Ik snap helemaal!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef Svyatagor het volgende:
Nouja, die pulloff: je slaat aan op 12 en doet een pull-off naar 10. Je speelt die 10 dus zonder nog een keer aan te slaan.
En bij die andere: je zet je vingers op 12, dan bend je de snaar zonder aan te slaan een klein stukje, genoeg om een 14 te krijgen. Dan sla je aan (waardoor je dus 14 hoort), en bend je terug naar twaalf. Dus in plaats dat je noot omhoog gaat, gaat 'ie omlaag.
Snappie?
edit: idd geen hammer-ons.
hehehehe 'aftrekken'quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je vinger op de 12 en op de 10
aanslaan
je vinger van de 12 aftrekken
en die vinger van de 10 laten staan
Het gaat om deze top:quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Meer dan genoeg.
[..]
Nogmaals, dat gaat hard zat.
[..]
Nee, je moet alleen goed letten op de weerstand (de ohms). Wrsch heeft de amp meerdere uitgangen en de cab meerdere ingangen. Even opletten bij inpluggen. Maar met zo'n setje kun je alle kanten op.
Zeker weten figuurzaag, met ene dremel kun je heel slecht nauwkeurig werken. Gewoon slagplaat aftape met schilderstape, het gat ietsjes te klein uit tekenen, zagen, afwerken met een vijl/schuurpapier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:25 schreef Deansensitized het volgende:
Dremel![]()
Maar figuurzaag gaat ook prima! Misschien wel zo verstandig![]()
mvdveen apestaart gmail punt comquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Er staat een guitarfile 'clappie' op mijn bureaublad.
Er moet nog heel even wat aan gedaan worden, dus over enkele dagen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
mvdveen apestaart gmail punt com
![]()
Kijk!! Goed bezig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei de gozer van de studio waar we de demo op gaan nemen wil ook gelijk voor ons afmixen![]()
Gratis studio én gratis mix![]()
![]()
Tof.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei de gozer van de studio waar we de demo op gaan nemen wil ook gelijk voor ons afmixen![]()
Gratis studio én gratis mix![]()
![]()
wij maken er hele nummers mee..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:03 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik ben trouwens het programma guitar pro 5 tegen gekomen. Dat is ook wel handig. Daarbij zit een database met 20.000 tabs, zowel gitaar/bas/drums.![]()
Zijn er meer mensen die dit gebruiken?
Leuke titels.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wij maken er hele nummers mee..![]()
2 nummers van mijn band, gemaakt in GP .. gewoon op gitaar bedacht natuurlijk, later er pas in gezet he.
Victorious
I Will Conquer
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wij maken er hele nummers mee..![]()
2 nummers van mijn band, gemaakt in GP .. gewoon op gitaar bedacht natuurlijk, later er pas in gezet he.
Victorious
I Will Conquer
dude...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
![]()
Het klikt zo net als zo'n oud game muziekje, maar dat komt natuurlijk door de standaard geluiden,.....![]()
Doe niet andersquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:03 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik ben trouwens het programma guitar pro 5 tegen gekomen. Dat is ook wel handig. Daarbij zit een database met 20.000 tabs, zowel gitaar/bas/drums.![]()
Zijn er meer mensen die dit gebruiken?
ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe niet anders
En meer tabs zijn zo te downloaden, via sommige websites en torrents enzo. Reuze handig![]()
En werktitels? Vind ze zo ook wel vet!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.
I Will Conquer krijgt een tekst over de romeinen die heel europa veroveren enzo.
en Victorious over een zooi vikingen of weetikveel die terugkijken op hun strijd.
waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
'
Jij hebt tenminste nog een band![]()
Doen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.
I Will Conquer krijgt een tekst over de romeinen die heel europa veroveren enzo.
en Victorious over een zooi vikingen of weetikveel die terugkijken op hun strijd.
waarschijnlijk.
dat ding gaat loei en loei hardquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het gaat om deze top:
[afbeelding]
met deze achterkant:
[afbeelding]
Ik geloof dat er standaart 2x8 en 2x16 ohms uitgangen op de amp zitten. Dat je bij een cab op het aantal omhse moet letten wist ik al, maar ik dacht dat wanneer je vér en dan ook vér onder het max watt zit dat het dan misschien een heel dof geluid word ofzo, maar daar is dus zeker weten geen spraken van?
Je 6e fret wegvijlen. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:10 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe fix ik fretbuzz om de 6e fret?
sadist!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je 6e fret wegvijlen. Ik weet het niet.![]()
![]()
![]()
je hebt perongeluk de verkeerde gekocht, deze is net niet zwart genoeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:32 schreef DuranK het volgende:
Mijn nieuwe gitaar is binnen. Heb amper licht hier dus erg goed gelukte foto's zijn het niet maar schijt aanEn ik was vergeten de groene plectrum eruit te halen. ( lelijk
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is daarom ook paarsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je hebt perongeluk de verkeerde gekocht, deze is net niet zwart genoeg.
dat zeg ik, niet zwart genoeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hij is daarom ook paarsMaar dat zie je niet goed door gebrek aan licht
![]()
Ik heb er een hele tijd over getwijfeld of ik em wel of niet zou kopen.. Wegens gebrek toen maar niet gedaan..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:32 schreef DuranK het volgende:
Mijn nieuwe gitaar is binnen. Heb amper licht hier dus erg goed gelukte foto's zijn het niet maar schijt aanEn ik was vergeten de groene plectrum eruit te halen. ( lelijk
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt em dus nog niet geprobeerd..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:54 schreef mirelia het volgende:
Morgen ga ik een SA120 halen denk ik....mits op voorraad
Ik heb een keer op vakantie een ouwe gitaar helemaal kapotgevijlt om de buzz weg te halen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je 6e fret wegvijlen. Ik weet het niet.![]()
![]()
![]()
tis een nieuwe heerschende gitaar. daar moet je vanaf blijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:57 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik heb een keer op vakantie een ouwe gitaar helemaal kapotgevijlt om de buzz weg te halen...
hij zag er niet meer uit maar het werkte wel...![]()
Al geprobeert. "zeer goed gefundeerde gitaargod zoekt band voor +10.000man optredens"quote:
wat speel je zoal dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Al geprobeert. "zeer goed gefundeerde gitaargod zoekt band voor +10.000man optredens"
Geen reacties![]()
Invloeden laatste ijd vooral Offspring, Foo Fighters, Papa Roach. dat soort dingenquote:
Maar ik vragen hoe je dat weet? Bedoel je dat deze bijvoorbeeld harder zou kunnen als een 50watt marshall buizen bak?quote:
Nee nog niet....nog geen tijd gehad om naar Feedback te gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je hebt em dus nog niet geprobeerd..
Hoor ik liever dit. Clip al zo vaak gezien en geluisterd maar het blijft ziekelijk goed. Zeker als je het vergelijkt met de studio versie. Daar zitten amper solo's in, en die is misschien wel 2 keer zo langzaamquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:26 schreef imported_sphinx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=niu_3H_6ISw
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
belachelijk goed!
Whehehe geweldig!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:32 schreef Neidropje het volgende:
catstrophic technical failure bij U2: http://www.youtube.com/watch?v=8EDuK46ZqFM&mode=related&search=
vriend van me heeft er een gehad (een witte trouwens, ergggg gaaf!). en een london city is een marshall, maar dan een poor-man-marshall.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar ik vragen hoe je dat weet? Bedoel je dat deze bijvoorbeeld harder zou kunnen als een 50watt marshall buizen bak?
Het jeukt, het jeukt![]()
Kloptquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
vriend van me heeft er een gehad (een witte trouwens, ergggg gaaf!). en een london city is een marshall, maar dan een poor-man-marshall.
maar je hoeft je over volume echt geen zorgen te maken hoor. een 20watt buizen versterker gaat al hard genoeg voor in een band
Is dat zo'n GIOquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:31 schreef mirelia het volgende:
[..]
Nee nog niet....nog geen tijd gehad om naar Feedback te gaan
Morgen dus maar effe
Deze is ook wel mooi...maar is hij net zo goed als de 120?
[afbeelding]
Dat zal wel moetenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef nipeng het volgende:
Heb je in twintig minuten wel genoeg tijd om een beetje op stoom te komen?
Mooie Focus video
Nouja zaalquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel mooi dat Mucho Maestro ervoor zorgt dat we gegarandeerd voor een volle zaal staan![]()
Het was een GRG......maar die SA120 voelde lekkerder aan moet ik zeggenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dat zo'n GIO
kan het niet lezen
zo ja
niet doen![]()
Die SA is dan duidelijk beter
wel de resultaten posten hier he!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]![]()
alleen kut dat we die dag ook de demo opnemen![]()
ahhhhhhhahkfalklasjfkaf
heb er zin in![]()
![]()
is vrij dringendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:42 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik heb een humbucker met 3 draden en aan de single-coil zitten er maar 2.. hoe krijg ik ze aan elkaar?
ik breng em wel een keer naar de gitaarboer ofzo.quote:
mislute acdc introquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:05 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RN2V6S1Fhks
Winegumsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n gitaar helemaal schoongemaakt met van die guitar polishwist niet dat ie zó mooi kon zijn
shiny
Nieuwe snaren erophij speelt weer als nieuw
[afbeelding]
Zo'n mooie gitaar!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n gitaar helemaal schoongemaakt met van die guitar polishwist niet dat ie zó mooi kon zijn
shiny
Nieuwe snaren erophij speelt weer als nieuw
[afbeelding]
mooie opmerkingquote:over bas vs. gitaar: ben je een lange dunne slungel of een korte dikkerd met een laag iq, dan speel je bas. heb je een enigszins normaal postuur en iq, dan speel je gitaar.
Ik vind em juistquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:41 schreef Deansensitized het volgende:
En toch speel ik gitaar
En vind die body zelf eigenlijk best lelijk. Alleen de vorm dan hé, de kleur is wel geyl
En Sfinx, wat is je opstelling in de gitaar [HH, HSH, HSS], en wat voor knoppen enzo [vol en tone, of 2 volumes en 1 tone, of of of].
Dat is juist zo geyl jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vooral de zwarte accenten in de nerven![]()
Ja in dat geval heb je wel een puntquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was een "verkapt ik maak onze eigen bassist belachelijk opmerking"![]()
wees eensh lievquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey hou je mond over turbonegro gij snotneus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |