Ik deed 25 minuten over de tocht Winschoten - Groningen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, ik probeerde rond half 4 van het centrum in R'dam naar mn huis te rijden (normaal 10 min), deed er 1 UUR over![]()
Mondvol ontkenning. Ik heb mondvol ontkenningen overwogen, maar ik vond de korte variant mooier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef Apropos het volgende:
Mondvol wat ?
Ga negers pesten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef Apropos het volgende:
Mondvol wat ?
LOL, die link naar "jewlarious" ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Autodidact het volgende:
Jazeker:
[afbeelding]
De wetenschappelijke afdeling van aish.com
Ziet eruit als een VW Passat Station.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Laguna...is toch een leasebak.
het is een amusant topicquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hooguit een klein biologielesje van havo 2...
Ja, klopt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een VW Passat Station.
Is de mens een mensaap?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Apropos het volgende:
Een (mens)aap blijft een aap, of het nou een cimpanzee, gorilla, baviaan of 'australopithecus afarensis' is.
Ja, anders wekt het een bijzonder kwaadaardige indruk.quote:
Laat je niet door mij wegjagen, voor mij zijn dit de popcorntopicsquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mja, ik haak af. Dit moet een troll zijn.
En props voor de Heidelbergensis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Apropos het volgende:
Een (mens)aap blijft een aap, of het nou een cimpanzee, gorilla, baviaan of 'australopithecus afarensis' is.
Is een kloon niet een argument tegen evolutie?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Reya het volgende:
Dat is eigenlijk best een idee, een kloon die de meest stompzinnige argumenten gebruikt om evolutie te ontkennen.
Feitelijk niet, maar zo zal het niet bedoeld zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Is een kloon niet een argument tegen evolutie?
Hoe gaat het in je tentamenperiode? Lukt het studeren een beetje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Apropos het volgende:
Ik heb pas het volgend semester weer tentamens, ik heb me dit semester geconcentreerd op werkcolleges. Donderdag moet ik het laatste werkstuk inleveren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe gaat het in je tentamenperiode? Lukt het studeren een beetje?
Billen Onderbroek Sigme Avatar Spanken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef sigme het volgende:
Stekken stokken bollen knollen sporen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |