Stuk uit de OP, moet dit niet fun clanwars wordenquote:Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!
iets aangepastquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Stuk uit de OP, moet dit niet fun clanwars worden![]()
Frankquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef escape_nl het volgende:
Zo kan je de auto ook verlagen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bewaker kon er niet om lachen
Ik zit helemaal in Apeldoorn noord
Dat waren best grote wijven danquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef staticdata het volgende:
nou lekkere beschaving. waren afgelopen zaterdag in breda aan het shoppen en gewoon paar van die wijven die je opzij douwen omdat ze erbij moeten. niets van sorry ofzo neuh
Gaaf manquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:42 schreef Mr_Baus het volgende:
Zo, voor mij was dit ook wel een heftig dagjeHad graag komen spelen vanavond, maar ik had belangrijkere zaken;
Mijn pa is na 30 jaar beroepsbrandweer vandaag officieel met pensioen/VLO gegaan en dat werd heel erg leuk gevierd![]()
Had ik die maar! Dat is was de nieuwe Peugeot 207quote:
Ik denk dat de bestuurder graag met je wil ruilen hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Had ik die maar! Dat is was de nieuwe Peugeot 207
Zou best kunnen, hij is nu iig van brandweer Beverwijk.. en ik meen dat ie uit 1959 komt, maar dat kan ook die ladderwagen wezenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef ursel het volgende:
Die 2e, is volgens mij de brandweer auto van Noordwijk. Ongeveer de oudste rijdende brandweer van nederland..
In amerika had ik de oudste werkende brandweer auto ter wereld nog gezien..
Zal als ik thuis ben ff foto zoeken...
quote:
quote:
zeker bausje!quote:
jij als PKM hoer, vertel eens, waarom is dat nou zo'n uberwapen? ik kan er echt niks mee rakenquote:
PKMquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij als PKM hoer, vertel eens, waarom is dat nou zo'n uberwapen? ik kan er echt niks mee rakenmoet je gewoon gaan sproeien als je iemand in de verte ziet lopen of is het meer van richten en dan tak tak tak?
9 van de 10 keer met een shoot out leg ik het af tegen een G36 of een G3. vind ik die MG36 nog fijner om mee te spelen......
nou, doe es gek en kom vanaond ook eens je loop uitstoffen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
PKMVanuit heup of liggend gewoon salvos van 2,3 schoten... Was soms net een sniper...
ik kijk wel ff... ben wel gewoon bereikbaar voor server dingen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, doe es gek en kom vanaond ook eens je loop uitstoffen zou ik zeggen![]()
Hoeveel euries zijn er nog nodig voor de server ???quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben er vanavond ook
Eerst werken en dan rond 20:30 ben ik er hoop ik.
Double tapsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij als PKM hoer, vertel eens, waarom is dat nou zo'n uberwapen? ik kan er echt niks mee rakenmoet je gewoon gaan sproeien als je iemand in de verte ziet lopen of is het meer van richten en dan tak tak tak?
9 van de 10 keer met een shoot out leg ik het af tegen een G36 of een G3. vind ik die MG36 nog fijner om mee te spelen......
ja maar dat ben ik ook aan het doen! Goulash moet namelijk 2 uur stoven!!quote:
Dus eigenlijk maakt de Goulash zichzelf en zit jij te pokeren?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:09 schreef BattleLies het volgende:
ja maar dat ben ik ook aan het doen! Goulash moet namelijk 2 uur stoven!!
Nee nee! NU hoef ik ff niks te doen maar net heb ik een half uur staan werken aan de goulash!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt de Goulash zichzelf en zit jij te pokeren?
Zeg dat dan!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:00 schreef staticdata het volgende:
dennis3d is als 10 jarig jochie beter dan menig boffer
Nu nog mijn broertjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Leuk ventje! Speelt goed en leuk mee.. begon altijd te chatten enzo en gedag te zeggen, ik d8 het zal wel.. maakte hij zichzelf vandaag bekend
Cool!
Gelukkig ben ik een Befferquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:00 schreef staticdata het volgende:
dennis3d is als 10 jarig jochie beter dan menig boffer
Wat had je dan gedacht met " karkand 24/7" in de titel van de serverquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef Silver_Shark het volgende:
Bof server zit de hele tijd vol
Hij moest eens weten tegen wie hij het hadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo juist voor Cheater uitgemaakt![]()
![]()
Terwijl ik nota bene aan het snipen was
ik zei het nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo juist voor Cheater uitgemaakt![]()
![]()
Terwijl ik nota bene aan het snipen was
hoe staat het met de betalingen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was leuk schieten. Heb nog een paar mijnen neergelegd en wat denk je geeneen is afgegaan.
Buggy spel
Server staat nu op 64. Op verzoek van alle aanwezige BoF-ers
mijn oude sok is leegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zelf betaal ik natuurlijk ook, maar ik weet nog niet hoeveel, minimaal 15 euro
Kevin en ijsmuts wilden ook nog bijdragen.
We komen dan nog een kleine 60 euro te kort en dus wil ik iedereen oproepen om toch nog even in zijn oude sok te kijken.
ja maar die stinkt zo!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
even in zijn oude sok te kijken.
Als niet genoeg hebben wil ik wel bij schieten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We komen dan nog een kleine 60 euro te kort en dus wil ik iedereen oproepen om toch nog even in zijn oude sok te kijken.
Dat geeft niet, want geld stinkt nietquote:
Oh shit is het alweer zover.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:58 schreef Incolumis het volgende:
1. 1. PoSTMaN Jorrit Postma Rondewinnaar (7) 17-8-2006 783 (+8)
2. 2. Ferdi Dorr Ferdi Dorr Manager Rondewinnaar (5) 28-5-2006 780 (+8)
3. 3. Incolumis Frank Dijkstra Rondewinnaar 21-8-2006 684 (+12)
4. 4. Yoshka Yoshka van de Vaart Rondewinnaar 29-5-2006 654 (+12)
5. 5. Fc Deventer B1 Misterfox Rondewinnaar 25-8-2006 631 (+8)
6. 6. Sickert Kevin 17-8-2006 613 (+0)
7. 7. ursel ursel Rondewinnaar (2) 17-8-2006 599 (+8)
8. 8. Frank22 Frank Rondewinnaar (2) 28-8-2006 308 (+6)
En mocht er dan nog wat tekort komen ben ik ook wel bereid om nog een betaling te doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Trallalaallalaa... lekker man bier@ :_ Voel me helemaal spongebof ofzo, maar ik demk dat ik morgenochten katerman moet beleln
Doe eens ff topic delen danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:17 schreef Viro het volgende:
Net een geweldig topic gevonden met allemaal mooie oude nummers![]()
Man o man wat was muziek vroeger goed. Muziek van nu is echt![]()
![]()
Gelijk aan het downen geslagen![]()
Geweldigge nummers van wat jaartjes geledenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Doe eens ff topic delen danEn wat is oud? Baus zegt CCR is de shit!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Geweldigge nummers van wat jaartjes geleden
Idd veel, staan een boel goeie nummers tussen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
poehee.. dat is veel.. ben wel ff bezig met lezen en '90 house posts skippen.. Maar oud en goed is bijv. Fortunate son van Creedence Clearwater Revival , check dat maar eens.. of Country Joe And The Fish - Vietnam Song (live @ woodstock)
![]()
En dat we lekker gek zijn.. het is half 5Tis dat ik net ff heb geslapen.. werd net wakker op me bureuastoel met een blik bier in mijn hand, en geen druppel gemorst heh.. afgetrained noemen we dat
![]()
Damnz echt oud, uit welke jaar is dit ???quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:40 schreef Mr_Baus het volgende:
http://sammylvr.web.aplus(...)gfromwoodstock69.mp3
http://www.720mpvietnampr(...)test/p0005/p0005.mp3
Luister dit maar Viro.. dit is oud en goed
Volgens mij beide uit 1969.. en het zijn echte soldier songs en nog steeds populair in de scenequote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Damnz echt oud, uit welke jaar is dit ???
Klinkt idd goed baus![]()
![]()
hipie'squote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:57 schreef Mr_Baus het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=568273211631608888&q=country+joe
goud waard!
Afghanistanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:06 schreef Mr_Baus het volgende:
check dat andere nummer
http://video.google.nl/videoplay?docid=1165258950489074563&q=fortunate+son
Maar het is en blijft gewoon de shit!![]()
GVD ik hoop dat ik aangenomen wordt en meteen naar Afghanistan mag
quote:
is goed, truste.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
vertel ik morgen wel op MSN, ik doe niet alles op internet zetten, nu ga ik pitten.. Trusten!
Cool! Vind niet alles perfect maar hij heeft leuke nummers! Summer of 69!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb kaartjes voor Bryan Adams, 11-06-'07 in Ahoy, Rotterdam
* Morpheus2002 is blij!
En de server is wéér vol.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:00 schreef BugWorks het volgende:
SERVER VULLEN!
whehehe ging lekkerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:45 schreef Silver_Shark het volgende:
gisteren lekker gespeeld met Baus en Ijsmuts gisteren 220punten gehaalt met medic hoeren achter ijsmuts aan
quote:
hehehe, zonder mij had je 100 deathsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe ging lekkervolgens mij heb ik je zeker 100 revives gegeven
![]()
Jouw mening is ook niet nodig in geen enkel topic of verhaal.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal m'n mening over iPod achterwege latenAlhoewel gebruik niet de standaard bijgeleverde oordopjes
Vergeet overigens niet af en toe je muziek van je iPod te back-uppen. M'n pa heeft een iPod Video 60gb en laatst was ineens heel z'n iPod leeg2500 MP3's & Videoclips!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jouw mening is ook niet nodig in geen enkel topic of verhaal.
Iemand die tegen illegale films is en wel games download nemen we hier niet serieus
de Prius grap ga ik trouwens niet maken.. of doe ik dat nu net?
Frankie!! gozert!!![]()
Ipod ruled![]()
Google is your friend, as usualquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:02 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb een vraagje..
paar topics geleden had iemand een geluidsopnamen van een Aston martin ik dacht met die disscussie van James Bond film... kan de gene die hem heeft gepost weer ff posten ik kan het niet vinden
dezequote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:02 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb een vraagje..
paar topics geleden had iemand een geluidsopnamen van een Aston martin ik dacht met die disscussie van James Bond film... kan de gene die hem heeft gepost weer ff posten ik kan het niet vinden
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok ik download geen games...... voor m'n Xbox 360![]()
Ohja weet je, ik zeg het toch, jeweet: iPod zuigt
was een andere. waar je moest op klikken en dan zag je een lege pagina maar dan hoorde je het wel het geluidquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
deze
http://www.youtube.com/watch?v=AZ0O-ijUWYQ&mode=related&search=
Nee de Wii is cool mits met veel vrienden en veel bierquote:
stelletje bier verslaafdenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee de Wii is cool mits met veel vrienden en veel bier
Mits die bier of vreten in de pot douwt voor de BBQ-meet..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:30 schreef Sumera het volgende:
Map staat op 64 spelers zie ik. Ik zie altijd het liefst 32p maps op 32p servers, ben ik de enige daarmee of? Je hebt namelijk al zo veel 64p karkand op zo min mogelijk spelers. 32p karkands lopen ook wel vol en the_realistic_bot voor diegenen die met hem gespeeld hebben, die wilt ook waarschijnlijk naar BoF als jullie het goed vinden
Je gaat het leger in en denkt gelijk dat je naar Afghanistan magquote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:06 schreef Mr_Baus het volgende:
check dat andere nummer
http://video.google.nl/videoplay?docid=1165258950489074563&q=fortunate+son
Maar het is en blijft gewoon de shit!![]()
GVD ik hoop dat ik aangenomen wordt en meteen naar Afghanistan mag
i like karkand 64quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:30 schreef Sumera het volgende:
Map staat op 64 spelers zie ik. Ik zie altijd het liefst 32p maps op 32p servers, ben ik de enige daarmee of? Je hebt namelijk al zo veel 64p karkand op zo min mogelijk spelers. 32p karkands lopen ook wel vol en the_realistic_bot voor diegenen die met hem gespeeld hebben, die wilt ook waarschijnlijk naar BoF als jullie het goed vinden
Laat de server maar op 64p staan, als ie op 32 staat zijn de rondes te snel voorbij. 64 met voertuigen etc is dan wel weer te saai, maar als inf only nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:30 schreef Sumera het volgende:
eenschquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Laat de server maar op 64p staan, als ie op 32 staat zijn de rondes te snel voorbij. 64 met voertuigen etc is dan wel weer te saai, maar als inf only niet
nee mien jong helaas, ga vanavond niet spelenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaan we vandaag weer samen tot 3 uur in de ochtend elkaars billen een shock therapie geven ?
hehe is zag hem op de game monitor staan, hij heeft nog meegespeeld tegen VCCCquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:33 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Hij is niet echt aant spelen de laatste 4a5 ronden, daarvoor wel ff.
En jij bent dan zeker MisterFox?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:13 schreef Silver_Shark het volgende:
Net lekker Gespeeld met Bugswork en het broertje van Virowe hebben de Mec team geownt
full cap![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:16 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En jij bent dan zeker MisterFox?![]()
Ik hap niet ik post gewoonquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hehe is zag hem op de game monitor staan, hij heeft nog meegespeeld tegen VCCC![]()
ennuh sumera, niet zo happen he![]()
Daarom leer ik niet voor me wiskunde tentamen, ga wel op de ouderwetse toer verder (gokken en hopen)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:23 schreef Sumera het volgende:
[..]
na een dag leren voor wiskunde tentamen komt er zoieso niets vrolijks meer uit
Gewoon je huiswerk maken en opletten in de klas dan hoef je niet te leren voor wiskunde.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:23 schreef Sumera het volgende:
[..]
Ik hap niet ik post gewoonna een dag leren voor wiskunde tentamen komt er zoieso niets vrolijks meer uit
omg dan komt hij straks, als ie klaar is met spelen, me kamer binnen stormen en vertellen hoe hij iedereen heeft geowned samen met julliequote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:13 schreef Silver_Shark het volgende:
Net lekker Gespeeld met Bugswork en het broertje van Virowe hebben de Mec team geownt
full cap![]()
weet je hoe irritant dat is als je broer niet naar je verhaal luistertquote:Op zondag 21 januari 2007 01:04 schreef Viro het volgende:
[..]
omg dan komt hij straks, als ie klaar is met spelen, me kamer binnen stormen en vertellen hoe hij iedereen heeft geowned samen met jullieVerhaal duurt dan echt 10 minuten ofzo en ik sta dan dan echt zo
. Dan vraag ik em : OOIT GELEERD VAN KLOPPEN OP DE DEUR!!!!!!
Hij gelijk huilen door mijn uitbarsting, dan voel ik me gelijk een klootzakDan denk ik weer heeft hij een happy moment verpest ik het weer voor hem
Dan kan ik echt wel een kogel door me eigen hoofd jagen
![]()
Weet je hoe irritant het is als je kleine broertje je kamer komt binnen stormen zonder te kloppenquote:Op zondag 21 januari 2007 01:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
weet je hoe irritant dat is als je broer niet naar je verhaal luistert![]()
Je hebt van die lampjes die je aan je deur kan hangen. Als je die aanzet licht die "Seks in action" op..quote:Op zondag 21 januari 2007 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant het is als je kleine broertje je kamer komt binnen stormen zonder te kloppen![]()
Logisch dat je grote broer dan al niet meer luistert. Wil je dat ie luistert eerst kloppen op de deur![]()
ik heb zo'n bordje idd hangen aan me deurquote:Op zondag 21 januari 2007 02:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt van die lampjes die je aan je deur kan hangen. Als je die aanzet licht die "Seks in action" op..
Misschien geen gek ideetje voor je..![]()
wou net zeggenquote:Op zondag 21 januari 2007 10:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie is [BoF] 3lmo[NL]?
ja zit hier met knikkende knieen ik durf niet meer. gisteren mee eerste potje in 3 weken gespeeld ofzoquote:Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vandaar dat je lafjes zit te posten ipv te knallen![]()
je hebt toch ook nog zon hand?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb zo'n bordje idd hangen aan me deurAlleen nu heb ik geen vriendin meer, kan em voorlopig niet gebruiken
![]()
Werkt goed hoor:quote:Op zondag 21 januari 2007 11:44 schreef staticdata het volgende:
de backup TS van ursel doet het ook niet?
op bof staat ie met poort 8668 DACHT IK :pquote:Op zondag 21 januari 2007 14:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Werkt goed hoor:
IP: 85.92.128.103:8768
Pass BoF06GH
nee hoor, hij draagt alleen een force field zodat je hem niet kan killenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef Silver_Shark het volgende:
die realishtig bot ofzo is een kut cheater
doe ff normaal. als iemand jou 2x raakt is het gelijk een cheater. kom op zeg.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef Silver_Shark het volgende:
die realishtig bot ofzo is een kut cheater
euh euh, ik had het ook al gemerkt, als je achter hem staat en een clip leegschier op zn knar draaitie zich om en schiettie je in 1x dood.......quote:Op zondag 21 januari 2007 17:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
doe ff normaal. als iemand jou 2x raakt is het gelijk een cheater. kom op zeg.
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
euh euh, ik had het ook al gemerkt, als je achter hem staat en een clip leegschier op zn knar draaitie zich om en schiettie je in 1x dood.......
nou en ik weet oa wel wanneer je iemand kan killen of niet![]()
lees ff, het gaat niet om in 1x doodschieten, het gaat erom dat als je van een meter afstand een clip door zn virtuele kop knalt hij gewoon door looptquote:Op zondag 21 januari 2007 17:31 schreef staticdata het volgende:
ja hoor en ik werd net ook weer door TOX gasten een cheater genoemd. lekker belangrijk allemaal.
baus zal dat ook wel denken ik schoot hem telkens met 1 schoot neer. paar ronde daarvoor deed hij het bij mij.
uiteraard, ik ben met mn ping van 800+ ook wel eens anders dan dat het lijkt. maar wel toevallig dattie 2x op de server speelt, vanuit NL en 2 mensen het direct roepen.....quote:Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef staticdata het volgende:
klinkt lullig maar zo zit bf2 in elkaar. soms krijg je gasten met 1 schot dood en andere keer heb je 3 clips nodig.
heb ik ook zo vaak gehad. kan ook ping zijn o.i.d.
maar als jullie vinden dat hij een cheater is, is dat natuurlijk jullie goed recht
Ik heb dat nou bijna altijd met iedereen.. Maar ik noem toch ook niet iedereen een cheater..quote:Op zondag 21 januari 2007 17:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
lees ff, het gaat niet om in 1x doodschieten, het gaat erom dat als je van een meter afstand een clip door zn virtuele kop knalt hij gewoon door loopt![]()
das iets anders als skills als je dat graag wil horen![]()
als je alleen maar mis schiet mag je dat ook gerust zeggenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb dat nou bijna altijd met iedereen.. Maar ik noem toch ook niet iedereen een cheater..
Ik zeg dan gewoon dat ik slecht ben..![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
anyway, gaan we nu weer spectaculaire spiderman's lezen![]()
die met die hulk vind ik wel heel gaafquote:Op zondag 21 januari 2007 18:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
liggen bij me ouders thuis. lees ze nu niet meer. wil wel een gaaf beeld hebben voor in me huis. zal het even opzoeken
[afbeelding]
helaas uitverkocht
of deze
[afbeelding]
maar wel mooi op de schoorsteenmantelquote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef staticdata het volgende:
ik zit al een tijdje te kijken naar allemaal beeldjes
nu nog uitdokteren hoeveel het verschepen etc gaat kosten. dat zal wel een rip uit het lijf gaan worden
me vriendinnetje wilde die van de hulk voor me kopen.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar wel mooi op de schoorsteenmantel![]()
hij is ook supergaaf! alleen jammer dattie sold out isquote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
me vriendinnetje wilde die van de hulk voor me kopen.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hij is ook supergaaf! alleen jammer dattie sold out is![]()
deze "hulk" is overigens nog wel verkrijgbaar![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hij is ook supergaaf! alleen jammer dattie sold out is![]()
deze "hulk" is overigens nog wel verkrijgbaar![]()
[afbeelding]
ben je nou al #1 medic hoer van de wereld?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:20 schreef staticdata het volgende:
Mogguh
zit net ff me statistieken te beijken voor bf2. me score per hour staat op 191bwehehhee fijn hoor IO
daarom!quote:Op maandag 22 januari 2007 08:59 schreef staticdata het volgende:
dan helpen we elkaar ik <500 medichoer jij je k/d boven de 1.0
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Trallalaallalaa... lekker man bier@ :_ Voel me helemaal spongebof ofzo, maar ik demk dat ik morgenochten katerman moet beleln
Tot 4 uur 's nachts gamenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:15 schreef IJsmuts het volgende:
pfff ik kap er mee, echt vierkante ogen![]()
*twijfeltquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
Wie heeft er nog een versie van 2142 die hij kwijt wil?
[PC] Battlefield 2142 #2 Waar Rudy nog in 1995 leeft :P
Microsoft fanboyquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal m'n mening over iPod achterwege latenAlhoewel gebruik niet de standaard bijgeleverde oordopjes
Je download je mp3s toch gewoon op je HD en die vervolgens naar je Ipod? Op je HD blijven al die bestanden staan. Bij mijn Ipod (3e gen) kon je geen bestanden terugslepen van Ipod naar HD, je zou wel gek zijn als je dan bestanden van je HD verwijdert.quote:Vergeet overigens niet af en toe je muziek van je iPod te back-uppen. M'n pa heeft een iPod Video 60gb en laatst was ineens heel z'n iPod leeg2500 MP3's & Videoclips!
Frankie is echt altijd de lulquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee de Wii is cool mits met veel vrienden en veel bier
Wat is je klachtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef dekkered het volgende:
stelletje bier verslaafden
altijd maar BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER
Bert Visscher in Fijne Nuancesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:15 schreef IJsmuts het volgende:
bert visser echt lachuh, die scene dattie aant vissen is![]()
Ticket rate op 150% zetten? 64p heb ik zelf ook een pesthekel aan, je blijft rennenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:16 schreef Viro het volgende:
Laat de server maar op 64p staan, als ie op 32 staat zijn de rondes te snel voorbij. 64 met voertuigen etc is dan wel weer te saai, maar als inf only niet
A2 + B2 = C2quote:
Foxie vindt iedereen een cheater die hem neerschietquote:Op zondag 21 januari 2007 17:27 schreef staticdata het volgende:
doe ff normaal. als iemand jou 2x raakt is het gelijk een cheater. kom op zeg.
BoFers zijn cheatersquote:
Whehequote:Op zondag 21 januari 2007 17:46 schreef jpjedi het volgende:
Parel van het zuiden! Dat is toch ons eigen NAC...![]()
![]()
![]()
quote:
mmm ik mis vrijdag t/m zaterdag in je replyquote:
Er zitten replies van zaterdagochtend 03:00 in (dus een soort van vrijdagavond) en verder van zaterdag en zondag.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
mmm ik mis vrijdag t/m zaterdag in je reply![]()
64 map en dan ook nog meer ticketsquote:btw, op die 64 map, kunnen de tickets daar hoger dan 300?? maw wat houd die ticketrate van 150% in
jaja is al goedquote:Op maandag 22 januari 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zitten replies van zaterdagochtend 03:00 in (dus een soort van vrijdagavond) en verder van zaterdag en zondag.
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef BattleLies het volgende:
![]()
Mijn buik is nog steeds niet zelf begonnen met werken ... zometeen weer naar de dokter ...![]()
ongebalanceerde rondjes trekken vanzelf weer recht. gisteren waren aan het begin ook momenten dat er een verschil in aantal spelers zat. na een paar minuten was het weer gelijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zitten replies van zaterdagochtend 03:00 in (dus een soort van vrijdagavond) en verder van zaterdag en zondag.
[..]
64 map en dan ook nog meer ticketsDe pest is dat als je dan een keer een ongebalanceerd rondje hebt, dat ook erg lang duurt en dat is voor niemand leuk. Ik ben zelf voorstander van 32 en dan ticket rate hoger
en als het echt ongelijk is, lekker USMC uncap rapen!!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
en karkand 64 map is gewoon beter dan 32. meer gevechten
![]()
sterktequote:Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef BattleLies het volgende:
![]()
Mijn buik is nog steeds niet zelf begonnen met werken ... zometeen weer naar de dokter ...![]()
Dat vind ik dan juist weer het meest zuigende. Ben je net een hele kant aan het schoonvegen is er weer een zo'n kloothommel die de achterste vlag capt. Vervolgens is er niemand die de moeite neemt om terug te lopen en kun je weer van voor af aan beginnen *zucht*quote:Op maandag 22 januari 2007 10:26 schreef staticdata het volgende:
Grootste voordeel vind ik eigenlijk nog wel de mogelijkheid om te ontsnappen bij de 64 player map. Vaak eindigt te 32 versie bij een snipe gevecht tussen train accident & gatehouse.
Met de 64 map kan je aan meerdere kanten overzwemmen/uitbreken zonder dat je gelijk gespot wordt. Dit kan het hele potje weer op zijn kop zetten.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef staticdata het volgende:ik ben altijd die kloothommel die dat doet
En als die kloothommel er niet is dan is de ronde afgelopen en kan je ook weer opnieuw beginnen!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
Dat vind ik dan juist weer het meest zuigende. Ben je net een hele kant aan het schoonvegen is er weer een zo'n kloothommel die de achterste vlag capt. Vervolgens is er niemand die de moeite neemt om terug te lopen en kun je weer van voor af aan beginnen *zucht*
Als het goed gebalanceerd is dan valt dat wel mee. Anders is de ronde inderdaad afgelopen.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:53 schreef -chiel- het volgende:
En als die kloothommel er niet is dan is de ronde afgelopen en kan je ook weer opnieuw beginnen!![]()
Ik kan er zelf geen moment van wakker liggen of ik 100 punten in een uur scoor of 50 punten in een half uur omdat het rondje sneller is afgelopen.quote:Als je op een Karkand only server speelt dan mogen de rondjes toch wel een uurtje duren, bovendien scoor je daar ook nog leuk mee, waar je op een 32/64 player Karkand met voertuigen met moeite 150 pnt scoort scoor je met io leuk boven de 200/250!
Nee het is dus 50 punten per half uur of 200 punten per uur!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:57 schreef FJD het volgende:
Ik kan er zelf geen moment van wakker liggen of ik 100 punten in een uur scoor of 50 punten in een half uur omdat het rondje sneller is afgelopen.
Je bent niet de enige maar je bent wel 1 van zijn favorieten he (JP trouwens ook!)quote:Infantry Only vind ik wel veel leuker jamaar dat zal ook wel komen omdat ik altijd omgelegd wordt door voertuigen. M'n Niels-trauma zeg maar
Ja dat is het verschil tussen I/O of niet. Daar kan ik me zeker in vinden. I/O is ook gewoon veel leukerquote:Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef -chiel- het volgende:
Nee het is dus 50 punten per half uur of 200 punten per uur!
Inderdaad zegquote:Je bent niet de enige maar je bent wel 1 van zijn favorieten he (JP trouwens ook!)
Sorry maar hoe vaak hebben jullie met zijn allen in de BH op Mashtuur of in de chopper op Sharqi mij getergd!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:15 schreef staticdata het volgende:
Trouwens eikel heeft henkus wel mooi verstoten als elite sniper.
eikel haalt gewoon goud rondlopend als snipert. al die #($*&! claymores van hem
De score per uur is absoluut hoger hoor! als je een beetje team hebt (quote:Op maandag 22 januari 2007 11:23 schreef FJD het volgende:
Ja dat is het verschil tussen I/O of niet. Daar kan ik me zeker in vinden. I/O is ook gewoon veel leukerMaar het verhogen van de tickets zorgt er alleen maar voor dat de ronde langer duurt en dus dat je per ronde meer punten haalt maar per uur haal je natuurlijk net zoveel.
Nou zeg! Zat helemaal te schuimbekken, op mijn toetsenbord te slaan, stampen met mijn voeten etcquote:Op zondag 21 januari 2007 17:31 schreef staticdata het volgende:
ja hoor en ik werd net ook weer door TOX gasten een cheater genoemd. lekker belangrijk allemaal.
baus zal dat ook wel denken ik schoot hem telkens met 1 schoot neer. paar ronde daarvoor deed hij het bij mij.
Maar of de twee revives nu in 1 ronde plaats vinden of beide in een andere ronde maakt weinig uit. Enige wat wel zou kunnen is dat er gemiddelde betere spelers op 64p zitten waardoor je score per hour hoger gaat maar als je aanneem dat overal gemiddeld genomen precies dezelfde spelers zitten dan is de score per hour bij 32p net zo hoog als bij 64pquote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef -chiel- het volgende:
De score per uur is absoluut hoger hoor! als je een beetje team hebt () reviven ze je snel en op de plaats van de aktie, zodoende zijn er meer revive en supply punten te scoren en meer moorden te plegen, bovendien worden er veel meer vlaggen over en weer gepakt.
quote:btw; zeg eens eerlijk, heb je een glimmend roze pak?![]()
als je een beetje een goede commander hebt, en mij als squadleader, ik loop echt alle kanten op en check constant de map om vijanden te achtervolgenquote:Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat vind ik dan juist weer het meest zuigende. Ben je net een hele kant aan het schoonvegen is er weer een zo'n kloothommel die de achterste vlag capt. Vervolgens is er niemand die de moeite neemt om terug te lopen en kun je weer van voor af aan beginnen *zucht*
dat is het. commanders richten zich vaak op het grote gevecht. slecht enkele spotten je als je overzwemt.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als je een beetje een goede commander hebt, en mij als squadleader, ik loop echt alle kanten op en check constant de map om vijanden te achtervolgen
Ik spot ze altijd wel maar die kut-soldaten zijn te lui om terug te lopenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef staticdata het volgende:
dat is het. commanders richten zich vaak op het grote gevecht. slecht enkele spotten je als je overzwemt.
9 van de 10 keer heb ik er succes ermee
dat ookquote:Op maandag 22 januari 2007 12:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik spot ze altijd wel maar die kut-soldaten zijn te lui om terug te lopen
Orders niet opvolgen is tegen de muur hequote:Op maandag 22 januari 2007 12:43 schreef staticdata het volgende:
sta je bij factory wordt er bij square iemand gespot. dan heb je ook zoiets van![]()
ik ownde jou gister wil met me claymoresquote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sorry maar hoe vaak hebben jullie met zijn allen in de BH op Mashtuur of in de chopper op Sharqi mij getergd!
Op een gewone 64 player server met voertuigen lukt het ook hoor maar als ff uit staat wordt het lastig.
Bij T3.se hebben ze ff uit gezet mede omdat ik een keer of 50 goud gescoord hebt als sniper tussen de tanks en apc's
[..]
De score per uur is absoluut hoger hoor! als je een beetje team hebt () reviven ze je snel en op de plaats van de aktie, zodoende zijn er meer revive en supply punten te scoren en meer moorden te plegen, bovendien worden er veel meer vlaggen over en weer gepakt.
btw; zeg eens eerlijk, heb je een glimmend roze pak?![]()
4x met clays opschepper waarvan 3x op rij gvd, maar een squad van 5 man en dan niet 1 keer gerevived worden! dat is het niveau van de BoF! serverquote:Op maandag 22 januari 2007 14:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik ownde jou gister wil met me claymores6x in een rounde
![]()
![]()
jouw squad misschienquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
4x met clays opschepper waarvan 3x op rij gvd, maar een squad van 5 man en dan niet 1 keer gerevived worden! dat is het niveau van de BoF! server![]()
Je trekt gewoon n00bs aan die zich of bij jou thuis voelen of zich aan jou op willen trekken.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:04 schreef -chiel- het volgende:
Ik was squad leader! en?
uhm gisteren lag ik ook mooi voor dood te gaan en inco was dichtbij en mij reviven ho maar.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Je trekt gewoon n00bs aan die zich of bij jou thuis voelen of zich aan jou op willen trekken.
Trek je conclusiequote:
Heel geestig!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Je trekt gewoon n00bs aan die zich of bij jou thuis voelen of zich aan jou op willen trekken.
hoho, ik speel ook vaak lekker met chiel hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 15:14 schreef staticdata het volgende:
eikel wij moeten gewoon weer eens gaan schieten
gaan we op een io Sf waar jij gisteren op zat.
gaat moeilijk als ik 10 pond lood in m'n lijf heb hequote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm gisteren lag ik ook mooi voor dood te gaan en inco was dichtbij en mij reviven ho maar.
ja inco was squadleader
Zie het als een complimentquote:
nee man, je liep gewoon doorquote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gaat moeilijk als ik 10 pond lood in m'n lijf heb he
Nou dat is niet altijd zo. Als ik in je squad zit probeer ik jou altijd te reviven of ieder ander van me team. Maar als eerst schakel ik wel de enemy uitquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
4x met clays opschepper waarvan 3x op rij gvd, maar een squad van 5 man en dan niet 1 keer gerevived worden! dat is het niveau van de BoF! server![]()
Server zit al bijna vol, onze missie is gelukt (voor voorlopigquote:Op maandag 22 januari 2007 16:17 schreef BugWorks het volgende:
SERVER VULLEN!!
Is ie de rest van de avond ook weer vol
das maar 2x sneller dan mn game verbinding thuis......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:44 schreef FJD het volgende:
Het goede nieuws is dat ik internet heb, het slechte nieuws is dat het maar met 50kb/s gaat![]()
Hoe kom je uberhaupt aan zo'n verbinding vraag ik me dan af? Zijn er nog wel providers die 128kbps aanbiedenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
das maar 2x sneller dan mn game verbinding thuis......![]()
BBQ @ your place dusquote:MN KEVERS ZIJN BINNEN!!!ECHT VET!!!
![]()
heb al een mooi plan om lijsten te maken ook! zal binnenkort eens pva posten!!![]()
Niet te moeilijk:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
Het is dus de bedoeling dat ik kom schieten.![]()
Ranked server neem ik aan?![]()
Ik zal zo ff inlezen (ip enzo) en eens komen knallen.
Dit is dus een leuke tvp
Inf only hou ik van.quote:
Het was altijd een drama maar sinds kort zijn we overgestapt naar I/O op Karkand en dat lijkt te werken. Niet iedereen is het eens met de mapindeling (ik zou bv. ook liever andere maps zien) maar goed we weten allemaal dat we aan een volle server met Karkand meer hebben dan aan een lege op Sharqiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
Inf only hou ik van.![]()
Karkand ookal heb ik die al zo veel uren gedaan.
![]()
Is het altijd druk? Of vooral de avond?
Vliegen ben ik toch een ramp in.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Het was altijd een drama maar sinds kort zijn we overgestapt naar I/O op Karkand en dat lijkt te werken. Niet iedereen is het eens met de mapindeling (ik zou bv. ook liever andere maps zien) maar goed we weten allemaal dat we aan een volle server met Karkand meer hebben dan aan een lege op SharqiKortom, I/O Karkand en de server loopt weer vol.
De meeste binnen BoF zijn al wat ouder en hebben dus overdag niet echt tijd om te spelen, ergens om een uurtje of 16:00 roept er eens eentje SERVER VULLEN en dan loopt de server zachtjes aan vol
25kbps thuis..... kpn business abo uit 1995quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaupt aan zo'n verbinding vraag ik me dan af? Zijn er nog wel providers die 128kbps aanbieden![]()
quote:
Wordt dat niet automatisch geupgrade?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:16 schreef IJsmuts het volgende:
25kbps thuis..... kpn business abo uit 1995![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:14 schreef staticdata het volgende:
godlike heet je ook godlike in bf2?
Jij nooit mallerd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:03 schreef Viro het volgende:
SERVER VULLEN?
of moet ik tot 16:00 wachten![]()
ik heb vorige week seizoen 1 gekocht!!quote:
24S06E05quote:
Ik moet dat 24 toch ook eens gaan kijken denk...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
24S06E05
Heb voor Kerst Prison Break Seizoen 1 gehad op DVD, inmiddels de helft gekeken. Tis een vette serie maar kan voor mij op geen enkel punt tippen aan 24, ook al zijn ze eigenlijk niet te vergelijken.
Het zijn echt twee totaal verschillende series. Het is het proberen waard maar oftie t echt leuk gaat vinden...het blijft een ontzettend over the top actie serie.quote:
pokerstars al geinstalleerd?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zijn echt twee totaal verschillende series. Het is het proberen waard maar oftie t echt leuk gaat vinden...het blijft een ontzettend over the top actie serie.
Zo nu ik een connectie heb zal ik mezelf meteen even op de kaart zettenMoet toch wat films te kijken hebben hier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |