Beetje respect voor bassisten hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben bassisten daar hulp bij nodig?
Zonder de bassisten zouden de gitaristen niet kunnen schitteren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Beetje respect voor bassisten he![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zonder de bassisten zouden de gitaristen niet kunnen schitteren.
Ohh had het maar gezegd had je mee kunnen rijdenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij feedback rotterdam geweest ?
Daar was ik vandaag ook nog![]()
Ow toen sliep ik ongeveer nogquote:Op zondag 21 januari 2007 00:08 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ohh had het maar gezegd had je mee kunnen rijden
Ik was er om 12.00 uur zo'n beetje
Wanneer doen we een feedback-meeting.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow toen sliep ik ongeveer nog![]()
Was ook maar ff met vaderjacob meegeweest omdat ie basversterker wou testen dus kon ik mooi plectrums en snaren kopen![]()
Lukt het spelen een beetje ?
Waarschijnlijk is iedereen elkaar hier al onbewust 10x voorbijgelopenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wanneer doen we een feedback-meeting.
Ik was diegene die na die woeste gitaarsolo de stratocaster uit '54 in blinde woede kapot sloeg op een versterker.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is iedereen elkaar hier al onbewust 10x voorbijgelopen![]()
Ik was diegene die huilend de zaak uitliep toen iemand m'n net nieuw aangeschafte versterker slooptequote:Op zondag 21 januari 2007 00:27 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik was diegene die na die woeste gitaarsolo de stratocaster uit '54 in blinde woede kapot sloeg op een versterker.
Jij komt er niet omdat je in friesland geen feedback hebtquote:Op zondag 21 januari 2007 00:37 schreef Deansensitized het volgende:
En ik kom er niet omdat het een klotewinkel is
Mja, maar ik heb niks tegen feedback eigenlijk, altijd goed gehlopen en nooit problemen gehadquote:Op zondag 21 januari 2007 00:40 schreef Deansensitized het volgende:
Wij hebben hier echte gitaarwinkels
Mja voor een afstelbeurt of iets zou ik em ook niet naar de feedback brengen daar niet van, maar ze hebben wel gunstige prijzen vaak tegenover kleinere zakenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:44 schreef Deansensitized het volgende:
En ik juist wel
Kromme nek enzo, jeweet.
Je lult uit je nek. Die grappige woordspeling wilde ik nog even maken, dus.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:44 schreef Deansensitized het volgende:
En ik juist wel
Kromme nek enzo, jeweet.
Altijd nog beter dan een gitaar van de nekkermanquote:Op zondag 21 januari 2007 00:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je lult uit je nek. Die grappige woordspeling wilde ik nog even maken, dus.
Wat is er mis met mijn gitaar?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een gitaar van de nekkerman
]quote:Op zondag 21 januari 2007 01:05 schreef nipeng het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn gitaar?![]()
[afbeelding]
Op z'n minst beter dan zo'n Hello Kitty apparaat.quote:
Als ik ooit een hello kitty slagplaat tussen de afwas vind toevallig zet ik em op m'n gitaarquote:Op zondag 21 januari 2007 01:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op z'n minst beter dan zo'n Hello Kitty apparaat.
SSH, standaard strat knoppen 1 vol en 2 tone.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:41 schreef Deansensitized het volgende:
En toch speel ik gitaar![]()
En vind die body zelf eigenlijk best lelijk. Alleen de vorm dan hé, de kleur is wel geyl
En Sfinx, wat is je opstelling in de gitaar [HH, HSH, HSS], en wat voor knoppen enzo [vol en tone, of 2 volumes en 1 tone, of of of].
Zie je boven aan in de balk het linkje 'my active topics'?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:21 schreef sound-storm het volgende:
nou ben ik even offtopic,maar waarom zet men overal tvp en weet ik wat overal neer?
wat voor nut heeft dat![]()
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
FF een situatieschets alvast dat scheelt jou weer tijd
ik ben er vanuit gegaan dat je een roze dean hebt
[afbeelding]
Humbucker in de nek? Huh?quote:Op zondag 21 januari 2007 01:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
SSH, standaard strat knoppen 1 vol en 2 tone.
aan de singlecoil die vervangen wordt zitten 2 draadjes. aan de humbuckert 3.
welke moet ik waaraan maken
ik maak anders wel een paint morgen ofzo.
ja klopt :-)quote:Op zondag 21 januari 2007 11:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zie je boven aan in de balk het linkje 'my active topics'?
Daar komen alle topics te staan waar jij in gereageerd hebt, gesorteerd op waar het laatst in is gepost.
Dus als je een tvp post, dan komt dat topic in dat lijstje te staan.
sound-storm van het Razorlight topic? Jij had toch eerst een Fender usericon??
gaan we proberenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Humbucker in de nek? Huh?
Denk dat je humbucker in de brug bedoeld, dus HSS
Drie draadjes zei je? Makkie. De rode draad gaat naar waar eerst de rode draad van de single coil zat [noemen ze de "hot wire"]. De witte gaat naar waar de witte eerst zat, en de groene [ground] soldeer je op de volume potmeter. Dus niet op een pootje, maar er bovenop.
Sorry, even geen zin/tijd om een schema te maken.
Makkelijk zat toch?
we hadden het ook over friesland, niet over provincies.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:45 schreef Cynic het volgende:
er is niks mis met "in de provincie" wonen
Is dat hetzelfde als marrokanen "tegenwindjongeren" noemenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:45 schreef Cynic het volgende:
er is niks mis met "in de provincie" wonen
Goeiequote:Op zondag 21 januari 2007 12:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
we hadden het ook over friesland, niet over provincies.
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:56 schreef Deansensitized het volgende:
Friesland is tamelijk ruk wat dat betreft.
Veraquote:Op zondag 21 januari 2007 13:37 schreef guitarist.nl het volgende:
Heeft Friesland eigenlijk wel een beetje leuke popzalen?
In Groningen heb je de Oosterpoort, Vera & Simplon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |