Vanaf 1 februari ben ik een half jaar lang fulltime semi-ambtenaar bij SRON, vanaf augustus ga ik 60% werken en hoop ik de overige 2 dagen de master scientific computing te gaan doen [insert nerdsmilie].quote:
Niet zo gechoqueerd, het is hier wel een studentenstad he! Elke dag is een potentiele kroegdag (tenzij je de volgende dag een plek in de UB wilt hebben en je je derhalve om 8:55 h. op de Uithof moet melden..).quote:
Luie kutstudenten ook allemaal.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:51 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Niet zo gechoqueerd, het is hier wel een studentenstad he!
Hier is nog een kamer vrij.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:33 schreef Christine het volgende:
Ik moet verhuizen. Per 1 april.
Stom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:33 schreef Christine het volgende:
Het is hier al zo donker in de kantoorgangen...quote:
Toen ik daar ging wonen (1 nov 2005) zeiden ze dat het blok nog 3/4 jaar zou staan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:33 schreef Christine het volgende:
Antikraak?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toen ik daar ging wonen (1 nov 2005) zeiden ze dat het blok nog 3/4 jaar zou staan.
Tel uit je winst.
Ja. En ik ben er nu precies een jaar wegquote:
Krijg je geen vervangende ruimte van de SSH? Of zit je niet bij hun?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:23 schreef Christine het volgende:
Yep. Dus mocht iemand nog een leuke kamer weten....
Dan zijn ze er nog vrij vroeg mee. Heb zelf een tijd antikraak gewoond en kreeg twee weken van te voren te horen dat ik op kon rottenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:23 schreef Christine het volgende:
Yep. Dus mocht iemand nog een leuke kamer weten....
Veel. Mijn kamer is bijna 400, maar ik heb dan ook de grootste (25 m^2, nog kamerbreed balkon erbij ook). Kamer die volgens mij leegstaat is geloof ik iets van 325, wel inclusief alles uiteraard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:10 schreef Zeurberus het volgende:
Tman, hoeveel moet zo'n kamer kosten?
En wat is niet in het buurt van het centrum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |