*aanmeldt!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:45 schreef beyond_cool het volgende:
Je zei toch "jammen"? En nu begin je al met covers ...
We moeten ergens beginnen, we weten van niemand wat voor niveau ze hebben, en welke instrumenten er komen, dus het is misschien leuk om een paar nummers af te spreken om voor te bereiden, dat jammen gebeurd gewoon tussendoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:45 schreef beyond_cool het volgende:
Je zei toch "jammen"? En nu begin je al met covers ...
Alleen Blur, song 2, ok?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:53 schreef TMan het volgende:
[..]
*aanmeldt!
Geen inspiratie voor nummers momenteel, als we maar niet teveel britpopgaan spelen
![]()
Sorry, dit is een ordinair band-vorming topic...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:46 schreef methodmich het volgende:
Oh jammer, ik dacht dit topic een ode werd aan muziekstad Utrecht.
Nee, we doen geen Westbroekquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:46 schreef methodmich het volgende:
Oh jammer, ik dacht dit topic een ode werd aan muziekstad Utrecht.
Ik heb het over Yearlings, Gloricz Jim, Ballerina Liberation Front, Gasoline Brothers, Pien Feith, Stretcher, Fakebook, Paper Moon, Sandusky, Aestrid, Pondertone, Walker Diver enzovoort.quote:
Goed idee voor een topic!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb het over Yearlings, Gloricz Jim, Ballerina Liberation Front, Gasoline Brothers, Pien Feith, Stretcher, Fakebook, Paper Moon, Sandusky, Aestrid, Pondertone, Walker Diver enzovoort.
Jezus, dan gaan we niet jammen, maar covers spelen....quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef moelan0e het volgende:
Jammen is toch spontaan muziek maken, dat hoor je niet voor te bereiden.
Ik ben vaak drummend in DB's te vinden.
Anders doen we gewoon lekker van alles wat en drinken we nog bier ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Jezus, dan gaan we niet jammen, maar covers spelen..... Of mogen we dan tussendoor niets spelen dat op jammen lijkt? Hou eens op met zeuren
![]()
Wij snappen elkaarquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:43 schreef TMan het volgende:
[..]
Anders doen we gewoon lekker van alles wat en drinken we nog bier ook
quote:
Yearlings, Ballerina en Paper Moon zijn uit elkaar. Voor meer Utrechtse bands, zie hierquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb het over Yearlings, Gloricz Jim, Ballerina Liberation Front, Gasoline Brothers, Pien Feith, Stretcher, Fakebook, Paper Moon, Sandusky, Aestrid, Pondertone, Walker Diver enzovoort.
Euhm, sorry he?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:05 schreef moelan0e het volgende:
Nou, zeg. Hoef je niet zo chagrijnig te doen.
Dat was me bekend, maar daarom horen ze onlosmakelijk nog wel bij muziekstad Utrecht!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:29 schreef toolhead het volgende:
[..]
Yearlings, Ballerina en Paper Moon zijn uit elkaar. Voor meer Utrechtse bands, zie hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |