Compleet van de pot gerukt. Wegwezen met die freak...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef Celyna het volgende:
Nou ik kom ook even mijn eerste ervaring met daten via Paiq delen.
Wat een RAMP! De man in kwestie sprak binnen een uur over samenwonen, trouwen, kinderen en dat ik helemaal leuk, geweldig, lief was. PFFFF en dan moet je nog een hele avond.
Daarnaast verdenk ik hem ervan een foto opgestuurd te hebben van minimaal 5 jaar terug. Ik had hem werkelijk niet herkend als hij niet op mij afgelopen was.
Aan het eind van de avond de haast onvermijdeljke kus kunnen ontwijken en heel snel alleen de auto ingestapt.
Ik heb al 16 (!!!) gemiste oproepen van hem vandaag en 3 mails over een nieuwe date.
Ik ga maar eens bedenken hoe ik hem heel duidelijk kan maken dat dit echt geen vervolg gaat krijgen.
Maar maar.. ik dacht dat we een klik voelde. Moeder van mijn ongeboren kindertjesquote:Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef Celyna het volgende:
Wat een RAMP! De man in kwestie sprak binnen een uur over samenwonen, trouwen, kinderen en dat ik helemaal leuk, geweldig, lief was. PFFFF en dan moet je nog een hele avond.
Daarnaast verdenk ik hem ervan een foto opgestuurd te hebben van minimaal 5 jaar terug. Ik had hem werkelijk niet herkend als hij niet op mij afgelopen was.
Aan het eind van de avond de haast onvermijdeljke kus kunnen ontwijken en heel snel alleen de auto ingestapt.
Ik heb al 16 (!!!) gemiste oproepen van hem vandaag en 3 mails over een nieuwe date.
Ik ga maar eens bedenken hoe ik hem heel duidelijk kan maken dat dit echt geen vervolg gaat krijgen.
Oei, wens je veel succes. Lijkt me erg vervelend. Ik vond mijn lastpak als vervelend. En die had ik nog niet eens ontmoet!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef Celyna het volgende:
misschien had ze een veel knappere man verwacht, wedden dat ze dan een pak minder problemen had gehad met zijn geslijmquote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef vencodark het volgende:
Oei, wens je veel succes. Lijkt me erg vervelend. Ik vond mijn lastpak als vervelend. En die had ik nog niet eens ontmoet!
Maar is een dergelijk type niet al te herkennen bij een chatsessie? Heb weleens figuren die al snel gaan slijmen dus...![]()
De goeden moeten lijden onder de slechten denk ik danquote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
OMFG wat een oetlullen heb je soms ook. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat er kerels rondlopen die zo zijn.![]()
![]()
Ja tuurlijk, dat spreekt voor zich. Dat kun je hypocriet noemen, maar zo werkt het nu eenmaal.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
misschien had ze een veel knappere man verwacht, wedden dat ze dan een pak minder problemen had gehad met zijn geslijm![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:48 schreef Celyna het volgende:
Les voor mezelf is dus om tijdens de date betere signalen af te geven of gewoon aan het eind van de avond duidelijk iets af te spreken of juist niet natuurlijk. Ik ben blij dat ik gebeld heb en ga gewoon weer rustig aan verder.
Kijk, daar heb je alweer zo'n man.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
En nu? Bedoel het is niet echt helemaal concreet duidelijk uit jouw verhaal te halen
quote:
LOL geintje moet kunnen toch?quote:
En nu...... is het hopelijk voor hem duidelijk dat het niets gaat worden. Veel duidelijker dan het telefoongesprek van eerder deze avond had ik het echt niet kunnen maken zonder hem een enkeltje psycholoog te bezorgen.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
En nu? Bedoel het is niet echt helemaal concreet duidelijk uit jouw verhaal te halen
LOL zulke verhalen heb ik wel eerder gehoord...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef Celyna het volgende:
Altijd zeiken die vrouwen, gaan eerst af puur op het uiterlijk en gaan dan mekkeren dat ie in het echt tegenvalt omdat zijn foto van 5 jaar terug wasquote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef Godshand het volgende:
LOL zulke verhalen heb ik wel eerder gehoord...
tsja, jij had zekers niet anders gedaan hoor, als je in de tussentijd een leukere date had gevonden...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Lichte frustatie klinkt door? Inderdaad, omdat ik een date ben misgelopen met een meid die echt liet doorschemeren dat ze me leuk vond. Helaas moesten we onze date verzetten door omstandigheden en in de tussentijd had ze iemand anders ontmoet
Ja dat zei ik je toch al eerder! hahaquote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef Godshand het volgende:
morgen weer een paiq date, nee niet de nummer 2. ik ga denk ik geen date 2 van maken maar ben zoals altijd nieuwsgierig hoe ze in het echt is... ik denk dat het wel weer niks zal zijn...
ik paiq steeds minder het begint me weer tegen te staan...
wat me vooral tegenstaat is dat iedereen meestal zo ver weg woont...en als dat niet het geval is, dan zijn ze wel oliedom..
bah al die meiden met hobby's: shoppen, msnen, uitgaan in de skihut en paardrijden mogen opflikkeren van mij
Ze zei het ook eerlijk hoor. Dat ze het niet kon maken om ook nog met mij te daten terwijl ze al met die andere jongen een leuke date had gehad wat op wat meer uitliep. Dat waardeer ik wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef Godshand het volgende:
tsja, jij had zekers niet anders gedaan hoor, als je in de tussentijd een leukere date had gevonden...
Haha ik ook! Internetdating is wel leuk, maar waar het uiteindelijk om draait is dat je IRL ook wat te bieden moet hebben. Dan kan je wel leuke chatsessies gaan ophangen, maar als je er IRL niets van bakt, dan ben je helemaal nergens. Bouw eerst wat selfconfidence op als man zijnde (zonder daarvoor je persoonlijkheid te veranderen), pas dan komen de chickies vanzelf naar je toe. Be dominant, ignore them....quote:Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef BttD het volgende:
[..]
De goeden moeten lijden onder de slechten denk ik dan. Jammer want dit zijn wel echt kansloze mongolen zeg! Zelfs IK snap dat je op een dergelijke manier geen vrouw kunt krijgen...
Bij mij is het rustig aan het dating front. Ben eerst mezelf flink aan het verbeteren
![]()
7.5 gemiddeldquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:14 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik vroeg mij af wat voor score de mannelijke mede-Paiqers hebben. Ik heb een 8,9 (met meer dan 50 stemmen)
Be dominant, ignore them.... Euh...waarom heb je dan een account aangemaakt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Be dominant, ignore them....
Dus ik ben ook rustig aan doen met Paiq. Ik krijg nu redelijk vaak berichtjes van vrouwen op Paiq, zonder dat ik daarvoor iets hoef te vragen. En als ze mij niet binnen een week aanspreken, dan geef ik ze een ban.![]()
Let them show you are the boss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |