Heul niet!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:14 schreef veldmuis het volgende:
Wat een saaie avond.
Daar overheen, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
Ander onderwerp: morgen: wie kunnen we morgen in de Vulling verwachten vanaf half 9? Frazz en veldmuis sowieso toch??![]()
Maak er maar tien uur van mits de wind minder is als vandaagquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar overheen, voor de duidelijkheid.
Als je het topic leest zie je dat ik die gejat heb van die site die jij gepost hadquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:03 schreef _Supreme het volgende:
Wie heeft die foto gemaakt van het huis waarin ik woon, in de OP?
Nee morgenavond..quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:48 schreef veldmuis het volgende:
Die meet was toch zondag?
Huisgenootje van mij wilde met een bordje op het station gaan staan met: kamer te huur bij knappe jongenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:00 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Ik speel voor gestrande-reizigersopvang.
Iemands broer is hier gestrand! Gelukkig is mijn kamer groot zat.
okquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je het topic leest zie je dat ik die gejat heb van die site die jij gepost had.
O, okayquote:
Is geen melding van geweest op P2000, er was gisteren amper wat te zien op P2000, waarschijnlijk hebben ze gecommuniceerd via C2000, en da's niet af te luisteren/mee te kijken ofzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:29 schreef Dalamar het volgende:
Gisteravond geen melding in de Sterrenkroos Veldmuis? Stond toch een ladderwagen bij ons in de straat. Of washet prio 3 en is dat niet interessant genoeg
Ja, relatief klein briesje hier. De Mark was wel een stukske overstroomd!quote:
quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:53 schreef veldmuis het volgende:
Ja, relatief klein briesje hier. De Mark was wel een stukske overstroomd!
Jahquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef JDude het volgende:
En nog acht uur tot, ehm, bier.
Dat is wel de planning jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:23 schreef JDude het volgende:
En nog acht uur tot, ehm, bier.
Ik was op het HBO altijd vrij op vrijdag! Heerlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:32 schreef Dalamar het volgende:
Pfff, vroegah op het HBO hadden we vrijdag altijd praktijkdag. Is niet leuk om op vrijdag tot 17.20u naar school te moeten.
Boeimeer, park wat een paar jaar geleden helemaal vernieuwd is, achter de baronielaan, bij de singels, ja, daar.quote:
Feldmaus! Bende al klaar om vanavond uwe bier in ontvangst te nemen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef veldmuis het volgende:
Boeimeer, park wat een paar jaar geleden helemaal vernieuwd is, achter de baronielaan, bij de singels, ja, daar.
Ben daar of ben vierkant!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:20 schreef veldmuis het volgende:
Ja vuilaks ik dacht dat het zondag was!
*Meldtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
Ja wie is er dan ook vrij op vrijdagmiddag?
Eensch!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef JDude het volgende:
Iedereen die in dit topic post en lurckt kan vanavond best een Jupileeer (of ander pilske) gebruiken. Vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |