje!!
Maar hup, kijk even in de ranglijsten en daar zag ik twee lekkere wijven naast me staan...

En dan moet je natuurlijk de foto waar je de laagste score voor hebt regelmatig even verwisselen met een andere. Net zolang je overal minimaal een 9 voor hebt!

(God, waar gaat dit over... )
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:39:03 #244
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_46973010
tvp
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:09:23 #245
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_46974022
Ik ken iemand die staat regelmatig in de top10 van Paiq, soms zelfs met 2 foto's tegelijkertijd, en die is hardstikke homo. Ik denk dat de meeste mensen die fotoscores voornamelijk gebruiken als een ego-boost of om een 'publieke opinie' te krijgen over wat je mooiste foto's worden gevonden.

Maar ik denk dat bijvoorbeeld het verschil tussen een 7 of een 9 maar heel weinig zegt op een site waar zoveel gekletst wordt als op Paiq. Zolang je foto maar tenminste niet slechts een keer per half jaar positief wordt beoordeeld ofzo, overleef je het wel
Cogitans sollicitus est
pi_46980573
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef Silenus het volgende:

Inderdaad. Ik heb maar een 8,8 dus ik dacht...OMG Ik ben veel lelijker dan Liquidootje!!
Maar hup, kijk even in de ranglijsten en daar zag ik twee lekkere wijven naast me staan...
Je moet natuurlijk jezelf niet met die 'wijven' vergelijken maar met de mannen die er naast staan. DAT is immers het nivo waar JIJ op beoordeeld bent.

En dan valt het meestal tegen, want de dames die dezelfde beoordeling krijgen als ik zijn meestal knapper dan de mannen
quote:
(God, waar gaat dit over... )
Ja, het klinkt wat vaag natuurlijk maar ergens is het logisch immers. Je moet jezelf toch verkopen op zo'n site. En dan ga je niet je slechtste foto publiekelijk maken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_46983929
Hoi mensen, even een kleine waarschuwing voor de mannen onder ons die op www.knuz.nl zitten, er is daar een of andere "man" uit Liberia die direct mailtjes naar je stuurt zonder ook maar je profiel gezien te hebben. Uit reacties in het gastenboek (er staat voor de rest niets ingevuld op het profiel) van andere mannen lijkt het hier te gaan om een scam of een pedofiel, dus pas op!

Het bericht gaat ongeveer zo (namen ge-edit):

Hello dear,
My name is Jxxx Mxxx.
My hobbies are reading, music, watching of movies and playing of basketball.
I was impressed when i saw your profile and will like to discuss important matter with you and as well as establishe a long lasting relationship with you.
In addition, please kindly contact me direct with my e-mail address: jxxxmxxx@yahoo.com
Please i am a girl, i made a mistake in my profile.
Waiting to hear from you soonest.
With love.
Miss Jxxx.
pi_46985473
ik moet het tegenwoordig doen met een 9,2 een 9,3 en een 9,4 op paiq... ipv de 10en die ik een half jaar geleden nog had waarmee ik zelfs nr 1 in de top 10 stond

maar ik heb wel mijn verloofde via paiq leren kennen
pi_46987103
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:12 schreef Chan het volgende:
ik moet het tegenwoordig doen met een 9,2 een 9,3 en een 9,4 op paiq... ipv de 10en die ik een half jaar geleden nog had waarmee ik zelfs nr 1 in de top 10 stond

maar ik heb wel mijn verloofde via paiq leren kennen
En nu? Moeten we denken dat je zo de catwalk op kan ofzo?
pi_46988258
je bent toch ook hardstikke gek als je gaat reageren op iemand die niet eens nederlands kan, of fatsoenlijk engels for that matter...

tenzij je ook nog steeds wacht op die erfenis van je overleden achteroom uit nigeria...
pi_46988329
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:09 schreef Tobz het volgende:
Ik ken iemand die staat regelmatig in de top10 van Paiq, soms zelfs met 2 foto's tegelijkertijd, en die is hardstikke homo. Ik denk dat de meeste mensen die fotoscores voornamelijk gebruiken als een ego-boost of om een 'publieke opinie' te krijgen over wat je mooiste foto's worden gevonden.

Maar ik denk dat bijvoorbeeld het verschil tussen een 7 of een 9 maar heel weinig zegt op een site waar zoveel gekletst wordt als op Paiq. Zolang je foto maar tenminste niet slechts een keer per half jaar positief wordt beoordeeld ofzo, overleef je het wel
En daar was 1 van mijn matches! hoi Tobz, leuk je ook hier te treffen
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:10:40 #252
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_46990960
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef Celyna het volgende:

[..]

En daar was 1 van mijn matches! hoi Tobz, leuk je ook hier te treffen
Ik verbaasde me ook al jouw naam hier nu tegen te komen

(en nee: ik was niet de date van paiq waar ze het over had, voordat iemand hier vraagt)
Cogitans sollicitus est
pi_46991342
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Daggerspine het volgende:
je bent toch ook hardstikke gek als je gaat reageren op iemand die niet eens nederlands kan, of fatsoenlijk engels for that matter...

tenzij je ook nog steeds wacht op die erfenis van je overleden achteroom uit nigeria...
Ik heb er ook inderdaad niet op gereageerd, want buiten dat "het" niet zichzelf correct weet aan te melden op een dating site, meteen over een langdurige relatie begint (daar gaat m'n nekhaar van overeind staan) en niet eens heeft gezien in mijn profiel dat mensen zonder foto niet eens de moeite hoeven te doen om een bericht achter te laten heb ik al een keertje eerder een buitenlandse vriendin gehad (uit Tsjechie), en ik ga echt niet nog een keer zo debiel zijn om een garantverklaring te ondertekenen, het heeft me meer dan een half jaar gekost om van de vorige af te komen.

En dat geld van die oom heb ik ook nog steeds niet binnen...
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:36:27 #254
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_46998090
je kunt niet registrere op paiq...
tenzij je uitnodiging hebt...he zit weer niet mee zeg
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_47004152
date nummer 2 was leuker en aardiger dan ik verwachtte.. een superklik tussen ons is het echter niet...

boeit ook verder niet het was gezellig geen loze tijd dus...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_47004573
blind date
pi_47004784
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 03:39 schreef Godshand het volgende:
date nummer 2 was leuker en aardiger dan ik verwachtte.. een superklik tussen ons is het echter niet...

boeit ook verder niet het was gezellig geen loze tijd dus...
uit curiositeit,wat bedoel je met een superklik ... dat je zwetend in één of ander bed samenligt de volgende morgen... of wou het gewoon niet zo vlotten met het gesprek
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_47037556
Nice plugin RiLo... scheelt weer tijd. Enige vrij aantrekkelijke (idd een verschrikkelijke zeldzaamheid) is een niet-single van 19 die al wil settelen

Wat betreft het gehele internetnet daten... ben over het algemeen al dolgelukkig als m'n matches geen sollicitatiegesprek afnemen
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_47042249
Hmm, ik vind die plugin juist heel jammer, zo verwordt het allemaal toch weer tot plaatje kijken, dumpen ja/nee, en dan misschien verder gaan. Juist het praten met mensen vind ik wel leuk op paiq.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:26:24 #260
170799 Completa
voor in je koffie
pi_47046475
Praten met mensen op Paiq kan leuk zijn, maar het is frustrerend als je na een leuk gesprek een foto te zien krijgt die ronduit tegenvalt. Dan had je je tijd wel beter kunnen besteden. Het oog wil immers ook wat.
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:34:05 #261
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47046651
iemand een invite over ???
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_47058913
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:10 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

uit curiositeit,wat bedoel je met een superklik ... dat je zwetend in één of ander bed samenligt de volgende morgen... of wou het gewoon niet zo vlotten met het gesprek
eh, het was gewoon een gezellig gesprek zoals je ook bijvoorbeeld met huisgenoten ofzo kan hebben..

met mn vrouwelijke huisgenoten hoef ik ook geen relatie (ik heb zoiets al gehad nl )
pi_47067101
'k Heb net een Paiq-invite gekregen, maar... ik weet niet. Ik denk dat chats te weinig voorspellen over een 'klik'.

Te vaak meegemaakt dat leuke chatters in 't echt erg introvert zijn, en dat mensen die ontzettend leuk zijn in 't echt op internet vrij zwakzinnig overkomen. .
pi_47082983
leuk idee voor dames die willen dat de mannen niet alleen op haar uiterlijk afgaan
pi_47084020
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:58 schreef Daggerspine het volgende:
leuk idee voor dames die willen dat de mannen niet alleen op haar uiterlijk afgaan
[afbeelding]

I wish...
A little bit hateful
pi_47084945
-edit-

never mind, net de hele sequence gelezen...
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_47093202
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 07:42 schreef paladin het volgende:
Hmm, ik vind die plugin juist heel jammer, zo verwordt het allemaal toch weer tot plaatje kijken, dumpen ja/nee, en dan misschien verder gaan. Juist het praten met mensen vind ik wel leuk op paiq.
Sarcasme is ook mijn favoriete vorm van humor
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_47099063
Tsja, Paiq... het gehalte aan serieuze meiden is daar toch vrij laag hoor. Laatst weer een match die eigenlijk al een vriendje had (maar wel had ingevuld dat ze single was) en een andere met de opmerking "je gaat hier toch geen date zoeken"... Wat doe je dan in vredesnaam op deze site?

O en ik ben een dankbaar gebruiker van de plugin van RiLo. Met speeddates of battledates is dat handig, weet je meteen of je daadwerkelijk moeite ervoor wil doen of het meteen afkapt... Scheelt tijd. Of je gaat gewoon gezellig met die andere gast in de battle praten, is vaak stukken gezelliger.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:39:48 #269
108913 Godshand
guide4you
pi_47100793
weer een date via paiq, zondags... pas gister op paiq na een speeddate gesproken... ik kende haar al van de fotobeoordelingen maar goed, ze is verder ook wel interessant.. ff kijken hoe het zondag loopt..

ik lijk yoghurtje wel zo
pi_47101031
Nah jij bent nog wat patseriger. Beetje in beide topics kenbaar maken
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')