Die afbeeldingen lijken mij overeenkomend met wat in Leviticus staat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:49 schreef -DailaLama- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De wetten tegen homoseksualiteit in Leviticus.
Kinderen aanzetten tot homo-haat?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die afbeeldingen lijken mij overeenkomend met wat in Leviticus staat.
Misschien begrijp ik echter niet waar je precies over wilt discussieren?
Het mag wat mij betreft wel open blijven hoor, ik kijk wel wat voor reacties er nog komen, misschien anders een zwiep.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:54 schreef -DailaLama- het volgende:
Nee. Daarom twijfel ik nu ook waarom ik dit topic in de eerste plaats geopend heb. Het was gewoon iets leuks wat ik wilde zien. Slotje maar.
Dat begin ik mij ook af te vragen, het is zo freaky, maar dat is de bijbel ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:09 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het wel grappig gedaan. Soms behoorlijk droog ook:
[afbeelding]
Ik kan er alleen maar niet achterkomen of het nu serieus bedoeld is of niet.
Niet achterkomen of het serieus bedoeld is? Het sarcasme druipt er van af.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:09 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het wel grappig gedaan. Soms behoorlijk droog ook:
[afbeelding]
Ik kan er alleen maar niet achterkomen of het nu serieus bedoeld is of niet.
Ja tuurlijk, dat is zo.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:13 schreef Alicey het volgende:
Niet achterkomen of het serieus bedoeld is? Het sarcasme druipt er van af.
Het is juist briljant mijn inziens.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat begin ik mij ook af te vragen, het is zo freaky, maar dat is de bijbel ook.
Vreemde site![]()
Je hebt nou eenmaal mensen met vreemde hobbies.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is zo.
Maar er is echt enorm veel tijd en moeite ingestoken, en dat doe je imho niet zo gauw als je niet helemaal waus bent van de bijbel, toch?
Lieve schat, de maker van de site is een verstokte atheïst en anti-religieus. Jij grijpt ook alles aan om je kwaad over te maken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:42 schreef Godslasteraar het volgende:
Je moet toch wat om je doelgroep te bereiken.
Het is ook een oude traditie, de kerken zijn ook volgeschilderd met stripverhalen, moet je eens in Assisi gaan kijken naar het leven van Franciscus verbeeld in muurschilderingen.
(voorzover daar nog wat van over is na die aardbeving).
Arme kinderen, de tovenaars zetten hun vallen overal neer. Een kind is ook een makkelijke prooi natuurlijk.
edit: Kinderlokkers![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |