Ik snap helemaal!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef Svyatagor het volgende:
Nouja, die pulloff: je slaat aan op 12 en doet een pull-off naar 10. Je speelt die 10 dus zonder nog een keer aan te slaan.
En bij die andere: je zet je vingers op 12, dan bend je de snaar zonder aan te slaan een klein stukje, genoeg om een 14 te krijgen. Dan sla je aan (waardoor je dus 14 hoort), en bend je terug naar twaalf. Dus in plaats dat je noot omhoog gaat, gaat 'ie omlaag.
Snappie?
edit: idd geen hammer-ons.
hehehehe 'aftrekken'quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je vinger op de 12 en op de 10
aanslaan
je vinger van de 12 aftrekken
en die vinger van de 10 laten staan
Het gaat om deze top:quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Meer dan genoeg.
[..]
Nogmaals, dat gaat hard zat.
[..]
Nee, je moet alleen goed letten op de weerstand (de ohms). Wrsch heeft de amp meerdere uitgangen en de cab meerdere ingangen. Even opletten bij inpluggen. Maar met zo'n setje kun je alle kanten op.
Zeker weten figuurzaag, met ene dremel kun je heel slecht nauwkeurig werken. Gewoon slagplaat aftape met schilderstape, het gat ietsjes te klein uit tekenen, zagen, afwerken met een vijl/schuurpapier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:25 schreef Deansensitized het volgende:
Dremel![]()
Maar figuurzaag gaat ook prima! Misschien wel zo verstandig![]()
mvdveen apestaart gmail punt comquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Er staat een guitarfile 'clappie' op mijn bureaublad.
Er moet nog heel even wat aan gedaan worden, dus over enkele dagen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
mvdveen apestaart gmail punt com
![]()
Kijk!! Goed bezig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei de gozer van de studio waar we de demo op gaan nemen wil ook gelijk voor ons afmixen![]()
Gratis studio én gratis mix![]()
![]()
Tof.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei de gozer van de studio waar we de demo op gaan nemen wil ook gelijk voor ons afmixen![]()
Gratis studio én gratis mix![]()
![]()
wij maken er hele nummers mee..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:03 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik ben trouwens het programma guitar pro 5 tegen gekomen. Dat is ook wel handig. Daarbij zit een database met 20.000 tabs, zowel gitaar/bas/drums.![]()
Zijn er meer mensen die dit gebruiken?
Leuke titels.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wij maken er hele nummers mee..![]()
2 nummers van mijn band, gemaakt in GP .. gewoon op gitaar bedacht natuurlijk, later er pas in gezet he.
Victorious
I Will Conquer
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wij maken er hele nummers mee..![]()
2 nummers van mijn band, gemaakt in GP .. gewoon op gitaar bedacht natuurlijk, later er pas in gezet he.
Victorious
I Will Conquer
dude...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
![]()
Het klikt zo net als zo'n oud game muziekje, maar dat komt natuurlijk door de standaard geluiden,.....![]()
Doe niet andersquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:03 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik ben trouwens het programma guitar pro 5 tegen gekomen. Dat is ook wel handig. Daarbij zit een database met 20.000 tabs, zowel gitaar/bas/drums.![]()
Zijn er meer mensen die dit gebruiken?
ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe niet anders
En meer tabs zijn zo te downloaden, via sommige websites en torrents enzo. Reuze handig![]()
En werktitels? Vind ze zo ook wel vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |