maar wel mooi op de schoorsteenmantelquote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef staticdata het volgende:
ik zit al een tijdje te kijken naar allemaal beeldjes
nu nog uitdokteren hoeveel het verschepen etc gaat kosten. dat zal wel een rip uit het lijf gaan worden
me vriendinnetje wilde die van de hulk voor me kopen.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar wel mooi op de schoorsteenmantel![]()
hij is ook supergaaf! alleen jammer dattie sold out isquote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
me vriendinnetje wilde die van de hulk voor me kopen.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hij is ook supergaaf! alleen jammer dattie sold out is![]()
deze "hulk" is overigens nog wel verkrijgbaar![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hij is ook supergaaf! alleen jammer dattie sold out is![]()
deze "hulk" is overigens nog wel verkrijgbaar![]()
[afbeelding]
ben je nou al #1 medic hoer van de wereld?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:20 schreef staticdata het volgende:
Mogguh
zit net ff me statistieken te beijken voor bf2. me score per hour staat op 191bwehehhee fijn hoor IO
daarom!quote:Op maandag 22 januari 2007 08:59 schreef staticdata het volgende:
dan helpen we elkaar ik <500 medichoer jij je k/d boven de 1.0
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Trallalaallalaa... lekker man bier@ :_ Voel me helemaal spongebof ofzo, maar ik demk dat ik morgenochten katerman moet beleln
Tot 4 uur 's nachts gamenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:15 schreef IJsmuts het volgende:
pfff ik kap er mee, echt vierkante ogen![]()
*twijfeltquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
Wie heeft er nog een versie van 2142 die hij kwijt wil?
[PC] Battlefield 2142 #2 Waar Rudy nog in 1995 leeft :P
Microsoft fanboyquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal m'n mening over iPod achterwege latenAlhoewel gebruik niet de standaard bijgeleverde oordopjes
Je download je mp3s toch gewoon op je HD en die vervolgens naar je Ipod? Op je HD blijven al die bestanden staan. Bij mijn Ipod (3e gen) kon je geen bestanden terugslepen van Ipod naar HD, je zou wel gek zijn als je dan bestanden van je HD verwijdert.quote:Vergeet overigens niet af en toe je muziek van je iPod te back-uppen. M'n pa heeft een iPod Video 60gb en laatst was ineens heel z'n iPod leeg2500 MP3's & Videoclips!
Frankie is echt altijd de lulquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee de Wii is cool mits met veel vrienden en veel bier
Wat is je klachtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef dekkered het volgende:
stelletje bier verslaafden
altijd maar BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER
Bert Visscher in Fijne Nuancesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:15 schreef IJsmuts het volgende:
bert visser echt lachuh, die scene dattie aant vissen is![]()
Ticket rate op 150% zetten? 64p heb ik zelf ook een pesthekel aan, je blijft rennenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:16 schreef Viro het volgende:
Laat de server maar op 64p staan, als ie op 32 staat zijn de rondes te snel voorbij. 64 met voertuigen etc is dan wel weer te saai, maar als inf only niet
A2 + B2 = C2quote:
Foxie vindt iedereen een cheater die hem neerschietquote:Op zondag 21 januari 2007 17:27 schreef staticdata het volgende:
doe ff normaal. als iemand jou 2x raakt is het gelijk een cheater. kom op zeg.
BoFers zijn cheatersquote:
Whehequote:Op zondag 21 januari 2007 17:46 schreef jpjedi het volgende:
Parel van het zuiden! Dat is toch ons eigen NAC...![]()
![]()
![]()
quote:
mmm ik mis vrijdag t/m zaterdag in je replyquote:
Er zitten replies van zaterdagochtend 03:00 in (dus een soort van vrijdagavond) en verder van zaterdag en zondag.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
mmm ik mis vrijdag t/m zaterdag in je reply![]()
64 map en dan ook nog meer ticketsquote:btw, op die 64 map, kunnen de tickets daar hoger dan 300?? maw wat houd die ticketrate van 150% in
jaja is al goedquote:Op maandag 22 januari 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zitten replies van zaterdagochtend 03:00 in (dus een soort van vrijdagavond) en verder van zaterdag en zondag.
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef BattleLies het volgende:
![]()
Mijn buik is nog steeds niet zelf begonnen met werken ... zometeen weer naar de dokter ...![]()
ongebalanceerde rondjes trekken vanzelf weer recht. gisteren waren aan het begin ook momenten dat er een verschil in aantal spelers zat. na een paar minuten was het weer gelijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zitten replies van zaterdagochtend 03:00 in (dus een soort van vrijdagavond) en verder van zaterdag en zondag.
[..]
64 map en dan ook nog meer ticketsDe pest is dat als je dan een keer een ongebalanceerd rondje hebt, dat ook erg lang duurt en dat is voor niemand leuk. Ik ben zelf voorstander van 32 en dan ticket rate hoger
en als het echt ongelijk is, lekker USMC uncap rapen!!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
en karkand 64 map is gewoon beter dan 32. meer gevechten
![]()
sterktequote:Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef BattleLies het volgende:
![]()
Mijn buik is nog steeds niet zelf begonnen met werken ... zometeen weer naar de dokter ...![]()
Dat vind ik dan juist weer het meest zuigende. Ben je net een hele kant aan het schoonvegen is er weer een zo'n kloothommel die de achterste vlag capt. Vervolgens is er niemand die de moeite neemt om terug te lopen en kun je weer van voor af aan beginnen *zucht*quote:Op maandag 22 januari 2007 10:26 schreef staticdata het volgende:
Grootste voordeel vind ik eigenlijk nog wel de mogelijkheid om te ontsnappen bij de 64 player map. Vaak eindigt te 32 versie bij een snipe gevecht tussen train accident & gatehouse.
Met de 64 map kan je aan meerdere kanten overzwemmen/uitbreken zonder dat je gelijk gespot wordt. Dit kan het hele potje weer op zijn kop zetten.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef staticdata het volgende:ik ben altijd die kloothommel die dat doet
En als die kloothommel er niet is dan is de ronde afgelopen en kan je ook weer opnieuw beginnen!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
Dat vind ik dan juist weer het meest zuigende. Ben je net een hele kant aan het schoonvegen is er weer een zo'n kloothommel die de achterste vlag capt. Vervolgens is er niemand die de moeite neemt om terug te lopen en kun je weer van voor af aan beginnen *zucht*
Als het goed gebalanceerd is dan valt dat wel mee. Anders is de ronde inderdaad afgelopen.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:53 schreef -chiel- het volgende:
En als die kloothommel er niet is dan is de ronde afgelopen en kan je ook weer opnieuw beginnen!![]()
Ik kan er zelf geen moment van wakker liggen of ik 100 punten in een uur scoor of 50 punten in een half uur omdat het rondje sneller is afgelopen.quote:Als je op een Karkand only server speelt dan mogen de rondjes toch wel een uurtje duren, bovendien scoor je daar ook nog leuk mee, waar je op een 32/64 player Karkand met voertuigen met moeite 150 pnt scoort scoor je met io leuk boven de 200/250!
Nee het is dus 50 punten per half uur of 200 punten per uur!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:57 schreef FJD het volgende:
Ik kan er zelf geen moment van wakker liggen of ik 100 punten in een uur scoor of 50 punten in een half uur omdat het rondje sneller is afgelopen.
Je bent niet de enige maar je bent wel 1 van zijn favorieten he (JP trouwens ook!)quote:Infantry Only vind ik wel veel leuker jamaar dat zal ook wel komen omdat ik altijd omgelegd wordt door voertuigen. M'n Niels-trauma zeg maar
Ja dat is het verschil tussen I/O of niet. Daar kan ik me zeker in vinden. I/O is ook gewoon veel leukerquote:Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef -chiel- het volgende:
Nee het is dus 50 punten per half uur of 200 punten per uur!
Inderdaad zegquote:Je bent niet de enige maar je bent wel 1 van zijn favorieten he (JP trouwens ook!)
Sorry maar hoe vaak hebben jullie met zijn allen in de BH op Mashtuur of in de chopper op Sharqi mij getergd!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:15 schreef staticdata het volgende:
Trouwens eikel heeft henkus wel mooi verstoten als elite sniper.
eikel haalt gewoon goud rondlopend als snipert. al die #($*&! claymores van hem
De score per uur is absoluut hoger hoor! als je een beetje team hebt (quote:Op maandag 22 januari 2007 11:23 schreef FJD het volgende:
Ja dat is het verschil tussen I/O of niet. Daar kan ik me zeker in vinden. I/O is ook gewoon veel leukerMaar het verhogen van de tickets zorgt er alleen maar voor dat de ronde langer duurt en dus dat je per ronde meer punten haalt maar per uur haal je natuurlijk net zoveel.
Nou zeg! Zat helemaal te schuimbekken, op mijn toetsenbord te slaan, stampen met mijn voeten etcquote:Op zondag 21 januari 2007 17:31 schreef staticdata het volgende:
ja hoor en ik werd net ook weer door TOX gasten een cheater genoemd. lekker belangrijk allemaal.
baus zal dat ook wel denken ik schoot hem telkens met 1 schoot neer. paar ronde daarvoor deed hij het bij mij.
Maar of de twee revives nu in 1 ronde plaats vinden of beide in een andere ronde maakt weinig uit. Enige wat wel zou kunnen is dat er gemiddelde betere spelers op 64p zitten waardoor je score per hour hoger gaat maar als je aanneem dat overal gemiddeld genomen precies dezelfde spelers zitten dan is de score per hour bij 32p net zo hoog als bij 64pquote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef -chiel- het volgende:
De score per uur is absoluut hoger hoor! als je een beetje team hebt () reviven ze je snel en op de plaats van de aktie, zodoende zijn er meer revive en supply punten te scoren en meer moorden te plegen, bovendien worden er veel meer vlaggen over en weer gepakt.
quote:btw; zeg eens eerlijk, heb je een glimmend roze pak?![]()
als je een beetje een goede commander hebt, en mij als squadleader, ik loop echt alle kanten op en check constant de map om vijanden te achtervolgenquote:Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat vind ik dan juist weer het meest zuigende. Ben je net een hele kant aan het schoonvegen is er weer een zo'n kloothommel die de achterste vlag capt. Vervolgens is er niemand die de moeite neemt om terug te lopen en kun je weer van voor af aan beginnen *zucht*
dat is het. commanders richten zich vaak op het grote gevecht. slecht enkele spotten je als je overzwemt.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als je een beetje een goede commander hebt, en mij als squadleader, ik loop echt alle kanten op en check constant de map om vijanden te achtervolgen
Ik spot ze altijd wel maar die kut-soldaten zijn te lui om terug te lopenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef staticdata het volgende:
dat is het. commanders richten zich vaak op het grote gevecht. slecht enkele spotten je als je overzwemt.
9 van de 10 keer heb ik er succes ermee
dat ookquote:Op maandag 22 januari 2007 12:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik spot ze altijd wel maar die kut-soldaten zijn te lui om terug te lopen
Orders niet opvolgen is tegen de muur hequote:Op maandag 22 januari 2007 12:43 schreef staticdata het volgende:
sta je bij factory wordt er bij square iemand gespot. dan heb je ook zoiets van![]()
ik ownde jou gister wil met me claymoresquote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sorry maar hoe vaak hebben jullie met zijn allen in de BH op Mashtuur of in de chopper op Sharqi mij getergd!
Op een gewone 64 player server met voertuigen lukt het ook hoor maar als ff uit staat wordt het lastig.
Bij T3.se hebben ze ff uit gezet mede omdat ik een keer of 50 goud gescoord hebt als sniper tussen de tanks en apc's
[..]
De score per uur is absoluut hoger hoor! als je een beetje team hebt () reviven ze je snel en op de plaats van de aktie, zodoende zijn er meer revive en supply punten te scoren en meer moorden te plegen, bovendien worden er veel meer vlaggen over en weer gepakt.
btw; zeg eens eerlijk, heb je een glimmend roze pak?![]()
4x met clays opschepper waarvan 3x op rij gvd, maar een squad van 5 man en dan niet 1 keer gerevived worden! dat is het niveau van de BoF! serverquote:Op maandag 22 januari 2007 14:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik ownde jou gister wil met me claymores6x in een rounde
![]()
![]()
jouw squad misschienquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
4x met clays opschepper waarvan 3x op rij gvd, maar een squad van 5 man en dan niet 1 keer gerevived worden! dat is het niveau van de BoF! server![]()
Je trekt gewoon n00bs aan die zich of bij jou thuis voelen of zich aan jou op willen trekken.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:04 schreef -chiel- het volgende:
Ik was squad leader! en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |