Ah de bekende zuipen na het afstuderenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:21 schreef TMan het volgende:
[..]
Tenks!
Ik smeer 'm nu, mochten er mensen niks te doen hebben, vanaf een uurtje of kwart over 4 ben ik aan 't borrelen in de stairway![]()
Zal ik dan maar vanavond met jou gaan leren in je stamkroeg?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:33 schreef Christine het volgende:
Utrecht roeleert! Ik heb door een misverstand in locaties (ik stond keurig in de binnenstad, mijn studiegenoten + professor op de uithof) mijn college gemist, en ben maar in de kroeg gaan zitten leren. Daar kijkt ook gewoon niemand gek van op he!
Het kinderdagverblijf heeft vast ook wel enige studiefaciliteiten?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:15 schreef Zeurberus het volgende:
UB mag ik niet komen weet je nog
Ergens is het ook wel verstandig om niet te gaan zuipen als je 3 tentamens hebt donderdag en vrijdag.
Maar ik haat verstandig zijn...
Ik ben gewoon nu al aan het netwerken, snap dat dan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef Christine het volgende:
Waarom zou ik ooit een MW nodig hebben? Ik heb al een psycholoog.
En nu ga ik me mooi maken, want ik moet over iets meer dan een uurtje de bühne op!.
Toedeloe.
HBO'ers in de UB zijn maatschappelijk wel ongewenst hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:42 schreef The6thgate het volgende:
[..]
zoals ik in het vorige topic al zei, dat mag wel![]()
Maar dat komt vooral omdat ze van die slechte gewoontes hebben. Ze spoelen de wc niet door, en hebben permanent een druppel aan hun neus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:41 schreef Leonoor het volgende:
[..]
HBO'ers in de UB zijn maatschappelijk wel ongewenst hoor.
tja wie ziet er nou aan me dat k een hbo'er benquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:41 schreef Leonoor het volgende:
[..]
HBO'ers in de UB zijn maatschappelijk wel ongewenst hoor.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:51 schreef TMan het volgende:
Student-af is!
Tot september, dan ga ik lekker verder
Heel mooi, was het allemaal goed gegaan gisteren?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:51 schreef TMan het volgende:
Student-af is!
Tot september, dan ga ik lekker verder
Ze slaan steeds op hun triangel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar dat komt vooral omdat ze van die slechte gewoontes hebben. Ze spoelen de wc niet door, en hebben permanent een druppel aan hun neus.
Zeker, heb 'n 9 gescoord en ben daarmee volgens eigen berekeningen cum laude afgestudeerd. hboquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Heel mooi, was het allemaal goed gegaan gisteren?
Super! En wat ging je hierna doen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:29 schreef TMan het volgende:
[..]
Zeker, heb 'n 9 gescoord en ben daarmee volgens eigen berekeningen cum laude afgestudeerd. hbo
Daarna van half 5 in de Stairway gestaan/zeten tot ik er met sluitingstijd uitgeveegd werd, in m'n pak met een paarse badjas met neppanterbont eroverheen
Vanaf 1 februari ben ik een half jaar lang fulltime semi-ambtenaar bij SRON, vanaf augustus ga ik 60% werken en hoop ik de overige 2 dagen de master scientific computing te gaan doen [insert nerdsmilie].quote:
Niet zo gechoqueerd, het is hier wel een studentenstad he! Elke dag is een potentiele kroegdag (tenzij je de volgende dag een plek in de UB wilt hebben en je je derhalve om 8:55 h. op de Uithof moet melden..).quote:
Luie kutstudenten ook allemaal.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:51 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Niet zo gechoqueerd, het is hier wel een studentenstad he!
Hier is nog een kamer vrij.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:33 schreef Christine het volgende:
Ik moet verhuizen. Per 1 april.
Stom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:33 schreef Christine het volgende:
Het is hier al zo donker in de kantoorgangen...quote:
Toen ik daar ging wonen (1 nov 2005) zeiden ze dat het blok nog 3/4 jaar zou staan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:33 schreef Christine het volgende:
Antikraak?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toen ik daar ging wonen (1 nov 2005) zeiden ze dat het blok nog 3/4 jaar zou staan.
Tel uit je winst.
Ja. En ik ben er nu precies een jaar wegquote:
Krijg je geen vervangende ruimte van de SSH? Of zit je niet bij hun?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:23 schreef Christine het volgende:
Yep. Dus mocht iemand nog een leuke kamer weten....
Dan zijn ze er nog vrij vroeg mee. Heb zelf een tijd antikraak gewoond en kreeg twee weken van te voren te horen dat ik op kon rottenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:23 schreef Christine het volgende:
Yep. Dus mocht iemand nog een leuke kamer weten....
Veel. Mijn kamer is bijna 400, maar ik heb dan ook de grootste (25 m^2, nog kamerbreed balkon erbij ook). Kamer die volgens mij leegstaat is geloof ik iets van 325, wel inclusief alles uiteraard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:10 schreef Zeurberus het volgende:
Tman, hoeveel moet zo'n kamer kosten?
En wat is niet in het buurt van het centrum?
90's nowquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:25 schreef PocketAce het volgende:
Is er dit weekend nog wat te beleven ??
ooow gaan we dan samenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:28 schreef Christine het volgende:
Zondag theatersport in café Hofman, vanaf 17.00 uur. Toegang is gratis.
Waarschijnlijk ben ik er ook te vinden, mits ik niet naar mijn ouders ga.
Gezellig naast de snelwegquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:44 schreef Christine het volgende:
Ik ga ws op de Enny Vredelaan wonen.
Alleen mijn katten kunnen niet mee.
okéquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:01 schreef peleetje het volgende:
[..]
ooow gaan we dan samen. onze vorige appointment ging niet door.
![]()
Je katten niet meequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:44 schreef Christine het volgende:
Ik ga ws op de Enny Vredelaan wonen.
Alleen mijn katten kunnen niet mee.
Tsja, ik had geen tijd om lang te gaan zoeken/hospiterenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:14 schreef speknek het volgende:
400 voor een kamer van 25m2 in Overvecht zou ik er toch echt niet voor over hebben.. Dan kun je maar beter een met marmer ingelegde badkamer hebben..
Goed, ik betaal 700 inclusief, maar het is vrije sector huur en aan de gracht.
Jij woont tussen de singel en de vecht! (Maar dat maakt het niet minderquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:14 schreef speknek het volgende:
400 voor een kamer van 25m2 in Overvecht zou ik er toch echt niet voor over hebben.. Dan kun je maar beter een met marmer ingelegde badkamer hebben..
Goed, ik betaal 700 inclusief, maar het is vrije sector huur en aan de gracht.
Wil je mijn katten hebben?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je katten niet mee![]()
Dat is de reden waarom ik woon waar ik nu woon voor m'n kat
M'n kat die nu al bijna een maand zoek is,![]()
![]()
Nee, maar wel je poesjequote:
Clubsquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:25 schreef PocketAce het volgende:
leuke feestjes oid ?
Das uitverkocht though.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:20 schreef peleetje het volgende:
nou morgenavond is het 90s disco in Tivoli
Als mijn kat 1 april niet terug is, dan wil ik misschien wel.quote:
Wisselt tussen 18 en 21quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef PocketAce het volgende:
wat is daar de minimum leeftijd eigenlijk ?
Whehe, m'n vriendinnetje is een hot-issue in Utregquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:24 schreef TMan het volgende:
Zo, dat was een mooi feestje gisteren. Ongegeneerd dom doen is okay.![]()
Audrey wel gezien dit keer denk ik
Ik vond d'r vooral kleinquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, m'n vriendinnetje is een hot-issue in Utreg![]()
True. Maar ik vond het gewoon grappig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Zeurberus het volgende:
Het is gewoon leuk dat als je in de Tivoli bent dat de kans bestaat dat Audrey je biertje tapt
Was het vet?quote:Gister naar de Poema geweest, avondje extreem met Bong-ra, Enduser, Hidden en Lucy Furr. Ben echt helemaal gesloopt nu dankzij die tentamens die er aan vooraf gingen.
24 uur wakker , 4 uur slaap en daarna weer 24 uur wakker sloopt je echt.
De rest van het weekend zijn balansdagen hiero
Jupquote:
Takke herriequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Jup![]()
Volle bak, dik geluid, dj's die enthousiast waren, divers gedraaid, mash-ups en Hidden die een plaat dropte die ik misschien 1x heb gehoord op een feest, toen stond ik even niet voor mijzelf in![]()
![]()
Maar boven alles: een avond lang alleen maar takke-herrie![]()
![]()
Koppen Utrecht B.V.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:25 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand een goeie loodgieter in Utrecht?
Ik heb lekkage.
Goeie ervaring mee?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Koppen Utrecht B.V.
Fregatstraat 103
3534 RC Utrecht
Tel: 030 2439394
Fax: 030-2437517
Ja goeie ervaringen mee. Hebben het dak bij m'n ouders ook regelmatig gefixt.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Goeie ervaring mee?
Het is niet dat ik er niet een kan vinden, maar ik wil niet blind de eerste uit de Gouden Gids pakken, zeg maar.
haha. Voor de duidelijkheid het is een oud huis, door de vorige bewoner slecht onderhouden.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef speknek het volgende:
Regelmatig... weet je wel zeker dat ze goed zijn?.
Vertel mij wat. Vandaag ook weer een hele slechte ervaring met de SSH rijker. Wat een teringzooi.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef TMan het volgende:
Waarom zijn huizen zo duur in Utrecht?
oja, iedereen wil er natuurlijk wonen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Vandaag ook weer een hele slechte ervaring met de SSH rijker. Wat een teringzooi.
Ik heb 't over koophuizen hequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Vandaag ook weer een hele slechte ervaring met de SSH rijker. Wat een teringzooi.
Op de Van Lieflandlaan geweest?quote:
Daar heb ik een half jaar in onderhuur gezeten, dat studentenhuis was toevallig wel oké, maar ik geloof best dat het lang niet overal zo was idd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:39 schreef kwib het volgende:
[..]
Op de Van Lieflandlaan geweest?
Serieus, daar heb ik kamers, maar vooral gemeenschappelijke ruimten gezien waar ik mijn dode hond nog niet zo achterlaten. Maar aan de geur zou je denken dat menig persoon dat al wel gedaan had zeg
Niet dat mijn eigen studentenhuisje op de Straatweg uberfris was, maar goed![]()
True. Heb ook in Enschede gezeten, voor de helft van wat ik nu betaal een kamer die wel iets kleiner was, maar was er wel 'n gemeenschappelijke woonkamer, vind ik toch wel 'n pre.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
In Enschede was onderkomen nooit een probleem..
Is er bij jou in de buurt niet iets vrij voor Tman?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Het begint bij 135.000 voor een flatje. Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |