abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45566908
Net op een server wezen knallen. Wat een n00bs zat er allemaal op
Ik kreeg iedere ronde gewoon goud Maar dan ook echt iedere ronde
Net 25 uur gehaald in transport, nu nog 5 mensjes omverrijden
pi_45566931
ik zit al een tijdje te kijken naar allemaal beeldjes

nu nog uitdokteren hoeveel het verschepen etc gaat kosten. dat zal wel een rip uit het lijf gaan worden
pi_45566970
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef staticdata het volgende:
ik zit al een tijdje te kijken naar allemaal beeldjes

nu nog uitdokteren hoeveel het verschepen etc gaat kosten. dat zal wel een rip uit het lijf gaan worden
maar wel mooi op de schoorsteenmantel
pi_45567016
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:41 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

maar wel mooi op de schoorsteenmantel
me vriendinnetje wilde die van de hulk voor me kopen.
pi_45567262
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef staticdata het volgende:

[..]

me vriendinnetje wilde die van de hulk voor me kopen.
hij is ook supergaaf! alleen jammer dattie sold out is

deze "hulk" is overigens nog wel verkrijgbaar

pi_45567509
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:50 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

[afbeelding]
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_45567800
quote:

[..]

[afbeelding]
pi_45570370
pi_45570408
Mogguh

zit net ff me statistieken te beijken voor bf2. me score per hour staat op 191 bwehehhee fijn hoor IO
pi_45570493
quote:
Op maandag 22 januari 2007 08:20 schreef staticdata het volgende:
Mogguh

zit net ff me statistieken te beijken voor bf2. me score per hour staat op 191 bwehehhee fijn hoor IO
ben je nou al #1 medic hoer van de wereld?

heb dit weekend mn nieuwe rank gehaald, mn doelstellingen voor 2007 zijn:
-K/D ratio naar 1.0
-boven de 100k punten
-expert op support/sniper/specops
-spm boven 2.0 houden
-leren vliegen

heb jij nog goede BF2 voornemens puni?
pi_45570578
me enige goede voornemen is om toch weer iets meer bf2 te gaan spelen. vond het wel leuk gisteren

en ik ben medichoer nr1695 van de wereld
pi_45570686
nou dat moet lukken, en om een stok achter de deur te hebben, <500 medichoer vd wereld
loop maar achter mij aan, meer dan 50 revives per rondje
pi_45570746
dan helpen we elkaar ik <500 medichoer jij je k/d boven de 1.0
pi_45570806
quote:
Op maandag 22 januari 2007 08:59 schreef staticdata het volgende:
dan helpen we elkaar ik <500 medichoer jij je k/d boven de 1.0
daarom!
pi_45571039
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 03:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Trallalaallalaa... lekker man bier@ :_ Voel me helemaal spongebof ofzo, maar ik demk dat ik morgenochten katerman moet beleln
Neem er nog eentje kerel
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 04:15 schreef IJsmuts het volgende:
pfff ik kap er mee, echt vierkante ogen
Tot 4 uur 's nachts gamen Heb t met BF2 geloof ik 1x tot 3 uur gered maar toen was t toch echt over.
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
Wie heeft er nog een versie van 2142 die hij kwijt wil?
[PC] Battlefield 2142 #2 Waar Rudy nog in 1995 leeft :P
*twijfelt
Heb het geld niet echt nodig maar als ik moet kiezen dat start ik toch BF2 op dus eigenlijk ligt het spel nutteloos te zijn. Ik denk nog even na.
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal m'n mening over iPod achterwege laten Alhoewel gebruik niet de standaard bijgeleverde oordopjes
Microsoft fanboy Jij mot zeker weer zo'n Zune Ipods rulen gewoon de pan uit. Het enige echte argument tegen een Ipod is dat heel vele mensen er al eentje hebben maar als je zo wanhopig bezig bent om anders te zijn dan de massa dan onthoud je jezelf van een heleboel goede dingen.
quote:
Vergeet overigens niet af en toe je muziek van je iPod te back-uppen. M'n pa heeft een iPod Video 60gb en laatst was ineens heel z'n iPod leeg 2500 MP3's & Videoclips!
Je download je mp3s toch gewoon op je HD en die vervolgens naar je Ipod? Op je HD blijven al die bestanden staan. Bij mijn Ipod (3e gen) kon je geen bestanden terugslepen van Ipod naar HD, je zou wel gek zijn als je dan bestanden van je HD verwijdert.
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:01 schreef Sickert het volgende:
Frankie!! gozert!!
Frankie is echt altijd de lul Gelukkig kan ik t wel hebben Frankie
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee de Wii is cool mits met veel vrienden en veel bier

Je moet eigenlijk een Wii naast een 360 hebben. Ik twijfel erover om een 360 te kopen als ik weer thuis ben maar goed, zou net zo goed een laptop kunnen kopen
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef dekkered het volgende:
stelletje bier verslaafden
altijd maar BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER
Wat is je klacht
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:15 schreef IJsmuts het volgende:
bert visser echt lachuh, die scene dattie aant vissen is
Bert Visscher in Fijne Nuances
De scene's in z'n stalletje zijn echt geniaal. Bloemschikken Het belangrijkste bij bloemschikken is..........de helm
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:16 schreef Viro het volgende:
Laat de server maar op 64p staan, als ie op 32 staat zijn de rondes te snel voorbij. 64 met voertuigen etc is dan wel weer te saai, maar als inf only niet
Ticket rate op 150% zetten? 64p heb ik zelf ook een pesthekel aan, je blijft rennen maar goed ik speel zo weinig dat ik niet echt een stem heb in de server settings
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:33 schreef ursel het volgende:
Wiskunde.. eitje..
A2 + B2 = C2
BBQ2 + Bier2 = BoF meeting2
Klopt
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:27 schreef staticdata het volgende:
doe ff normaal. als iemand jou 2x raakt is het gelijk een cheater. kom op zeg.
Foxie vindt iedereen een cheater die hem neerschiet of uberhaupt beter is. Bij Jorrit ging ik al nieuw bier halen toen hij twee slokken op had en toen was ik een cheater
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:44 schreef jpjedi het volgende:
cheaters zijn homo`s!
BoFers zijn cheaters
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:46 schreef jpjedi het volgende:
Parel van het zuiden! Dat is toch ons eigen NAC...
Whehe Geniet er maar van jongen. Ik had in de voetbalpoule wel ingezet op een gelijkspel van Feyenoord maar zo'n verliespartij

Inco staat nu bovenaan
quote:
[afbeelding]

Homo's
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45571108
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:20 schreef FJD het volgende:

-groepsreply-
mmm ik mis vrijdag t/m zaterdag in je reply

flikker

btw, op die 64 map, kunnen de tickets daar hoger dan 300?? maw wat houd die ticketrate van 150% in
pi_45571198
dat de ticketbleed langer duurt dan gebruikelijk ofwel makkelijker om per potje over de 200 punten te komen
pi_45571230
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
mmm ik mis vrijdag t/m zaterdag in je reply
Er zitten replies van zaterdagochtend 03:00 in (dus een soort van vrijdagavond) en verder van zaterdag en zondag.
quote:
btw, op die 64 map, kunnen de tickets daar hoger dan 300?? maw wat houd die ticketrate van 150% in
64 map en dan ook nog meer tickets De pest is dat als je dan een keer een ongebalanceerd rondje hebt, dat ook erg lang duurt en dat is voor niemand leuk. Ik ben zelf voorstander van 32 en dan ticket rate hoger
pi_45571257
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:33 schreef FJD het volgende:

[..]

Er zitten replies van zaterdagochtend 03:00 in (dus een soort van vrijdagavond) en verder van zaterdag en zondag.
jaja is al goed

en die ticketrate lijkt me wel owke, lekker lange rondjes!
en ik vind de 64 map echt wel vet. achter op de map is het altijd lekker knallen
en als je de laatste vlag hebt en weer naar voren moet gewoon even suicide
pi_45571304

Mijn buik is nog steeds niet zelf begonnen met werken ... zometeen weer naar de dokter ...
Altijd blijven lachen!!
pi_45571365
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef BattleLies het volgende:

Mijn buik is nog steeds niet zelf begonnen met werken ... zometeen weer naar de dokter ...
sterkte! (F)
pi_45571723
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:33 schreef FJD het volgende:

[..]

[..]

64 map en dan ook nog meer tickets De pest is dat als je dan een keer een ongebalanceerd rondje hebt, dat ook erg lang duurt en dat is voor niemand leuk. Ik ben zelf voorstander van 32 en dan ticket rate hoger
ongebalanceerde rondjes trekken vanzelf weer recht. gisteren waren aan het begin ook momenten dat er een verschil in aantal spelers zat. na een paar minuten was het weer gelijk.

en karkand 64 map is gewoon beter dan 32 . meer gevechten
pi_45571782
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:05 schreef staticdata het volgende:

[..]

en karkand 64 map is gewoon beter dan 32 . meer gevechten
en als het echt ongelijk is, lekker USMC uncap rapen!!
of factory verdedigen.....
pi_45572177
Grootste voordeel vind ik eigenlijk nog wel de mogelijkheid om te ontsnappen bij de 64 player map. Vaak eindigt te 32 versie bij een snipe gevecht tussen train accident & gatehouse.
Met de 64 map kan je aan meerdere kanten overzwemmen/uitbreken zonder dat je gelijk gespot wordt. Dit kan het hele potje weer op zijn kop zetten. 
pi_45572396
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef BattleLies het volgende:

sterkte
pi_45572538
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:26 schreef staticdata het volgende:
Grootste voordeel vind ik eigenlijk nog wel de mogelijkheid om te ontsnappen bij de 64 player map. Vaak eindigt te 32 versie bij een snipe gevecht tussen train accident & gatehouse.
Met de 64 map kan je aan meerdere kanten overzwemmen/uitbreken zonder dat je gelijk gespot wordt. Dit kan het hele potje weer op zijn kop zetten. 
Dat vind ik dan juist weer het meest zuigende. Ben je net een hele kant aan het schoonvegen is er weer een zo'n kloothommel die de achterste vlag capt. Vervolgens is er niemand die de moeite neemt om terug te lopen en kun je weer van voor af aan beginnen *zucht*

pi_45572669
ik ben altijd die kloothommel die dat doet

zo zie je maar wat de een wel leuk vind en de ander niet
pi_45572780
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef staticdata het volgende:
ik ben altijd die kloothommel die dat doet
pi_45572794
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef FJD het volgende:

Dat vind ik dan juist weer het meest zuigende. Ben je net een hele kant aan het schoonvegen is er weer een zo'n kloothommel die de achterste vlag capt. Vervolgens is er niemand die de moeite neemt om terug te lopen en kun je weer van voor af aan beginnen *zucht*

En als die kloothommel er niet is dan is de ronde afgelopen en kan je ook weer opnieuw beginnen!

Als je op een Karkand only server speelt dan mogen de rondjes toch wel een uurtje duren, bovendien scoor je daar ook nog leuk mee, waar je op een 32/64 player Karkand met voertuigen met moeite 150 pnt scoort scoor je met io leuk boven de 200/250!
pi_45572878
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:53 schreef -chiel- het volgende:
En als die kloothommel er niet is dan is de ronde afgelopen en kan je ook weer opnieuw beginnen!
Als het goed gebalanceerd is dan valt dat wel mee. Anders is de ronde inderdaad afgelopen.
quote:
Als je op een Karkand only server speelt dan mogen de rondjes toch wel een uurtje duren, bovendien scoor je daar ook nog leuk mee, waar je op een 32/64 player Karkand met voertuigen met moeite 150 pnt scoort scoor je met io leuk boven de 200/250!
Ik kan er zelf geen moment van wakker liggen of ik 100 punten in een uur scoor of 50 punten in een half uur omdat het rondje sneller is afgelopen.

Infantry Only vind ik wel veel leuker ja maar dat zal ook wel komen omdat ik altijd omgelegd wordt door voertuigen. M'n Niels-trauma zeg maar
pi_45573259
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:57 schreef FJD het volgende:

Ik kan er zelf geen moment van wakker liggen of ik 100 punten in een uur scoor of 50 punten in een half uur omdat het rondje sneller is afgelopen.
Nee het is dus 50 punten per half uur of 200 punten per uur!
quote:
Infantry Only vind ik wel veel leuker ja maar dat zal ook wel komen omdat ik altijd omgelegd wordt door voertuigen. M'n Niels-trauma zeg maar
Je bent niet de enige maar je bent wel 1 van zijn favorieten he (JP trouwens ook!)
pi_45573318
Trouwens eikel heeft henkus wel mooi verstoten als elite sniper.

eikel haalt gewoon goud rondlopend als snipert. al die #($*&! claymores van hem
pi_45573463
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef -chiel- het volgende:
Nee het is dus 50 punten per half uur of 200 punten per uur!
Ja dat is het verschil tussen I/O of niet. Daar kan ik me zeker in vinden. I/O is ook gewoon veel leuker Maar het verhogen van de tickets zorgt er alleen maar voor dat de ronde langer duurt en dus dat je per ronde meer punten haalt maar per uur haal je natuurlijk net zoveel.
quote:
Je bent niet de enige maar je bent wel 1 van zijn favorieten he (JP trouwens ook!)
Inderdaad zeg The Pink-FJD-Bug ofzo, leek wel of ik een glimmend roze pak over het slagveld liep.
pi_45573776
Mogguh! Lachen man dat hyves, van het weekend ff zitten kloten en je komt nog eens wat tegen...
  maandag 22 januari 2007 @ 11:46:53 #235
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45574062
map size 64 is leuk omdat het achter op het eiland een leuke setup is. En er is wat meer ruimte voor leuke tactiek. Het maakt de server ook iets populairder.
Meer tickets ben ik nog niet helemaal over uit, vindt het eigenlijk wel prima zoals hij nu staat. Maar langere rondes zijn ook fijn. Wat Chiel zegt klopt ook wel, met weinig tickets is de ronde wat sneller afgelopen maar vervolgens beginnen we weer opnieuw..

Ik weet niet of er meer tickets moeten komen.. Mij maakt het eigenlijk weinig uit, zolang hij maar op 64 blijft staan want dat is echt leuk en daar wordt imho ook meer op gezocht door spelers
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_45574194
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:15 schreef staticdata het volgende:
Trouwens eikel heeft henkus wel mooi verstoten als elite sniper.

eikel haalt gewoon goud rondlopend als snipert. al die #($*&! claymores van hem
Sorry maar hoe vaak hebben jullie met zijn allen in de BH op Mashtuur of in de chopper op Sharqi mij getergd!

Op een gewone 64 player server met voertuigen lukt het ook hoor maar als ff uit staat wordt het lastig.
Bij T3.se hebben ze ff uit gezet mede omdat ik een keer of 50 goud gescoord hebt als sniper tussen de tanks en apc's
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:23 schreef FJD het volgende:

Ja dat is het verschil tussen I/O of niet. Daar kan ik me zeker in vinden. I/O is ook gewoon veel leuker Maar het verhogen van de tickets zorgt er alleen maar voor dat de ronde langer duurt en dus dat je per ronde meer punten haalt maar per uur haal je natuurlijk net zoveel.
De score per uur is absoluut hoger hoor! als je een beetje team hebt ( ) reviven ze je snel en op de plaats van de aktie, zodoende zijn er meer revive en supply punten te scoren en meer moorden te plegen, bovendien worden er veel meer vlaggen over en weer gepakt.

btw; zeg eens eerlijk, heb je een glimmend roze pak?
  maandag 22 januari 2007 @ 11:52:21 #237
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45574222
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:31 schreef staticdata het volgende:
ja hoor en ik werd net ook weer door TOX gasten een cheater genoemd. lekker belangrijk allemaal.

baus zal dat ook wel denken ik schoot hem telkens met 1 schoot neer. paar ronde daarvoor deed hij het bij mij.
Nou zeg! Zat helemaal te schuimbekken, op mijn toetsenbord te slaan, stampen met mijn voeten etc Wat een kolere cheater ben jij zeg! Maar ik heb nu Stefan_UberH4xB0t_v1.05 dus ik pak je nog wel
Die Realistic Bot is ook echt wel af te schieten, want die heb ik al een paar keer 1 schot koppies gegeven op dik 400 meter afstand.. Met de PKM natuurlijk, de cheats van Stefan rocken de pan uit!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_45574408
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef -chiel- het volgende:
De score per uur is absoluut hoger hoor! als je een beetje team hebt ( ) reviven ze je snel en op de plaats van de aktie, zodoende zijn er meer revive en supply punten te scoren en meer moorden te plegen, bovendien worden er veel meer vlaggen over en weer gepakt.
Maar of de twee revives nu in 1 ronde plaats vinden of beide in een andere ronde maakt weinig uit. Enige wat wel zou kunnen is dat er gemiddelde betere spelers op 64p zitten waardoor je score per hour hoger gaat maar als je aanneem dat overal gemiddeld genomen precies dezelfde spelers zitten dan is de score per hour bij 32p net zo hoog als bij 64p
quote:

pi_45574426
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef FJD het volgende:

[..]

als je een beetje een goede commander hebt, en mij als squadleader, ik loop echt alle kanten op en check constant de map om vijanden te achtervolgen
pi_45574756
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
Inco staat nu bovenaan
4 wedstrijden goed gegokt en 2 zaten in de buurt
pi_45575499
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:58 schreef Incolumis het volgende:

[..]

als je een beetje een goede commander hebt, en mij als squadleader, ik loop echt alle kanten op en check constant de map om vijanden te achtervolgen
dat is het. commanders richten zich vaak op het grote gevecht. slecht enkele spotten je als je overzwemt.

9 van de 10 keer heb ik er succes ermee
pi_45575536
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef staticdata het volgende:
dat is het. commanders richten zich vaak op het grote gevecht. slecht enkele spotten je als je overzwemt.

9 van de 10 keer heb ik er succes ermee
Ik spot ze altijd wel maar die kut-soldaten zijn te lui om terug te lopen
pi_45575812
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:35 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik spot ze altijd wel maar die kut-soldaten zijn te lui om terug te lopen
dat ook

sta je bij factory wordt er bij square iemand gespot. dan heb je ook zoiets van
pi_45576123
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:43 schreef staticdata het volgende:
sta je bij factory wordt er bij square iemand gespot. dan heb je ook zoiets van
Orders niet opvolgen is tegen de muur he
niet dat dat nut heeft, na 15sec spawn je weer
pi_45577384
Voor de liefhebbers is er ook weer een weblog update. Gisteren naar Sinaia geweest en een paar mooie foto's kunnen schieten, die staan er ook bij uiteraard
pi_45579660
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Sorry maar hoe vaak hebben jullie met zijn allen in de BH op Mashtuur of in de chopper op Sharqi mij getergd!

Op een gewone 64 player server met voertuigen lukt het ook hoor maar als ff uit staat wordt het lastig.
Bij T3.se hebben ze ff uit gezet mede omdat ik een keer of 50 goud gescoord hebt als sniper tussen de tanks en apc's
[..]

ik ownde jou gister wil met me claymores 6x in een rounde
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_45580037
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:49 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

ik ownde jou gister wil met me claymores 6x in een rounde
4x met clays opschepper waarvan 3x op rij gvd, maar een squad van 5 man en dan niet 1 keer gerevived worden! dat is het niveau van de BoF! server
pi_45580133
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef -chiel- het volgende:

[..]

4x met clays opschepper waarvan 3x op rij gvd, maar een squad van 5 man en dan niet 1 keer gerevived worden! dat is het niveau van de BoF! server
jouw squad misschien
pi_45580162
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:03 schreef Incolumis het volgende:

[..]

jouw squad misschien
Ik was squad leader! en?
pi_45580272
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:04 schreef -chiel- het volgende:
Ik was squad leader! en?
Je trekt gewoon n00bs aan die zich of bij jou thuis voelen of zich aan jou op willen trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')