abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:21:18 #126
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_45510390
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.
I Will Conquer krijgt een tekst over de romeinen die heel europa veroveren enzo.
en Victorious over een zooi vikingen of weetikveel die terugkijken op hun strijd.

waarschijnlijk.
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_45510461
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:21 schreef VaderJacob het volgende:

[..]

  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:25:17 #128
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_45510486
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:24 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

'

Jij hebt tenminste nog een band
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_45510505
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef VaderJacob het volgende:

[..]

'

Jij hebt tenminste nog een band
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:28:11 #130
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_45510589
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_45511701
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:28 schreef VaderJacob het volgende:

[..]

maak een band?
pi_45511756
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

ligt eraan hoe de tekst uitpakt. misschien blijven ze.
I Will Conquer krijgt een tekst over de romeinen die heel europa veroveren enzo.
en Victorious over een zooi vikingen of weetikveel die terugkijken op hun strijd.

waarschijnlijk.
Doen!
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:34:01 #133
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_45512409
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Het gaat om deze top:
[afbeelding]

met deze achterkant:
[afbeelding]

Ik geloof dat er standaart 2x8 en 2x16 ohms uitgangen op de amp zitten. Dat je bij een cab op het aantal omhse moet letten wist ik al, maar ik dacht dat wanneer je vér en dan ook vér onder het max watt zit dat het dan misschien een heel dof geluid word ofzo, maar daar is dus zeker weten geen spraken van?
dat ding gaat loei en loei hard
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_45513384
hoe fix ik fretbuzz om de 6e fret?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:11:37 #135
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_45513424
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:10 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe fix ik fretbuzz om de 6e fret?
Je 6e fret wegvijlen. Ik weet het niet.
Zyggie.
pi_45513550
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Je 6e fret wegvijlen. Ik weet het niet.
sadist!
pi_45513837
Snaren hoger zetten
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_45514145
Mijn nieuwe gitaar is binnen. Heb amper licht hier dus erg goed gelukte foto's zijn het niet maar schijt aan En ik was vergeten de groene plectrum eruit te halen. ( lelijk )











pi_45514171
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:25 schreef Deansensitized het volgende:
Snaren hoger zetten
ja, ha-ha. hoe dan? met mn brug knoeien doet niks.
pi_45514208
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:32 schreef DuranK het volgende:
Mijn nieuwe gitaar is binnen. Heb amper licht hier dus erg goed gelukte foto's zijn het niet maar schijt aan En ik was vergeten de groene plectrum eruit te halen. ( lelijk )

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
je hebt perongeluk de verkeerde gekocht, deze is net niet zwart genoeg.
pi_45514281
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

je hebt perongeluk de verkeerde gekocht, deze is net niet zwart genoeg.
Hij is daarom ook paars Maar dat zie je niet goed door gebrek aan licht
pi_45514350
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef DuranK het volgende:

[..]

Hij is daarom ook paars Maar dat zie je niet goed door gebrek aan licht
dat zeg ik, niet zwart genoeg.
pi_45514500
DuranK: stijlvolle gitaar man !
pi_45514672
Wat is het voor een? SA....
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:54:31 #145
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_45514937
Morgen ga ik een SA120 halen denk ik....mits op voorraad
Shuffle up and deal!!!
pi_45515001
SA32fm TL
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:58:16 #147
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_45515108
Ik heb een Ibanez SA160 trouwens.
Zyggie.
  FOK!Fotograaf vrijdag 19 januari 2007 @ 20:08:48 #148
159915 -Menn0-
MNO
pi_45515461
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:32 schreef DuranK het volgende:
Mijn nieuwe gitaar is binnen. Heb amper licht hier dus erg goed gelukte foto's zijn het niet maar schijt aan En ik was vergeten de groene plectrum eruit te halen. ( lelijk )

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb er een hele tijd over getwijfeld of ik em wel of niet zou kopen.. Wegens gebrek toen maar niet gedaan..

Mooi en fijn ding!
,,/
pi_45515550
Ik een SA120CN... Veel Sabers hiero
pi_45515859
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:54 schreef mirelia het volgende:
Morgen ga ik een SA120 halen denk ik....mits op voorraad
je hebt em dus nog niet geprobeerd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')