quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.
I Will Conquer krijgt een tekst over de romeinen die heel europa veroveren enzo.
en Victorious over een zooi vikingen of weetikveel die terugkijken op hun strijd.
waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
'
Jij hebt tenminste nog een band![]()
Doen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.
I Will Conquer krijgt een tekst over de romeinen die heel europa veroveren enzo.
en Victorious over een zooi vikingen of weetikveel die terugkijken op hun strijd.
waarschijnlijk.
dat ding gaat loei en loei hardquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het gaat om deze top:
[afbeelding]
met deze achterkant:
[afbeelding]
Ik geloof dat er standaart 2x8 en 2x16 ohms uitgangen op de amp zitten. Dat je bij een cab op het aantal omhse moet letten wist ik al, maar ik dacht dat wanneer je vér en dan ook vér onder het max watt zit dat het dan misschien een heel dof geluid word ofzo, maar daar is dus zeker weten geen spraken van?
Je 6e fret wegvijlen. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:10 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe fix ik fretbuzz om de 6e fret?
sadist!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je 6e fret wegvijlen. Ik weet het niet.![]()
![]()
![]()
je hebt perongeluk de verkeerde gekocht, deze is net niet zwart genoeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:32 schreef DuranK het volgende:
Mijn nieuwe gitaar is binnen. Heb amper licht hier dus erg goed gelukte foto's zijn het niet maar schijt aanEn ik was vergeten de groene plectrum eruit te halen. ( lelijk
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is daarom ook paarsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je hebt perongeluk de verkeerde gekocht, deze is net niet zwart genoeg.
dat zeg ik, niet zwart genoeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hij is daarom ook paarsMaar dat zie je niet goed door gebrek aan licht
![]()
Ik heb er een hele tijd over getwijfeld of ik em wel of niet zou kopen.. Wegens gebrek toen maar niet gedaan..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:32 schreef DuranK het volgende:
Mijn nieuwe gitaar is binnen. Heb amper licht hier dus erg goed gelukte foto's zijn het niet maar schijt aanEn ik was vergeten de groene plectrum eruit te halen. ( lelijk
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt em dus nog niet geprobeerd..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:54 schreef mirelia het volgende:
Morgen ga ik een SA120 halen denk ik....mits op voorraad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |