quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
82, ja en ze bestaan, maar zo gauw te zien niet bij jou.
Hoeveel heb ik er , EKW?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Floripas is in de war met Lemmeb. Overigens heeft ze pas 3 notes, dus volgens mij gaat ze volgens ons niet zo vreselijk vaak (of ernstig) over de schreef.
Gezien het commentaar van Aoristus op mij zonder enige samenhang met de topics denk ik dat meneer de pot de ketel verwijt zwart te zien. Hypocriet gedrag is dat gewoon.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het maakt het wel makkelijker als je meer de bal en minder de man speelt.
Bedanktquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
4.
En dat is de laatste waar ik nu antwoord op ga geven.
Neuh, gij!quote:
Wel nee, jij maak geen kans. Je bent net zo lief als Du_Ke. Dus ik denk dat je jezelf een beetje overschat..quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben vreemd genoeg nog nooit geband. Terwijl ik toch best vaak over de schreef ga.![]()
Ik bijt je kop eraf, halfzacht rechtenstudentje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel nee, jij maak geen kans. Je bent net zo lief als Du_Ke. Dus ik denk dat je jezelf een beetje overschat..
Ik zie jou nog wel een keer de Prinses Irene Award van Du_Ke afpakken..![]()
duvel duvel, babyquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik bijt je kop eraf, halfzacht rechtenstudentje.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik bijt je kop eraf, halfzacht rechtenstudentje.
Nou ja, zolang het je tong dan maar is..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zo prikt je tong dan door je mond.
Waarom staat het hier dan nog?quote:
Gaat inderdaad nergens over en begint al ongefundeerd met schelden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:09 schreef freako het volgende:
Veerman gevraagd als leider voor het CDA
Mag dit dicht?
Volgens mij kun jij dan best een topic daarover openen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:18 schreef freako het volgende:
Wat op zich jammer is, want het onderwerp is best interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |