hehe is zag hem op de game monitor staan, hij heeft nog meegespeeld tegen VCCCquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:33 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Hij is niet echt aant spelen de laatste 4a5 ronden, daarvoor wel ff.
En jij bent dan zeker MisterFox?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:13 schreef Silver_Shark het volgende:
Net lekker Gespeeld met Bugswork en het broertje van Virowe hebben de Mec team geownt
full cap![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:16 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En jij bent dan zeker MisterFox?![]()
Ik hap niet ik post gewoonquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hehe is zag hem op de game monitor staan, hij heeft nog meegespeeld tegen VCCC![]()
ennuh sumera, niet zo happen he![]()
Daarom leer ik niet voor me wiskunde tentamen, ga wel op de ouderwetse toer verder (gokken en hopen)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:23 schreef Sumera het volgende:
[..]
na een dag leren voor wiskunde tentamen komt er zoieso niets vrolijks meer uit
Gewoon je huiswerk maken en opletten in de klas dan hoef je niet te leren voor wiskunde.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:23 schreef Sumera het volgende:
[..]
Ik hap niet ik post gewoonna een dag leren voor wiskunde tentamen komt er zoieso niets vrolijks meer uit
omg dan komt hij straks, als ie klaar is met spelen, me kamer binnen stormen en vertellen hoe hij iedereen heeft geowned samen met julliequote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:13 schreef Silver_Shark het volgende:
Net lekker Gespeeld met Bugswork en het broertje van Virowe hebben de Mec team geownt
full cap![]()
weet je hoe irritant dat is als je broer niet naar je verhaal luistertquote:Op zondag 21 januari 2007 01:04 schreef Viro het volgende:
[..]
omg dan komt hij straks, als ie klaar is met spelen, me kamer binnen stormen en vertellen hoe hij iedereen heeft geowned samen met jullieVerhaal duurt dan echt 10 minuten ofzo en ik sta dan dan echt zo
. Dan vraag ik em : OOIT GELEERD VAN KLOPPEN OP DE DEUR!!!!!!
Hij gelijk huilen door mijn uitbarsting, dan voel ik me gelijk een klootzakDan denk ik weer heeft hij een happy moment verpest ik het weer voor hem
Dan kan ik echt wel een kogel door me eigen hoofd jagen
![]()
Weet je hoe irritant het is als je kleine broertje je kamer komt binnen stormen zonder te kloppenquote:Op zondag 21 januari 2007 01:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
weet je hoe irritant dat is als je broer niet naar je verhaal luistert![]()
Je hebt van die lampjes die je aan je deur kan hangen. Als je die aanzet licht die "Seks in action" op..quote:Op zondag 21 januari 2007 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant het is als je kleine broertje je kamer komt binnen stormen zonder te kloppen![]()
Logisch dat je grote broer dan al niet meer luistert. Wil je dat ie luistert eerst kloppen op de deur![]()
ik heb zo'n bordje idd hangen aan me deurquote:Op zondag 21 januari 2007 02:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt van die lampjes die je aan je deur kan hangen. Als je die aanzet licht die "Seks in action" op..
Misschien geen gek ideetje voor je..![]()
wou net zeggenquote:Op zondag 21 januari 2007 10:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie is [BoF] 3lmo[NL]?
ja zit hier met knikkende knieen ik durf niet meer. gisteren mee eerste potje in 3 weken gespeeld ofzoquote:Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vandaar dat je lafjes zit te posten ipv te knallen![]()
je hebt toch ook nog zon hand?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb zo'n bordje idd hangen aan me deurAlleen nu heb ik geen vriendin meer, kan em voorlopig niet gebruiken
![]()
Werkt goed hoor:quote:Op zondag 21 januari 2007 11:44 schreef staticdata het volgende:
de backup TS van ursel doet het ook niet?
op bof staat ie met poort 8668 DACHT IK :pquote:Op zondag 21 januari 2007 14:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Werkt goed hoor:
IP: 85.92.128.103:8768
Pass BoF06GH
nee hoor, hij draagt alleen een force field zodat je hem niet kan killenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef Silver_Shark het volgende:
die realishtig bot ofzo is een kut cheater
doe ff normaal. als iemand jou 2x raakt is het gelijk een cheater. kom op zeg.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef Silver_Shark het volgende:
die realishtig bot ofzo is een kut cheater
euh euh, ik had het ook al gemerkt, als je achter hem staat en een clip leegschier op zn knar draaitie zich om en schiettie je in 1x dood.......quote:Op zondag 21 januari 2007 17:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
doe ff normaal. als iemand jou 2x raakt is het gelijk een cheater. kom op zeg.
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
euh euh, ik had het ook al gemerkt, als je achter hem staat en een clip leegschier op zn knar draaitie zich om en schiettie je in 1x dood.......
nou en ik weet oa wel wanneer je iemand kan killen of niet![]()
lees ff, het gaat niet om in 1x doodschieten, het gaat erom dat als je van een meter afstand een clip door zn virtuele kop knalt hij gewoon door looptquote:Op zondag 21 januari 2007 17:31 schreef staticdata het volgende:
ja hoor en ik werd net ook weer door TOX gasten een cheater genoemd. lekker belangrijk allemaal.
baus zal dat ook wel denken ik schoot hem telkens met 1 schoot neer. paar ronde daarvoor deed hij het bij mij.
uiteraard, ik ben met mn ping van 800+ ook wel eens anders dan dat het lijkt. maar wel toevallig dattie 2x op de server speelt, vanuit NL en 2 mensen het direct roepen.....quote:Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef staticdata het volgende:
klinkt lullig maar zo zit bf2 in elkaar. soms krijg je gasten met 1 schot dood en andere keer heb je 3 clips nodig.
heb ik ook zo vaak gehad. kan ook ping zijn o.i.d.
maar als jullie vinden dat hij een cheater is, is dat natuurlijk jullie goed recht
Ik heb dat nou bijna altijd met iedereen.. Maar ik noem toch ook niet iedereen een cheater..quote:Op zondag 21 januari 2007 17:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
lees ff, het gaat niet om in 1x doodschieten, het gaat erom dat als je van een meter afstand een clip door zn virtuele kop knalt hij gewoon door loopt![]()
das iets anders als skills als je dat graag wil horen![]()
als je alleen maar mis schiet mag je dat ook gerust zeggenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb dat nou bijna altijd met iedereen.. Maar ik noem toch ook niet iedereen een cheater..
Ik zeg dan gewoon dat ik slecht ben..![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
anyway, gaan we nu weer spectaculaire spiderman's lezen![]()
die met die hulk vind ik wel heel gaafquote:Op zondag 21 januari 2007 18:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
liggen bij me ouders thuis. lees ze nu niet meer. wil wel een gaaf beeld hebben voor in me huis. zal het even opzoeken
[afbeelding]
helaas uitverkocht
of deze
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |