niet belangrijk genoeg. de verf van mijn schroefje is veel belangrijkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
Even melden in het Feedback topic
Sorry, was even in de warquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:02 schreef Cynic het volgende:
ik heb heel geen fretbuzz!
had ik eerst ook niet, sinds die lui bij de American Guitarstore er een week over hebben gedaan om mijn gitaar af te stellen en uberdikke snaren opzetten..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:02 schreef Cynic het volgende:
ik heb heel geen fretbuzz!
Wat noem jij uberdik? Alles boven .009 elastiekjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
had ik eerst ook niet, sinds die lui bij de American Guitarstore er een week over hebben gedaan om mijn gitaar af te stellen en uberdikke snaren opzetten..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:12 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren op een Fender Blues Junior amp van een vriend van me gespeeld, lekker geluidje hoor!Beetje dat smerige blues/net niet clean Fender geluid, spat de buizen uit. Verlanglijstje wordt weer langer.
Heb hem nu weggebracht naar een versterkerreparateur die hem gaat omzetten van 110 naar 220 v. Vriend van me is een Amerikaan en heeft de versterker hier naar toe meegenomen. Die reparateur kon nog niet zeggen hoe ingrijpend de operatie zou zijn, weet Deansensitized (die nog steeds wacht op tabs, ik hoop vanavond ze te kunnen maken!!) daar misschien meer van?
0.12 - 0.56quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat noem jij uberdik? Alles boven .009 elastiekjes?
doe ff rustig dan, je hebt Amsterdam CS al naar de tyfus geblazen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Zyggie het volgende:
Er is heulemaal geen wind, dat is mijn Ibanez die de lucht doormidden splijt.
ja omdat je alleen powerchords ragt.. snelle noten gaat dan niet lukken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind .10 al genoeg voor Drop C...
ga jij es snel naar buitenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Een terugvindpost... vanit mn bed
Maar we spelen ook punkmetal, dus dan is dat wel genoegquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja omdat je alleen powerchords ragt.. snelle noten gaat dan niet lukken.
vin ik niet fijn iig.
woundquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef imported_sphinx het volgende:
nu we toch over snaren lullen, wat betekent het als er een W achter staat?
bijv. .12-.14w ofzo
wist ik ook wel, maar leek me te logisch om erbij te zettenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
wound
dat het dus een omwonden snaar is
voor een .14 snaar is dat bijvoorbeeld nogal uitzonderlijk. En als je bijvoorbeeld een .12 setje hebt is de g-snaar vaak omwonden en staat dat erachter.
dan klopt ie toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:18 schreef VaderJacob het volgende:
Ik eis een rectificatie van de TT aangezien ik net met windkracht 11 tegenwind naar huis moest fietsen![]()
Nee een basgitaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
toch niet fietsend met een gitaar daarheen he?![]()
Ach, een basgitaar meer of minder..quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:41 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee een basgitaar![]()
Ik speel meestal tog op een bas van me leraar![]()
Ik wou tog al een nieuwequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ach, een basgitaar meer of minder..![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:46 schreef mirelia het volgende:
Ik ben aan een nieuwe electrische gitaar toe
Maar ik wil er niet meer dan 300 euro aan spenderen en liever ook geen strat
Wat raden jullie me aan? ik ben nog aan het leren spelen
Ik zit zelf te denken aan Ibanez als merk
Zaterdag maar even naar Feedback
RATM heeft wel tofgfe dingenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:02 schreef Zyggie het volgende:
Wie kent er een paar toffe solo's om ff te spelen. Moeilijkheid maakt niet uit.
Nee maar ik wel, er hoeft alleen een andere transformator in, (met een 220>110 omvormer ( á 15 eurie) kom je dr ook wel)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:12 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren op een Fender Blues Junior amp van een vriend van me gespeeld, lekker geluidje hoor!Beetje dat smerige blues/net niet clean Fender geluid, spat de buizen uit. Verlanglijstje wordt weer langer.
Heb hem nu weggebracht naar een versterkerreparateur die hem gaat omzetten van 110 naar 220 v. Vriend van me is een Amerikaan en heeft de versterker hier naar toe meegenomen. Die reparateur kon nog niet zeggen hoe ingrijpend de operatie zou zijn, weet Deansensitized (die nog steeds wacht op tabs, ik hoop vanavond ze te kunnen maken!!) daar misschien meer van?
Ok, thanks.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Nee maar ik wel, er hoeft alleen een andere transformator in, (met een 220>110 omvormer ( á 15 eurie) kom je dr ook wel)
als je mazzel hebt zitten dr ook nog 220v wikkelingen op
Oke dan ga ik die halenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
http://feedback.nl/?id=55&b=SA120BK
tadaa![]()
Als je toch zo veel geld hebt, kan je toevallig iets missenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef mirelia het volgende:
[..]
Oke dan ga ik die halen
Ik vertrouw blind op jullie
Ik heb ook een Ibanez en ze werken goed. Ook van mij dus een garantie van kwaliteit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef mirelia het volgende:
[..]
Oke dan ga ik die halen
Ik heb wel eens hele ingewikkelde verhalen gehoord dat het ook niet zomaar een kwestie van omvormers is, omdat er een bepaald iets met bepaalde frequenties gebeurt. Maar dat was echt behoorlijk techtalk en zo'n gearhead ben ik niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, thanks.
Hij gebruikt nu inderdaad een losse omvormer, maar ik heb het idee dat die niet helemaal geschikt is, omdat er een harde brom in de versterker zit. Kan natuurlijk ook wat anders zijn.
wtfquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Al je pedalen aanzetten en je noisesupressor uit geeft echt een kutherrie![]()
Mja dat zijn er maar 5 maar tochquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
al je effecten tegelijk?
lache
ja ok, maar als je iets betere kwaliteit pedalen hebt maakt het niks uit!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Al je pedalen aanzetten en je noisesupressor uit geeft echt een kutherrie![]()
dat is toch van die muziek waar je niks voor hoeft te kennen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar we spelen ook punkmetal, dus dan is dat wel genoeg![]()
Was pas ook ergens weet niet meer waar, maar daars chreeuwde de zanger de solo's van de gitarist wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dat is toch van die muziek waar je niks voor hoeft te kennen?
killswitch was gaaf gisteren, alleen jammer van de band die in het voorprogramma stond
Mja dan nog 2 distortion pedalen en een overdrive samen alleen al is natuurlijk een kutcombinatiequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja ok, maar als je iets betere kwaliteit pedalen hebt maakt het niks uit!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:46 schreef mirelia het volgende:
Ik ben aan een nieuwe electrische gitaar toe
Maar ik wil er niet meer dan 300 euro aan spenderen en liever ook geen strat
Wat raden jullie me aan? ik ben nog aan het leren spelen
Ik zit zelf te denken aan Ibanez als merk
Zaterdag maar even naar Feedback
Ik heb de SA120CN. Zeer zeker een leuk gitaartje. Het enige wat ik nog graag zou willen is een graphite topkam of zoeentje met van die balletjes erin zodat ie minder snel ontstemt als ik aan die jengelstengel kom.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef mirelia het volgende:
[..]
Oke dan ga ik die halen
wat maakt graphite uit?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:09 schreef Elmo1608 het volgende:
[..]
Ik heb de SA120CN. Zeer zeker een leuk gitaartje. Het enige wat ik nog graag zou willen is een graphite topkam of zoeentje met van die balletjes erin zodat ie minder snel ontstemt als ik aan die jengelstengel kom.
Dan glijden de snaren beter, en onstemt de gitaar minder snel.quote:
probeer hem alsjeblieft eerst uit, een een paar andere om te vergelijkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef mirelia het volgende:
[..]
Oke dan ga ik die halen
Natuurlijk ga ik eerst een paar dingen proberen.......voordeel van Feedbackquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
probeer hem alsjeblieft eerst uit, een een paar andere om te vergelijken..
serieus, de kans dat je na een tijdje iets anders wil is groot. en de kans dat je voor dezelfde prijs iets vindt dat je zelf fijner vindt ook.
Wat bedoel je precies welk wit ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef Zyggie het volgende:
De onderste vind ik het mooiste, jammer van het wit naast het paaltje alleen. Die met die schuine strepen vind ik echt niks. Juist een open informatie-gedeelte is mooi.
Er links van, die paal staat nu nogal naar rechts.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies welk wit ?
Ah okee,quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:12 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Er links van, die paal staat nu nogal naar rechts.
En die dunne schuine strepen op de achtergrond zijn wel mooi.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah okee,ik snap, ja daar heb je wel gelijk ja
Ik weet niet ik soleer nooitquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
En die dunne schuine strepen op de achtergrond zijn wel mooi.
Passeer nog eens een leuke solo.
En zoiets ? combinatiequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
En die dunne schuine strepen op de achtergrond zijn wel mooi.
Passeer nog eens een leuke solo.
Jaaa!! Alleen op de helft weg om de trein te halenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dat is toch van die muziek waar je niks voor hoeft te kennen?
killswitch was gaaf gisteren, alleen jammer van de band die in het voorprogramma stond![]()
Tabje:quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jaaa!! Alleen op de helft weg om de trein te halen![]()
En jammer van dat kut zaal-geluid![]()
En jammer van Bring Me The Horizon. Als je last van je stem hebt, hou je bek dan gewoon.![]()
Maar The Haunted en Killswitch waren steengoed!![]()
Meer dan genoeg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:59 schreef punkjunk het volgende:
Heeft iemand toevallig wat meer info over een londo ncity top mark 4? Of een site waar informatie staat over londen citys amps? @ marktplaats staat een 50watt buizen bak. Dit zou eventueel toch genoeg zijn om een beetje te reperteren met een bandje of niet?
Nogmaals, dat gaat hard zat.quote:Als je nou een 50watt amp hebt en een cabinet van 100/150watt, krijg je daar dan wel een beetje volume uit? Want een cabinet van 50 watt zie ik zo snel niet.
Nee, je moet alleen goed letten op de weerstand (de ohms). Wrsch heeft de amp meerdere uitgangen en de cab meerdere ingangen. Even opletten bij inpluggen. Maar met zo'n setje kun je alle kanten op.quote:Heeft het verder nog een ander effect als je een 50watt amp op een 150watt cab hangt?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
http://xs511.xs.to/xs511/07034/site2.jpg![]()
yepquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:07 schreef Deansensitized het volgende:
Ik neem voor het gemak maar aan dat:
s-3/17 een slide is van 3 naar 17.
yepquote:20b22 een bend is van de 20 die klinkt als een 22 op dezelfde snaar.
Ja, pullof van 12 naar 10.quote:p10 pulloff op de 10.
Ja. Je bendt 12 naar 14, maar slaat pas aan als je al gebend hebt, en dan weer terug naar 12. Je bendt als het ware naar beneden.quote:b14/12 bend op de 14, terugsliden naar 12.
Geen dank.quote:Heel hartelijk dank dude!![]()
![]()
Hoe doe je normaal dan bend bij tabs? Met zo'n boogje ofzo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:11 schreef Deansensitized het volgende:
Leek me logischer dat dan h te noemen...
Maar zou kunnen!
Huh?quote:
Huh?quote:Ja. Je bendt 12 naar 14, maar slaat pas aan als je al gebend hebt, en dan weer terug naar 12. Je bendt als het ware naar beneden.
je vinger op de 12 en op de 10quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Huh?
Solo n00b weet je noch
Nee, b leek me erg logisch daarvoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hoe doe je normaal dan bend bij tabs? Met zo'n boogje ofzo?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Huh?
Solo n00b weet je noch![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je vinger op de 12 en op de 10
aanslaan
je vinger van de 12 aftrekken
en die vinger van de 10 laten staan
Ik snap helemaal!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef Svyatagor het volgende:
Nouja, die pulloff: je slaat aan op 12 en doet een pull-off naar 10. Je speelt die 10 dus zonder nog een keer aan te slaan.
En bij die andere: je zet je vingers op 12, dan bend je de snaar zonder aan te slaan een klein stukje, genoeg om een 14 te krijgen. Dan sla je aan (waardoor je dus 14 hoort), en bend je terug naar twaalf. Dus in plaats dat je noot omhoog gaat, gaat 'ie omlaag.
Snappie?
edit: idd geen hammer-ons.
hehehehe 'aftrekken'quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je vinger op de 12 en op de 10
aanslaan
je vinger van de 12 aftrekken
en die vinger van de 10 laten staan
Het gaat om deze top:quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Meer dan genoeg.
[..]
Nogmaals, dat gaat hard zat.
[..]
Nee, je moet alleen goed letten op de weerstand (de ohms). Wrsch heeft de amp meerdere uitgangen en de cab meerdere ingangen. Even opletten bij inpluggen. Maar met zo'n setje kun je alle kanten op.
Zeker weten figuurzaag, met ene dremel kun je heel slecht nauwkeurig werken. Gewoon slagplaat aftape met schilderstape, het gat ietsjes te klein uit tekenen, zagen, afwerken met een vijl/schuurpapier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:25 schreef Deansensitized het volgende:
Dremel![]()
Maar figuurzaag gaat ook prima! Misschien wel zo verstandig![]()
mvdveen apestaart gmail punt comquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Er staat een guitarfile 'clappie' op mijn bureaublad.
Er moet nog heel even wat aan gedaan worden, dus over enkele dagen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
mvdveen apestaart gmail punt com
![]()
Kijk!! Goed bezig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei de gozer van de studio waar we de demo op gaan nemen wil ook gelijk voor ons afmixen![]()
Gratis studio én gratis mix![]()
![]()
Tof.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei de gozer van de studio waar we de demo op gaan nemen wil ook gelijk voor ons afmixen![]()
Gratis studio én gratis mix![]()
![]()
wij maken er hele nummers mee..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:03 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik ben trouwens het programma guitar pro 5 tegen gekomen. Dat is ook wel handig. Daarbij zit een database met 20.000 tabs, zowel gitaar/bas/drums.![]()
Zijn er meer mensen die dit gebruiken?
Leuke titels.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wij maken er hele nummers mee..![]()
2 nummers van mijn band, gemaakt in GP .. gewoon op gitaar bedacht natuurlijk, later er pas in gezet he.
Victorious
I Will Conquer
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wij maken er hele nummers mee..![]()
2 nummers van mijn band, gemaakt in GP .. gewoon op gitaar bedacht natuurlijk, later er pas in gezet he.
Victorious
I Will Conquer
dude...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
![]()
Het klikt zo net als zo'n oud game muziekje, maar dat komt natuurlijk door de standaard geluiden,.....![]()
Doe niet andersquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:03 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik ben trouwens het programma guitar pro 5 tegen gekomen. Dat is ook wel handig. Daarbij zit een database met 20.000 tabs, zowel gitaar/bas/drums.![]()
Zijn er meer mensen die dit gebruiken?
ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe niet anders
En meer tabs zijn zo te downloaden, via sommige websites en torrents enzo. Reuze handig![]()
En werktitels? Vind ze zo ook wel vet!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.
I Will Conquer krijgt een tekst over de romeinen die heel europa veroveren enzo.
en Victorious over een zooi vikingen of weetikveel die terugkijken op hun strijd.
waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
'
Jij hebt tenminste nog een band![]()
Doen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.
I Will Conquer krijgt een tekst over de romeinen die heel europa veroveren enzo.
en Victorious over een zooi vikingen of weetikveel die terugkijken op hun strijd.
waarschijnlijk.
dat ding gaat loei en loei hardquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het gaat om deze top:
[afbeelding]
met deze achterkant:
[afbeelding]
Ik geloof dat er standaart 2x8 en 2x16 ohms uitgangen op de amp zitten. Dat je bij een cab op het aantal omhse moet letten wist ik al, maar ik dacht dat wanneer je vér en dan ook vér onder het max watt zit dat het dan misschien een heel dof geluid word ofzo, maar daar is dus zeker weten geen spraken van?
Je 6e fret wegvijlen. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:10 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe fix ik fretbuzz om de 6e fret?
sadist!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je 6e fret wegvijlen. Ik weet het niet.![]()
![]()
![]()
je hebt perongeluk de verkeerde gekocht, deze is net niet zwart genoeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:32 schreef DuranK het volgende:
Mijn nieuwe gitaar is binnen. Heb amper licht hier dus erg goed gelukte foto's zijn het niet maar schijt aanEn ik was vergeten de groene plectrum eruit te halen. ( lelijk
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is daarom ook paarsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je hebt perongeluk de verkeerde gekocht, deze is net niet zwart genoeg.
dat zeg ik, niet zwart genoeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hij is daarom ook paarsMaar dat zie je niet goed door gebrek aan licht
![]()
Ik heb er een hele tijd over getwijfeld of ik em wel of niet zou kopen.. Wegens gebrek toen maar niet gedaan..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:32 schreef DuranK het volgende:
Mijn nieuwe gitaar is binnen. Heb amper licht hier dus erg goed gelukte foto's zijn het niet maar schijt aanEn ik was vergeten de groene plectrum eruit te halen. ( lelijk
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt em dus nog niet geprobeerd..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:54 schreef mirelia het volgende:
Morgen ga ik een SA120 halen denk ik....mits op voorraad
Ik heb een keer op vakantie een ouwe gitaar helemaal kapotgevijlt om de buzz weg te halen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je 6e fret wegvijlen. Ik weet het niet.![]()
![]()
![]()
tis een nieuwe heerschende gitaar. daar moet je vanaf blijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:57 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik heb een keer op vakantie een ouwe gitaar helemaal kapotgevijlt om de buzz weg te halen...
hij zag er niet meer uit maar het werkte wel...![]()
Al geprobeert. "zeer goed gefundeerde gitaargod zoekt band voor +10.000man optredens"quote:
wat speel je zoal dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Al geprobeert. "zeer goed gefundeerde gitaargod zoekt band voor +10.000man optredens"
Geen reacties![]()
Invloeden laatste ijd vooral Offspring, Foo Fighters, Papa Roach. dat soort dingenquote:
Maar ik vragen hoe je dat weet? Bedoel je dat deze bijvoorbeeld harder zou kunnen als een 50watt marshall buizen bak?quote:
Nee nog niet....nog geen tijd gehad om naar Feedback te gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je hebt em dus nog niet geprobeerd..
Hoor ik liever dit. Clip al zo vaak gezien en geluisterd maar het blijft ziekelijk goed. Zeker als je het vergelijkt met de studio versie. Daar zitten amper solo's in, en die is misschien wel 2 keer zo langzaamquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:26 schreef imported_sphinx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=niu_3H_6ISw
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
belachelijk goed!
Whehehe geweldig!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:32 schreef Neidropje het volgende:
catstrophic technical failure bij U2: http://www.youtube.com/watch?v=8EDuK46ZqFM&mode=related&search=
vriend van me heeft er een gehad (een witte trouwens, ergggg gaaf!). en een london city is een marshall, maar dan een poor-man-marshall.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar ik vragen hoe je dat weet? Bedoel je dat deze bijvoorbeeld harder zou kunnen als een 50watt marshall buizen bak?
Het jeukt, het jeukt![]()
Kloptquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
vriend van me heeft er een gehad (een witte trouwens, ergggg gaaf!). en een london city is een marshall, maar dan een poor-man-marshall.
maar je hoeft je over volume echt geen zorgen te maken hoor. een 20watt buizen versterker gaat al hard genoeg voor in een band
Is dat zo'n GIOquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:31 schreef mirelia het volgende:
[..]
Nee nog niet....nog geen tijd gehad om naar Feedback te gaan
Morgen dus maar effe
Deze is ook wel mooi...maar is hij net zo goed als de 120?
[afbeelding]
Dat zal wel moetenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef nipeng het volgende:
Heb je in twintig minuten wel genoeg tijd om een beetje op stoom te komen?
Mooie Focus video
Nouja zaalquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel mooi dat Mucho Maestro ervoor zorgt dat we gegarandeerd voor een volle zaal staan![]()
Het was een GRG......maar die SA120 voelde lekkerder aan moet ik zeggenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dat zo'n GIO
kan het niet lezen
zo ja
niet doen![]()
Die SA is dan duidelijk beter
wel de resultaten posten hier he!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]![]()
alleen kut dat we die dag ook de demo opnemen![]()
ahhhhhhhahkfalklasjfkaf
heb er zin in![]()
![]()
is vrij dringendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:42 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik heb een humbucker met 3 draden en aan de single-coil zitten er maar 2.. hoe krijg ik ze aan elkaar?
ik breng em wel een keer naar de gitaarboer ofzo.quote:
mislute acdc introquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:05 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RN2V6S1Fhks
Winegumsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n gitaar helemaal schoongemaakt met van die guitar polishwist niet dat ie zó mooi kon zijn
shiny
Nieuwe snaren erophij speelt weer als nieuw
[afbeelding]
Zo'n mooie gitaar!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n gitaar helemaal schoongemaakt met van die guitar polishwist niet dat ie zó mooi kon zijn
shiny
Nieuwe snaren erophij speelt weer als nieuw
[afbeelding]
mooie opmerkingquote:over bas vs. gitaar: ben je een lange dunne slungel of een korte dikkerd met een laag iq, dan speel je bas. heb je een enigszins normaal postuur en iq, dan speel je gitaar.
Ik vind em juistquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:41 schreef Deansensitized het volgende:
En toch speel ik gitaar
En vind die body zelf eigenlijk best lelijk. Alleen de vorm dan hé, de kleur is wel geyl
En Sfinx, wat is je opstelling in de gitaar [HH, HSH, HSS], en wat voor knoppen enzo [vol en tone, of 2 volumes en 1 tone, of of of].
Dat is juist zo geyl jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vooral de zwarte accenten in de nerven![]()
Ja in dat geval heb je wel een puntquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was een "verkapt ik maak onze eigen bassist belachelijk opmerking"![]()
wees eensh lievquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey hou je mond over turbonegro gij snotneus![]()
Sinds wanneer hebben bassisten daar hulp bij nodig?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was een "verkapt ik maak onze eigen bassist belachelijk opmerking"![]()
Bij feedback rotterdam geweest ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:58 schreef mirelia het volgende:
Povedikkie wat speelt die Ibanez lekker
Lijkt ineens wel een stuk makkelijker nu
Niet dat ik nu kan spelen, maar wat ik kan gaat soepeler
Jja komt door de dunne hals en de de (lichte) snaren die er heel dicht op liggenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:58 schreef mirelia het volgende:
Povedikkie wat speelt die Ibanez lekker
Lijkt ineens wel een stuk makkelijker nu
Niet dat ik nu kan spelen, maar wat ik kan gaat soepeler
Beetje respect voor bassisten hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben bassisten daar hulp bij nodig?
Zonder de bassisten zouden de gitaristen niet kunnen schitteren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Beetje respect voor bassisten he![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zonder de bassisten zouden de gitaristen niet kunnen schitteren.
Ohh had het maar gezegd had je mee kunnen rijdenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij feedback rotterdam geweest ?
Daar was ik vandaag ook nog![]()
Ow toen sliep ik ongeveer nogquote:Op zondag 21 januari 2007 00:08 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ohh had het maar gezegd had je mee kunnen rijden
Ik was er om 12.00 uur zo'n beetje
Wanneer doen we een feedback-meeting.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow toen sliep ik ongeveer nog![]()
Was ook maar ff met vaderjacob meegeweest omdat ie basversterker wou testen dus kon ik mooi plectrums en snaren kopen![]()
Lukt het spelen een beetje ?
Waarschijnlijk is iedereen elkaar hier al onbewust 10x voorbijgelopenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wanneer doen we een feedback-meeting.
Ik was diegene die na die woeste gitaarsolo de stratocaster uit '54 in blinde woede kapot sloeg op een versterker.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is iedereen elkaar hier al onbewust 10x voorbijgelopen![]()
Ik was diegene die huilend de zaak uitliep toen iemand m'n net nieuw aangeschafte versterker slooptequote:Op zondag 21 januari 2007 00:27 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik was diegene die na die woeste gitaarsolo de stratocaster uit '54 in blinde woede kapot sloeg op een versterker.
Jij komt er niet omdat je in friesland geen feedback hebtquote:Op zondag 21 januari 2007 00:37 schreef Deansensitized het volgende:
En ik kom er niet omdat het een klotewinkel is
Mja, maar ik heb niks tegen feedback eigenlijk, altijd goed gehlopen en nooit problemen gehadquote:Op zondag 21 januari 2007 00:40 schreef Deansensitized het volgende:
Wij hebben hier echte gitaarwinkels
Mja voor een afstelbeurt of iets zou ik em ook niet naar de feedback brengen daar niet van, maar ze hebben wel gunstige prijzen vaak tegenover kleinere zakenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:44 schreef Deansensitized het volgende:
En ik juist wel
Kromme nek enzo, jeweet.
Je lult uit je nek. Die grappige woordspeling wilde ik nog even maken, dus.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:44 schreef Deansensitized het volgende:
En ik juist wel
Kromme nek enzo, jeweet.
Altijd nog beter dan een gitaar van de nekkermanquote:Op zondag 21 januari 2007 00:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je lult uit je nek. Die grappige woordspeling wilde ik nog even maken, dus.
Wat is er mis met mijn gitaar?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een gitaar van de nekkerman
]quote:Op zondag 21 januari 2007 01:05 schreef nipeng het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn gitaar?![]()
[afbeelding]
Op z'n minst beter dan zo'n Hello Kitty apparaat.quote:
Als ik ooit een hello kitty slagplaat tussen de afwas vind toevallig zet ik em op m'n gitaarquote:Op zondag 21 januari 2007 01:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op z'n minst beter dan zo'n Hello Kitty apparaat.
SSH, standaard strat knoppen 1 vol en 2 tone.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:41 schreef Deansensitized het volgende:
En toch speel ik gitaar![]()
En vind die body zelf eigenlijk best lelijk. Alleen de vorm dan hé, de kleur is wel geyl
En Sfinx, wat is je opstelling in de gitaar [HH, HSH, HSS], en wat voor knoppen enzo [vol en tone, of 2 volumes en 1 tone, of of of].
Zie je boven aan in de balk het linkje 'my active topics'?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:21 schreef sound-storm het volgende:
nou ben ik even offtopic,maar waarom zet men overal tvp en weet ik wat overal neer?
wat voor nut heeft dat![]()
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
FF een situatieschets alvast dat scheelt jou weer tijd
ik ben er vanuit gegaan dat je een roze dean hebt
[afbeelding]
Humbucker in de nek? Huh?quote:Op zondag 21 januari 2007 01:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
SSH, standaard strat knoppen 1 vol en 2 tone.
aan de singlecoil die vervangen wordt zitten 2 draadjes. aan de humbuckert 3.
welke moet ik waaraan maken
ik maak anders wel een paint morgen ofzo.
ja klopt :-)quote:Op zondag 21 januari 2007 11:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zie je boven aan in de balk het linkje 'my active topics'?
Daar komen alle topics te staan waar jij in gereageerd hebt, gesorteerd op waar het laatst in is gepost.
Dus als je een tvp post, dan komt dat topic in dat lijstje te staan.
sound-storm van het Razorlight topic? Jij had toch eerst een Fender usericon??
gaan we proberenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Humbucker in de nek? Huh?
Denk dat je humbucker in de brug bedoeld, dus HSS
Drie draadjes zei je? Makkie. De rode draad gaat naar waar eerst de rode draad van de single coil zat [noemen ze de "hot wire"]. De witte gaat naar waar de witte eerst zat, en de groene [ground] soldeer je op de volume potmeter. Dus niet op een pootje, maar er bovenop.
Sorry, even geen zin/tijd om een schema te maken.
Makkelijk zat toch?
we hadden het ook over friesland, niet over provincies.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:45 schreef Cynic het volgende:
er is niks mis met "in de provincie" wonen
Is dat hetzelfde als marrokanen "tegenwindjongeren" noemenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:45 schreef Cynic het volgende:
er is niks mis met "in de provincie" wonen
Goeiequote:Op zondag 21 januari 2007 12:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
we hadden het ook over friesland, niet over provincies.
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:56 schreef Deansensitized het volgende:
Friesland is tamelijk ruk wat dat betreft.
Veraquote:Op zondag 21 januari 2007 13:37 schreef guitarist.nl het volgende:
Heeft Friesland eigenlijk wel een beetje leuke popzalen?
In Groningen heb je de Oosterpoort, Vera & Simplon.
Niet dat ding interessant vinden omdat je dan een stack hebtquote:Op zondag 21 januari 2007 15:42 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
de Hartke piggy back.
Is deze versterker wat? Heeft iemand ervaring hiermee?
http://feedback.nl/?id=55&b=LRPIGGYBACK
en hij schijnt ook kut te klinken. maar zelf nooit gehoord.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit is het verschil in grootte met een normale stack zeg maar
[afbeelding]
Heb je hier misschien iets aan:quote:Op zondag 21 januari 2007 01:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
SSH, standaard strat knoppen 1 vol en 2 tone.
aan de singlecoil die vervangen wordt zitten 2 draadjes. aan de humbuckert 3.
welke moet ik waaraan maken
ik maak anders wel een paint morgen ofzo.
heb ik al gekeken en snap er idd niet heel veel vanquote:Op zondag 21 januari 2007 16:46 schreef SNArky het volgende:
[..]
Heb je hier misschien iets aan:
http://users.chariot.net.au/~gmarts/pickcomb.htm
Met mijn aanwijzing wel gelukt dan??quote:Op zondag 21 januari 2007 18:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
heb ik al gekeken en snap er idd niet heel veel van
ja, ik had de pickup aan de praat. maar hij paste niet helemaal in de body, omdat ik gewoon het gat in de slagplaat van de ouwe single-coil wat groter heb gemaakt. en dus kwam er net een hoekje van de humbuckert op het hout. dat heb ik dus wel lopen vijlen en zagen enzo, en nu past ie. maar er komt geen fatsoenlijk geluid meer uit de gitaar, alleen heel veel ruis en als je em aanraakt enzo. dus de aarde is kapot of weetikveel. het zit allemaal niet meequote:Op maandag 22 januari 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Met mijn aanwijzing wel gelukt dan??
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik had een keer tijdens m'n 3D design lessen een gitaar gemaakt gemaakt in ProE
maar ik ben em kwijt![]()
vervoglens wel een plaatje van een gitaar hebben en het vak niet halen
mja
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaar bewerkt met Fast-Fret
"je vingers vliegen over het fretboard"
so true![]()
maar raak je dan nog wel de noten die je wil spelen?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaar bewerkt met Fast-Fret
"je vingers vliegen over het fretboard"
so true![]()
Wat maakt dat nou uit, als je maar lekker snel gaat! Snel snel snel!!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
maar raak je dan nog wel de noten die je wil spelen?
Kan jij geen miljard noten per uur?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:02 schreef DuranK het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, als je maar lekker snel gaat! Snel snel snel!!![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=p_tuLEmWccMquote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Kan jij geen miljard noten per uur?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, vooral bends gaan heel soepelquote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, vooral bends en slides gaan heel soepelquote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het ruikt wel vreemdquote:Op maandag 22 januari 2007 22:49 schreef Svyatagor het volgende:
Dood?
Dat is een verotte aarde jaquote:Op maandag 22 januari 2007 15:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, ik had de pickup aan de praat. maar hij paste niet helemaal in de body, omdat ik gewoon het gat in de slagplaat van de ouwe single-coil wat groter heb gemaakt. en dus kwam er net een hoekje van de humbuckert op het hout. dat heb ik dus wel lopen vijlen en zagen enzo, en nu past ie. maar er komt geen fatsoenlijk geluid meer uit de gitaar, alleen heel veel ruis en als je em aanraakt enzo. dus de aarde is kapot of weetikveel. het zit allemaal niet mee
ja dies nu helemaal gebrokenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is een verotte aarde ja
Tofquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:45 schreef LennartCM het volgende:
*gitarist meldt*
Ik speel nu 1,5/2 jaar en doe dat op een LC tele en een fender strat.
Fenderquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:45 schreef LennartCM het volgende:
*gitarist meldt*
Ik speel nu 1,5/2 jaar en doe dat op een LC tele en een fender strat.
Kan je ook doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja dies nu helemaal gebroken
ik breng em wel naar de gitaarboer, kan ie gelijk mn helse fretbuzz weghalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |