Nee, maar ze zullen wel inspraak hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef mcyodogg het volgende:
Ajax gaat er toch niet helemaal over of dat stadion wordt verbouwd of niet?
Dat is waar. Ik wil dr alleen mee aangeven dat het volgens mij ook onrealistisch is. Maar het idee schijnt al in de pijpleiding te zitten, dus moeten experts er al uitvoerig naar gekeken hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De Arena is gebouwd als een multifunctioneel stadion (dus concerten, voetalwedstrijden, evenementen en american football). Als het dak eraf gaat heb je veel minder concerten en andere evenementen waardoor het stadion niet meer rendabel word.
De Arena ombouwen naar een soort Camp Nouquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wil dr alleen mee aangeven dat het volgens mij ook onrealistisch is. Maar het idee schijnt al in de pijpleiding te zitten, dus moeten experts er al uitvoerig naar gekeken hebben.
Misschien dat ze het transferium dr uitslopen, het veld verlagen en dan een soort Camp Nou bouwen.
Dat is weer een heel ander onderwerp of de Arena wel of niet een en al voetbal uitstraalt. Maar ik bedoel eenzelfde constructie als Camp Nou waar zij ipv de hoogte de laagte in gingen bouwen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De Arena ombouwen naar een soort Camp NouCamp Nou straalt een en al voetbal uit. De Arena is gewoon een evenementenhal. Dat dak moet er gewoon vanaf.
Volgensmij ken ik de Arena beter dan jou. Hoe wil jij in de Arena de grond in? Er loopt toch een snelweg onderdoor?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:34 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander onderwerp of de Arena wel of niet een en al voetbal uitstraalt. Maar ik bedoel eenzelfde constructie als Camp Nou waar zij ipv de hoogte de laagte in gingen bouwen.
Jij kent de arena beter dan mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Volgensmij ken ik de Arena beter dan jou. Hoe wil jij in de Arena de grond in? Er loopt toch een snelweg onderdoor?
Ja, en wat denk je wat het kost om het veld te laten zakken? De hele infrastructuur moet op de schop. Een nieuw stadion bouwen zal denk ik nog goedkoper zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jij kent de arena beter dan mij.
Veld
Transferium
Transferium
Weg
Mogelijkheden zat 'kenner' !
Ik opper alleen maar een idee. De kosten heb ik geen benul van.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja, en wat denk je wat het kost om het veld te laten zakken? De hele infrastructuur moet op de schop. Een nieuw stadion bouwen zal denk ik nog goedkoper zijn.
Ok, maar dat idee is dus niet haalbaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik opper alleen maar een idee. De kosten heb ik geen benul van.
hij heb die feyenoord vlag onder de middenstip gelegd, die ligt er nog steedsquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jij kent de arena beter dan mij.
Veld
Transferium
Transferium
Weg
Mogelijkheden zat 'kenner' !
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij heb die feyenoord vlag onder de middenstip gelegd, die ligt er nog steeds![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:24 schreef Black-Death het volgende:
Alsof er een nieuw station zal komen
Nieuwe account hunter?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder, Ten Cate, Leonardo![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Goed nieuws dat het supp. home open is op zondag. Heb wel trek in een paar biertjes voor de wedstrijd. Een maand lang geen voetbal gezien, dus ik kijk heel erg uit naar deze wedstrijd.
Ik vind de ouderwetsche het mooiste.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben niet echt van de hardcore, maar de AJAX-marsch staat af en toe wel op hier in huis.
Die staat ook op de schijf. Damn, ik heb er echt weer zin in. Ff geen gezeik ook van vrouwen. Lekker voetbal kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind de ouderwetsche het mooiste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |