ja, die rechterkant donkerder heb ik me al ietwat mee bezig gehouden, maar zet niet echt veel zoden aan de rijk... Voor wat betreft die lijnen denk ik dat je gelijk hebt, denk ook wel dat dat klopt inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 18:52 schreef SlamD het volgende:
Je lijntjes lopen - nagenoeg - horizontaal (wat volgens mij klopt met de invalshoek), maar je letters zijn gebogen. Nu lijkt de 'f' en de 'o' dus hoger te staan dan de letters in het midden...
Wellicht kan je beter proberen een heel klein beetje perspectief toe te voegen, en rekening houden met de lichtintval. De rechterkant zou donkerder moeten zijn lijkt me.
onderwegquote:Op donderdag 19 april 2007 19:33 schreef Flaccid het volgende:
stuur de psd es naar mij ([afbeelding])
de achtergrondafbeelding is gewoon dat glas zeg maarquote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef Flaccid het volgende:
Ehm heb je hem met wat meer lagen? Wat is die achtergrond afbeelding. Stuur die es..
nee, juist nietquote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef Flaccid het volgende:
Dus je zegt dat die strepen op het glas horen?
daar ben ik van op de hoogte inderdaad...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef TwyLight het volgende:
hij is idd ook scheef ja maar dat had die zelf ook wel door volgens mij
Seekfamquote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef seekfaM het volgende:
nu nog niet, daarom lijken die strepen nu niet echt
Stuur de complete .psd eensquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Seekfam
Klopt, die strepen horen er niet op, wil ik er wel graag degelijk op hebben, nu lijkt het nog wat karig
het lukt niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef seekfaM het volgende:
Plaatje en dan Image --> Adjustments --> Replace Color, en dan kan je met je pincet de kleur aan klikken die je wil behouden, dan is het als het goed is word de rest zwart wit, en dan kan je nog een beetje met die schuifjes spelen, om het gewenste resultaat tekrijgen
naar de vierkante rectangle tool gaan en je muis even ingedrukt houden.quote:Op maandag 23 april 2007 21:54 schreef Piovan het volgende:
Ik kan de rounded rectangle tool nergens vinden![]()
I salute you!quote:Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef SlamD het volgende:
eCommerce?
Zie maar of het goed genoeg is...
[[url=http://img34.imagevenue.com/loc1188/th_57931_eastman_jones_ps3_1_copy_122_1188lo.jpg]afbeelding][/URL]
Check de link die ik geplaatst heb. Je meot met je muis over het onderste plaatje heen gaan, dan zie je wat er mooi aan is: de huid is echt heel mooi egaal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef Piovan het volgende:
Wat is daar mooi aan :s
MIsschien is deze foto niet echt ene geod voorbeeld. Ik wil iets hebben alsquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef Flaccid het volgende:
Ow dat rekken hoort er niet bij?
Check:quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
als je het goed wilt doen wel ja.
(al is dat echt een crappy foto, onscherp gezicht en scherpe hoedrand?)
assie heeft dcaarvoor denk ik een combinatioe van techniekken gebruikt, met gausiaanse blur werken is daar eentje van maar ze werkt ook met high-pass filter lagen, die laatste is een wat vreemde techniek, ik heb het eens een keer geprobeert uit te leggen, die uitleg staat een paar topics terug, hier is de linkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Check de link die ik geplaatst heb. Je meot met je muis over het onderste plaatje heen gaan, dan zie je wat er mooi aan is: de huid is echt heel mooi egaal.
Kun je toch zelf aan mij vragen ofniet soms?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef BB_Koning het volgende:
Hallo,
Ik wil zoiet smaken:
[afbeelding]
en kan wel zo doen:
http://www.lunacore.com/photoshop/tutorials/tut020_2.htm
Maar nu vraag ik me af of het eenvoudiger kan?
Ben je nu serieus? Ik heb in de fototopic gevraagd hoe het egdaan moet worden, daar kun je reageren. Peri verwees me hiernaartoe, dus toen heb ik de vraag hier gesteld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kun je toch zelf aan mij vragen ofniet soms?
AAN MIJ » DE MAKER ERVAN .......
Ik vertel je nu al helemaaaal niet meer hoe en wat ik gedaan heb ,.. bah Wannabee vlutkubus
Sjezus, ik jat jou dingen toch ook niet
om vervolgens te weten te komen hoe je dingen gemaakt hebt
Zoek zelf eens wat uit Naaper![]()
kom zelf met dingen, ipv anderen nadoen![]()
Ik heb gesproken!!!! en je blijft met je vieze poten van mijn bewerking af
je hebt zowiezo mijn recht niet om het te publiceren!
het gaat erom dat je het alleen al vraagt..quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Ik heb in de fototopic gevraagd hoe het egdaan moet worden, daar kun je reageren. Peri verwees me hiernaartoe, dus toen heb ik de vraag hier gesteld.
Ben je vanaf je tiende/elfde jaar aan het fotosoepen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
het gaat erom dat je het alleen al vraagt..
het gaat je geen ene moer aan
jij jou effecten en bewerkingen
ik de mijne..
wat ik in 7 jaar heb moeten leren is dit het resultaat ervan
succes met oefenen![]()
Dan heb je niet veel geleerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik de mijne..
succes met oefenen![]()
pff wat een onzin, je kan toch best vertellen welke stappen je ongeveer neemtquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik de mijne..
succes met oefenen![]()
Alstuquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef IsaacD het volgende:
[..]
I salute you!![]()
Thanks; precies wat ik zocht. En tja, 't is voor een papertje voor m'n studie ja; ik denk kom ik leuk 'm even op
Enige is: zou je misschien de "S" van "Chemicals" willen verwijderen? De naam hoort eigenlijk zonder S, plus dan komt de tekst niet meer over het gezicht van Indy
Dat ik het alleen al vraag? Hou je lelijke, arorgante kankersmoel eens dicht tegen mij. Je zou het ook positief op kunnen vatten: ik vind jouw bewerkignen mooi en wil het ook kunnen. Mensen die sites als deze maken http://www.lunacore.com/photoshop/tutorials/tut018_3.htm willen hun kennis delen. JIj, met je arrogante kutkop, voelt jezelf kennelijk te goed andere mensen te helpen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik de mijne..
succes met oefenen![]()
1 - 0quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |