Neequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:06 schreef bassieVL het volgende:
sneeuwt het ondertussen al in Breda?
Jahoor, haal de ski's maar uit het vet!quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:06 schreef bassieVL het volgende:
sneeuwt het ondertussen al in Breda?
Exactemuntoquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:11 schreef bassieVL het volgende:
en sneeuw in breda is gedacht om mee te gooien, niet om op te skieen.
Eensch.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:11 schreef bassieVL het volgende:
en sneeuw in breda is gedacht om mee te gooien, niet om op te skieen.
Tuurlijk niet? Ik ga winnen. Dus de verliezers trakteren de winnaars?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:42 schreef JDude het volgende:
Dat wordt veel rondjes geven voor Kuukske.
De vorige was beter ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:03 schreef veldmuis het volgende:
Je icoontje wat doe je?
Ohja. Dan zit er best een logica in, ende zulks!quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Heul nie. Logo van Phantasmagore van Deadsy. Het logo van het album ná het album van mn vorige icoontje. Klinkt dit nog logisch?
Sja toch.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja. Dan zit er best een logica in, ende zulks!
Dankje D.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:17 schreef Dalamar het volgende:
De vorige was beter ja Mooi icoontje!![]()
Tosti'squote:Op woensdag 24 januari 2007 11:54 schreef veldmuis het volgende:
Als jullie denken van "het stinkt wel érg buiten", sorry, dat waren m'n tosti's!
Ze zijn iig warm.
.
Vertel mij watquote:
quote:
Nou, ik weet niet of ik die wel aan kan raden.quote:[..]
Doe mij ook wat.
Het is er wel weer voor ja. (Sneeuwde het nou net?!!)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:54 schreef _Supreme het volgende:
SNERT!
Het is lasagna gewordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:23 schreef veldmuis het volgende:
Ow, sterkte met je food, Kuukske!
De lucht is sneeuw-dreigend-grijsquote:
Ik wil ook wel 1 van die 2 met lichtelijke voorkeur voor 1 soort.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook wel 1 van die 2 met lichtelijke voorkeur voor 1 soort.
It'll do.quote:
Ojeequote:
Ze hebben van FC Twente gewonnen, in Enschede, voor de beker.quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ojeeis het weer zover? Tegen wie??
ik kreeg net gloeiend hete koffie over m'n hand heen, dus ik vind die kou wel prettig nuquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Het is zoooooo koud.
Ja het KNMI heeft sneeuw voorspeld voor morgen!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef travelman het volgende:
maar de zon schijnt wel en we hebben een mooie blauwe hemel boven ons![]()
Dat nooit.quote:
Ja, te lui om even een contract nog es goed door te nemen voor het wordt opgestuurd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:31 schreef Frazz het volgende:
Tenminste volgens Avans
Ik sta nog steeds met m'n functie van 3 jaar geleden in het telefoonboek van Avans, na 3 x melden dat ik én verhuisd ben naar een ander hok, én een andere functie hebquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef veldmuis het volgende:
Ik kreeg 2x de brief dat ik ingeschreven was.
Komt echt geweldig professioneel over.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds met m'n functie van 3 jaar geleden in het telefoonboek van Avans, na 3 x melden dat ik én verhuisd ben naar een ander hok, én een andere functie heb![]()
Blauw/wit/grijs/botjequote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:19 schreef Ritchie het volgende:
Bredanaar met het Bredaas Volkslied op zijn rug
mms://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/nutv=nu/0f5d8ef95997d43ceae8b37d1ed42c67.wmv
Nee nog steeds niet. En voorlopig mag het ook wel weer even niet sneeuwen zegmaarquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef bassieVL het volgende:
sneeuwt het ondertussen al?
het mag nog 3 dagen niet sneeuwenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. En voorlopig mag het ook wel weer even niet sneeuwen zegmaar
Op zn vroegst zaterdagochtend rond 02.00 uur. Dan mag hetquote:
Ja. Daar ben ik het mee eens!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Op zn vroegst zaterdagochtend rond 02.00 uur. Dan mag het
Nu helemaal. Heb gewoon voor het eerst ooit de verwarming aan op deze kamer...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Het is zoooooo koud.
Joh, dat zal dan ook de nodige geuren vrijgeven??quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef Helsie het volgende:
[..]
Nu helemaal. Heb gewoon voor het eerst ooit de verwarming aan op deze kamer...
Warme chocomel doet het ook wel goed na sneeuwballen gooien eigenlijk. Maar bier slaan we nooit af natuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef bassieVL het volgende:
En Bier gedronken worden. Een gouden combinatie met sneeuwballen gooien.
De mix zum kotsen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef bassieVL het volgende:
bier met warme chocomel en marshmellows
Oeh nice. Vakantie vieren of voor werk?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef Asics het volgende:
nee vanaf maandag 1/2 8 's ochtends mag het sneeuwen zoveel je wilt
dan zit ik lekker in het vliegtuig naar Brazilië
jups, hopenlijk ligt er tegen die tijd sneeuw in oostenrijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Kuukske het volgende:
Ow je ontvlucht Brabant met carnaval? Heel slim.
Kan ik het stokje niet aan iemand anders geven?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Enne, Veldmuis, jung, hoe is het met de nieuwe OP?![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef tha_rizzo het volgende:
JDude
watskeburt
en ga het maar niet ontkennen
- knip -quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kan ik het stokje niet aan iemand anders geven?.
Heb geen foto's die bij het biersneeuwbitterballenavansthema passen namelijk!
Ja hee ik heb gewoon fotosoep hoor. Dat JD dat niet heeft kan ik niks aan doen.quote:
Wacht maar tot over een tijdjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Mneh dat vind ik zielig voor 'm.
Weekend houden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn jullie weekendplannen??
quote:
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef Ritchie het volgende:
Morgen NAC kijken, zondag naar een verjaardag inBreda.
Ik kan beter verhuizen naar Breda..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |