Lach zequote:Op woensdag 8 november 2006 16:43 schreef -skippybal- het volgende:
Mooi! Ik heb wel zin om vanavond even (uit) te lachen
Ach jij gelooft er in, ik niet. Jij kan lachen om Jim Carey, ik niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Afwachten
Ik hoop dat ze moeilijke testen geven. Ik zal niet lachen zoals skippybal, is het een slecht programma dan kun je beter huilen. Ik zal teleurgesteld zijn in het programma. Lachen slaat nergens op.
Ieder zijn eigen dingquote:Op woensdag 8 november 2006 16:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ach jij gelooft er in, ik niet. Jij kan lachen om Jim Carey, ik niet.
Ik bedoelde dus ook in het fenomeen zesde zintuig. Niet persé dit programma.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding
Wie zegt dat ik in dat programma geloof??? Heb je mij dat horen beweren? Je moet niet zelf aanvullingen doen.
Ik geloof zeker erin. Maar niet zomaar bij ieder mens.
Ahzoquote:Op woensdag 8 november 2006 16:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus ook in het fenomeen zesde zintuig. Niet persé dit programma.
Waarom wil je alles wetenschappelijk bewezen zien? Denk je dat de wetenschap alles wetend is?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:03 schreef -skippybal- het volgende:
Ik geloof niet zo snel in dingen als er geen (wetenschappelijk) bewijs voor is of bewijzen die niet zijn te weerleggen![]()
Het wedstrijd-element zit mij dus ook dwars. Straks krijgt de winnaar nog een vakantie-reis aangebodenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef maedel het volgende:
Nou, ik ga er in ieder geval ook even voor zitten. Het lijkt me een boeiend programma, en op zich is het misschien wel een voordeel dat het door de kro gemaakt wordt. Lijkt me iets minder sensatiebelust dan RTL4.
Op zich heb ik wel moeite met mensen die een zesde zintuig hebben en het idee van een wedstrijdelement. Maar, het is wel goed om dit onderwerp weer op tv te hebben (naast medium en ghostwhisperer)
Ik denk wel dat er mensen zijn die dat kunnen, een soort van "intunen" op iemand.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Kun je op bevel je 6e zintuig laten zien? Of moet dat spontaan gebeuren?
Dat hebben ze vast zelf al voorzienquote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het wedstrijd-element zit mij dus ook dwars. Straks krijgt de winnaar nog een vakantie-reis aangeboden
Ok, ik hap wel evenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Je hoeft mij niet te proberen overtuigen hoorGeloof je er in? Goed voor jou!
Zolang je geen concrete bewijzen hebt (en dan bedoel ik ook écht concreet) krijg je mij niet op andere gedachten.
Een bewijs dat bewijst dat het bestaatquote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, ik hap wel even
Wat zou voor jou een concreet bewijs zijn?
Ja, sorry, maar dat antwoord vind ik ook niet echt waanzinnig wetenschappelijk verantwoordquote:Op woensdag 8 november 2006 17:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een bewijs dat bewijst dat het bestaat![]()
Jaja en zo kan je deze non-discussie heeeeeeul lang gaan houdenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dat antwoord vind ik ook niet echt waanzinnig wetenschappelijk verantwoord
Over mensen die alles op de wetenschap gooien. Dat zijn onwetende mensen. Mensen die zelf niet experimenteren.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er mensen zijn die dat kunnen, een soort van "intunen" op iemand.
De discussie "wetenschappelijk bewezen", daar heb ik het eerlijk gezegd wel mee gehad
De wetenschap is een totaal andere wereld dan de spirituele.
Een begin is al wanneer het experiment in triplo kan worden uitgevoerd met gelijk resultaatquote:Op woensdag 8 november 2006 17:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dat antwoord vind ik ook niet echt waanzinnig wetenschappelijk verantwoord
Jij probeert toch ook mij te overtuigenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Je hoeft mij niet te proberen overtuigen hoorGeloof je er in? Goed voor jou!
Zolang je geen concrete bewijzen hebt (en dan bedoel ik ook écht concreet) krijg je mij niet op andere gedachten.
En nee, de wetenschap is niet alwetend, maar als iets wetenschappelijk is bewezen heb ik meer reden om iets als waarheid te zien dan wanneer dan niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |