hoho, ik speel ook vaak lekker met chiel hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 15:14 schreef staticdata het volgende:
eikel wij moeten gewoon weer eens gaan schieten
gaan we op een io Sf waar jij gisteren op zat.
gaat moeilijk als ik 10 pond lood in m'n lijf heb hequote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm gisteren lag ik ook mooi voor dood te gaan en inco was dichtbij en mij reviven ho maar.
ja inco was squadleader
Zie het als een complimentquote:
nee man, je liep gewoon doorquote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gaat moeilijk als ik 10 pond lood in m'n lijf heb he
Nou dat is niet altijd zo. Als ik in je squad zit probeer ik jou altijd te reviven of ieder ander van me team. Maar als eerst schakel ik wel de enemy uitquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
4x met clays opschepper waarvan 3x op rij gvd, maar een squad van 5 man en dan niet 1 keer gerevived worden! dat is het niveau van de BoF! server![]()
Server zit al bijna vol, onze missie is gelukt (voor voorlopigquote:Op maandag 22 januari 2007 16:17 schreef BugWorks het volgende:
SERVER VULLEN!!
Is ie de rest van de avond ook weer vol
das maar 2x sneller dan mn game verbinding thuis......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:44 schreef FJD het volgende:
Het goede nieuws is dat ik internet heb, het slechte nieuws is dat het maar met 50kb/s gaat![]()
Hoe kom je uberhaupt aan zo'n verbinding vraag ik me dan af? Zijn er nog wel providers die 128kbps aanbiedenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
das maar 2x sneller dan mn game verbinding thuis......![]()
BBQ @ your place dusquote:MN KEVERS ZIJN BINNEN!!!ECHT VET!!!
![]()
heb al een mooi plan om lijsten te maken ook! zal binnenkort eens pva posten!!![]()
Niet te moeilijk:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
Het is dus de bedoeling dat ik kom schieten.![]()
Ranked server neem ik aan?![]()
Ik zal zo ff inlezen (ip enzo) en eens komen knallen.
Dit is dus een leuke tvp
Inf only hou ik van.quote:
Het was altijd een drama maar sinds kort zijn we overgestapt naar I/O op Karkand en dat lijkt te werken. Niet iedereen is het eens met de mapindeling (ik zou bv. ook liever andere maps zien) maar goed we weten allemaal dat we aan een volle server met Karkand meer hebben dan aan een lege op Sharqiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
Inf only hou ik van.![]()
Karkand ookal heb ik die al zo veel uren gedaan.
![]()
Is het altijd druk? Of vooral de avond?
Vliegen ben ik toch een ramp in.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Het was altijd een drama maar sinds kort zijn we overgestapt naar I/O op Karkand en dat lijkt te werken. Niet iedereen is het eens met de mapindeling (ik zou bv. ook liever andere maps zien) maar goed we weten allemaal dat we aan een volle server met Karkand meer hebben dan aan een lege op SharqiKortom, I/O Karkand en de server loopt weer vol.
De meeste binnen BoF zijn al wat ouder en hebben dus overdag niet echt tijd om te spelen, ergens om een uurtje of 16:00 roept er eens eentje SERVER VULLEN en dan loopt de server zachtjes aan vol
25kbps thuis..... kpn business abo uit 1995quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaupt aan zo'n verbinding vraag ik me dan af? Zijn er nog wel providers die 128kbps aanbieden![]()
quote:
Wordt dat niet automatisch geupgrade?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:16 schreef IJsmuts het volgende:
25kbps thuis..... kpn business abo uit 1995![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:14 schreef staticdata het volgende:
godlike heet je ook godlike in bf2?
Jij nooit mallerd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:03 schreef Viro het volgende:
SERVER VULLEN?
of moet ik tot 16:00 wachten![]()
ik heb vorige week seizoen 1 gekocht!!quote:
24S06E05quote:
Ik moet dat 24 toch ook eens gaan kijken denk...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
24S06E05
Heb voor Kerst Prison Break Seizoen 1 gehad op DVD, inmiddels de helft gekeken. Tis een vette serie maar kan voor mij op geen enkel punt tippen aan 24, ook al zijn ze eigenlijk niet te vergelijken.
Het zijn echt twee totaal verschillende series. Het is het proberen waard maar oftie t echt leuk gaat vinden...het blijft een ontzettend over the top actie serie.quote:
pokerstars al geinstalleerd?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zijn echt twee totaal verschillende series. Het is het proberen waard maar oftie t echt leuk gaat vinden...het blijft een ontzettend over the top actie serie.
Zo nu ik een connectie heb zal ik mezelf meteen even op de kaart zettenMoet toch wat films te kijken hebben hier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |