Aad van der heuvel.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef het_fokschaap het volgende:
Is de evolutietheorie wetenschappelijk te weerleggen? (8)
Zou je van de 8 tussen haakjes deel 8 of #8 kunnen maken ?
Nee het is ontopic.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:44 schreef Akkersloot het volgende:
Edit: WFL-FB dus.
Reacties over moderatie ten alle tijden dumpen in WFL-FB dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee het is ontopic.
Mod Triggershot gelooft zo sterk in het bestaan hebben van Abraham dat hij zelfs met die "kennis" topics sluit.
Ik geloof dat OS er nog heel serieus in is eik..quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:32 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
KERK van start in nederland is een (dom) ONZ topic.
Nee, elke keuze is prima, als het maar een keuze is.quote:
Bedoel heeft zich nog recent een naar ontwikkeling voorgedaan?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:51 schreef barthol het volgende:
[..]
Nee, elke keuze is prima, als het maar een keuze is.![]()
Ik ga er even naar kijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:01 schreef barthol het volgende:
Er worden allerlei heel oude topics naar boven gehaald, waarschijnlijk om weer wat meer dynamiek op het forum te brengen. (sommige topics die al meer dan 3 jaar stil waren) Je krijgt nu meer dan die twee topics over van apen afstammende mensen.
Ik ben er opzich wel voor om meerdere centrale topics te openen. Moslim, christen, torah, evolutieleer, natuurkundequote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef barthol het volgende:
Als er de wens is of het beleid is om (de evolutie-) topics centraal te houden is misschien wat aktie nodig.
Het was meer een discussie voor R&P of VBL.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:42 schreef Doffy het volgende:
Wat was dan de blijde boodschap volgens de Ingil ??
Waarom nou dicht? We waren net met een diepgaande inhoudelijke discussie bezig?
quote:de zoon van Maryam als bevestiger van de Tawrah die voor hem was en Wij hebben hem gegeven de Ingil (Evangelie) waarin is rechte leiding en licht en om
Omdat het een zinloze discussie is.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:55 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom is Wat was dan de blijde boodschap volgens de Ingil ?? op slot gegooid ?
Weet ik niet. Ik mag dan wel een Heilige Maagd zijn, desondanks ben ik God niet.quote:Ben ik echt de enige die in "Ingil" een verbastering van "Evangelie" ziet ?
Wat ben je nou voor waardeloze bevooroordeelde mod? Akkersloot vond het ook een goeie discussie en we waren net lekker diepgravend bezig!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was meer een discussie voor R&P of VBL.
Is het al niet zinloos om te stellen dat Ingil een verbastering van Evangelie (blijde boodschap) zou zijn ?quote:
Jij hoort helemaal niet op een fatsoenlijk forum. Laat staan dat je daar ooit Mod had mogen kunnen zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor waardeloze bevooroordeelde mod? Akkersloot vond het ook een goeie discussie en we waren net lekker diepgravend bezig!Of vind jij eh... dat ene woord niet op 'evangelie' lijken? Ja zie je wel ik mag hier gewoon niet zeggen wat ik vind en nu ga ik naar mijn mammie en heel hard huilen en mailtjes sturen naar forum@fok.nl en andermans tijd verdoen en dat vind ik helemaaaaaaaaaal niet leuk
De permban die de Koran voorspelt voor Akkerslootquote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Akkersloot het volgende:
En wat zou dan de blijde boodschap in de, volgens moslims, oorspronkelijke Ingil / Evangelie zijn ??
Tsja, sommigen zitten op Fok én in een gesticht. Ik heb alleen Fokquote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Jij hoort helemaal niet op een fatsoenlijk forum. Laat staan dat je daar ooit Mod had mogen kunnen zijn.
Gezien jouw manier van reageren vraag ik me echt af wat onfatsoenlijk voor je isquote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Jij hoort helemaal niet op een fatsoenlijk forum. Laat staan dat je daar ooit Mod had mogen kunnen zijn.
Alicey had zoiets van in NLs transcriptie is het 'indjiel' dus weet eerst waar je over praatquote:Op maandag 12 maart 2007 20:55 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom is Wat was dan de blijde boodschap volgens de Ingil ?? op slot gegooid ?
Ben ik echt de enige die in "Ingil" een verbastering van "Evangelie" ziet ?
En Tawrah is zeker ook geen verbastering van Thora![]()
[..]
Spreekt de koran dan niet over de Torah én de Ingil ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 06:32 schreef Triggershot het volgende:
Alicey had zoiets van in NLs transcriptie is het 'indjiel' dus weet eerst waar je over praat
En nee thorah is geen verbastering, het is de naam van bijbel in het arabisch
Wel over indjiel en Tevratquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:11 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Spreekt de koran dan niet over de Torah én de Ingil ?
Ook omdat ik net een post aan het tikken was mag de policy aan mij even uitgelegd worden.quote:
Sorry, dacht dat een reactie achterwege zou blijven en dat het een linkdump topic was, maar goed bij een uitgebreider OP zal het open blijven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Ook omdat ik net een post aan het tikken was mag de policy aan mij even uitgelegd worden.
Zie ook: De LEGO-bijbel
In WFL wordt van een topic verwacht dat TS een stelling inneemt of op zijn allerminst duidelijk maakt waar hij over wil discussieren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Ook omdat ik net een post aan het tikken was mag de policy aan mij even uitgelegd worden.
Zie ook: De LEGO-bijbel
Nope; ging niet om de link maar om de plaatjes en het principe daarachter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:22 schreef Triggershot het volgende:
Sinds het niets meer dan een linkdump is
Licht het eens toe in het topic zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Nope; ging niet om de link maar om de plaatjes en het principe daarachter.
Daar kan met al wat meer meequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Nope; ging niet om de link maar om de plaatjes en het principe daarachter.
Dat mag je doen ja, zolang je maar toelicht waar je heen wilt met het topicquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:26 schreef Invictus_ het volgende:
Misschien moeten we het 'ironieteken' als topic-icoon implementeren om het doel kenbaar te maken...
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/news.jsp?news=33761000
Exploreer het idee 'bijbelse paleontologie' en tik jouw gedachten daarover in het topic. Dat moet interessante stof opleveren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:28 schreef Alicey het volgende:
Ik zie niet precies in waar je op doelt Invictus. Voel je echter vrij om het toe te lichten in het topic en een discussie te starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |