ik kreeg net gloeiend hete koffie over m'n hand heen, dus ik vind die kou wel prettig nuquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Het is zoooooo koud.
Ja het KNMI heeft sneeuw voorspeld voor morgen!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef travelman het volgende:
maar de zon schijnt wel en we hebben een mooie blauwe hemel boven ons![]()
Dat nooit.quote:
Ja, te lui om even een contract nog es goed door te nemen voor het wordt opgestuurd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:31 schreef Frazz het volgende:
Tenminste volgens Avans
Ik sta nog steeds met m'n functie van 3 jaar geleden in het telefoonboek van Avans, na 3 x melden dat ik én verhuisd ben naar een ander hok, én een andere functie hebquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef veldmuis het volgende:
Ik kreeg 2x de brief dat ik ingeschreven was.
Komt echt geweldig professioneel over.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds met m'n functie van 3 jaar geleden in het telefoonboek van Avans, na 3 x melden dat ik én verhuisd ben naar een ander hok, én een andere functie heb![]()
Blauw/wit/grijs/botjequote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:19 schreef Ritchie het volgende:
Bredanaar met het Bredaas Volkslied op zijn rug
mms://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/nutv=nu/0f5d8ef95997d43ceae8b37d1ed42c67.wmv
Nee nog steeds niet. En voorlopig mag het ook wel weer even niet sneeuwen zegmaarquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef bassieVL het volgende:
sneeuwt het ondertussen al?
het mag nog 3 dagen niet sneeuwenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. En voorlopig mag het ook wel weer even niet sneeuwen zegmaar
Op zn vroegst zaterdagochtend rond 02.00 uur. Dan mag hetquote:
Ja. Daar ben ik het mee eens!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Op zn vroegst zaterdagochtend rond 02.00 uur. Dan mag het
Nu helemaal. Heb gewoon voor het eerst ooit de verwarming aan op deze kamer...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Het is zoooooo koud.
Joh, dat zal dan ook de nodige geuren vrijgeven??quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef Helsie het volgende:
[..]
Nu helemaal. Heb gewoon voor het eerst ooit de verwarming aan op deze kamer...
Warme chocomel doet het ook wel goed na sneeuwballen gooien eigenlijk. Maar bier slaan we nooit af natuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef bassieVL het volgende:
En Bier gedronken worden. Een gouden combinatie met sneeuwballen gooien.
De mix zum kotsen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef bassieVL het volgende:
bier met warme chocomel en marshmellows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |