abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46912799
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef Celyna het volgende:
Nou ik kom ook even mijn eerste ervaring met daten via Paiq delen.
Wat een RAMP! De man in kwestie sprak binnen een uur over samenwonen, trouwen, kinderen en dat ik helemaal leuk, geweldig, lief was. PFFFF en dan moet je nog een hele avond.

Daarnaast verdenk ik hem ervan een foto opgestuurd te hebben van minimaal 5 jaar terug. Ik had hem werkelijk niet herkend als hij niet op mij afgelopen was.

Aan het eind van de avond de haast onvermijdeljke kus kunnen ontwijken en heel snel alleen de auto ingestapt.
Ik heb al 16 (!!!) gemiste oproepen van hem vandaag en 3 mails over een nieuwe date.
Ik ga maar eens bedenken hoe ik hem heel duidelijk kan maken dat dit echt geen vervolg gaat krijgen.
Compleet van de pot gerukt. Wegwezen met die freak...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_46913294
quote:
Wat een RAMP! De man in kwestie sprak binnen een uur over samenwonen, trouwen, kinderen en dat ik helemaal leuk, geweldig, lief was. PFFFF en dan moet je nog een hele avond.

Daarnaast verdenk ik hem ervan een foto opgestuurd te hebben van minimaal 5 jaar terug. Ik had hem werkelijk niet herkend als hij niet op mij afgelopen was.

Aan het eind van de avond de haast onvermijdeljke kus kunnen ontwijken en heel snel alleen de auto ingestapt.
Ik heb al 16 (!!!) gemiste oproepen van hem vandaag en 3 mails over een nieuwe date.
Ik ga maar eens bedenken hoe ik hem heel duidelijk kan maken dat dit echt geen vervolg gaat krijgen.
Maar maar.. ik dacht dat we een klik voelde. Moeder van mijn ongeboren kindertjes

Trouwens, daarom eerste date altijd apart vervoer ipv ophalen of opgehaald worden!
A little bit hateful
pi_46913485
Oooo bestaan deze mannen echt?! Succes met afkappen, is vaak ook lastig bij dit soort typetjes...
  zondag 4 maart 2007 @ 19:08:38 #214
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46914584
Celyna, wat ik me afvraag is of je vantevoren niet merkt dat je met een kansloze engerd te maken hebt. Is ie dan tijdens het chatten zó anders dan in het echt? Ik kan het me moeilijk voorstellen eigenlijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_46915314
quote:

Oei, wens je veel succes. Lijkt me erg vervelend. Ik vond mijn lastpak als vervelend. En die had ik nog niet eens ontmoet!

Maar is een dergelijk type niet al te herkennen bij een chatsessie? Heb weleens figuren die al snel gaan slijmen dus...
pi_46915452
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef vencodark het volgende:

Oei, wens je veel succes. Lijkt me erg vervelend. Ik vond mijn lastpak als vervelend. En die had ik nog niet eens ontmoet!

Maar is een dergelijk type niet al te herkennen bij een chatsessie? Heb weleens figuren die al snel gaan slijmen dus...
misschien had ze een veel knappere man verwacht, wedden dat ze dan een pak minder problemen had gehad met zijn geslijm
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zondag 4 maart 2007 @ 19:55:09 #217
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46916140
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

OMFG wat een oetlullen heb je soms ook. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat er kerels rondlopen die zo zijn.
De goeden moeten lijden onder de slechten denk ik dan . Jammer want dit zijn wel echt kansloze mongolen zeg! Zelfs IK snap dat je op een dergelijke manier geen vrouw kunt krijgen...

Bij mij is het rustig aan het dating front . Ben eerst mezelf flink aan het verbeteren
Internetjosti!
  zondag 4 maart 2007 @ 20:10:35 #218
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46916734
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

misschien had ze een veel knappere man verwacht, wedden dat ze dan een pak minder problemen had gehad met zijn geslijm
Ja tuurlijk, dat spreekt voor zich. Dat kun je hypocriet noemen, maar zo werkt het nu eenmaal.

Een kerel moet gewoon snappen wanneer 'ie afgewezen wordt, en z'n verlies nemen als een vent. Maar het lijkt erop dat deze gozer niet eens doorheeft dat 'ie afgewezen wordt. Nou weet ik dat vrouwen er soms nogal doekjes om winden en het niet altijd even duidelijk is wat ze nu eigenlijk wil. In zo'n geval stuur je gewoon één (1) email met de vraag of ze het leuk zou vinden om nog een keer af te spreken. Dan komt als het goed is vanzelf de aap wel uit de mouw en als ze dan helemaal niet terugmailt is het gewoon een kutwijf.

Maar 16x bellen en 3 emails is natuurlijk sowieso een kansloze zaak. Als ze überhaupt nog twijfelde, dan kan zo'n kerel het nu helemaal wel vergeten.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46918422
Jeetje wat een reacties, even een update:

Om allereerst te reageren op de posts over zijn uiterlijk. Ik had helemaal geen problemen met hoe hij er uit zag. Eigenlijk is hij best knap. Ik vind een man waarbij je kunt zien dat hij geniet van het leven vaak veel sexier dan de afgetrainde sportschool-boy.
Uiteraard staat ook bij mij voorop dat als er lichamelijk geen klik is dat er dan zeker geen relatie gaat komen, maar dat was hier dus niet het geval. Met zijn uiterlijk heeft mijn afwijzing dus niets te maken.
Waar ik wel een probleem mee heb is dat hij een foto doorstuurt van een hele tijd geleden waar hij er echt anders uitzag. Voordat hij op me afstapte had ik hem wel zien staan, maar wist zeker dat hij het niet kon zijn.
Het voelde voor mij gewoon nep en geeft naar mijn idee ook een bepaald vorm van onzekerheid over jezelf weer.

Vanaf moment 1 af aan bleek gewoon al dat niet alleen zijn foto niet echt weerspiegelde wie hij was. Op de chat hebben we echt leuke gesprekken gehad, maar achteraf gezien hebben we waarschijnlijk toch niet vaak/lang genoeg gesproken. We hebben dezelfde opleiding gevolgd, werken bij concurrerende bedrijven, wonen in dezelfde stad, hebben een aantal gemeenschappelijke hobbies, we hadden online genoeg om gezellig over te praten.
Tijdens de date sloeg dat om in het eerder al genoemde toekomst-denken.

Zojuist heb ik hem vanuit fatsoen "even" teruggebeld (zeker 20 minuten ). Hij was nog steeds in de overtuiging dat er een tweede date in zat en had vanavond daar al min of meer voor gereserveerd. Dat was ook zijn verklaring voor het vele bellen van vandaag. Daarnaast gaf hij aan dat hij echt verliefde gevoelens had en zich ook anders gedroeg dan dat hij eigenlijk was. (veel bellen, de mailtjes kort achter elkaar).
Les voor mezelf is dus om tijdens de date betere signalen af te geven of gewoon aan het eind van de avond duidelijk iets af te spreken of juist niet natuurlijk. Ik ben blij dat ik gebeld heb en ga gewoon weer rustig aan verder.
pi_46918682
En nu? Bedoel het is niet echt helemaal concreet duidelijk uit jouw verhaal te halen
A little bit hateful
  zondag 4 maart 2007 @ 20:55:55 #221
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46918703
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:48 schreef Celyna het volgende:
Les voor mezelf is dus om tijdens de date betere signalen af te geven of gewoon aan het eind van de avond duidelijk iets af te spreken of juist niet natuurlijk. Ik ben blij dat ik gebeld heb en ga gewoon weer rustig aan verder.
Lijkt me wel belangrijk ja. Veel mannen zijn er niet zo'n ster in dit soort zaken snel op te merken aan de hand van een terloops geplaatste opmerking. Die hebben nu eenmaal andere kwaliteiten.
  zondag 4 maart 2007 @ 20:56:50 #222
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46918735
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
En nu? Bedoel het is niet echt helemaal concreet duidelijk uit jouw verhaal te halen
Kijk, daar heb je alweer zo'n man.
pi_46918788
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Kijk, daar heb je alweer zo'n man.

Ik doelde eigenlijk meer op labiele vrouwen die zich laten meeslepen met kutsmoesjes. Zeg maar de letterlijk en figuurlijke push-overs. Het is niet echt duidelijk of mevrouw hier ondervalt natuurlijk. Dus ik vroeg mij het gewoon af
A little bit hateful
  zondag 4 maart 2007 @ 20:59:36 #224
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46918851
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:58 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

LOL geintje moet kunnen toch?
pi_46919734
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
En nu...... is het hopelijk voor hem duidelijk dat het niets gaat worden. Veel duidelijker dan het telefoongesprek van eerder deze avond had ik het echt niet kunnen maken zonder hem een enkeltje psycholoog te bezorgen.
Ik zou me overigens niet labiel willen noemen, maar dat terzijde.
  zondag 4 maart 2007 @ 22:45:47 #226
42381 CvB
handles your hunger better
pi_46923960
Jeetje, lastig zo'n man die meteen helemaal hotel de botel is...Hoop voor je dat ie de boodschap nu begrepen heeft!

Even een updateje over mijn online-dating avonturen: Ik had een profiel gemaakt op E-matching en daar aardig wat reacties op gehad. Heb met een paar meiden gemaild en eentje ook nog ontmoet toen ze toevallig in Utrecht was, maar dat viel erg tegen. Voelde me helemaal niet tot haar aangetrokken, dus na kort iets te hebben gedronken heb ik haar weer op de trein gezet.

Voor de rest is er niets uitgekomen. Het mailen vond ik erg saai en wellicht komt het ook door dat hele 'voor hoger opgeleiden' gebeuren van E-matching, maar de meeste dames kwamen niet veel verder dan praten over hun opleiding. Ik merkte ook wel aan mezelf dat ik me in mailtjes niet goed kon uitdrukken, ik mis daar toch de non-verbale communicatie.

Daarom heb ik m'n profiel maar weer weggehaald, ik kom uiteindelijk wel iemand tegen in het echte leven.
Vind ik
pi_46926091
iemand nog een invite voor paiq
  zondag 4 maart 2007 @ 23:54:24 #228
108913 Godshand
guide4you
pi_46926506
quote:

LOL zulke verhalen heb ik wel eerder gehoord...

zou het dezelfde man zijn geweest?

ik heb al van 2 vrouwen zo'n verhaal gehoord (dus Celyna is nummer 3 )

en nee, deze 2 vrouwen kende ik zelf niet van Internetdaten, 1tje had daardoor wel Internetdaten helemaal opgegeven
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_46934193
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef Godshand het volgende:
LOL zulke verhalen heb ik wel eerder gehoord...
Altijd zeiken die vrouwen, gaan eerst af puur op het uiterlijk en gaan dan mekkeren dat ie in het echt tegenvalt omdat zijn foto van 5 jaar terug was

Ik heb ALTIJD leuke dates gehad tot nu toe. De vonk was er slechts een enkele keer helaas, maar heb nog nooit een freak gehad. Heb vrijwel altijd interessante paiq gesprekken en nog steeds MSN contact met meiden waar ik mee gedate heb. Ik snap nog steeds niet dat 60 verstuurde mailtjes naar Relatieplanet nog tot geen enkele positieve reaktie terug heeft geleid op een enkele 'geen interesse' mail na. Mijn paiq fotowaardering is 8.2, da's best wel redelijk denk ik.

Maar goed, nu weet ik het dus. Meiden vallen voor freaks die 5 jaar oude foto's laten zien en laten de mensen met wie ze WEL een leuke date kunnen hebben schieten. En vervolgens schrikken ze terug van het daten. Of ze gaan puur voor de echte knappe mannen, die meestal puur voor de sex op zo'n datingsite zitten. En dan achteraf mekkeren 'alle mannen op datingsites denken aan sex'

Lichte frustatie klinkt door? Inderdaad, omdat ik een date ben misgelopen met een meid die echt liet doorschemeren dat ze me leuk vond. Helaas moesten we onze date verzetten door omstandigheden en in de tussentijd had ze iemand anders ontmoet
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_46936313
Mijn dates waren tot nu toe ook allemaal positief, maar zoals Knipoogje zegt: geen vonk op 1 keer na, al bleek later dat ze geen relatie wou (en uiteraard een week later met iemand anders aan de haal ging).

Maar wat Knipoogje zegt klopt wel: de meeste vrouwen gaan echt alleen maar voor het uiterlijk. Niet dat dit verkeerd is, want ik doe het zelf ook wel, maar met een PaiQ-fotowaardering van een 10 verwacht ik ook wel wat meer reacties. Maar goed, de meeste vrouwen op dit soort sites wachten gewoon de reacties af en kiezen dan een leuk iemand uit ipv zelf eens wat initiatief te nemen.

Wat ik ook erg belachelijk vindt is dat veel vrouwen in hun profiel aangeven dat ze niet zitten te wachten op een interesse-berichtje maar een leuke mail willen. Maar ondertussen zijn ze gewoon zelf gratis lid. Hoezo hypocriet?
pi_46950882
lijkt wel dat hoe moeilijker het is om een account te maken op een site, hoe beter je kansen zijn.

op knuz bvb heb ik al een bericht of 50 gestuurd, en 1 contact aan overgehouden
op relatieklik (is nu helaas niet meer gratis) heb ik misschien 30 knipoogjes verstuurd (niet eens de moeite genomen om een persoonlijke mail te tiepen), en heb daar een stuk of 10 chatcontacten aan over gehouden, en al 2 dates achter de rug (en nog 2 waar ik nog wel mee afspreken)

belangrijke wat relatieklik van andere gratis sites onderscheidde, is dat je een psychologische test moet invullen, waar je een kwartiertje ofzo mee bezig bent.
  maandag 5 maart 2007 @ 22:44:14 #232
108913 Godshand
guide4you
pi_46959891
morgen weer een paiq date, nee niet de nummer 2. ik ga denk ik geen date 2 van maken maar ben zoals altijd nieuwsgierig hoe ze in het echt is... ik denk dat het wel weer niks zal zijn...

ik paiq steeds minder het begint me weer tegen te staan...

wat me vooral tegenstaat is dat iedereen meestal zo ver weg woont...en als dat niet het geval is, dan zijn ze wel oliedom..

bah al die meiden met hobby's: shoppen, msnen, uitgaan in de skihut en paardrijden mogen opflikkeren van mij
  maandag 5 maart 2007 @ 22:45:45 #233
108913 Godshand
guide4you
pi_46959956
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Lichte frustatie klinkt door? Inderdaad, omdat ik een date ben misgelopen met een meid die echt liet doorschemeren dat ze me leuk vond. Helaas moesten we onze date verzetten door omstandigheden en in de tussentijd had ze iemand anders ontmoet
tsja, jij had zekers niet anders gedaan hoor, als je in de tussentijd een leukere date had gevonden...
pi_46960074
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef Godshand het volgende:
morgen weer een paiq date, nee niet de nummer 2. ik ga denk ik geen date 2 van maken maar ben zoals altijd nieuwsgierig hoe ze in het echt is... ik denk dat het wel weer niks zal zijn...

ik paiq steeds minder het begint me weer tegen te staan...

wat me vooral tegenstaat is dat iedereen meestal zo ver weg woont...en als dat niet het geval is, dan zijn ze wel oliedom..

bah al die meiden met hobby's: shoppen, msnen, uitgaan in de skihut en paardrijden mogen opflikkeren van mij
Ja dat zei ik je toch al eerder! haha
pi_46961374
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef Godshand het volgende:
tsja, jij had zekers niet anders gedaan hoor, als je in de tussentijd een leukere date had gevonden...
Ze zei het ook eerlijk hoor. Dat ze het niet kon maken om ook nog met mij te daten terwijl ze al met die andere jongen een leuke date had gehad wat op wat meer uitliep. Dat waardeer ik wel.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_46963690
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef BttD het volgende:

[..]

De goeden moeten lijden onder de slechten denk ik dan . Jammer want dit zijn wel echt kansloze mongolen zeg! Zelfs IK snap dat je op een dergelijke manier geen vrouw kunt krijgen...

Bij mij is het rustig aan het dating front . Ben eerst mezelf flink aan het verbeteren
Haha ik ook! Internetdating is wel leuk, maar waar het uiteindelijk om draait is dat je IRL ook wat te bieden moet hebben. Dan kan je wel leuke chatsessies gaan ophangen, maar als je er IRL niets van bakt, dan ben je helemaal nergens. Bouw eerst wat selfconfidence op als man zijnde (zonder daarvoor je persoonlijkheid te veranderen), pas dan komen de chickies vanzelf naar je toe. Be dominant, ignore them....

Dus ik ben ook rustig aan doen met Paiq. Ik krijg nu redelijk vaak berichtjes van vrouwen op Paiq, zonder dat ik daarvoor iets hoef te vragen. En als ze mij niet binnen een week aanspreken, dan geef ik ze een ban. Let them show you are the boss
pi_46963751
Ik vroeg mij af wat voor score de mannelijke mede-Paiqers hebben. Ik heb een 8,9 (met meer dan 50 stemmen)
pi_46963907
Paiq ratings is zo gay he

8,9 zegt namelijk helemaal niks want ze verdelen het namelijk in groepen. De lelijkste van groep A met een 7.0 bijvoorbeeld is nog steeds "knapper" dan een 10 van groep B.
Dus als jij in groep Z zit met je 8.9, dan is het nog steeds vrij triest

Dus de enige echte indicator is even checken met welke mensen je vergeleken wordt.

Oh ja, ik ben mega hot met mijn 9.6 natuurlijk.
A little bit hateful
pi_46963931
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:14 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik vroeg mij af wat voor score de mannelijke mede-Paiqers hebben. Ik heb een 8,9 (met meer dan 50 stemmen)
7.5 gemiddeld
maar ik heb dan ook brakke webcam foto's
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:44:34 #240
42381 CvB
handles your hunger better
pi_46964170
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Be dominant, ignore them....

Dus ik ben ook rustig aan doen met Paiq. Ik krijg nu redelijk vaak berichtjes van vrouwen op Paiq, zonder dat ik daarvoor iets hoef te vragen. En als ze mij niet binnen een week aanspreken, dan geef ik ze een ban. Let them show you are the boss
Be dominant, ignore them.... Euh...waarom heb je dan een account aangemaakt?

En die meiden een ban geven als zij je niet aanspreken....wat merken zij daarvan? Als ze interesse hadden, hadden ze toch wel eerder gereageerd. Lijkt me eerder iets dat je doet om jezelf voor te houden dat je de touwtjes in handen hebt...

Ow en nu ik m'n post zo teruglees zie ik dat t misschien 'n beetje aanvallend over komt en dat bedoel ik niet zo. Zijn alleen dingen die me opvallen uit je post.
Vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')