Ik geloof het na diep graven te hebben gevonden ja. Maar het is niet echt een officiële bron.quote:
Ik kan me helemaal niets meer van die wedstrijd herinneren, maar die smerige overtreding van Esnaider wel ja.quote:
Gelukkig bestaat AZ al járen uit een stabiele, financieel gezonde basisquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou ja, met deze structurele problemen bij Ajax kan het maar zo.
Als je de termijn maar lang genoeg neemt kan alles jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Idd, als Dirk onder één van z'n geldtrucks loopt, moet ik nog zien hoe het loopt daar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:53 schreef kalinho het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat AZ al járen uit een stabiele, financieel gezonde basis![]()
Nu zit het wel goed, verder ligt er wel een plan klaar mits...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:53 schreef kalinho het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat AZ al járen uit een stabiele, financieel gezonde basis![]()
Mits wat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu zit het wel goed, verder ligt er wel een plan klaar mits...
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
http://download.ajaxgoal.com/index.php?act=view&id=82
Dit is er 1tje.
Nooit. Ze kunnen het willen, maar ze zullen nooit groter worden dan Ajax. Nooit. Dat is onmogelijk. Zelfs als ze drie keer op rij landskampioen worden. Dan is zelfs feyenoord nog steeds groter dan AZ.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar natuurlijk al zwaar over te twisten valt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:17 schreef Erwtensoep het volgende:
az groter dan Ajax
Alsof Ajax zo maar even de grootste club van Nederland is geworden.
vertel?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar natuurlijk al zwaar over te twisten valt.
Dat is de vraag omdraaien, jij geeft aan dat Ajax niet de grootste van Nederland zu zijn .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Op basis waarvan is Ajax de grootste?
Ja nadat is gezegd dat Ajax de grootste zu zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is de vraag omdraaien, jij geeft aan dat Ajax niet de grootste van Nederland zu zijn .
En nu verwacht je dat ik serieus ga antwoorden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Op basis waarvan is Ajax de grootste?
Blijkbaar heb je geen serieus antwoord anders zou je niet met foto's uit je privecollectie en domme wedervragen zoals deze komen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En nu verwacht je dat ik serieus ga antwoorden?
Ik hoop wel datje snapt dat het om het ghel gaat als het om DE club gaatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
De kampioenschappen van 1918 etc. hebben helemaal niks met het Ajax van nu te maken. Het voetbal van toen is helemaal niet te vergelijken met het voetbal van nu. Dus ik snap niet waarom dat steeds als maatstaf gebruikt wordt.
Noem nog eens iets dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop wel datje snapt dat het om het ghel gaat als het om DE club gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |