quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:20 schreef NorthernStar het volgende:
Dat topic is compleet naar zijn grootje geholpen. Je mag een nieuwe openen als je wil.
Het hele topic staat vol bagger, kom ik met een normale vraag die voorafgegaan wordt door een openingszin, wordt 'ie verwijderdquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Klopt, maar boven die vraag stond een of andere kinderachtige opmerking.
Dus stel je vraag gewoon opnieuw, zonder kinderachtig gedoe.
De bagger die ik verwijderd heb was niet van vannacht maar gisteravond, op dat moment was Q-B zelf ook aanwezig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:26 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Het hele topic staat vol bagger, kom ik met een normale vraag die voorafgegaan wordt door een openingszin, wordt 'ie verwijderd![]()
Je mag nog wel onderscheid maken tussen gebagger 's nachts en een schop de volgende ochtend vind ik.
Dus je zegt nu dat mijn post van deze ochtend geen bagger was en het per ongeluk ging?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
De bagger die ik verwijderd heb was niet van vannacht maar gisteravond, op dat moment was Q-B zelf ook aanwezig.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat mijn post van deze ochtend geen bagger was en het per ongeluk ging?![]()
Donder op. Je 'hoor wie klopt daar kind'ren' is gewoon bagger.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Dus je zegt nu dat mijn post van deze ochtend geen bagger was en het per ongeluk ging?![]()
Hoi, A ook goed?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
De tering... twee modjes op m'n dak vanwege vijf woordjes... ik zou er nog ff een FA bij halen als ik jullie was.
*kliktquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi, A ook goed?
Ga je deze even lezen?
FOK!ker van de week: Yvonne
Ook hier zit jammer genoeg niets relwaardigs in Mita, try againquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
*klikt
*ziet een lap tekst
Heb ik geen zin in Vonnie!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook hier zit jammer genoeg niets relwaardigs in Mita, try again
Dat andere topic staat in TV. Je hebt daar doorgegeven dat er hier al een topic liep en dan is het aan de FTR mods of ze het dubbelop vinden of niet, wel of niet openlaten. Ik zal het voor de zekerheid ook nog even aan ze doorgeven.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef Genverbrander het volgende:
![]()
Op zoek naar het zesde zintuig
Op zoek naar het Zesde Zintuig
kan dit svp gecoördineerd worden (1 centraal topic)?
Idd. Ik zou ook niet mergen maar die in TV op slot keilen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat andere topic staat in TV. Je hebt daar doorgegeven dat er hier al een topic liep en dan is het aan de FTR mods of ze het dubbelop vinden of niet, wel of niet openlaten. Ik zal het voor de zekerheid ook nog even aan ze doorgeven.
Mergen is overbodig onhandig (reacties sluiten niet op elkaar aan) en bovendien zit je dan met een topic met iets van 350 reacties.
De mods van TV vonden het geen probleem dat er twee topics zijn, en ik ook niet eigenlijk. De discussie in TRU is toch heel anders dan in het televisie forum.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Idd. Ik zou ook niet mergen maar die in TV op slot keilen.
iig bedankt.
Is er nieuws omtrent Jan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:28 schreef SunChaser het volgende:
Is er nog een openstaand Jan Sloot topic of moet er een nieuw deel worden aangemaakt?
De gecompresseerde uitgave?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb net t n boek uit
Dankjewel voor de aanpassing. Zou je in de topictitel ook kunnen zetten dat alle video's nu online staan en ik ze gecategoriseerd heb? Dus de titel van het 2e topic, 'De NWO ontmaskerd, nu alle video's online en gecategoriseerd'. Ik vind het namelijk nogal wat dat ineens alles online staat nu, en denk een nieuwe titel de interesse ook weer op zal wekken. En iedereen moet natuurlijk die video's gewoon zien, vandaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De gecompresseerde uitgave?![]()
@Ali_Kannibali: het staat erin
Het paste net.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dankjewel voor de aanpassing. Zou je in de topictitel ook kunnen zetten dat alle video's nu online staan en ik ze gecategoriseerd heb? Dus de titel van het 2e topic, 'De NWO ontmaskerd, nu alle video's online en gecategoriseerd'. Ik vind het namelijk nogal wat dat ineens alles online staat nu, en denk een nieuwe titel de interesse ook weer op zal wekken. En iedereen moet natuurlijk die video's gewoon zien, vandaarAlvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |