O, okayquote:
Is geen melding van geweest op P2000, er was gisteren amper wat te zien op P2000, waarschijnlijk hebben ze gecommuniceerd via C2000, en da's niet af te luisteren/mee te kijken ofzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:29 schreef Dalamar het volgende:
Gisteravond geen melding in de Sterrenkroos Veldmuis? Stond toch een ladderwagen bij ons in de straat. Of washet prio 3 en is dat niet interessant genoeg
Ja, relatief klein briesje hier. De Mark was wel een stukske overstroomd!quote:
quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:53 schreef veldmuis het volgende:
Ja, relatief klein briesje hier. De Mark was wel een stukske overstroomd!
Jahquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef JDude het volgende:
En nog acht uur tot, ehm, bier.
Dat is wel de planning jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef JDude het volgende:
En nog acht uur tot, ehm, bier.
Ik was op het HBO altijd vrij op vrijdag! Heerlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:32 schreef Dalamar het volgende:
Pfff, vroegah op het HBO hadden we vrijdag altijd praktijkdag. Is niet leuk om op vrijdag tot 17.20u naar school te moeten.
Boeimeer, park wat een paar jaar geleden helemaal vernieuwd is, achter de baronielaan, bij de singels, ja, daar.quote:
Feldmaus! Bende al klaar om vanavond uwe bier in ontvangst te nemen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef veldmuis het volgende:
Boeimeer, park wat een paar jaar geleden helemaal vernieuwd is, achter de baronielaan, bij de singels, ja, daar.
Ben daar of ben vierkant!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:20 schreef veldmuis het volgende:
Ja vuilaks ik dacht dat het zondag was!
*Meldtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
Ja wie is er dan ook vrij op vrijdagmiddag?
Eensch!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef JDude het volgende:
Iedereen die in dit topic post en lurckt kan vanavond best een Jupileeer (of ander pilske) gebruiken. Vind ik.
sneeuw, lekker idd. Vrijdag heb ik al sneeuwquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:59 schreef tha_rizzo het volgende:
sneeeeeuuuwwwwwwwwwwww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker slippen op de weg
sneeuwballen
viesvuilk*tjongquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sneeuw, lekker idd. Vrijdag heb ik al sneeuw![]()
kom jij mij dan eigenlijk ophalen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga jullie allemaal verslaan. Mwuhahaha![]()
En daarna ook nog bij Boerke verschuren
Ok thx, was al bang dat ik er vrij voor moest nemenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
kom jij mij dan eigenlijk ophalen?
kan ik drinken enzo
@gebleekte, volgens mij begint carnaval onofficieel altijd al op vrijdag en gaat zaterdag het echt beginnen
Jahoor. En na afloop kan je wel in de kliko slapen!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
kom jij mij dan eigenlijk ophalen?
kan ik drinken enzo
lul we gaan zaterdag ouderwets naar het graantje met IEDEREEN. en jij bent er dan niet omdat je op de lange latten ofzo staatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sneeuw, lekker idd. Vrijdag heb ik al sneeuw![]()
Tuurlijk moet je vrij nemen voor carnaval. Het veiligste is om vrijdag avond tot en met dinsdag avond voor carnaval in te plannen, woensdag + donderdag om bij te komen en ja, de vrijdag is dan een logische brugdag naar het weekend.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ok thx, was al bang dat ik er vrij voor moest nemen![]()
Hmm dat was ik dus. Sorry!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:41 schreef JDude het volgende:
En dan zeggen jullie wat over die prachtige compressie van het vorige topic. Uche.
Goeiemorgen![]()
Gaat bier vanavond nog door??![]()
Of op de hoek van de Nieuwe Haagdijk en de Singel?quote:Op zondag 21 januari 2007 09:26 schreef veldmuis het volgende:
Is dat die kerk bij IJpelaar daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |