Die afbeeldingen lijken mij overeenkomend met wat in Leviticus staat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:49 schreef -DailaLama- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De wetten tegen homoseksualiteit in Leviticus.
Kinderen aanzetten tot homo-haat?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die afbeeldingen lijken mij overeenkomend met wat in Leviticus staat.
Misschien begrijp ik echter niet waar je precies over wilt discussieren?
Het mag wat mij betreft wel open blijven hoor, ik kijk wel wat voor reacties er nog komen, misschien anders een zwiep.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:54 schreef -DailaLama- het volgende:
Nee. Daarom twijfel ik nu ook waarom ik dit topic in de eerste plaats geopend heb. Het was gewoon iets leuks wat ik wilde zien. Slotje maar.
Dat begin ik mij ook af te vragen, het is zo freaky, maar dat is de bijbel ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:09 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het wel grappig gedaan. Soms behoorlijk droog ook:
[afbeelding]
Ik kan er alleen maar niet achterkomen of het nu serieus bedoeld is of niet.
Niet achterkomen of het serieus bedoeld is? Het sarcasme druipt er van af.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:09 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het wel grappig gedaan. Soms behoorlijk droog ook:
[afbeelding]
Ik kan er alleen maar niet achterkomen of het nu serieus bedoeld is of niet.
Ja tuurlijk, dat is zo.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:13 schreef Alicey het volgende:
Niet achterkomen of het serieus bedoeld is? Het sarcasme druipt er van af.
Het is juist briljant mijn inziens.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat begin ik mij ook af te vragen, het is zo freaky, maar dat is de bijbel ook.
Vreemde site![]()
Je hebt nou eenmaal mensen met vreemde hobbies.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is zo.
Maar er is echt enorm veel tijd en moeite ingestoken, en dat doe je imho niet zo gauw als je niet helemaal waus bent van de bijbel, toch?
Lieve schat, de maker van de site is een verstokte atheïst en anti-religieus. Jij grijpt ook alles aan om je kwaad over te maken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:42 schreef Godslasteraar het volgende:
Je moet toch wat om je doelgroep te bereiken.
Het is ook een oude traditie, de kerken zijn ook volgeschilderd met stripverhalen, moet je eens in Assisi gaan kijken naar het leven van Franciscus verbeeld in muurschilderingen.
(voorzover daar nog wat van over is na die aardbeving).
Arme kinderen, de tovenaars zetten hun vallen overal neer. Een kind is ook een makkelijke prooi natuurlijk.
edit: Kinderlokkers![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lieve schat, de maker van de site is een verstokte atheïst en anti-religieus. Jij grijpt ook alles aan om je kwaad over te maken.
Je zou dan wel kunnen zeggen dat zijn hobby een beetje uit de hand gelopen is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Om maar niet te spreken van geld! Lego is erg duur. Ik heb een paar keer gemaild met de maker van de site en hij zegt dat 'ie soms moet kiezen tussen eten en nieuwe Lego.
Die lijken me nog best lastig uitvoerbaar in Lego.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:20 schreef Oud_student het volgende:
Nu het nieuwe testament nog !
Ik zie al uit naar de voorstellingen uit Openbaringen
Nieuwe Testament is er al.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:20 schreef Oud_student het volgende:
Nu het nieuwe testament nog !
Ik zie al uit naar de voorstellingen uit Openbaringen
[afbeelding]
"Is dat n rol pepermunt, of ..."quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zouden ze dat checken?
Vond ik wel meevallen met die stripverhalen. De plafonds zijn weer helemaal mooi gerestaureerd. Met sterretjesquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:42 schreef Godslasteraar het volgende:
Je moet toch wat om je doelgroep te bereiken.
Het is ook een oude traditie, de kerken zijn ook volgeschilderd met stripverhalen, moet je eens in Assisi gaan kijken naar het leven van Franciscus verbeeld in muurschilderingen.
(voorzover daar nog wat van over is na die aardbeving).
Arme kinderen, de tovenaars zetten hun vallen overal neer. Een kind is ook een makkelijke prooi natuurlijk.
edit: Kinderlokkers![]()
Ik wist niet dat Abba al dood was?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:35 schreef Maethor het volgende:
*knip*
Waarom dan Fuifduif?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:53 schreef FuifDuif het volgende:
Deze is ook grof hoor, hoe vrouwonvriendelijk:
[afbeelding]
'If a man happens to meet a virgin woman who is not engaged to be married...'
[afbeelding]
'...And he seizes her and rapes her...'
[afbeelding]
'...but is caught in the act...'
[afbeelding]
'...the rapist must pay the girl's father fifty silver shekels.'
[afbeelding]
'She must marry the rapist, because he has violated her. And so long as he lives, he may not divorce her.'
De vrouw wordt daar gezien als een handelswaar. Zo van, och, vrouwtje verkracht, betaal haar vader maar even.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:24 schreef Djaser het volgende:
Waarom dan Fuifduif?
als jij werkelijk vrouw-vriendelijk was, dan had je vast meer waarde gelegd in de verplichting die de vrouw heeft haar verkrachter te trouwen zonder dat deze ooit van haar mag scheiden,quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De vrouw wordt daar gezien als een handelswaar. Zo van, och, vrouwtje verkracht, betaal haar vader maar even.
Of "why to keep the law"quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef pfaf het volgende:
Die maagdelijkheids-wet vind ik ook wel erg hard.!
"Mommy!"quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:29 schreef Biancavia het volgende:
When to stone your children is ook geweldig! 'I said "whatever", Dad.'
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:43 schreef accelerator het volgende:
Ik zie allemaal lego stukjes voorbij komen die ik nog niet kende
Ja maar het staat toch in de bijbel? En ik hoef jouw als fanatiek christen toch niet uit te leggen waarom het daar staat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De vrouw wordt daar gezien als een handelswaar. Zo van, och, vrouwtje verkracht, betaal haar vader maar even.
Briljant inderdaad!quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:47 schreef FuifDuif het volgende:
Briljant!
Lol, idd. Geweldige foto met die olifantquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:43 schreef accelerator het volgende:
Ik zie allemaal lego stukjes voorbij komen die ik nog niet kende
Vooral dat rule over you komt zo vrouwvriendelijk overquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:12 schreef bigshadow het volgende:
Echt een geniaal topic en een geniale site, ik heb het hele huis wakker gelachen volgens mij
En voor OUD -->
[afbeelding]
Geloof me, dat boekje staat er vol mee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:27 schreef -DailaLama- het volgende:... Sommige van die grove bijbelstukken kende ik nog helemaal niet.
Inderdaad belachelijk zeg. Compleet vrouwonvriendelijk die bijbel:quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Geloof me, dat boekje staat er vol mee.
quote:Mannen, heb uw vrouw lief, zoals Christus de kerk heeft liefgehad en zich voor haar heeft prijsgegeven 26 om haar te heiligen, haar te reinigen met water en woorden 27 en om haar in al haar luister bij zich te nemen, zodat ze zonder vlek of rimpel of iets dergelijks zal zijn, heilig en zuiver. 28 Zo moeten mannen hun vrouw liefhebben, als hun eigen lichaam. Wie zijn vrouw liefheeft, heeft zichzelf lief.
link?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:25 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat is ook een parodie. Dat chatting with Charly is wel echt.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:43 schreef Bron het volgende:
- Edit: Spam of niet het is offtopic. -
maar liefst...EEN vrouwvriendelijk citaat! Puik werk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:22 schreef Dwerfion het volgende:
[..]
Inderdaad belachelijk zeg. Compleet vrouwonvriendelijk die bijbel:
Ef 5:25-28:
[..]
Thnx manquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:41 schreef mrbomb het volgende:
[..]
maar liefst...EEN vrouwvriendelijk citaat! Puik werk!
quote:U, mannen, moet verstandig omgaan met uw vrouw, die brozer is dan u. Behandel haar met respect, want zij deelt samen met u in de genade van het nieuwe leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |